@mazar1234 (25.05.2013 20:29): Nepřipadá mi, že by zrovna u Wiz8 šlo nějak extra o náhodu či štěstí. Jistě, nevyhne se tomu žádná hra, ale tady je ten systém imho docela transparentní. Sešleš slabé kouzlo na příšeru s dobrým daným rezistem = fail, na tom přeci nic složitého není ;-)
Diskuze
@Zero (25.05.2013 20:04): Ano Paralyza je dobry sluha a zly pan :-). problem je ze casto nemusi zaucinkovat co vedie k vysledku ako hovoris "...někdy vyloženě o náhodě". Ako vsade aj tu SAVE/LOAD situaciu isti :-).
Taktiez je dobre premyslene kombinovat ako kuzla plosne tak kuzla "single target". Treba si premysliet na koho je co kedy vyhodnejsie, nakoniec sa moze vsetko zvrtnut uplne inym smerom a neriesitelnu sitruaciu vo vysledku vyriesi seria KIA zasahov :-).
Ano , nahoda, haluz, stastie...... rozhoduje v kritickych momentoch.
Taktiez je dobre premyslene kombinovat ako kuzla plosne tak kuzla "single target". Treba si premysliet na koho je co kedy vyhodnejsie, nakoniec sa moze vsetko zvrtnut uplne inym smerom a neriesitelnu sitruaciu vo vysledku vyriesi seria KIA zasahov :-).
Ano , nahoda, haluz, stastie...... rozhoduje v kritickych momentoch.
Uff, tak se mi povedlo ty kněžky paralyzovat, a pak to šlo jak po másle. Ty souboje jsou fakt někdy vyloženě o náhodě.
No, každopádně teď mám před sebou souboj s démonem jménem El Dorado, tak si říkám, kam proboha na ty názvy bossů chodí. Předtím mě v bažině pobavil žabák Brekek, a v klášteře u brouka Gregora jsem si vzpomněl na Kafku. :-D
No, každopádně teď mám před sebou souboj s démonem jménem El Dorado, tak si říkám, kam proboha na ty názvy bossů chodí. Předtím mě v bažině pobavil žabák Brekek, a v klášteře u brouka Gregora jsem si vzpomněl na Kafku. :-D
@Longin (25.05.2013 18:40): Existuje mód na urychlení soubojů, ten používám. Pak jsem hledal něco na to snížení respawnu ale marně a tak jsem hru přerušil...
Nedávno jsem se pokoušel o zrušení mlhy skrze level editor... Jde to, ale mě se to nějak nepodařilo.
Nedávno jsem se pokoušel o zrušení mlhy skrze level editor... Jde to, ale mě se to nějak nepodařilo.
To zrychlenie strelby by malo ist zeditovat cez Cosmicforge editor, prave rychlost strelby urcuje z 90% rychlost celeho boja, pretoze strelba je to co zozerie najviac casu. Samotny patch na zrychlenie pohybu riesi iba malo, najdolezitejsia je prave rychlost strelby. Jeden cas som zhanal informacie o tomto a nebolo tazke to vygooglit takze pri troche snahy by malo byt pomerne lahke najst popis ako to zeditovat. Ohladom respawnu ale neviem, bol na to MOD co redukoval respawn ale ten zase myslim neriesil rychlost takze tazko povedat ako to idealne vymodovat....
Pokial viem bol aj akysi complete rebalance MOD ktory riesil Levelscaling aj respawn ale uz si moc nepamatam kde som ho videl a ani som ho realne netestoval. Ovsem ten asi tiez neriesil rychlost strelby pri subojoch.
Pokial viem bol aj akysi complete rebalance MOD ktory riesil Levelscaling aj respawn ale uz si moc nepamatam kde som ho videl a ani som ho realne netestoval. Ovsem ten asi tiez neriesil rychlost strelby pri subojoch.
@Longin (25.05.2013 18:40): Viděl jsem někde "patch" na výrazné zrychlení animací monster a střel. Ten vražedný respawn by mi stejně chyběl...
@Zero (25.05.2013 18:16): Já používal hodně ty obranné kouzla (magic screen a tak), to proti podobným mrchám aspoň trochu pomáhá.
