Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Kostiku, já Tě praštim, zrovna jsem tam chtěl šoupnout koment.

@Bodkin (17.10.2012 12:35): Víš jak z ní překlad assassínů? Atentátníci. Což dává smysl v téhle konkrétní scéně, ale v pozdější fázi už nikolivěk :) ale jinak překlad je fajn, až na pár divnejch vět... pohráli si s názvy měsíců a celkově mi tahle čeština připadá velmi trefná.
Já jsem trubka. V jedné misi jsem nedal ghosta a divil se, proč tomu tak je. Pak mě napadlo, že ten útok assassinů nebude skript, ale... a jo, hlídkují tam. Takže tentokrát snad Ghost bude.

T-R-U-B-K-A
Kva, ta hra mě pořád láká abych něco hledal a zkoušel. :( To mi byl opravdu čert dlužen.

BTW - taky vám od dishonored zmizelo to RHCP ?
@Viktor1976 (17.10.2012 11:17): Treba to robit ako Lenin, manzelke povedat ze som u milenky, milenke povedat ze som u manzelky - a sup do kniznice.

Volakedy sa dalo ist aj darovat krv, ale dnes uz to tusim nie je povinny den volna. No za skusku to stoji akurat ziskate len jeden den a navyse tusim max 3 krat do roka.
ja som vymyslel :-) v praci som ozamil,ze idem k zubarovi...potom rontgen atd :-) no a samozrejme sedim vo svojom kybernetickom raji a drtim :-)
Boze, ta hra je paradna. Len nie je cas na poriadne hranie...asi. Budem musiet nieco vymysliet, aby som u nej mohol trcat viac casu - inak sa to neda :)
Ta hra je hrozná! :-( Každý den minimálně do jedné do rána, v práci jsem strašně nevyspaný! :-D

(hraju svým klasickým, přehnaně rozvážným stylem, po cca 10 hodinách jsem odhaduju v půlce druhé mise :-D - a pak že Deus Ex nejde dohrát za přes 60 hodin! :-D)

Say: Spoilery nerozklikávám, píšu si, že na videa příště taky neklikat. :-)
Pěkná míra náhody, bonecharmy a schémata jsou různá, takže se člověk občas poštěstí dostat ze začátku pěknou věc.

A taky kód do trezoru sběratele umění se snad náhodně generuje, zkoušel jsem z poslední hry a utřel jsem :)

A zase jsem opatrně prošel celou misi, abych na konci zjistil, že mě někdo musel zahlédnout :/ Gah
Ty jo, mě to taky funguje na Xpčkách, zatím naprosto bez problémů :).
Docela ultimátní kombo=) A pak že nezabíjet...

Teď jsem dojel jednu misi a nahlásilo mi to 1 zabitého. Což je imo blbost, nikoho jsem určitě nezapíchl.
@AppleCore (16.10.2012 13:23): No já si myslim :)

Taky mám chuť pustit se do toho znovu a ověřit si pár mých teorií o tom, co se dá a nedá dělat.
Ale asi chvíli počkám. Ale podruhé se do toho určitě pustím.
@Walome (16.10.2012 13:09): Ono to bylo asi deset, každopádně jsem to hrál taky asi jako magor, teď to hraju znova a objevuju taje a zákoutí, všechno se snažím dělat tím nejdelším a nejtišším způsobem. A ačkoli jsem teprve ve třetí misi, mám už cca šest hodin, takže mi to ve výsledku dá taky mnohem víc.
AppleCore: 8 hodin? Jako fakt? Já u toho seděl celej víkend a včera večer, těch dvacet to dá určitě...

