@Ferdish (04.03.2017 16:03): Na Black Edition 1.65 s posledním updatem se mi tam dostat povedlo. A to jsem ani neměl všech deset karet, jen devět :) Dohraješ na Trauma, zkoukneš outro, jsou title s hudbou, odklikneš, následuje klasický loading a jsi v té bonusové mapě. Ještě mě napadá, že nejspíše musíš mít přešlou celou základní hru, tzn. karty, všechny levely dokončené. Painkiller má 24 levelů, ale samozřejmě, na každou obtížnost je to koncipováno trošku jinak. Nightmare a Trauma stačí v poho.
Diskuze
Vedel by mi niekto poradiť, ako sa dostať do bonusového levelu (ten taký vzdušný zámok, kde mám zbierať duše programátorov)?
Mám dohranú hru na obtiažnosť Trauma a mám aj všetkých 10 kariet (plus pôvodných 20 z Painkillera, hrajem Black Edition). Avšak nikde na internete neviem nájsť, ako tento level spustiť.
Mám dohranú hru na obtiažnosť Trauma a mám aj všetkých 10 kariet (plus pôvodných 20 z Painkillera, hrajem Black Edition). Avšak nikde na internete neviem nájsť, ako tento level spustiť.
Dohráno. Získáno devět karet, neměl jsem na začátku žádné z datadisku. Uložené pozice se nedochovaly, ani nebyly už kompatibilní. Naštěstí mi v poho fungovaly savy z Painkiller kampaně, takže tam jsem karty od začátku měl. Hru jsem v průběhu let různě vylepšoval, modifikoval, patchoval.. Ve Stone Pit objeveno jen sedm secretů, krásná úroveň. S většinou karet to příliš těžké není, opáčko může být mazec, když máte kartu s 666 náboji. Uloženo přes menu na začátku mapy 10, abych měl dosavadní karty.
Zbraně mám nastaveny trošku jinak, než jak je to v dalších add-onech jako default. Asi skrze jeden mod, ten ale nebyl plně kompatibilní s verzí 1.65.
Ukázka 1 a Ukázka 2.
Zbraně mám nastaveny trošku jinak, než jak je to v dalších add-onech jako default. Asi skrze jeden mod, ten ale nebyl plně kompatibilní s verzí 1.65.
Ukázka 1 a Ukázka 2.
@Matthias (30.10.2016 18:39): Ok, to chápu no. Každému sedne něco jiného. On ten Painkiller je v mnoha ohledech docela specifická záležitost. Někomu se hnusí, někdo si ho oblíbí. Rozhodně to není typ hry, který má potenciál oslovit každého hráče FPS.
Další díly už bych ti opravdu nedoporučoval. Tam ta kvalita klesá tak prudce, že až do konce série vydrží jen skalní fanoušci a masochisti. :)
Další díly už bych ti opravdu nedoporučoval. Tam ta kvalita klesá tak prudce, že až do konce série vydrží jen skalní fanoušci a masochisti. :)
@Lukaskon (30.10.2016 18:34): mně z několika důvodů nesedla tak úplně
a to mám důlní prostředí fakt k extrémní oblibě :)
a to mám důlní prostředí fakt k extrémní oblibě :)
@Matthias (30.10.2016 17:43): Jo, to je ta jáma. Mě teda přijde naprosto super.
@Lukaskon (30.10.2016 17:39): devátá? ta v tom rock pit?
sorry, ale angličtina tvoří většinu mýho života, protože dělám v americké firmě :)
sorry, ale angličtina tvoří většinu mýho života, protože dělám v americké firmě :)
[neexistující komentář]: Nesouhlasím s řadou věcí, nemám rád zbytečné používání anglických frází a level design závěrečných úrovní, hlavně 9. je náhodou perfektní :) Takže jedno bezvýznamné mínus.
@PavelU (25.10.2012 23:56):mozna mam v PC puvodni data z jednicky :)
@kristmeister (25.10.2012 22:41): Zde se píše něco jiného, "BooH must be installed over Painkiller to work, as it's not a stand-alone expansion like Painkiller Overdose"
Česká verze BOoH vyšla poprvé snad až v roce 2006 a na jejím obalu je uvedeno, že to původní hru vyžaduje, tak nevím. U orig. EN verze BOoH z roku 2004 by to mělo být stejné.
