Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dal bych to znovu, ale s nějakým patchem, co sníží obtížnost. Co si pamatuju, tak to byl hrozný grind... :(
hm...na toto som sa sakramentsky tesil, no po uzavreti cca 10. cyklu som pochopil, ze na zdarne ukoncenie bude treba opakovane a opakovane sejvovat a loadovat, sejvovat a loadovat, sejvovat a loadovat...som sklamany, aj ked nelamem este celkom palicu. tato hra si ma pocka v supliku este dost dlhy cas. zial, narozdiel od Pathologicu, to ma neoddiskutovatelne slabiny a mimoriadne vysoku narocnost. ale zato grafika je uz o poznanie vychytanejsia, taka krasne magicka...kolegovci, co hovorite na pripravovany Knock-Knock? napad je nenormalny, snad to IPL dotretice dotiahnu k 100% dokonalosti.
tak jsem asi skončil...Dostal jsem se do Ole´s chamber a po interkaci zamrzne.
Dobrej bugfest :P
Psyx: "Není divu, že jsem při prvním "rozsvícení" zahrádky měl náběh na Stendhala." Nějak nerozumím co tím máš na mysli :)
Pokud se chcete rychle dostat do nějaké lokace (třeba do zahrádky vám míří Bratr a vy nemáte nastražené pasti), tak stačí investovat na cestu 20-30 kapek barvy.
Většina negativních vlivů barev nejsou do hry implementovány, i když je ve hře a v journalu o tom zmínka. Pokud je nějaká oblast poškozována a hromadí se tam predátoři, tak je třeba do příštího cyklu zpracovávat v srdcích co nejvíce stříbrné (poškozené oblasti se tak obnoví a výskyt predátorů se zredukuje).
A jinak se snažte před každou akcí využívat bonusy dané barvy nebo se ta hra stává úmorně těžkou. Před naplňováním srdcí sester nalít co nejvíce zlaté barvy (důvěra-neplýtváte tolik barvy, sestry se vám odmění atd). Před narážením dolů nebo oplodňováním stromů je třeba se naplnit fialovou (inspirace) a opět zde platí kvalita>kvantita.
@AiMLEzZz (06.08.2012 08:39): Jasně, z části máš pravdu, že to byl úmysl, jenže ty se pohybuješ pomalu i v lokacích, kde ti herní čas neubíhá. Poměrně pomalý si i přesto, že se naplníš barvou (na rychlost je tuším modrá, zelená je na obranu). Myslím, že je hra dostatečně rozsáhlá, aby se hráč nemusel furt vracet a vyzobávat barvy.

@Longin (06.08.2012 10:54): Aha, tak to se mi za celou dobu nestalo, že by mi zahrádku vydrancoval bratr. To bohužel neporadím. Jinak pokud si naplňuješ srdce barvami, žádné negativní vlivy ti nehrozí, ty se snad projevují (nebo se teda aspoň měly projevovat) podle použití barev do kouzel.
@Isair (06.08.2012 02:26): já jsem na žádné bugy nenarazil a pomalá chůze se dá vyřešit zelenou barvou :-) Vůbec před každou akcí ("oplodňování" stromů, "narážení" dolů, krmení Sester, chůze v Nicotě) je třeba srdce naplnit barvou, která ti dává vhodné vlastnosti. Jinak není třeba se obávat negativním dopadům barev, protože do hry stejně nebyly implementovány.

[re]Psyx[/re]: eh já tam přišel po tom, co mi zahrádnu vydrancoval Bratr. Byly tam netopýři známý zezačátku hry a na stromky, které jsem měl oplodněný, byly přicucnutý takový nestvůry, co měli dlouhou hlavu jako pijavice a tělo něco jako nafouklý balón.

