@John Mirra (22.12.2012 23:21): Ak hovoríš o filme, tak ju radšej ani nehľadaj. ;)
Diskuze
@Walome (22.12.2012 19:45): Prosímtě nestraš... Na Hitmana jsem ještě nenašel odvahu.
@John Mirra (21.12.2012 23:02): Určitě lépe než plánovaný film :) pokud nějakej bude.
@John Mirra (21.12.2012 23:02): Namakané.
Teaser na funfilm :) Vypadá to skvěle.
@Gerret (25.11.2012 13:28): Nebudeš litovat. ;-)
@Tarhiel (25.11.2012 14:10): Nádherná predstava.
@CJ (25.11.2012 14:07): Tá myslím, vyšla len pre Mac. Ale mohli by aj pre PC - bez DRM na GOGu :)
@Chuck (25.11.2012 00:46): O takej neviem, jedine nejaká digitálna edícia so všetkými DLC.
@Chuck (24.11.2012 21:43): hmm, pěkná cena, zakoupeno :)
A nějaká edice společně s The Missing Link zatím nevyšla?
@CJ (24.11.2012 22:09): Vidíš, zrovna tam já nenakupuji. :-)
@Walome (24.11.2012 21:47): Já taky moc ne.
@CJ (24.11.2012 21:53): To já taky a docela mě začíná mrzet, že ji jako krabicovku nemám, ale za podobnou cenu, která bývá na Steamu k vidění, bych ji hledal jen velmi těžko.
@CJ (24.11.2012 21:53): To já taky a docela mě začíná mrzet, že ji jako krabicovku nemám, ale za podobnou cenu, která bývá na Steamu k vidění, bych ji hledal jen velmi těžko.
@Chuck (24.11.2012 21:43): Ale keď ja mám tak rád krabice. :D
@Chuck (24.11.2012 21:43): Koukal jsem. A nechápu.
Na Steamu za 3 €. :-o
@Chuck (26.10.2012 21:04): Stačí aj granátomet. :D
@KRoman47 (26.10.2012 21:08): To já taky, ale existencí bossů mi bylo jasné, že tyhle zbraně, které uvádíš, na ně rozhodně stačit nebudou.
@Chuck (26.10.2012 21:04): Já šel cestou skrývání, takže jedinou potuněnou mám 10mm, kterou jsem použil jen výjimečně. Jinak používám jen taser, uspávací pušku a omračování zblízka.
@KRoman47 (26.10.2012 21:01): Stačí i obyčejná útočná puška, ale trochu víc potuněná, popř. ve vhodné chvíli i typhoon.
@USER47 (26.10.2012 20:57): Eh, dobrá chyba no. Už se mi to podařilo a cítím se jako v nějakém blbém filmu. Tou laserovkou...po video sekvenci koukám, v zásobníku poslední jeden "náboj".
http://www.youtube.com/watch?v=4v1X5F0d58I
Případně dříve v levelu hackni turret a přines si ji dolů.
Případně dříve v levelu hackni turret a přines si ji dolů.
Neporadil by někdo nějaký trik?Jsem u třetího bose, jak jsou ty pohyblivé těla. Snažím se tam sbírat ty zbraně kole a vše do něj vystřílet, ale on ne a ne chcípnout. Už jsem tam chcípl tolikrát, že mám toho Jensenova hekání tak akorát plný zuby!
@Say (15.10.2012 15:43): To mě u těchto her také, nejlepší pocit z plížení jsem měl právě v Alpha Protocolu, následovaným Splinter Cell: Chaos Theory. A popravdě ten mě baví moc i zde, ale nebráním se úplně i akci. Přizpůsobuji se dynamicky situaci, zde se mi moc líbí, nazval bych to "Jack Bauer styl", kde když není zbytí, tak tasím po tazeru, vyběhnu, prvního omráčím, druhého složím ručně a když se do toho přižene nečekaně odnikud (=)) někdo další, tak holt i sáhnu po pistoli a výstřelem do hlavy se ho zbavím.
Jen je tu takový problém, že často někoho překvapím, do 0,5s ho složím pěstí, takže ani necekne, přesto panáci ve vedlejší místnosti okamžitě reagují a jdou na mě. Ale všiml jsem si, že ne úplně vždy, jako by na některých místech měli rozdělené blbě ty zóny, kde ještě zareagují.