@Zero (25.05.2013 18:16): Já používal hodně ty obranné kouzla (magic screen a tak), to proti podobným mrchám aspoň trochu pomáhá.
už vymysleli něco, co tu hru urychlí?
Zrušení respawnu a nakej ten rebalance?
Zrušení respawnu a nakej ten rebalance?
Nemáte někdo tipy na boj proti rapaxům? Jsem v Rapax Riftu a začíná to být celkem tuhé. Bojovníky dávám, ale ty kněžky mi dělají problémy. Během pár tahů mi kouzlama zdecimují půlku party.
@mazar1234 (23.05.2013 15:22): Ano, taky to mám rozehrané v 640x480, ale to je rozlišení vhodné tak na mobil. Krčit se u toho monitoru už není nic pro mě (pár let dozadu by to nebyl problém=D ). A nemyslím deformaci jen na základě poměru stran, ale celkovou. Prostě roztáhnutí bitmapy je zlo. To by to byl musel ten UI být z vektorů, nebo poskládaný tak, aby se po zvýšení rozlišení neroztahoval, ale jen se přidávaly nějaké bitmapy na "hluchá" místa (viz. Widescreen mód pro IE hry, nebo Hi-Res patch pro Fallouty).
@kurcatovium (23.05.2013 15:08): Trpíš samomluvou, then...?=)
@kurcatovium (23.05.2013 15:08): Trpíš samomluvou, then...?=)
@Say (23.05.2013 14:52): No pockaj, ale to je nieco ine -iny graficky ehm "efekt" - nez rozpliznutie v dosledku wide-screen deformacie.
Ovsem ja to hram na 640x480 a ani ma nejako nenapadlo hladat hi-res patche pretoze to nejako moc nie je potrebne (IMO).
Ovsem ja to hram na 640x480 a ani ma nejako nenapadlo hladat hi-res patche pretoze to nejako moc nie je potrebne (IMO).
@Say (23.05.2013 14:52): Citlivko. Ale proč mě to u tebe vlastně vůbec nepřekvapuje?
@mazar1234 (23.05.2013 14:40): Jen jsem si spletl rozlišení, nemělo tam být 800x600 ale 640x480 (což je na dnešní poměry a i poměry vydání hry dost mozerné rozlišení). Jakákoliv hodnota výš znamená jen roztažení UI. Jako když nastavíš nižší rozlišení hry, než nativní rozlišení obrazovky a roztáhneš to na fullscreen. Fuj.
@Say (23.05.2013 14:32): V tom pripade si to nepresne formuloval,
"rozlišení vyšší jak 800x600 znamená furt jen roztažení UI"
1024x768 je tiez rozlisenie vyssie a deformaciu nevytvara, hovoris teda o rozliseni wide-ovom, nie iba vyssom.
Ovsem ze je roztiahnutie hnus je jasne, to sa nemoze pacit nikomu.
"rozlišení vyšší jak 800x600 znamená furt jen roztažení UI"
1024x768 je tiez rozlisenie vyssie a deformaciu nevytvara, hovoris teda o rozliseni wide-ovom, nie iba vyssom.
Ovsem ze je roztiahnutie hnus je jasne, to sa nemoze pacit nikomu.
Já to hraju v 1024x768 a grafika je naprosto v pohodě, nikde nic roztaženého. Dokonce má ta grafika i jisté kouzlo, tak nějak nestárne.
@kurcatovium (23.05.2013 13:56): Sorry, ale když mě z toho bolí oči, tak zrovna u RPGčka plného textu na dlouhé hodiny je to docela problém.
@Say (23.05.2013 13:31): Ano a grafika je u týhle hry to, co drží prim...
Hezky. Ale předpokládám, že rozlišení vyšší jak 800x600 znamená furt jen roztažení UI. Což mimochodem pěkný humus.
Uz len PORIADNE fabricky opatchovat Wizards and Warriors a sup s nim na GOG.
HELL YEAH!!!!!!!!!!!!!!
@Bodkin (11.04.2013 22:28): Prní obrázek na tom webu mi pripomina wow karzhan :D ta budova ten, hradek,
Oujé bičis!
