Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No, ani ne tak do západu slunce; tu malebnou červeň na nebi dělaly výbuchy sopek a padajících bitevních křižníků, pokud si pamatuju :). Ale jinak v podstatě jo :-D

Bojím se, bojím, že to universum dojebou. Metzenovi od konce WoW: WotLK nevěřim ani nos mezi očima :- Místo protossáckýho mektání o proroctví bych radši bral něco takovýhleho
@Walome (12.11.2012 10:46): Ta infekce lidí Zergama se tam řeší, nakonec lidi najdou (další) starý chrám Xel Naga, který zničí všechny Zergy na planetě a z Kerrigan udělá znovu člověka, zbaví jí té infekce... A Jim v mariňáckým brnění ji pak nahou v náručí odnáší do západu slunce, je to hrozně dojemné, určitě by se ti to líbilo :))
To by mě docela zajímalo: Když se na konci Wings of Liberty z Kerrigan stane opět člověk, jaktože je z ní v druhém díle opět vůdkyně Zergů? :O
@Danny (29.09.2012 23:41): No, neříkej mi, že letající viking s cylindrem a monoklem by za to nestál... Tohle by s nejvyšší pravděpodobností nahrazovali skiny. Skin pro Thora ze sběratelky už tam je, stejně tak by mohli využít třeba modely mercenaries z kampaně. Ale je pravda, že by to mohlo zhoršit přehled nad jednotkami, a toho by se Blizzard kvůli e-sportu určitě rád vyvaroval.

Kompletní free MP s možností kupování skinů. Pokud uspěje End of Nations a další projekty, tenhle scénář by nějakou dobu po vydání LotV (2016?) byl docela reálný. Ale na nějaké závěry je opravdu sakra brzo.
@Redfield (29.09.2012 23:26): No bál bych se, že by tam nahodili nějaký pitomý blalast typu kloboučků v TF2. Osobně si stejně myslím, že k něčemu takovému nedojde dříve než v SC3. Mě to připadá jako jedna z bonuswebovských kachen, týpek odpoví na otázku nějakou spekulací a oni se toho hned chytnou.
@Redfield (29.09.2012 20:28): oka takže mám free account polovinu jednotek a chytnu týpka co má hru :DDD to si teda člověk váážně zahraje :D. Samozřejmě pochybuji že v blejtzárdu jsou až takový idioti a nějak to pořešej..např. vlastní ligou pro freečkaře.
Jen abych uvedl jeden základní prvek: kampaň má tuším 25 misí (+/- jedna). V každé se odemkne jedna nová jednotka. Mise jsou (po té, co se dostaneš na Hyperion) odemykány v několika větvích, ke kterým máš přístup naráz a je tedy na tvojí strategii, v jakém pořadí je budeš hrát - a jaké jednotky si tím pádem odemkneš na plnění ostatních kol. Dokončíš si nejprve jednu linii a pak se pustíš do další? Nebo budeš mezi nimi přeskakovat a plnit tu jednu z jedné, tu jednu ze čtvrté, tu jednu z druhé? Nebo... Na vyšších obtížnostech je tohle naprosto podstatný prvek strategie. Mnohé mise se totiž mnohem lépe dokončují s jednotkou z úplně jiného stromu apod. A i jen v tomto (ale nejen v tomto) je obrovská replayabilita.
@Jack_Dark (30.08.2012 11:49): Say/ty možná ne, já každopádně. SCII jsem sledoval od prvního oznámení a byl jsem odhodlán koupit si sběratelku, i když mne mulťák vůbec nelákal. Dal jsem přes dva tisíce za sběratelku z anglie (objednával jsem v době, kdy se tady sehnat nedala) a klasický mulťák jsem nevyzkoušel nikdy. Hrál jsem jen asi tři hry s kamarádem, jemuž jsem dal quest passy do hry a to proti kompu.
Oproti tomu čistě v singleplayeru jsem strávil 3 měsíce a ani nevím, kolikrát jsem to dohrál. Z kampaně mám 98% achievmentů. Chybí mi dvě kola na brutální obtížnost a projet minihru Viking třikrát (nebo kolikrát) dokola.
SCII nejspíš není ničím originální hra. Ale všechny ty "někde" viděné prvky kombinuje do jedinečné pro mne nikde nepřekonané směsky (na RTS strategii). 2000,-/3 měsíce - úžasný poměr cena/výkon. Heart of the Swarm kupuju sběratelku okamžitě, jak vyjde.
@Say (30.08.2012 12:50): Vážně si nejdřív vyzkoušej ten trial, co postlul link Falagar a jestli tě to chytí, tak do toho určitě jdi. Fakt to stojí za to. Já když jsem to koupil, tak jsem to rovnou projel asi třikrát po sobě jen kampaň a pak ještě s odstupem času asi 2krát. Takže nějaká replaybilita tam je :-)
@Say (30.08.2012 08:40): Single je velice fajn i na několikeré dohrání, mulťák mě taky nebavil - není to Starcarft 1. V případě nějaké rozumné slevy za to ta hra stojí.
@Say (30.08.2012 08:40): Proč kupovat zajíce v pytli? Zahrej si prvních 5 misí v trialu: odkaz