Jen je tu takový problém, že často někoho překvapím, do 0,5s ho složím pěstí, takže ani necekne, přesto panáci ve vedlejší místnosti okamžitě reagují a jdou na mě. Ale všiml jsem si, že ne úplně vždy, jako by na některých místech měli rozdělené blbě ty zóny, kde ještě zareagují.
Falagar: Nebo to zkusíš odbourat třeba minou, pak se ti obvykle podaří toho týpka na druhý straně nezabít:).
To mně ty cutscény ani nijak zvlášť nevadily, ani to "prorazím zeď, zabiju vojáka a pak cool pomalou chůzí odejdu a zneviditelním se, protože můžu" :)
A ano, to prorážení zdí by mohlo jít využít častěji =/
A ano, to prorážení zdí by mohlo jít využít častěji =/
@KRoman47 (15.10.2012 13:42): Mě především nikdy nebyl blízký rambo styl, takže mě je to úplně volné=)
@Falagar (15.10.2012 15:33): A jde to asi na třech místech :) Tak nějak jsem si naivně myslel, že by to mohlo jít všude... samozřejmě všude tam, kam se dá jít... myslel jsem si, že technolige je dostatečně daleko... mýlil jsem se.
@KRoman47 (15.10.2012 13:42): Tak prorážení zdí umožňuje vytvářet alternativní cestu pro průchod - bohužel, pokud je na druhé straně voják podobně jako v traileru, tak jej prostě automaticky zabiješ, pokud chceš prorazit zeď. Takže pokud nechceš zabíjet, musíš si najít jinou cestu...
@Say (15.10.2012 13:40): http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Kq5KWLqUewc#t=201s
Při tomto se cítit cůl? Tak možná 12 leté dítě, já se tomu pořád musím smát, jak je to prkená scéna, to musíš uznat i ty.
Při tomto se cítit cůl? Tak možná 12 leté dítě, já se tomu pořád musím smát, jak je to prkená scéna, to musíš uznat i ty.
@KRoman47 (15.10.2012 13:35): Protože pokud máš rád FPS a hraješ je rambo stylem, tak si při takových animačkách budeš připadat kchůůl. Nelíbí se? Nikdo tě nenutí zdi prorážet...
A to jste hoši nehráli The Last Remnant! Je to JRPG. Automatické uložení tam probíhají před cutscénami, které nejdou přeskočit a které jsou umístěny před velkými souboji! Takže při jednom souboji jsem sledoval jednu asi pětiminutovou scénku tak 3x nebo 4x!
EDIT: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Kq5KWLqUewc#t=201s Tady to je, eh. Pořád mi to přijde i po té době vtipné.
@Say (15.10.2012 13:18): Mně tedy zrovna použitelné dost často nepřijdou.
DE si hraje moc na efektnost, do teď nemůžu z jednoho traileru, kde prorazí zeď, aby za ní sejmul nějakého řadového vojáka a pak se strašně drsným výrazem se otočí na patě a odchází...proč že ho vlastně takto zabíjel? Ze zábavy? eh
EDIT: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Kq5KWLqUewc#t=201s Tady to je, eh. Pořád mi to přijde i po té době vtipné.
@Say (15.10.2012 13:18): Mně tedy zrovna použitelné dost často nepřijdou.
DE si hraje moc na efektnost, do teď nemůžu z jednoho traileru, kde prorazí zeď, aby za ní sejmul nějakého řadového vojáka a pak se strašně drsným výrazem se otočí na patě a odchází...proč že ho vlastně takto zabíjel? Ze zábavy? eh
@Say (15.10.2012 13:18): No za nepreskocitelne cut-sceny by som daval bez milosti 100 rokov praci v jadre reaktora.
@KRoman47 (15.10.2012 10:01): Právě že DE:HR má imo jedny z užitečnějších schopností. To jiné hry se pyšní arzenálem schopností a vesměs jsou k ničemu. Tady má všechno své místo a docela zásadně ovlivňuje způsob hraní.
@Majkee (15.10.2012 12:08): Největší zlo je nemožnost cut-scény přeskočit! Zdravím Assassins Creed a MP3.
@Majkee (15.10.2012 12:08): Největší zlo je nemožnost cut-scény přeskočit! Zdravím Assassins Creed a MP3.
@Majkee (15.10.2012 12:08): Cutscény jsou (pro mě osobně) smrtí her - myslím ty cutscény během hraní, ne ty, které slouží jako předěl mezi misemi. Ale MP3 je v tomhle hodně extrémní.