Česká verze BOoH vyšla poprvé snad až v roce 2006 a na jejím obalu je uvedeno, že to původní hru vyžaduje, tak nevím. U orig. EN verze BOoH z roku 2004 by to mělo být stejné.
@Crash (25.10.2012 22:50): tjn sirotnicec je nezapomenutelny, tam jsem byl desne posranej
@PavelU (25.10.2012 16:34): Jojo taky jsem se u něj zapotil než to klaplo. Kupodivu mi dal zabrati ten Stalingrad, už ani nevím proč. Je fakt že originál mě sice bavil víc než datadisk, na druhou stranu mise v datadisku se víc zapsaly do paměti. Ten sirotčinec nebo lunapark jsou prostě nezapomenutelný. BTW na horský dráze jsem taky kartu nezískal a že jsem se snažil... ;-)
@PavelU (25.10.2012 16:34): je stand-alone :) me funguje bez puvodni hry :)
Opravdu se jedná o stand-alone datadisk? Vždyť česká verze vyžadovala původní hru, a co jsem koukal na wikipedii, tak tam je uvedeno jen expansion, tedy rozšíření. Jinak dohrána konečně komplet verze Painkiller: Black Edition. Závěrečný boss mi řádně zatopil, ale vytrval jsem. I když docílit toho, aby jej ty potvory z kamene oslabily, načež to rozdýchával a já do něj mohl pak napálit raketami se zapnutými kartami, nebylo vůbec snadné.
@Všivák (20.08.2012 20:28): jo to byly dobry challenge :D tarot karty :D si pamatuju jednu, kde si mel projit level bez sebrani duse :D a pak na konci byla jedna uzavrena mistnost....a to neslo nesebrat
@kristmeister (20.08.2012 20:27): Jo, tam jsem měl ještě ambici získat nějakou kartu. Na začátku:-)
@kristmeister (20.08.2012 20:27): to ale z těma skokama vůbec nesouvisí ;-) ano v některých usecích mě to taky strašně sralo
@Všivák (20.08.2012 16:16): njn....ale treba se mi libila atmosfera v tom sirotcinci :)
@kristmeister (19.08.2012 23:08): Vim, že druhý skok je delší, ale pořád je to vopruz. Zvlášť v bojové vřavě jsou skákací překážky naprd.
@Tulareanus (20.08.2012 01:35): jo tak
@kristmeister (20.08.2012 01:09): Ale ja hovorím o skákaní, to ako gameplay prvok neberie ohľad na engine a fyziku.
@Tulareanus (20.08.2012 00:53): engine a fyzika jsou v pohode :)
bola to príšerná fičúra z pekla, to je tak, keď niekto dostane dobrý "nápad" a neberie ohľad na gameplay, engine, fyziku, dizajn...hm vlastne na všetko.
@Všivák (19.08.2012 22:42): ale bunnyhopem je rychlejší někam dojít...a to skákání ve hře, neveřil bys kam se s nim dá dostat, ale občas se vážně dostaneš i tam kam nemáš =D
Nevim, když už se tam nešlo krčit, tak mohli vynechat i skákání.
Všivák: ale to skákání je dobrý na bunnyhop =D
já stejně dycky bosse sejmul nacheatovanym rotačákem/bazukou
jj, to sis o nich nechal zdát
ale když sis dal obtížnost snění tak tam nebyly
:-)
Mno, Painkiller byla kolem a kolem hra o sbírání karet, pokud si vzpomínám. A datadisk přidal nové, takže jasná volba pro všechny sběratele, ne?
kristmeister: V pohodě=) Já se nenudil=D
Tak ako ma pôvodný Painkiller bavil ako oddychovka v single i multiplayeri. Tak mi prišlo BooH zmršené, škaredé a hnusné, ako keby bolo od iných autorov, ako taký veľmi nepodarený rip-off či outtakes z alfa verzie pôvodnej hry. Hmmm asi napíšem komentár.
jsem to napsal v dobrý okamžik, jak se tak dívám :-)
už mám dohráno =D teď hraju homefront =D
kristmeister: Zkus Bulletstorm. Je to od stejných tvůrců, nese se to ve stejném duchu, ale podle mě je to ještě lepší.
jo takhle už to chápu =D sorry Say...jsou jen dvě hry u kterých mi vadí že je někdo uráží: Painkiller a Oddworldovky
Pivo: Ale datadisky stojí nižší finanční částku než plná hra. A tvůj druhý odstavec říká v podstatě totéž na co jsem upozorňoval já, ale prý blbě a doteď nevím jak.
kristmeister: Ty jsi psal: "Nechápu proč každej dává za vinu krátkost hry....proto se tomu říká datadisk" a Say odpověděl: "Ne. Na to má práva DLC."
