@Red (01.11.2013 14:57): Stoprocentně půjde, resp. jde. Už 12. :-)
Diskuze
@Red (01.11.2013 14:57): Mě funguje 64 bit
@Red (01.11.2013 14:57): Mrknu se doma (32 bit OS).
Půjde na sedmičkách?
tak tam má jubilejní desátý hlas :D
@Phoenix (01.11.2013 14:39): To byl taky skrytý záměr mého příspěvku... :D
@Crash (01.11.2013 14:19): Devět, úplně jsme nabořili statistiky :-)
@Crash (01.11.2013 14:19): Sedm. :)
@Crash (01.11.2013 14:19): Už šest. :)
@ugraugra (31.10.2013 22:10): Chameleon má na GOGu zatím pouhých 5 hlasů, takže nic moc...
@ugraugra (01.11.2013 09:25): Česky to nadabovaný fakt není. Ale v pohodě to je přeložený. Grafika hry je krásná, je to starý ale prostě to je pro oko lahodící furt.
@Phoenix (01.11.2013 09:45): Je to tak.
@ugraugra (01.11.2013 09:25): Jiným než anglickým dabingem si to proboha nekaž! :-) Ale neboj, tomu dabingu je tam poměrně dobře rozumět.
@ugraugra (01.11.2013 09:25): Jiným než anglickým dabingem si to proboha nekaž! :-) Ale neboj, tomu dabingu je tam poměrně dobře rozumět.
@ugraugra (01.11.2013 09:25): Pokud si pamatuju správně, tak hra vyšla pouze v kombinaci CZ titulky + EN/RU dabing (příprava na full EN verzi, ze které nakonec sešlo).
Ta verze z uložta mi normálně jede, žádnej SF, naopak jsem tam nemusel kopírovat žádnej crack. Akorát - tahle hra má asi jen anglický a ruský dabing, že? Český asi není...
@Walome (01.11.2013 08:53): Jestli to máš se Starforce, tak máš opravdu tu původní. KK je úplně bezproblémová.
@ugraugra (31.10.2013 22:10): Hmm, uložto, to bych taky vlastně mohl zkusit, třeba by to fungovalo líp než z originálu. Nebylo by to poprvé.
@Chuck (01.11.2013 07:26): Podle štítků mám tu původní verzi, ale jistej si nejsem :)
@Chuck (01.11.2013 07:26): Podle štítků mám tu původní verzi, ale jistej si nejsem :)
@ugraugra (31.10.2013 22:10): Jestli má Walome Kolekci klasiky (teď si tím nejsem moc jistý) a jste z jednoho města, tak v čem by byl problém? Ale je fakt, že ta Tvoje varianta je taky řešení. :-)
No jestli to nejde nějak normálně sehnat, tak to nebudu hrotit a stáhnu to z uložta, je to holt abandonware :) Ale sakra, měli bychom se spojit a na GOGu si vydupat přidání her od Illusion Softworks, vždyt je to strašná škoda že to tam chybí.
@Walome (31.10.2013 12:23): No jasně, takhle jsem to taky myslel.
@Walome (31.10.2013 11:45): Třeba Ugra tu Tvoji verzi rozjede.
@ugraugra (31.10.2013 11:08): Já ji koupil na Aukru asi před půl rokem, takže už tehdá to nešlo sehnat.
@ugraugra (31.10.2013 11:08): Minimálně rok a půl všude uvádějí, že není skladem. Kdybys chtěl, mám ji dvojmo. :-) Mimochodem, Jumas by Ti ji mohl půjčit.
@ugraugra (31.10.2013 11:08): Neviem, ja som ju stiahol cez ulož.to
Dá se tahle hra ještě vůbec v dnešní době někde sehnat?