EDIT: už si nejsem jistý kolik misí je na první planetě - Mar Saře, ale řekl bych, že 3-4. Takže minimálně před tou pátou si můžeš projít i můstek Hyperionu a objevit některé z dalších možností mezi misemi, kterých později v ději přibývá. A i právě kvůli nim považuju SCII za tak výjimečný.
Ok, slyšel jsem chválu z několika různých zdrojů (zdravím Falagara)... Bude mě to bavit? Heh, blbý dotaz. Tak jinak...
- Mám zájem pouze o SP kampaně (MP a navíc u Blizzardu a ještě tak u strategie - na to nevěřím)
- Chci něco trošku živějšího (žádné budovatelské orgie)
- Interface a technické zpracování tu snad řešit nemusím
Danny - to beru, psalo mi to už více lidí, ale jde o to, že tvořit videa jen pro čechy pro mě není dostatečná motivace. V ČR je nějakých 80-100 hráčů, kteří "jdou vidět" a "vidí", tzn. jsou třeba registrovaní na herním portálu playzone.cz, mají přehled, čtou novinky, takže o mě ví a pokud jim něčím nevadím, tak mě třeba i sledují. To je ale bohužel komunita, kterou bych nemohl překročit, pokud bych dělal videa jen v češtině, nebyla by tady šance získat více zhlédnutí a tedy nějak se hecovat v další tvorbě. Samozřejmě česká scéna obsahuje ještě spoustu "neviditelných" hráčů, to jsou třeba lidi, co si zahrajou hoďku týdně, hraju bronzové a zlaté ligy, jako třeba tady krudd, ale ti v drtivě většině nemají tušení o tom, že existuje můj stream a můj youtube kanál. Takové lidi bohužel nemám jak oslovit, oni si zajdou na bnet, zahrajou pár her a pak si možná někdy pustí GSL a MLG, ale já osobně se k nim prostě nemohu dostat. Naopak ale mohu zkusit oslovit pár lidí v zahraničí, protože sám hraju za německý tým a tam jsou lidi, kteří jsou schopni postnout link na můj stream, nebo youtube někam dál. V podstatě zatím odhaduju, že 90% mých diváků je českých a 10% zahraničních, myslím, že pokud budu aktivní mohl bych dosáhnout aspoň poměru 50/50 a díky tomu už se mi vyplatí "znásilňovat" angličtinu svým přízvukem, než dělat videa u nás pořád dokolečka pro ty samé lidi. Je to prostě o motivaci, o tom, že můžu sledovat počty zhlédnutí a sem tam zkusit někoho v zahraničí zlanařit, aby někam hodil můj link. Tak to cítím já, takže mou mluvu musíte omluvit a doufám, že pokud vás baví SC2, tak občas nějaké mé video checknete :)
@H34D (13.07.2012 13:06): Podívám se na to :) Sleduju pravidelně všerůzné turnaje od menších showmatchů až po větší jako MLG nebo GSL. Jiní koukají na fotbal, já sleduju SC. Většinou se teda raději podívám než hraju, ale až bude trochu čas, zase bych se do toho chtěl obout. Moje maximum je zatím gold liga 1v1, snad to časem dopadne dál.
@Falagar (16.07.2012 08:53): Že jo, když to někdo umí, hned se na to líp kouká :-)