Protože stále nikdo nepřidal Frayed Knights, tak to hodím semhle - FK:TSoS-d je za 8€ ještě dalších 105 hodin
Btw - Doufám, že se někdo lekl, že je Wiz 8 k dostání.
Protože stále nikdo nepřidal Frayed Knights, tak to hodím semhle - FK:TSoS-d je za 8€ ještě dalších 105 hodin
Btw - Doufám, že se někdo lekl, že je Wiz 8 k dostání.
Ahoj Lidi. Po dlouhé...hodně dlouhé době jsem si zase rozehrál wizardry VIII, ale i přes to, že jsem hru dohrál xx krát a asi pětkrát i s jednou postavou, tak jsem nikdy nepřišel na dvě věci. Tak pokud by mi někdo poradil byl bych rád :P:D
1) V zámku rapaxů je zamřížovaným oknem(kousek od Ferra) vidět poklad. Dá se k němu nějak dostat?
2)V tryntonu, hned jak vylezete po laně nahoru na strom, tak vlevo je studánka na magenergii nebo životy už nevím. A když se dáte doprava, tak po chvíli narazíte na nějakou...mísu?!:D u které je potřeba použít nějaký předmět a já nevím jaký a nemůžu na to přijít. Takových je v tryntonu víc, ale ve všech ostatních hoří zelený oheň. V téhle jedné ne a něco to chce :P:D
1) V zámku rapaxů je zamřížovaným oknem(kousek od Ferra) vidět poklad. Dá se k němu nějak dostat?
2)V tryntonu, hned jak vylezete po laně nahoru na strom, tak vlevo je studánka na magenergii nebo životy už nevím. A když se dáte doprava, tak po chvíli narazíte na nějakou...mísu?!:D u které je potřeba použít nějaký předmět a já nevím jaký a nemůžu na to přijít. Takových je v tryntonu víc, ale ve všech ostatních hoří zelený oheň. V téhle jedné ne a něco to chce :P:D
@Phoenix (06.11.2012 16:31): Disketova verzia co som skusal bola vopruzne pomala, preto som sa donutil vymazlit Workbench a DOS verziu. Co VELMI VELMI VELMI odporucam, urobit,. Alebo potom fakt WHD kluc a hrat samoinstalacny balicek od Hoborga.
Alebo to hrat bez save na jeden zatah :-00000.
No Ano, Gadgeteer je smola. Toho som mal pri prvom hrani, kedy som si urobil partiu do W8 startovnu a velmi sa mi pacil, bohuzial toho som musel pri importe obetovat hoci so slzami v ociach.... :-(((. (ide si pre kapesnik)
Alebo to hrat bez save na jeden zatah :-00000.
No Ano, Gadgeteer je smola. Toho som mal pri prvom hrani, kedy som si urobil partiu do W8 startovnu a velmi sa mi pacil, bohuzial toho som musel pri importe obetovat hoci so slzami v ociach.... :-(((. (ide si pre kapesnik)
@mazar1234 (06.11.2012 16:22): Disketová verze je spustitelná i bez klíče, Hoborgův balíček v tomto (a pár dalších) registraci klíče vyžaduje. A hlavně bych rád borcům, co na tom makají, alespoň symbolicky pomohl.
Wizardry 6 jsem ještě ne(do)hrál, zatím jen sedmičku a osmičku. Převod z šestky do sedmičky má mimo jiné velkou výhodu v přenesení jednoho speciálního klíče. Převod ze sedmičky do osmičky má nevýhodu v tom, že pokud chce člověk gadgeteera (z nějakého důvodu se mi toto povolání v osmičce strašně líbí), tak ho může leda najmout jako NPC. Ale převody postav z toho celého dělají pocitově komplexní tažení, to mě vždycky bavilo na EOB (nebo Ravenloftech, ale tam je díky převedení postav druhý díl hodně jednoduchý).
Wizardry 6 jsem ještě ne(do)hrál, zatím jen sedmičku a osmičku. Převod z šestky do sedmičky má mimo jiné velkou výhodu v přenesení jednoho speciálního klíče. Převod ze sedmičky do osmičky má nevýhodu v tom, že pokud chce člověk gadgeteera (z nějakého důvodu se mi toto povolání v osmičce strašně líbí), tak ho může leda najmout jako NPC. Ale převody postav z toho celého dělají pocitově komplexní tažení, to mě vždycky bavilo na EOB (nebo Ravenloftech, ale tam je díky převedení postav druhý díl hodně jednoduchý).