Kupříkladu mně zkazily cutscény dojem právě z DE:HR, ale taky třeba ze Zaklínače 2 (úvodní část je co krok to cutscéna). To už jsou lepší skripty...
Kupříkladu mně zkazily cutscény dojem právě z DE:HR, ale taky třeba ze Zaklínače 2 (úvodní část je co krok to cutscéna). To už jsou lepší skripty...
Co se týče těch cutscén..Nepřehání se s nima poslední dobou ? Včera jsem dohrál Max Payne 3 a tam sám pomalu nemůžu ani otevřít blbý dveře, ale musí to za mě udělat cutscéna (vím, že během cutscény v MP3 se nahráva nový obsah). Cutscene - shooting gallery - cutscene - shooting galerry a tak až do konce.. No nevím, jestli tohle je ta správná cesta, za chvíli se hry budou hrát sami... :) Ještě večer jsem rozehrál Metro 2033 a jedním dechem přešel tři kapitoly a cutscény, které tam byly, mi rozhodně dojem z hraní nekazily. Takže in-game movies ano, ale rozumně.
@KRoman47 (15.10.2012 10:01): No, cutscény jsou tady úděsný. Hnusný a navíc o ničem. Jsem si naivně myslel, že budou v grafice traileru :) a ono ne.
Zejména jedna je děsná, kdy nechápabě čučíš na to, jak je Adam Jensen úplně blbej a nechá se oklomat.
Zejména jedna je děsná, kdy nechápabě čučíš na to, jak je Adam Jensen úplně blbej a nechá se oklomat.
@Majkee (15.10.2012 00:31): Jo máme dost podobný vkus na hry, ale pár připomínek by se našlo, eh. Třeba takový Zaklínač 2 jsem kupoval za 360Kč, ale po asi 6h hraní jsem jej odložil na neurčito, to kouzlo prvního Zaklínače tam prostě není, ti prostředí se mi vůbec nelíbí a ten nový systém soubojů je tak kreténský, neustále uskakování parakotouly jako nějaký postřelený šašek.
No a stejné výhrady mám k Deus Ex, přestřelky mě nikterak nebavily, když už jsem vystřelil. A jak jsem již zmiňoval, ten děj, plytkost postav a "volby" na co se zeptám dřív, či jestli přijmu nebo odmítnu úkol...
@Say (15.10.2012 02:14): Spíš bych řekl, že tady nic nefunguje, půlka augmentací na prd, dvěstěpadesát tisíc hackování na každém rohu, pokaždé v podstatě to stejné, neustálé nudné cutscény, ty jsem doufal, že budou jen na začátku a pak zmizí, ale ono ne.
Přes týden hraji velice podobný Vampire na notesu, až na absurdní zabugovanost je to také ve všech směrech rozvinutější a lepší hra, než je DE:HR, stejně jako Alpha Protocol.
No a stejné výhrady mám k Deus Ex, přestřelky mě nikterak nebavily, když už jsem vystřelil. A jak jsem již zmiňoval, ten děj, plytkost postav a "volby" na co se zeptám dřív, či jestli přijmu nebo odmítnu úkol...
@Say (15.10.2012 02:14): Spíš bych řekl, že tady nic nefunguje, půlka augmentací na prd, dvěstěpadesát tisíc hackování na každém rohu, pokaždé v podstatě to stejné, neustálé nudné cutscény, ty jsem doufal, že budou jen na začátku a pak zmizí, ale ono ne.
Přes týden hraji velice podobný Vampire na notesu, až na absurdní zabugovanost je to také ve všech směrech rozvinutější a lepší hra, než je DE:HR, stejně jako Alpha Protocol.
@KRoman47 (15.10.2012 00:10): Sdílím přesně opačný názor ;) V AP zase nic nefunguje.
@KRoman47 (15.10.2012 00:10): Příběh možná není silný, ale hratelnost mi u HR přišla velmi dobrá , vezmu-li v úvahu, že se jedná o hru, která s sebou nese obrovská očekávání vzhledem k prvnímu dílu. Když se podívám na tvoje hodnocení her, tak nacházím zhruba podobné top jako mám já, proto nechápu čím konkrétně tě HR tolik zklamal.
Edit: Kdyby nebylo evidentní snahy hráče vést skrze stealth, jak píšou lidi dole, tak bych tomu dal 90ku.