Tím chtěl nejspíš říct, že na krátkost má právo DLC a Battle out of Hell je datadisk, tudíž by mohl být klidně delší.
Jinak do definicí těhle pojmů se nechci moc míchat, ale tak jako tak jsem spíše pro plnohodnotná pokračování než DLC apod. nesmysly.
Ale asi bych se přikláněl k názoru Kubuluse a jinak nevidím důvod, proč bych to nemohl zkritizovat za jejich délku. Konec konců, peníze jsem za to dal, tak od toho taky něco čekám, že?
Tím chtěl nejspíš říct, že na krátkost má právo DLC a Battle out of Hell je datadisk, tudíž by mohl být klidně delší.
Jinak do definicí těhle pojmů se nechci moc míchat, ale tak jako tak jsem spíše pro plnohodnotná pokračování než DLC apod. nesmysly.
Ale asi bych se přikláněl k názoru Kubuluse a jinak nevidím důvod, proč bych to nemohl zkritizovat za jejich délku. Konec konců, peníze jsem za to dal, tak od toho taky něco čekám, že?
Ale já se celkem bavím, vy ne?=D
mě to je jedno od těď už sem nedam ani písmenko
:)
Ale já to tomu Sayovi i docela přeji :p.
Ale já to tomu Sayovi i docela přeji :p.
tady si to psal ty dežo: kristmeister: Ne. Na to má práva DLC.
"Aspoň Say teraz vie, ako sa ľudia zvyčajne cítia pri jeho príspevkoch. :))"
100% souhlas XD
100% souhlas XD
Say: My tě držet nebudem, aspoň dostaneš :-D
Jinak tady to trochu kristmeister nepochopil, ale tak stane se.
Jinak tady to trochu kristmeister nepochopil, ale tak stane se.
Tulareanus: Inu, něco na tom asi bude...
Aspoň Say teraz vie, ako sa ľudia zvyčajne cítia pri jeho príspevkoch. :))
Say: V klidu :) tohle se občas stane, když někdo reaguje na příspěvek vytržený z kontextu :)
Držte mě.
Kde prosímtě tvrdím, že Painkiller: Battle Out of Hell je DLC?! Já nemám ani ponětí, o čem ta hra je. Příště laskavě čti, pomalu, klidně i víckrát než se rozhodneš něco napsat, buď tak hodný=)
Kde prosímtě tvrdím, že Painkiller: Battle Out of Hell je DLC?! Já nemám ani ponětí, o čem ta hra je. Příště laskavě čti, pomalu, klidně i víckrát než se rozhodneš něco napsat, buď tak hodný=)
Když to je samospustitelný tak to nemůže bejt DLC.
kristmeister: Je vidět že nevíš, o čem je řeč.
je vidět že si tohle opravdu hrál
kristmeister: To si teď ze mě děláš srandu?
jenže tohle není DLC ty pako tohle je datadisk, a dokonce samospustitelný. A taky by mě zajímalo jestli víš co to je DLC...tohle není stahovatelnej přídavek, tohle sis mohl koupit v obchodě. A tohle trochu zasahuje, jak vidíš stejná hlavní postava.
Kubulus: Není. DLC nezasahuje do základní hry.
DLC je naprosto to samé, co datadisk. Že byly přídavky do her dříve jiné, to už je věc druhá. Víc bych se být vámi v tom nerýpal, ať se nevrátíte k debatě pecky kontra špunty...
Eru: Nevytahuj to z kontextu. Protože datadisk je OPROTI DLC plná hra se vším všudy (viz druhá věta). Já už fakt nevím, jak to jinak napsat...
Smajly to zlehčují.
Smajly to zlehčují.
Eru: Kde jsem psal, že datadisky NEmají právo být krátké? Proč se hned musí rovnat plné hře?