@Fg (05.04.2013 20:44): Assassin shi* :D trojka se opravdu nevydarila tak, jak mela a kvuli tomu humbuku, jak to bude umbr hra a spousta kecu .. se mi hra zhnusila
@FildasCZ (05.04.2013 20:20): myslíš AC? :D
@BINGMAN (05.04.2013 19:57): asi sme měli stejné verze :)
@Bodkin (05.04.2013 20:10): a co když je to naopak? ;)
@BINGMAN (05.04.2013 19:57): asi sme měli stejné verze :)
@Bodkin (05.04.2013 20:10): a co když je to naopak? ;)
@BINGMAN (05.04.2013 19:57): Děkuju za koment.
Tak to zkusím, protoze vsechny hry, co lidi hipujou tak na ne mam jiny nazor napr AS/BF3 apd ..Nechapu, jak muzes byt hra roku AS a vybrali sti to fanousci, jo ja vim, proc pac nic jinyho nehrali a nebo to jsou fanatici.
.. To je jak harlem a ten ga* styl -- :D
Tak to zkusím, protoze vsechny hry, co lidi hipujou tak na ne mam jiny nazor napr AS/BF3 apd ..Nechapu, jak muzes byt hra roku AS a vybrali sti to fanousci, jo ja vim, proc pac nic jinyho nehrali a nebo to jsou fanatici.
.. To je jak harlem a ten ga* styl -- :D
@BINGMAN (05.04.2013 19:57): Samozřejmě je chyba v tobě. To ti pak dává naději na sebezdokonalení. Odmávnou to, že ostatní jsou idioti bez kouska vkusu je příliš snadné a nevyplatí se to.
@Fg (05.04.2013 19:17): Děkuji. Kladná reakce vždy potěší.
Jak si tak pročítám jiné komentáře, mám pocit, jako bych hrál jinou hru, než ostatní, nebo nějakou alpha verzi. Většina chválí příběh, stealth prvky a hratelnost, což byly prvky, které mi na hře přišli nejhorší. Něco podobného jsem zažil u hry Dreamfall: The Longest Journey a já se začínám ptát, zda není chyba ve mně...
Jak si tak pročítám jiné komentáře, mám pocit, jako bych hrál jinou hru, než ostatní, nebo nějakou alpha verzi. Většina chválí příběh, stealth prvky a hratelnost, což byly prvky, které mi na hře přišli nejhorší. Něco podobného jsem zažil u hry Dreamfall: The Longest Journey a já se začínám ptát, zda není chyba ve mně...
@BINGMAN (komentář): +1, pěkně si to shrnul
@Chuck (11.01.2013 03:42): Uz si to vybavuju, uz vim. Ja jsem s tim mel taky problem, ale spis z duvodu, ze jsem nevedel co mam poprve delat, respektive vedel, ale nechapal jsem podrobnosti, takze bez napovedy bych toho dotycnyho z toho kostela hledal dodnes .-D Pak slo jen o cas, rychle zdrhnout, ale bez strelby se to stejne neobejde, venku k ni stejne dojde pak. Ale i po tom roce si to vybavuju docela dobre.
@Poseiidon (10.01.2013 04:32): Pane jo, pěkně ses rozepsal. A to jsem měl dojem, že takhle to na DH umí jen jeden člověk. :-)
Ten útěk, který jsem popisoval, byl v misi "Kuba - Havana", kde jsem ve věži kostela čekal na limuzínu, ve které seděl De Silva, kterého jsem měl oddělat sniperkou. Poté, co se Ti to povede, je potřeba co nejrychleji místo opustit, jinak za Tebou do toho kostela vlítne ochranka, přes které se ven neprostřílíš.
Ten útěk, který jsem popisoval, byl v misi "Kuba - Havana", kde jsem ve věži kostela čekal na limuzínu, ve které seděl De Silva, kterého jsem měl oddělat sniperkou. Poté, co se Ti to povede, je potřeba co nejrychleji místo opustit, jinak za Tebou do toho kostela vlítne ochranka, přes které se ven neprostřílíš.