BONUS: http://forum.ice-pick.com/viewtopic.php?t=8915 bonusový materiál ke stažení (na tom samém fóru se dají stáhnout titulky k videím)
Co se pomalé chůze týče, tak to je, obávám se, špatně pochopenej, ale dobře zamýšlenej herní prvek. Osobně si myslím, že je tak pomalá záměrně, jelikož právě třeba v Pathologicu si díky tomu musíte pečlivě rozmýšlet jestli, kam a kdy půjdete a ne vždycky se dá stihnout všechno. Hraje se proti času. Jedinej případ, kdy mi to skutečně vadilo, byly souboje, z kterých jsem chtěl utéct.
Psyx: "Nebýt zdlouhavosti (pomalý pohyb postavy, neustálé vracení pro barvy) a mé smůly na bugy"

Koukám, že se vývojáři od Pathologicu vůbec nepoučili (také jsem tam schytal snad všechny možné i nemožné bugy)... škoda, jejich hry jsou zajímavé, jen se díky slabé technické stránce nedají téměř hrát, pročež mě jejich další projekty již vůbec nelákají (a to přestože "na papíře" vypadají skvěle).
@Longin (05.08.2012 23:07): Lítající hajzlíky pozabíjet dokud jich je málo, jinak se namnoží a pak už se ke stromkům nedostaneš. A pijavice si žádné nepamatuju, to na tebe útočí? Nebo nějak blokují sklizeň?
dá se něco dělat s tím, že zahrádku mi zaplavili takový lítací hajzlíci a k "oplodněným" stromům jsou přisáti takový pijavice? -_-
tak dobrý no...pečlivě udržuju v barvách balance a pak se v jednom návodu dozvím, že negativní dopady barev nebyly do hry implemntovány. No aspoň jsem na začátku hry, tak jsem si to snad nepokazil. -_-
Kubulus: Pěkné. Jen se odvážit The Void znovu spustit a vidět to v pohybu... :)
Pro zvědavce několik screenu, nasnímané průběžně během hry, které dobře vystihují její estetickou vytříbenost.
Ani jsem se nedostal k prvnímu souboji s bratrem. Zkoušel jsem si stáhnout nějaký easy mod, protože jsem to chtěl dohrát, ale nakonec jsem se k tomu už neodhodlal.
Jo taky mi to přijde obtížné, barev mám relativně dost, mně spíš tlačí čas, furt dostávám úkoly a pomalu je nestíhám plnit. Aktuálně jsem teprve na začátku 26. cyklu a nevím kam dřív skočit, skoro každý souboj s bossem/bratrem mě hrozně vyčerpá a pak musím dlouho doplňovat zásoby barev. Jinak už to hraju podruhé, taky jsem jednou začal blbě a pak jsem neměl dostatek barev na přežití.
Psyx: Vadí mi relativně vysoká obtížnost: neustále trpím akutním nedostatkem barev a často díky špatnému hospodaření s nimi dosáhnu "absolutní smrti". Díky nejasným principům mám po ruce manuál a celkem si na zdejší mechanismy už začínám zvykat. Mimochodem, kam až jsi ve hře postoupil?
Já to mám přesně naopak, ze začátku nadšení z neotřelé hry, později mě to přešlo, protože ta hratelnost je dost špatná, některé věci mě dokážou dost nakrknout, a do toho pár vyloženě pitomých bugů. Už jsem na to pár týdnů nesáhnul.

Edit: Koukám, že jsem na tom uplně stejně jako Chark :-)
Čím hlouběji do The Void pronikám, tím krásnější se zdá být. Zajímalo by mne, jestli hru - krom jejích tvůrců - vůbec někdo na světě dohrál :-)
Zkoušel jsem to, ale po chvíli jsem toho nechal, třeba se k tomu někdy vrátím. Nicméně hra je to velice neotřelá a zajímavá, ale vyžaduje značnou trpělivost, zejména díky originálnímu hernímu systému.
John Mirra: Je to vcelku tvrdý oříšek, Pathologic byl mnohem hratelnější, ale tohle má zas hrozně podmanivý vizuál (i když občas ten přehršel barev ve společnosti šedi působí poněkud přeplácaně).