@Phoenix (06.11.2012 13:15): Ja to isiel bez kluca a v pohode. Ale kupit si WHD kluc je dobra myslienka, lebo tych ludi stoji za tu pracu podporit. Ja si tiez casom planujem kupit, len tak aby som podporil VYNIKAJUCU pracu, zasluzia si to. Perihelionj som hral z diskiet a tiez v podstate v pohode lebo podporoval citanie z multi-floppy takze 4 mounty a pocas celej hry som tusim 2 krat menil disketu. Fate ale jedine z HDD, idealne WHD ale uplne v pohode je aj DOS patchnuta verzia od Runeteka (rsp. z jeho stranky nie ze by to on patchoval), len vyzaduje viac "computer skillu" na spustenie takze nic pre uplne lamy.
Noa mojim postavam tie suboje az tak nevadia, lebo vytvorili sa vo Wizardry 6, potom po prejdeni sa importovali do W7 ktoru presli tiez a teraz su uz v osmicke.
Edit - aha som zabudol co som chcel povodne povedat,
"když nejen tady na to tolik zkušených hráčů pěje takové ódy" - no to je zaujimave, lebo v podstate okem mna to prakticky nikto nehral viac ako par desiatok minut :-(.
Noa mojim postavam tie suboje az tak nevadia, lebo vytvorili sa vo Wizardry 6, potom po prejdeni sa importovali do W7 ktoru presli tiez a teraz su uz v osmicke.
Edit - aha som zabudol co som chcel povodne povedat,
"když nejen tady na to tolik zkušených hráčů pěje takové ódy" - no to je zaujimave, lebo v podstate okem mna to prakticky nikto nehral viac ako par desiatok minut :-(.
@Phoenix (06.11.2012 13:15): Já kupoval WHDLoad klíč někdy před půl rokem. Moc dobrá investice :)
@mazar1234 (06.11.2012 13:10): To mi připomíná, že bych si měl konečně koupit ten WHDLoad klíč a konečně se do Fate pustit, když nejen tady na to tolik zkušených hráčů pěje takové ódy.
@Drolin (06.11.2012 12:37): Díky za poklonu, nicméně jediný HC hráč byl Lukáš Ladra, protože dohrál bez návodu Dan Darach :-)
U PCSX2 záleží v prvé řadě rychlosti stroje. Já mám momentálně nijak zázračnou mašinu (E6750, 4GB RAM, ATI Radeon 4850) a zatím jsem byl schopen dohrát Drakana (myšleno Ancient Gates, dokonce bez SaveStatů, protože díky nim hra blbla), TimeSplitters (nevím z hlavy které, dohrál jsem všechny, ale některé na emulátoru GC), Double Agenta, Onimusha 2, Deus Ex The Conspiracy, Star Wars Jedi Starfighter, Black, GoldenEye Rogue Agent, Cold Winter a Killzone (to už šlo hůř, ale dohrát se dalo).
V poslední době PCSX2 hodně pokročilo, poslední "čistá" verze už je 1.00, ale další revize vycházejí pomalu každý den. Z toho, co mě zajímá, je problém rozjet zatím jen Urban Chaos Riot Response a Snowblind Engine věci (BG 1,2, Champions 1,2, Fallout). Takže pokud ses na PCSX2 dlouho nedíval, tak mrkni, fakt s tím pohnuli. Jinak žádný speciální config nepoužívám, u konkrétních her je možné zapnout různé fixy přímo v PCSX2 a na PCSX2 Wiki je možné se podívat na doporučená nastavení pro různé tituly. Jestli máš problém s konkrétní hrou, tak mi pošli zprávu, ať to tady s těmi offtopic nepřeháním.