@Chuck (09.01.2013 16:10): Tak vcetne rozliseni, ktery jeho monitor zvladne, musi taky nastavit spravnou frekvenci u danyho rozliseni, aby to monitor pobral. Jinak Chameleon jede i na integrovane grafice. Takze by to melo jet vsude. Nevim jak na Windows 7, nejlip vyzkouset vsechno, spustit ve W7 jako spravce, v kompatibilite s Windows XP apod. Nainstalovat potrebny directX, pokud nic z toho nepomuze, tak zkusit preinstalovat grafiku---co nejnovejsi ovladace nebo v pripade neuspechu preinstalovat hru :-) Projet registry, vycistit, projet pc treba Dll fixerem a podobnyma srandickama. Proste nekde chyba byt musi... Ja nevim jak to je u ruznych dodavatelu teto hry, ja mam hru od kolekce klasiky a jede to, uz ani nevim zda jsem s necim taky nemel zpocatku trable, ale vse jsem v klidu rozjel.
K tomu jak jsi mel problem ve hre utect, tak ted si moc nevybavuju uz co myslis. Dohral jsem to asi pred rokem. Ono tezko bych tu hru dohral, kdyby nebyla moznost si ukladat hru v libovolnem miste, kdyz to bylo tehdy poprve..., podruhe uz bych to dohral s vetsim prehledem, protoze uz vim co a jak. Ten engin mafie je sice starej, ale ty textury jsou proste pekny bez ohledu na vyspelost, kdyz vidim jak jsou napr ty domy vymodelovany, tak to lahodi oku, ja si to vzdy vzhledove uzivam. Hra me fakt zacla bavit od mise na te farme v Irsku nebo kde to bylo. Postava samotna ma pohyby tak akorat, svizny, je to hratelny, zazitek je se tam plazit a trnout kazdym pohybem, jestli me nezahlidnou a je zazitek vymyslet kudy a jak vojaky prelstit, vymyslet taktiku, funguje to presne tak, jak ma fungovat stealth hra. V Cold War me prudilo delat si tam svy vlastmi pomucky a zbrane z tech dilu, to me vubec nebavilo a lezlo mi to krkem, komplikovalo mi to hru, popravde receno jsem nedosel dal nez do mauzolea, tam jsem si pekne prohlidl Lenina :-D Popravde se mi nad tim nechtelo ani premyslet, ja jsem se chtel bavit hranim jako v Chameleonovi, ve stealth akci, nez se zabyvat temato kravinkama jako si skladat z tech soiucastek svy vlastni udelatka apod. U techto her me bavi premyslet jak prelstit vojaky, ne resit haldy ruznych ovladani a volovinek a v Chameleonovi je presne zrovna toto, strucny jednoduchy ovladani bez zbytecnosti a komplikaci a funguje to a 100% zabavi. Ale k Cold War se nekdy vratim. Me v nekterych hrach leze krkem i to ze pri behu se postava unavi a zadychava, je to realistictejsi, ale v nekterych hrach me to rusi a prudi. Nebo spis to zdrzuje. Jeste mam hru Manhunt, to je taky stealth, ale zatim jsem se neodhodlal to poradne rozjet, stejne tak NOLF2, zde me ten zacatek nedava moc nadeji, ze me to uhrane zpusobem, jak se hra hracema vzyva do nebes. Ale vlastne jsem ji jen nacal, jsem uplne na zacatku, tak to nemuzu tvrdit. Chameleon by vyhral nejvetsi zajem o hrani, kdyby se mi tyto hry spolu sesly naraz, necim ta hra je uz od zacatku zvlastne pritazliva, ale ono to tak je vzdycky, ze z 10ti her si kazdej vybere jednu co hraje a neodtrhne se a ostatni cekaji na svuj cas na pozdeji :-) Jsem zvedavej na ten Thief.
