Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Say (21.08.2012 22:10): To záleží na osobních preferencích. Napříkald v D2 byl nejoblíbenější Necromancer, ale já se u něj nudil jak prase :) Socka mi přijde velmi zábavná, ale často umírám. Osobně mám v Diablu (napříč sérií) raději postavy "na dálku".
@Say (21.08.2012 22:23): No jo, jenže pak tam máš ještě achievmenty! :D :D

Ale vážně, škoda toho že to máš jen půjčené, ono dokud je člověk na začátku s těmi nižšími levely tak to ještě tak chytnout nemusí, ale dál, když už jsou ty předměty lepší, padá více peněz a člověk se může zapojit i do aukce, plus k tomu se to dost ztíží tak to začne být opravdu značně chytlavé, nějaká taková zvláštní motivace tam pak zkrátka je, alespoň na mne to tak fungovalo. :))

Nepočítaje tedy fakt že jsem si koupil CE edici za 3k takže kdybych to odložil po prvním dohrání měl bych setsakra pocit že jsem vyhodil peníze do kanálu. :B
@Say (21.08.2012 22:10): No, s barbarem a barbarkou jsem ukončil první obtížnost tak na levelu 33-34. A hádám že další postavy na tom budou stejně, pokud se člověk nějak nebude motat na místě, to by pak mohl mít tak o level více ale pak už ty potvory na té úrovni skoro nedávají žádné exp takže to tuším nehrozí.

Jinak podobnou věc že už to pak nebudu hrát jsem si říkal také, jenže s otevřením další obtížnosti se "odemkne" spousta nových předmětů a to mě donutilo hrát dál.:) :D
@Say (21.08.2012 20:39): Socku? Jako myslíš Sorcerera, mága? Já jsem hrál za kouzelnici, ale zatím jsem s ní skončil na lvl 27 a teď se převážně věnuju původnímu charakteru.

Ale přijde mi že mág je dost silnej a docela dost mě bavil (ale těžko říci jak dál, jak jsem psal, jsem teprve na konci druhého aktu s tímhle classem) , a s tou sílou to může být také tím že jsem používal rare předměty které jsem našel během hraní za onoho barbara. :)
Máte někdo socku? Jak na tom je? Zřejmě to nebude tak dobrý class jako monk, co?
@Bodkin (21.08.2012 14:24): Nutno podotknout že hodně trapná reakce tvůrců Diabla 3.
Hlavně mě pobavilo jak tam někdo psal že si z toho nemají nic dělat jelikož oni udělali nejrychleji prodávající se pc hru kdežto on jen Hellgate London.
A trochu zapomínají na fakt že on udělal původní Diablo a tím vydláždil cestu úspěchu jejich třetímu dílu, bez něj by se tak nikdy tak dobře neprodával (a to přejděmež fakt že bez něj by ani pravděpodobně nikdy Diablo nevzniklo)
Zrovna dvojka ale také měla svá temnější zákoutí. Pentagramy namalované krví, krvavé oltáře, rogues nabodané na kůly smrti, barbary zemřelé na kříži, uvězněné duše atp. Nicméně je fakt, že tu základní atmosféru měla jednička i tak temnější.
@valcik (21.08.2012 12:08): Heh, 7 let starý Titan Quest má "rozumnější" a hezčí grafiku. O tom žádná.

Ale musím si ještě jednou pochválit jejich UI. Drobné, ale čitelné a čisté fonty, přehledný inventář, spodní lišta docela úsporná... Rád se v takovém prostředí pohybuju.
@Say (20.08.2012 21:07): Jo takhle, je fakt že hodně lokací se tam odehrává ve tmě, ale tmavé to moc není. Hlavně kdyby to bylo alespoň tmavé v tom Dialbo 2 stylu.

K obtížnosti - jo, první obtížnost je poměrně snadná, já osobně jsem s barbarem přešel do říše snů až v 3tím aktu, také vinou lagu, ono vůbec mám pocit že se v Diablu 3 umírá hlavně vinou lagů, jsem na obtížnosti Hell (kde jsem se zastavil a zatím nepokračuji jelikož jsem rozehrál jinou hru) a na kontě za celou hru tuším nějakých 7-8 smrtí, z toho 2 byly vinou toho že jsem běžel a snažil se udělat časový dungeon, 1 když mě oddělaly unikátní potvory a 5 jich bylo více méně kvůli lagům.

Ty unikátní potvory na těch vyšších obtížnostech mě mimochodem štvou, jelikož hra jich hodí většinou více hned u sebe. A na obtížnosti Hell je peklo (:D) když na vás vyběhne 9 takových potvor, 3 zmrazují, hází arcane a molten ,3 další hází arcane, molten a dělají ty ohnivé řetězy a 3 hází štít na ostatní, jsou molten a ještě "zachytávají" hráče na místě (zapomněl jsem jak se to kouzlo jmenuje)
@Danny (21.08.2012 02:32): Mne prislo, ze nejaka vyzva byla az na Hell bez AH, musel jsem aspon obcas menit skilly a strategii, do te doby to byla prochazka (a na Hell s AH verim, ze by to prochazka porad byla).
Tak zatím jsem na 9 levelu a smrt mám na kontě jen jednu a to díky sprostému lagu, kde se všechny příšery na pár vteřin zastavily a já se pak náhle rozprskl na malé kousky.

