Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@MATADOR (27.09.2012 10:10): Také dobrá otázka. :-) Já jsem se s HR sžil poměrně rychle, takže oproti jedničce tu vidím dost nepoměr, ale zas tak sveřepě bych ji odsoudit nechtěl, protože přivyknutím (pro mě) novým herním principům by se mi teoreticky mohla jednička hrát o něco líp než tehdy. Jinak jsem v polovině a dojmy mám zatím véélmi dobré.
@marwel (27.09.2012 09:55): Jasně, komentáře jsou taky jednou z variant, která mě pochopitelně napadla, jenže tady v diskuzi se to dá přece jen o dost víc rozvinout, takže proto ta otázka. A jak je vidět, nenapadla jenom mě. :-)
Mňa by to zaujímalo tiež, je naviac úplne jasné že po 11 rokoch musí nový Deus Ex vyzerať zákonite trochu inak.
No ja toho moc nenahral (cca dve hodky, jak ukazuje Steam, ale vetsinu casu jsem travil nastavnovanim a testovanim HW), ale myslim si, ze to muze byt ten maly posun oproti prvnimu dilu ve smyslu moznosti gameplaye (technologicky posun je samozrejme znacny). Take fakt, ze nejde dohrat bez zabiti. Takze byt treba neni vylozene horsi nez prvni dil, tak take neni ani v nicem krom technologie vylozene lepsi. Pak rozhoduji malickosti jako treba takedowns, omezenejsi RPG system a vyuzivani schopnosti, mozna prilis ucelovy design misi, nebo tak neco. Ale co takhle si pred polozenim takove otazky precist nektere z komentaru? Ja je necetl, ale urcite se tam nejaky od fandy prvniho dilu najde. Preci jen je nas dost. :-)
Taková minianketní otázka pro milovníky jedničky - v čem je pro vás HR horší? Nelze si nevšimnout, že fanouškům jedničky se HR zas tolik nezamlouvá.
Tak ono minihry su vobec celkovo globalne problem, ako to urobit aby to bavilo aj po 100000000000000 krat dokola. V podstate to dokonale nedokazal vyriesit vobec nikdy a vobec nikto aj ked su hry kde je to vyslovene debilne, co ale zrovna Deus Ex nie je.

A sluzi Deusu HE ku cti, ze tam nebolo vynutene upgradovanie hackingu pre hraca, kde fakt tie questove (resp. nutne) hacky boli na urovni lvl1. Viem si predstavit aj ze by to posrali a dali tam nutne hacky level3 cim by vlastne vynutili aby hrac musel upgradovat hacking aj ked nechce. Toto sa tu nastastie nestalo takze rozhodne plus pre celkove hodnotenie hry.

Druha vec su Lockpick & multitool management problem. Toto tu bolo nestastne "zcasualovatene" co je skoda. Ja osobne napr. Stealth vobec nemusim, ale tu som sa stale snazil vsade lozit len kvoli tomu ze boli extra experience, nie preto ze by som to nejako zvlast chcel prelozit. To je mozno skoda, viac by sa mi pacilo keby boli vsetky sposoby viac menej zrovnopravene vo vyslednej hodnote a "nenutilo" by to hraca preliezat potrubia len kvoli expom navyse po vystrielani nepriatelov.
I tady můžeš některý dveře vyhazovat do povětří, případně se hackování vyhejbat úplně. Povinnejch hacků je tam jen pár a jak řekl NateLogan, všechny jsou lvl.1. Jinak ta minihra je v principu dost jednoduchá. Naházej pár bodů do stealth hackingu a budeš to procházet jak nůž máslem. Pokud se něco podělá a bude ti hrozit prozrazení, použij nějaký ty viry.
@USER47 (22.09.2012 22:40): Mně hlavně to hackování přijde poměrně složité. Pravda teda zase je, že jsem na tohle nikdy nebyl zvyklý, snad kromě 4. dílu SC, kde to ovšem bylo triviální. Bohužel to ojebat nejde, jelikož je to často i součástí úkolu.
AUD byly součástí DLC. Jinak ta minihra byla podle mě velmi výrazně lepší a kopmlikovanější než skládání potrubí v BS:).