marwel: jojo, souhlas úplně se vším - klidně oželím pokračování a hru si projdu znova za hodnýho.
@Walome (16.10.2012 12:12): Ano, nejsou na pokracovani. Harvey Smith rekl, ze si neni jisty, jestli vubec pokracovani chce udelat. A ani ja nevim, jestli bych pokracovani vubec chtel. Hra pak jaksi prijde o svou vyjimecnost. Zvlaste, kdyby slo o dobre hry. :-) Deus Ex mel pokracovani, ale tak blbe, ze si vyjimecnost udrzel. :-) Ale kdyz uz pokracovani, tak ve stylu Bioshock Infinite, tedy stejny koncept, ale ve vsem ostatnim uplne jina hra. Hlavne ne pokracovani ve stylu Bioshock 2!
@Bodkin (16.10.2012 12:53): Ale já nemyslel zrovna lazaret, panebože, ale nějakou boudu, kde by byly NPC postavy, před kterými netřeba utíkat a třeba Ti i daj nějakej quest - něco jako v té palírne.
A nevím jak Ty, ale já jsem si weeperů ve stokách užil asi 50 :)
@Bodkin (16.10.2012 12:32): Já bych bral nějakej lazaret nebo něco, kde se prostě potloukaj civilisti apod., jakože takovejch lokací tam moc nebylo a hlavně ve většině z nich jsi se musel skrývat.
@Bodkin (16.10.2012 11:55): Jen to ne!

Ale myslím, že to nehrozí. Leda nějaká expanze jako u Witchera 2, to by bylo hezké :) ale takhle mi to stačí. Spíš jsem přemýšlel o dvojce. Nějaký ten prequel, jak je dnes zvykem, stejné město, ale tentokrát bez krys... ale mám takový pocit, že Arkane na pokračování moc nejni.
@Bodkin (16.10.2012 11:24): Přesně tak. To jest můj úděl. Ačkoli hypě mě minul, příliš se obávám spoilerů. Ale mé nadšení skutečně není moc objektivní :) Ale to je prostě tím, že ta hra je přesně podle mých představ. Ubral bych jednu drobnost, přidal bych pár dalších, ale jinak přesně podle mých představ. Víc než takový Deus Ex... ano, jsem kacíř.
@Walome (16.10.2012 10:38): No si pozri recenziu na Call of duty Black OPS, tiez 80% a v KLADOCH je tam takato veta, fakt tam normalne napisali toto "dobře pojatý příběh" ano tento dementny blabol je podla nich dobre pojaty pribeh, eeeeeeh. Sa necuduj ze Dishonored ma potom pribeh "nemastny neslany". Holt musi to byt absurdna zlatanina nezmyslov aby to bolo dobre.
@Walome (16.10.2012 09:28): Tak až teď jsem se k tý recenzi dostal a přijde mi, že autor tak docela nepochopil podstatu příběhu. Ale bohužel jakožto nový fanboy této hry nemám uvěřitelné argumenty :)

Jeden má skoro chuť se na ten debilní bonusweb zaregistrovat a hodinu se hádat na diskuzi :)
@Say (16.10.2012 01:13): No a v tom je právě celá ta myšlenka :) samozřejmě, že je zabíjení lehčí.

Jinak tohle mě po ránu hned nasralo :) ale chápu, co myslej tím "nevyužitý duševní potenciál světa". I když o nemastném neslaném příběhu bych se hádal. Recenzent asi nevnímal NPC postavy...
Po fejlu ze soboty, kdy jsem přišel na poštu 10 minut po zavíračce :-D jsem těsně před druhou misí a jsem nadšený! :-) Zatím jsem nezabíjel (nebudu kydlit stráže, když vím, že mi z nich někdo pomohl a nevím kdo) a v příští misi si už užiju i trochu té magie...
@marwel (16.10.2012 01:56): Jenže když to ve výsledku znamená spíš QS QL fest, tak by stealth měl mít imo nějaké "výhody". Tzn. jestli to dobře chápu, později budou stráže méně ostražití? Bude jich míň?
@Say (16.10.2012 01:13): Myslim, ze nikdo nerekl, ze by nebylo dobre ve smyslu zabavy, ale ze ma negativni vliv na prubeh hry dale (svet je pak nepratelstejsi). Hrat stealth jen kvuli XP je hovadina. Vetsina lidi tady hraje stealth protoze je to bavi.
To je zvláštní... Vy mi tu tvrdíte, že zabíjení není moc dobré, ale přitom polovina schopností je jen o zabíjení. Navíc XP za nějaké ghosty a další věci tu nejsou, tak fakt netuším, jestli se s tím plížením pořád obtěžovat.