K tomu jak jsi mel problem ve hre utect, tak ted si moc nevybavuju uz co myslis. Dohral jsem to asi pred rokem. Ono tezko bych tu hru dohral, kdyby nebyla moznost si ukladat hru v libovolnem miste, kdyz to bylo tehdy poprve..., podruhe uz bych to dohral s vetsim prehledem, protoze uz vim co a jak. Ten engin mafie je sice starej, ale ty textury jsou proste pekny bez ohledu na vyspelost, kdyz vidim jak jsou napr ty domy vymodelovany, tak to lahodi oku, ja si to vzdy vzhledove uzivam. Hra me fakt zacla bavit od mise na te farme v Irsku nebo kde to bylo. Postava samotna ma pohyby tak akorat, svizny, je to hratelny, zazitek je se tam plazit a trnout kazdym pohybem, jestli me nezahlidnou a je zazitek vymyslet kudy a jak vojaky prelstit, vymyslet taktiku, funguje to presne tak, jak ma fungovat stealth hra. V Cold War me prudilo delat si tam svy vlastmi pomucky a zbrane z tech dilu, to me vubec nebavilo a lezlo mi to krkem, komplikovalo mi to hru, popravde receno jsem nedosel dal nez do mauzolea, tam jsem si pekne prohlidl Lenina :-D Popravde se mi nad tim nechtelo ani premyslet, ja jsem se chtel bavit hranim jako v Chameleonovi, ve stealth akci, nez se zabyvat temato kravinkama jako si skladat z tech soiucastek svy vlastni udelatka apod. U techto her me bavi premyslet jak prelstit vojaky, ne resit haldy ruznych ovladani a volovinek a v Chameleonovi je presne zrovna toto, strucny jednoduchy ovladani bez zbytecnosti a komplikaci a funguje to a 100% zabavi. Ale k Cold War se nekdy vratim. Me v nekterych hrach leze krkem i to ze pri behu se postava unavi a zadychava, je to realistictejsi, ale v nekterych hrach me to rusi a prudi. Nebo spis to zdrzuje. Jeste mam hru Manhunt, to je taky stealth, ale zatim jsem se neodhodlal to poradne rozjet, stejne tak NOLF2, zde me ten zacatek nedava moc nadeji, ze me to uhrane zpusobem, jak se hra hracema vzyva do nebes. Ale vlastne jsem ji jen nacal, jsem uplne na zacatku, tak to nemuzu tvrdit. Chameleon by vyhral nejvetsi zajem o hrani, kdyby se mi tyto hry spolu sesly naraz, necim ta hra je uz od zacatku zvlastne pritazliva, ale ono to tak je vzdycky, ze z 10ti her si kazdej vybere jednu co hraje a neodtrhne se a ostatni cekaji na svuj cas na pozdeji :-) Jsem zvedavej na ten Thief.
@Walome (08.01.2013 22:30): Kéž by měl Poseiidon s tou tabulkou pravdu, ale obávám se, že tam chyba nebude. V té tabulce se všechny hodnoty přizpůsobí Tvé grafice a nastaví se na optimální. Ledaže by Ti to házelo moc vysoké rozlišení, např. 1600:1200, které Ti už monitor nezvládne.
@Poseiidon (08.01.2013 23:05): Souhlas, Chameleon vypadá pořád skvěle. On celkově ten engine z Mafie strašně pomalu zastarává a i po těch letech vypadá stále dost k světu - narozdíl od jiných enginů té doby.
@Poseiidon (08.01.2013 23:07): ViRus to řekl správně, jelikož zkratku DtS jsem nenapsal poprvé. :-) Vidím, že sis to fakt užil a dal Walomemu další motivaci to rozjet. ;-) Jinak souhlasím s tou Moldávií a do jisté míry i s tou policejní stanicí v Baltimore. Pro mě byla trošku pakárna utéct s kostela, odkud jsem likvidoval De Silvu v Havaně.. Pokud jde oCold War, tak vůbec špatný není, ale po Chameleonovi je to přece jen trochu pěst na oko, ale jinak bych ho klidně doporučil.
@ViRus (08.01.2013 23:04): Aha :-)))) Ja prave jsem si rikal co to ma byt. Tak tu hru jsem zatim nehral,ale vim o co jde, mel jsem jen demo.