Ale chtělo by to prostě nějaký alternativy. Kdyby hackování ujídalo multitooly a mechanický zámky ujídaly paklíče, přidalo by to do hry nutnost menežovat tyhle krámy a opravdu se rozmýšlet, zda se zkusit proplížit skrz obsazenou halu, vyplácat paklíč na ventilačku či vyplácat multitool na jinou cestu. Takhle člověk pořád lezl šachtama (protože ho to nic nestálo a přidávalo explorer XP bonusy) a hackoval všechno (protože ho to nic nestálo a přidávalo hacking XP bonusy). Jednička v tomhle prostě byla mnohem funkčnější.
@Chuck (22.09.2012 19:44): Mohli použiť podobný systém ako bol v BioShocku. Tam ma to hackovanie bavilo celú hru.

@USER47 (22.09.2012 19:46): Ja som o alternatívach premýšľal aj tak, pretože som si hackovanie moc nevylepšoval. :D Ale v hre boli aj AUD (Automatic Unlocking Device), ktoré stačilo hodiť na predmet, ktorý si chcel hacknúť a hacklo ho to. Ale teraz si nie som istý, či to bolo hre originál, alebo až s nejakým DLC.
Hackování je v pohodě, jen by ho nemuselo být tolik a mělo by ujídat nějaký multitooly, aby člověk přemýšlel i o alternativách.
Jak by ta hra přidala na záživnosti, kdyby měla poněkud jiný systém hackování.
Sinister: Na jednoho z bossů se takedown použít dá za určitejch okolností, ale je to bug.
@7c (21.09.2012 22:47): Počkej, na bossy se takedown použít nedá, ne?

@Chuck (21.09.2012 21:17): Já bossy likviduju tím příručním omračovačem - díky tomu zůstanou nějakou dobu na místě a já do nich pálím jeden výboj za druhým. První jich dá myslím čtyřicet, druhý kolem třiceti, přesná čísla si nepamatuju. Nevím, kolik je potřeba na další.
@Chuck (21.09.2012 19:49): Bossy neřeš - na ně stačí Typhoon nebo Takedown (heh). Pokud bys ale trval na jejich řešení zbraní, tak nejlepší poměr cena/výkon (rozuměj kapacita inventáře a smrtonosnost) je vylepšený revolver.
@USER47 (21.09.2012 20:30): Typhoon i miny mám, akorát pistoli jsem nedávno nahradil útočnou puškou, takže by to mohlo být v cajku.

@Say (21.09.2012 19:52): Tak to mi je jasný, že na bosse nebudu používat sniperku, s ní jsem žádného bosse nikdy nelikvidoval. :-) I když vlastně jo - supersoldata v RtCW.
Chuck: Na bossy typhoon, pokud nemáš typhoon tak pistole + miny + využívání prostředí.
Pistole s tlumičem a armor piercing upgradem, pár min, emp granátů a podobnýho nádobíčka a nic jinýho nepotřebuješ:). Případně ještě útočná puška není zlá, ale při stealthování vlastně k ničemu.

edit: Vlastně jsem s sebou tahal ještě uspávací pušku, tu bych kdykoli upřednostnil před sniperkou.
@7c (21.09.2012 19:31): Jenže v inventáři zabere maximum místa, proto přemýšlím o její potřebnosti, zvlášť když hraji za tichošlápka. Jde o to, jestli ji mám třeba nahradit brokovnicí apod., kterou bych stejně nejvíc použil na bossy.
@Chuck (21.09.2012 19:24): No, je to nejkrásnější zbraň ve hře (objektivita stranou) - i když normálně je třeba vystřelit z ní tak maximálně 5 krát (méně bez zabíjení), minimálně jako ozdobu inventáře bych ji nosil .-)
Má cenu si nechávat sniperku? Nejradši bych ji vyhodil a nacpal místo ní tři prdele jiných věcí.
@Say (16.09.2012 19:37): Takovou hodnotu jsem zatím nedával u žádné hry, jelikož z téhle hodnoty mám pořád trochu respekt, natož u takovéhle vymakané hry. Většinou dávám 4x, výjimečně 8x.