To je to vážně tak jednoduché, nebo jsem si vybral dobrou postavu? Váhal jsem mezi monkem či sorcerres, nakonec teda monk zvítězil.

Ačkoliv teda moc nechápu, proč není výběr skillů trošku komplexnější, tak musím uznat, že gameplay ujde. Uvidíme, do jak dlouho mě to udrží.
To fakt není normální. Nevíte někdo jak vypnout tu debilní mlhu a kouře?
To je tak strašně super sekat ani nevědět do čeho a proč.

A bude ta grafika časem míň emo? Sem si schválně nainstaloval TQ - Immortal Throne, abych si to něčím kompenzoval.

Ale tak UI mají Blizzardi celkem hezké.
@Say (19.08.2012 13:02): HOMAM 3, Arcanum, M&M 6 :)

Co se týče Diabla 3, čekám na patch 1.04. Doufám ale že začnou padat legendární předměty o trošku častěji, aby si člověk nové affixy užil...vlastně bych byl rád, aby mě konečně nějaký LP vůbec padnul :)

btw, zakázal jsem si v AH legendární a setové předměty kupovat, jinak by to asi nemělo cenu už vůbec hrát :)
@Drolin (19.08.2012 12:52): Asi jo, resp. rozehrané to už mám asi po třetí. Ale PST sem netahej, na to je potřeba dobrého "psychického rozpoložení"=D Jak na to není nálada, tak si to člověk akorát protiví... Mě spíš znervózňují resty jako jsou BG, M&M VI a série IwD (přičemž poslední dvě záležitosti patří mezi mé nej hry vůbec).

Hehe, má tu někdo nedohranou nějakou hodně vysoko ohodnocenou hru?=D
@Say (18.08.2012 20:19): Jen na Inferno je potřeba nějaká "dražší" (tj. vyžadující nějaké myšlenkové úsilí) výbava. Pro Hell a nižší stačí nějaké ty nákupy na AH za pár tisíc zlatých.
Ok, je to podivné, ale jdu to zkusit když mám tu možnost. Nějaké rady pro totální lamu? Předpokládám, že je to dohratelné na jednu obtížnost bez nutnosti nějakých nákupů či jiných kravin?
@7c (30.07.2012 19:10): uvidíme, kdyby se jim povedl tak skvělej datadisk jako u dia 2, který mnohé taky zachránil, zcela jistě by ta hra stoupla v jisté ceně, nebo pokud blizzard udělá dobrou dlc podporu, taky to jistě někoho potěší.
Jako, hra mě zklamala opravdu dost (nicméně pořád je tu naděje na patch/datadisk, který hru překope - jak jsem psal, základy jsou, až na příběh (který nikoho nezajímá), dle mého názoru solidní), ale na druhou stranu zase musím přiznat, že mezi jeden z vedlejších produktů času stráveného hraním Diabla 3 bylo pokrytí všech výdajů za letošní Steam Summer Sale...
@KRoman47 (26.07.2012 09:46): Designérské selhání je spíš systém předmětů, 4 obtížnosti, omezení na 60 level, nulová "end game" i cesta k 60. levelu a rozložení obtížnosti ve hře.

Samotná hrubá stavba je ok, jen ten výsledek je jako když ti 4 leté dítě "vytuní" Ferrari (nemluvě o bídné "příběhové" linii, samozřejmě).

Nicméně Blizzard tak, jak funguje v současnosti moc nadějí na zlepšení neposkytuje.
@KRoman47 (26.07.2012 09:46): mně tam vadí přesně jak říkáš nezvládnutí desing a hlavně ten krok směrem k hráčům WoW, ala tisíc achievmentů a to neustálé otravování kolik že jsem zabil monster atd. prostě demence, šipka na mapě blikající body na mapě a mohl bych takhle pokračovat, pro mě Dia 2 prostě nebyl trojkou poražen.

@Say (26.07.2012 09:56): dneska bude pokračování :D budu to doupravovat a přidám další věci, jsem byl línej to včera udělat tak jsem si z toho udělal seriál.
@konvice (26.07.2012 02:22): Tak to jsem zvědavý, eh. Vlastně ani ne...
Ale dobré to video na konci komentáře. ;o) Nikdy jsem o D3 ani v nejmenším neuvažoval a jak vidím, o nic nepřicházím.
Jak bych to jen nazval, totálním designérským selháním, to je přesné. Už jen to nepříjemné uživatelské prostředí s přehazováním schopností, to jsou přesně ty věci, při jejichž hraní mám chuť vývojářům trhat zuby bez anestezie. A ty předměty a umělé tlačení lidí do aukcí, to je vrchol.
@Say (25.07.2012 22:36): jen hnidopišsky doupravím Dannyho, login si můžeš klasicky uložit aby si ho to pamatovalo, takže jenom heslo :D Jinak stejně jsem si tuhle průměrnou hru zahrál, guestt pass jsem dostal a pak mi kámoš půjčil account(včetně kontrolní otázku bude muset :D)

@Guldy (25.07.2012 22:26): nebo taky offline verzi od skidrow

@Scar (26.07.2012 00:33): No problemo

@KRoman47 (25.07.2012 20:18): Uvažuji o lepším projektu.
@Konvice: Člověče, ten tvůj komentář se mi tak blbě četl, že ti to minus prostě zas musim dát. Nic proti tvým názorům. (co se týče Diaba 3, proti tvým názorům, že jsem vypatlaný debil a píča už něco mám)