Asi bych se měl začít vyjadřovat bez nadsázek, toto není fakt možné=D Nebo mi do DH 2.0 udělejte tag [nadsázka] a pro jistotu i [irony].
Asi bych se měl začít vyjadřovat bez nadsázek, toto není fakt možné=D Nebo mi do DH 2.0 udělejte tag [nadsázka] a pro jistotu i [irony].
Say: V 16.03.2011 18:15:43 jsi psal, že datadisky nemají právo bý krátké, jelikož to platí o DLC. A protože jsem s tím nesouhlasil, zeptal jsem se, kolik dlouhých datadisků znáš.
Garret: A já můžu to samé zkonstatovat o Divinity 2, Baldur's Gate 2 a Heroes 5.
Garret: A já můžu to samé zkonstatovat o Divinity 2, Baldur's Gate 2 a Heroes 5.
Ou jé, myslel jsem že zrovna ty, se svojí poznámkou ,,datadisk = krátkost. úplně to tam slyším." jsi to pochopil.
Lol, nechajme tak=D
Lol, nechajme tak=D
s DLC si začal naprosto nepochopitelně ty. tady se vede diskuze o délce datadisků, na což se taky Eru ptal. že vždycky odpovíš mimo mísu a paxe v tom ztrácíš je druhá věc.
Garret: A já snad někde psal, že ho přesahují svojí délkou? Ptal jsem se, jestli kristmeister zná rozdíly mezi datadiskem a DLC pokud ještě dobře vidím.
Eru se ptal na délku datadisku. Morrowind, NwN ani Kingˇs bounty svou délkou datadisků nepřesahovali původní hru (u Morrowindu ani zdaleka). Ostatní jsem nehrál.
Isair: A proč to píšeš? Resp. proč se na to Eru vlastně ptal?
Say: Tak ono je docela blbé chtít od stand-alone datadisku, aby obohacoval původní hru (nehledě na to, že u FPS se to příliš nenosí).
Samotná délka single-playeru (tím myslím kampaně) pak nebývá v žádném nijak závratná (v porovnání s původní hrou)...ani v tebou vyjmenovaných.
Samotná délka single-playeru (tím myslím kampaně) pak nebývá v žádném nijak závratná (v porovnání s původní hrou)...ani v tebou vyjmenovaných.
Eru: Ba že. Ne, že by obsahem přesahoval základní hru, ale šlape ji na paty docela solidně. Nehledě na to, že většinou upravují a obohacují základní hru, takže se stane znovuhratlenou (a ve většině případech i zábavnější) A to docela dost. Např. datadisky k:
NwN 1 a 2
BG2
AoE 2
AoE 3
AoM
TeS III - Morrowind
Empire at War
Heroes of Might and Magic III a V
Divinity II
King's Bounty
Titan Quest
WoW
atd. atd.
NwN 1 a 2
BG2
AoE 2
AoE 3
AoM
TeS III - Morrowind
Empire at War
Heroes of Might and Magic III a V
Divinity II
King's Bounty
Titan Quest
WoW
atd. atd.
Say: Ty znáš nějakou hru, jejíž datadisk by byl delší nebo stejně dlouhý jako původní hra?
Battle Out of Hell má na datadiskové poměry naprosto standardní délku.
kristmeister: Víš ty jaký je rozdíl mezi datadiskem a DLC?
jaký DLC?? Četl sem to všude že to je datadisk. A overdose a resurrection taky. Dvojku totiž ještě neudělali takže tohle sou datadisky a Battle out of hell dělali stejní vývojáři jako jedničku.
kristmeister: Ne. Na to má práva DLC.
datadisk = krátkost. úplně to tam slyším.
Nechápu proč každej dává za vinu krátkost hry....proto se tomu říká datadisk
Demo je totálně o ničem. Kvůli němu jsem byl docela naštvaný, ale celkově mě pak datáč nadchnul.
Na mě demo působilo, že to nebylo nic extra, ale jako fajn hra na zahrání. Jestli je zbytek ještě lepší, tak bych asi do hry měl jít.
Grafika se mi ale na nejvyšší detaily celkem líbila - možná to je tím, že zatím hraju hry z let 2003-2006(07). Sakryš, měl bych zkusit něco pořádně náročného, comp furt spí :-D
Grafika se mi ale na nejvyšší detaily celkem líbila - možná to je tím, že zatím hraju hry z let 2003-2006(07). Sakryš, měl bych zkusit něco pořádně náročného, comp furt spí :-D
Demo obsahuje zdaleka nejhorší část hry - prakticky všechno po něm je mnohem lepší.