Mj. vyšla čeština (viz odkaz), vyzkoušel jsem a vše funguje výborně.
Taky jsem to hrál jenom chvíli a ten herní styl "poraď si sám" mi taky moc nesedl =/ Inovacím a originalitě se rozhodně nebráním...
Nebo jsem prostě jenom blbej a nepochopil jsem to :)
Dohrál tuhle hru už někdo? Já ji pařil jenom chvíli, ale nějak jsem ty herní principy moc nepobral =/
Teda Torment a The Void - solidní duo. Dvě brutálně originální hry najednou.
:D no to chrome mi příjde jako zdaleka největší blbost. jinak zase mě donutí si to koupit, teď jenom mít čas to všechno hrát (fallout, arcanum, baldurs gate)
Tak toto číslo určitě koupím, hlavně teda kvůli tomu pokračování Chrome, protože originálka od Cenegy má, jak jinak, Starforce.
VeScore 195 má byť Helldorado, Planescape Torment, The Void a Chrome Specforce.
cili chyba fakt neni na mem prijimaci? :) no sakra vzdyt to nemuze byt tak pitome snad :) moc nechapu k cemu je dobry kouzlo na sviceni, taky mi tam u te veze svitily na dvou mistech skaly, ale moc vysoko nez abych s tim neco delal, toz nevim..
hm, zuzo, po absolvovani uvodu nemam absolutne zadnou barvu pro cestovani ve voidu... a nemam pocit ze bych behem toho tutorialu nekde neco zkurvil, toz to jsem blazen...
no kruci, ten prvni glyph nakreslim spravne jednou ze sedmi pripadu, des :)
no herne zadny zazrak, ale zatim zajimavy.
To je předobjednávka na dovozovou hru v angličtině, surtep to tak dělá často ale ty ceny nejsou zrovna nejlepší
montana: No určitě to tu vyjde, už i e-shopy (krom teda vašeho ;-) nabízí předobjednávku. Každopádně, pokud to bude stát za to, tak si počkám. Hrát do té doby mít co budu.
Pathologic vydal topcd v češtine, anglicky som nehral, takže nemôžem posúdiť rozdiel, ale že vraj bola angličtina strašne zmršená a to napriek tomu, že aj ten český preklad má svoje nedostatky.
Btw nevíte, kdo vydal Pathologic v ČR a jestli se ho tu už neujal nějaký distributor? V mém mateřském jazyce bych to bral radši než z Británie.
Ja som začal hrať videohry ako také v 9 rokoch a na pc v 11 (teda ak nerátame také veci, ako hodina u kamaráta raz za mesiac, ale pravidelné hranie).

To mi pripomína ako som na SNES nikdy nedohral super mario bros. :/
Autor má v danem žánru přehled (adventury a RPG), a tak si dovolil použít tento výraz jako stav přirovnání. "Ušel jsem miliardy předlouhých mil, než jsem narazil na tuhle skvělou databázi." - (dlouho jsem brouzdal netem, než jsem to tu objevil). Podobné slovní obraty zakázány pokud vím nejsou.
A minimalne do deseti ti bylo uplne jedno co a jak hrajes, protoze jsi byl proste rad ze tam postavicka chodi a neco dela :))
Jako já začal taky hrát na gameboyi v pěti letech a nevidím na tom nic divnýho o_O
To by bolo jediné logické vysvetlenie, ale aj tak sa mi nezdá, že to tak myslel, skôr mi to pripadá ako také to chvastavé "všade bol, všetko hral, všetko prešiel a s prstom v nose", ale to môže byť len môj pocit...
"Po patnácti letech hraní..." "autorovi je 19 let" o_O
z tej recenzie tak trochu (neviem prečo) srší zhýčkaná nadutosť...

Každopádne pre mňa tá hra stojí za zahranie už len preto, že to robili Ice-Pick Lodge. :)
Pathologic v ČR vyšel, sice se zpožděním, takže naděje na vydání The Void i u nás, je.
No, vypadá to, že mi nezbude nic jiného, než si hru koupit přes Amazon. Šance, že by se tu pro to našel vydavatel se mi zdá téměř nulová.
To je má práce, která vyžadovala trochu pokroutit pravidla DH :).

The Void totiž ještě v anglické verzi nevyšel a současná pravidla neošetřují takové případy. Normálně by se tam dalo první vydání vůbec, jenže anglické vydání je za rohem, tak jsem to tam hodil rovnou, aby se to nemuselo potom zpětně editovat (spíš by se na to pravděpodobně zapomnělo).

A vůbec, je to ruská hra a v Rusku je možné všechno, od instantního odpařování vody v -50°C až po cestování v čase (čím víc na východ, tím víc do minulosti :D).
PavelU: Ty sny stávají skutečností jsem psal já. Poslední odstavec už není moje práce. Taky to Ruskua. Tak to editni.
"v němž se sny stávají skutečnosti" má být dlouhé í, a nějak nechápu to datum 16. října 2009 zmíněné v minulém čase.