@H34D (13.07.2012 13:06): Dovolím si menší kritiku... je fajn, že se snažíš zviditelnit i za hranicemi, ale abych pravdu řekl s tím "východoevropským" přízvukem nemáš moc šancí obstát mezi takovými youtube kanály jako Force Strategy Gaming. Zato kdybys přešel na komentováni v češtině, tak tam bys asi neměl konkurenci.
@H34D (13.07.2012 13:06): Protosové jsou mi odjakživa nejsympatičtější a tvoje hry obecně sleduju rád, takže díky za link. :-)

Stejně je to zvláštní. V singleplayeru jsem strávil tři měsíce života a jak mne multiplayer vůbec neláká hrát, na profesionálnější replaye se podívám rád.
Dovolím si jeden menší spam, koho zajímá multiplayer v této hře a chtěl by se podívat na nějaké video s komentářem, může zabrousit na můj youtube kanál youtube.com/h34dcz kam budu pravidelně přidávat své nejzajímější SC2 hry.
Prý na blizzconu pouštěli kousek závěrečnýho filmečku z HotS. Potvrdila se teda ta uniklá rozpracovaná verze nebo tam bylo něco jinýho?
Hamster: Říkat o W3 že k nižšímu počtu jednotek ho dohnala technická stránka je dost bizarní nesmysl, když byl už od začátku dělaný jako RPS zaměřený na těžké mikro (ve srovnání se Starcraftem). Škoda že dvojka Starcraftu ho v tomhle do značné míry následovala...
Falagar: To tedy nevím, jestli bych počet jednotek nazval "základním pojetím". (zvláště, když u W3 je k tomu nižšímu počtu v podstatě dohnala technická stránka)
Nemyslím, že to byla špatná hra. Je pravda, že kampaně v datadisku jsem už nedohrál, ale oproti původnímu Starcraftu tam měli o dost promakanější battle.net párování a pamatuji si, že brácha to v multiplayeru hrál celkem dost. Je dobré, že na rozdíl od CaC klonů je u Blizzardu poznat, že se W od S liší už základním pojetím - v bitvách malého počtu jednotek vs. desíti až stohlavé armády.
Tak ono je strašně lehké být "fanboy" jak říkáš, protože jsem od nich ještě nehrál špatnou hru. The Lost Vikings, Warcraft II, Starcraft II - to jsou moje nejoblíbenější kousky z jejich kotlíku.

Od Stara dvojky jsem čekal řemeslně dobře odvedený gameplay, ale určitě jsem nečekal revoluční skloubení tolika nových prvků v kampani. Přes 20 kol, každé úplně jiné, perfektní omáčka, vylepšování a výběr pořadí - a tedy i následné hratelnosti - mezi koly atd. atd. atd. Neříkám, že každý z těch prvků je nový sám o sobě. Ale dohromady je ta hra prostě skvělá. Fakt jsem nečekal, že mne v dnešní době nějaká realtime strategie takto dostane...
Bodkin: Já jsem například multiplayer ještě nehrál (a ani se nechystám) a přece investice do sběratelky nelituju. Singleplayer samotný mne perfektně zabavil na 2 nebo 3 měsíce!
Na jednu stranu se to hraje dobře, ale na stranu druhou je to bolestně pořád to stejné + opravdu tam cítím ten posun k tomu klikat co nejrychleji a nezastavovat se. Možná to bylo jen tou brutal obtížností.

Edit: Tudíž se mi za to těch 13 stovek opravdu dávat nechce.