Necrovision jsem hrál jen demo a nějak mě to nezaujalo. Graficky zastaralé, zároveň na můj vkus (hardware) náročné a hratelnostně daleko za Painkillerem.
No, pro mě je Painkiller jako fajn vybíjecí střílečka a v tom je super.
Na karty prdím :-) To už by mě nebavilo hledat různé skrýše, snažit se vzít všecky duše.
Já jen dokončil příběh a někdy si ho možná projedu zase.
Na karty prdím :-) To už by mě nebavilo hledat různé skrýše, snažit se vzít všecky duše.
Já jen dokončil příběh a někdy si ho možná projedu zase.
"neuspokojivá délka hry"
To jsi všechny karty získal tak rychle? Protože Painkiller je v podstatě hra o sbírání karet .-)
To jsi všechny karty získal tak rychle? Protože Painkiller je v podstatě hra o sbírání karet .-)
Dohráno. Uspokojivý datadisk, ale neuspokojivá délka hry :-) Ale zase tato odreagovačka se dá hrát opakovaně - stejně tu jde o to zábavné kosení.
Ještě mě trochu štvalo, že bossů strašně ubylo :-(
Vpodst. jediný boss byl Alastor, u kterého jsem se při jeho porážce změnil v démona a mohl ho zabít.
Je tu sice pár minibossů, ale ti nejsou nic moc no. Trochu mě to trápí, když si vezmu, že v minulém díle bylo pět kvalitních bossáků.
Ještě mě trochu štvalo, že bossů strašně ubylo :-(
Vpodst. jediný boss byl Alastor, u kterého jsem se při jeho porážce změnil v démona a mohl ho zabít.
Je tu sice pár minibossů, ale ti nejsou nic moc no. Trochu mě to trápí, když si vezmu, že v minulém díle bylo pět kvalitních bossáků.
Jo já docela též. A co Necrovision? Je to myslím od tvůrců původního Painkillera.
Jsem zvědavý na toho Dreamkillera od českých Mindware Studios, který dělali Painkiller: Overdose. trailer
Jo mohlo by. Pokud je člověk odpočatý a chce si zahrát něco s nervy drásajícím příběhem, nic mu v tom nebrání, ale co když je prostě unavený a chce se jen odreagovat a zastřílet si? Nebo ani nemusí být unavený, prostě se mu nechce nějak extra přemýšlet a chce se vrhnout na oldschool killovačku - je to fajn žánr.
Souhlasím. Jako datadisk plně uspokojivé. Nic moc nového pod sluncem, prostě další levely ze staré školy. Škoda že těhle oldschoolovek nevychází více.
Uspokojivý datadisk pro celkem slušnou vybíjecí odragovačku jakou je Painkiller. Sice jsem zatím odjel jenom první dva levely, ale tak druhá mise v tom zábavním parku byla docela pěkná a originální a to ježdění na horské dráze je též nový prvek, který v původní hře nebyl.
První mise byla však nadesignována přibližně jako blázinec v původní hře, takže na mne moc nezapůsobila.
Jo, tempo vraždění je prostě klasicky "painkillerovské" a obtížnost možná trošku vzrostla.
Každopádně už jsem asi trochu znáročněl, za tím, že je to uspokojivý datadisk si stojím, ale tímpádem, že hra neukazuje nic moc extra nového, tak mě to nebaví jako kdysik. Škoda :-(
Ale samozřejmě si to po nějakých menších dávkách budu dávat, dokud hru nedokončím - prostě uspokojivé :-)
První mise byla však nadesignována přibližně jako blázinec v původní hře, takže na mne moc nezapůsobila.
Jo, tempo vraždění je prostě klasicky "painkillerovské" a obtížnost možná trošku vzrostla.
Každopádně už jsem asi trochu znáročněl, za tím, že je to uspokojivý datadisk si stojím, ale tímpádem, že hra neukazuje nic moc extra nového, tak mě to nebaví jako kdysik. Škoda :-(
Ale samozřejmě si to po nějakých menších dávkách budu dávat, dokud hru nedokončím - prostě uspokojivé :-)