U PCSX2 záleží v prvé řadě rychlosti stroje. Já mám momentálně nijak zázračnou mašinu (E6750, 4GB RAM, ATI Radeon 4850) a zatím jsem byl schopen dohrát Drakana (myšleno Ancient Gates, dokonce bez SaveStatů, protože díky nim hra blbla), TimeSplitters (nevím z hlavy které, dohrál jsem všechny, ale některé na emulátoru GC), Double Agenta, Onimusha 2, Deus Ex The Conspiracy, Star Wars Jedi Starfighter, Black, GoldenEye Rogue Agent, Cold Winter a Killzone (to už šlo hůř, ale dohrát se dalo).
V poslední době PCSX2 hodně pokročilo, poslední "čistá" verze už je 1.00, ale další revize vycházejí pomalu každý den. Z toho, co mě zajímá, je problém rozjet zatím jen Urban Chaos Riot Response a Snowblind Engine věci (BG 1,2, Champions 1,2, Fallout). Takže pokud ses na PCSX2 dlouho nedíval, tak mrkni, fakt s tím pohnuli. Jinak žádný speciální config nepoužívám, u konkrétních her je možné zapnout různé fixy přímo v PCSX2 a na PCSX2 Wiki je možné se podívat na doporučená nastavení pro různé tituly. Jestli máš problém s konkrétní hrou, tak mi pošli zprávu, ať to tady s těmi offtopic nepřeháním.
Noa najvtipnejsie na tom je to, ze po prejdeni Fate GOD je aj Wizardry 7 pomerne ludoprazdne miesto... nehovoriac o uplne vyprazdnenej W8 :-).
No a v hrach ako Dungeon Master ci Eye of the Beholder sa v podstate ani vobec nebojuje. :-0
No a v hrach ako Dungeon Master ci Eye of the Beholder sa v podstate ani vobec nebojuje. :-0
@Phoenix (06.11.2012 12:28): Také ne - pc bohatě stačí (mít DreamCast by ale znělo dobře :). A PCSX2 jsem zkoušel na třech pc, a ani jednou jsem se nedostal přes 10fps - používáš nějak lépe nakonfigurovanou verzi?
No nevím, jak jinak definovat hc rpg hráče, než, že dokončil Sabotain atd. :).
No nevím, jak jinak definovat hc rpg hráče, než, že dokončil Sabotain atd. :).
Hm, tak žádný užitečný mod (kromě urychlovacího) zatím nenalezen. Ale alespoň jsem si hru opatchovala a uvidím...na vyšších levelech budu mít, doufám, víc kouzel, tak to třeba nějak půjde.
@Drolin (06.11.2012 12:13): Být RPG hráč každým coulem, tak hraju originál na NESu :-) Ale už dřív jsem říkal, že krom PC nechci v baráku další železo, proto i PSX/PS2 originálky pouštím na PC v emulátoru. A jak už jsem tady psal, vzhledem k tomu, že Ringo nedávno napsal, že se za hardcore hráče nikdy nepovažoval ... :-))
@Richmond (06.11.2012 12:12): Ano, božské W7, znovu jsem rozehrál (Shadow Guardian po nutné upravě v cosmic editoru padnul :) a je to fantastické. Už dlouho se mi nestalo, že bych hrál 3+ hodiny v kuse.
@Phoenix (06.11.2012 12:06): Přesně. Škoda, že časteji není využit systém z Chrono Triggeru/Cross, kde ty souboje byly opravdu dobré a předně jich bylo tak akorát. Nebo alespoň megaten, kde jde souboje vyhrát dialogy a ještě získat taroty.
A hrát první FF v gba emulátoru? :)) RPG hráč každým coulem.
A hrát první FF v gba emulátoru? :)) RPG hráč každým coulem.
Mne ten mirny levelling protivinku vubec nevadil. Obcas jsem se vyhnul, ale vetsinou jsem do souboju sel. Jak pise Drolin, oproti bozske Wizardry 7 je zde toho pomalu :) no a v druh pulce uz jsem zacal citit, ze ostatni "neleveluji" dostatecne, takze jsem je pak zabijel i zlym pohledem :)
@Drolin (06.11.2012 12:04): Final Fantasy jedničku jsem hrál nedávno kvůli obskurnímu smazání savů (hraju přes emulátor GBA) od poloviny znovu, radost až na kost :-)
@Drolin (06.11.2012 11:56): Jj, v sedmičce jsem na některých místech myslel, že mi z té fanfáry, ohlašující začátek boje, regulérně hrábne (šla vypnout, ale pak člověk neslyšel hudbu). Jenže v sedmičce člověk nevidí přesuny monster a souboje jsou nejen díky tomu rychlejší (i když je jich jako máku).