@Walome (08.01.2013 22:30): No je to klasickej konfiguracni program, kterej ti automaticky naskoci po instalaci kdyz spoustis hru. Tam si nastavis vsechno. Treba takovej Kreed, ten ma nastavenou hodnotu rozliseni uz z vyroby takovou, ze s tim ma plno klasickych CRT monitoru problem a jde to resit jen prepsanim v konfiguracnim souboru, coz je utrpeni pro mnoho lidi co nevi jak se to dela atd. No a zde je diky bohu tento konfiguracni soft, pres kerej to vklidu nastavis a nemusis lozit nikam do souboru neco prepisovat.
@Poseiidon (08.01.2013 22:58): Doufám, že nevadí, že reaguji já? Řekl bych, že DtS je myšlena hra Death to Spies.
@Chuck (14.08.2012 20:33): Co myslis tim DtS? To je hardcore obtiznost? Jinak dost dobra byla mise ve vezeni. A tezka byla hodne mise v policejni stanici, to bylo fakt tezky. A to jsem to hral na normal obtiznost...A to nadrazi v moldavii, tam to byla pastva pro oci celkove to okoli.
@Poseiidon (08.01.2013 22:18): Aha. Nainstaluju znovu a zkusím :)
@Walome (14.08.2012 19:38): Kdyz ta hra viditelne jde ale mas cerno na monitoru tak si ji nastav nez ji zapnes v takovym rozliseni, ktery pobere tvuj monitor. Cerno mas proto ze mas hru spustenou v rozliseni, kterou tvuj monitor nezvlada. U teto hry je program, kterej ti pred spustenim nebizi nastaveni ruznych parametru hry vcetne rozliseni obrazu.
Dohral jsem tuto hru na normal obtiznost, nalakal me k ni engin z Mafie a fakt tato hra stoji za pozornost, graficky to ma architekturu kde se engin Mafie nezapre a je to krasny, je to vyborne hratelny, pro me rozhodne jedna z nej stealth co jsem mel moznost zkusit, od hry jsem se nemohl odtrhnout, ikdyz nekdy se nasly nudnejsi mista, ale jinak bomba. Hlavne ovladani neni prekombinovany, je to tak navrzeny aby to nebylo odpudive slozity a funguje to, bohuzel takovej Sam Fisher me docela odradil tim prekombinovanym ovladanim, stejne tak i Hitman 2, kterej ma pri stejnych funkcich jako Chameleon, klavesove komplikovanejsi ovladani, napr pri zvedani mrtvoly ze zeme a odtahovani..., v Chameleonovi se zmackne pravy tlacitko mysi a odtahne se, zadny buhvi jaky zdrzenlivy prepinani, v Hitmanovi je to zbytecne komplikovany. Chameleona si chci zahrat jeste na tezkou obtiznost, je to super hra!!! Zkousel jsem hrat i dalsi ceskou stealth Cold War a ta me si me neomotala.
@valcik (18.08.2012 12:50): Děkuju, zkusím.
@Walome (17.08.2012 19:23): Ogg Vorbis je open source zvukový kodek, možno máš v počítači nejakú pošramotenú verziu. Možno by stálo za pokus kodek preinštalovať, nájdeš ho tu: http://xiph.org/dshow/
vodizdisšit?
prostě chameleon mi nejde spustit na žádném pc, jestli to je win7 nevim. Mám tu původní verzi a ani crack nepomáhá, odinstalovat to nejde...
prostě chameleon mi nejde spustit na žádném pc, jestli to je win7 nevim. Mám tu původní verzi a ani crack nepomáhá, odinstalovat to nejde...
@Walome (17.08.2012 18:57): To je právě ta jejich povedená protipirátská "ochrana". Je to tak agresivní šmejd, že ho některé antiviry detekují jako vir či něco podobného.
tohle mi hlásí u origoše.
@ViRus (14.08.2012 20:34): dal jsem cz
@Chuck (14.08.2012 20:37): SF o sobě vůbec nedal vědět, hodilo mi to jinačí error.
@Chuck (14.08.2012 20:37): SF o sobě vůbec nedal vědět, hodilo mi to jinačí error.