Edit: Kdyby nebylo evidentní snahy hráče vést skrze stealth, jak píšou lidi dole, tak bych tomu dal 90ku.
@NateLogan (14.10.2012 21:34): Jistě že jde, kolikrát to ani jinak nejde, to pako má na výběr 3 dotazy a žádné ukončení, dokud je všechny neprojde. U vedlejších úkolů navíc projdu podrobnosti a když odsouhlasím, půlku se jich dozvím znovu a dokonce stejnými větami.
Velké selhání, když Alpha Protocolu jsem dal 90%, tomuto už z principu nemůžu dát víc než nějakých 70%.
I ten děj je podávaný tak nezajímavě, ty postavy mi nic neříkají, celá ta společnost mi může být šumák a taky se tak chovám.
Obsidiani jsou prostě králové RPG her současnosti, i co se týče příběhu. DE, nejspíš tou hudbou, ve mě dokonce vyvolává podobné pocity jako při Mass Effect, i když spolu nemají nic společné.
Velké selhání, když Alpha Protocolu jsem dal 90%, tomuto už z principu nemůžu dát víc než nějakých 70%.
I ten děj je podávaný tak nezajímavě, ty postavy mi nic neříkají, celá ta společnost mi může být šumák a taky se tak chovám.
Obsidiani jsou prostě králové RPG her současnosti, i co se týče příběhu. DE, nejspíš tou hudbou, ve mě dokonce vyvolává podobné pocity jako při Mass Effect, i když spolu nemají nic společné.
@KRoman47 (14.10.2012 16:18): U těch rozhovorů přeci nejde "proklikat" všechny tři volby, ne? Zrovna ty přesvědčovací rozhovory jsou jednou z nejzajímavějších inovací hry.
@KRoman47 (14.10.2012 15:36): A proč myslíš, že jsem reagoval zrovna já?
@Say (14.10.2012 15:43): Díky, vyšlo to, i když těmi granáty jich pár zničil, takže jsem do něj vysypal těch pár nábojů a lehl.
@USER47 (14.10.2012 15:58): Takto to vypadá fakt snadně no, snad tak půjdou vyřešit i další.
Jinak tedy zatím DE nic moc, Alpha Protocol byl pro mě o hodně lepší a donutil mě okamžitě si hru zahrát znovu. Tady jsou postavy příliš plytké a ty "směřování" rozhovorů jsou vůbec výsměchem. K čemu mi dávají 3 "volby", když je stejně jednu po druhé musím proklikat všechny, jiná možnost ani není, absolutně zbytečné. Nejzajímavější mi zatím přijdou ty vedlejší úkoly různě po městě.
@USER47 (14.10.2012 15:58): Takto to vypadá fakt snadně no, snad tak půjdou vyřešit i další.
Jinak tedy zatím DE nic moc, Alpha Protocol byl pro mě o hodně lepší a donutil mě okamžitě si hru zahrát znovu. Tady jsou postavy příliš plytké a ty "směřování" rozhovorů jsou vůbec výsměchem. K čemu mi dávají 3 "volby", když je stejně jednu po druhé musím proklikat všechny, jiná možnost ani není, absolutně zbytečné. Nejzajímavější mi zatím přijdou ty vedlejší úkoly různě po městě.
@KRoman47 (14.10.2012 15:36): http://www.youtube.com/watch?v=3TLziItg6ks
Na nejtěžší obtížnost toho nejspíš snese trochu víc, ale i tak se dá sejmout celkem v klidu.
Na nejtěžší obtížnost toho nejspíš snese trochu víc, ale i tak se dá sejmout celkem v klidu.
@KRoman47 (14.10.2012 15:36): Kolem se válí nádrže z plynem či co. Haž to po něm.
Píší, že to asi dělá na GTX5xx a já mám zrovna GTX560...
Hm, tak jsem narazil na prvního bosse a absolutně nejsem schopný ho sejmout. Co je toto za kreténovinu kruci?!? Soustředím se na plížení, nemám u sebe nic ke střelbě, ani granáty.
Hm, tak jsem narazil na prvního bosse a absolutně nejsem schopný ho sejmout. Co je toto za kreténovinu kruci?!? Soustředím se na plížení, nemám u sebe nic ke střelbě, ani granáty.
@KRoman47 (14.10.2012 14:40): Mě to na DX11 taky nepadalo. GeForce.