@Sadako (06.11.2012 11:59): Vzhledem k tomu, že hra je dlouhá, četnost soubojů ani čas s nimi strávený se nezmenšuje a - pokud tomu dobře rozumím - nejsi ještě daleko od začátku, doporučil bych podívat se po tom modu a hru s ním raději rozehrát opět od začátku. Hra je to totiž jinak opravdu moc dobrá.
@Sadako (06.11.2012 11:52): Rozumím, ze začátku to byl fakt opruz. Ale právě po Tryntonu mi přišly boje lepší a lepší (velká prostranství -> snadnější únik před monstry, nabouchanější postavy). Možná zkus na nějakém relativně bezpečném místě (zavřený barák) natrénovat postavám kouzlení pomocí sesílání kouzel jen tak do vzduchu. Pokud najdeš zamčenou truhlu, nejlíp nějakou hodně těžkou (vícestupňový zámek), tak sesílej Knock-Knock takové síly, aby se Ti ji nepodařilo otevří, tím se výborně trénuje příslušná magie. Sám jsem cholerik, člověk s nízkou odolností vůči frustraci, a taky jsem to dal, vydrž, ta hra opravdu stojí za to.
@Sadako (06.11.2012 11:59): Ano, je to poměrně nepraktické, avšak (pokud neexistuje mod na snížení nepřátel) funkční řešení. Nebo ještě lépe funguje jakýkoliv starší FF :).
@Drolin (06.11.2012 11:56): To mi zní jako řešení bolesti hlavy puštěním kladiva na nohu...
@Sadako (06.11.2012 11:52): Zahraj si sedmičku, a pak se ráda vrátíš do - ne už tak zalidněné - osmičky :). Já si pak nějak většího počtu soubojů ve W8 nevšiml.
@Ajantis (06.11.2012 10:44): Jawohl, štvou mě dosti. Přitom zrovna tady by mne souboje mohly i docela bavit - kdyby jich nebylo tolik.
@mazar1234 (06.11.2012 08:43): ...to je taky jeden z důvodů, proč bych mody raději neřešila. Ježto jsem ze začátku vůbec netušila, do čeho lezu, nenapadlo mne pídit se po modech.
Ale za info o patchi díky, jestli se to někde rozsype, dobré vědět, že existuje řešení.
@Phoenix (06.11.2012 09:51): Mně se ta hra jinak moc líbí - ale s tím množství a obtížností bojů mi leze poněkud na nervy. A začíná mě mrzet, že nejsou expy za vyhýbání se nepříteli, když se motám po Arnika-Trynton road, nedělám pomalu nic jiného.
@mazar1234 (06.11.2012 08:43): ...to je taky jeden z důvodů, proč bych mody raději neřešila. Ježto jsem ze začátku vůbec netušila, do čeho lezu, nenapadlo mne pídit se po modech.
Ale za info o patchi díky, jestli se to někde rozsype, dobré vědět, že existuje řešení.
@Phoenix (06.11.2012 09:51): Mně se ta hra jinak moc líbí - ale s tím množství a obtížností bojů mi leze poněkud na nervy. A začíná mě mrzet, že nejsou expy za vyhýbání se nepříteli, když se motám po Arnika-Trynton road, nedělám pomalu nic jiného.
@Sadako (05.11.2012 23:15): Zrovna tobě bude počet soubojů ve hře dle mého názoru hodně vadit.
@mazar1234 (06.11.2012 08:43): Ten pád nastával v Ascension Peak, hodně nemilá věc, nicméně opravoval to už první patch.
@Sadako (05.11.2012 23:15): Vydrž, mě to ze začátku taky dost štvalo, ale nakonec jsem byl nucen uznat, že se jedná o geniální záležitost a důstojné završení série.
@Majkee (05.11.2012 22:00): Nevím, jestli bych tomu říkal level scaling, minimálně asi ne v dnešním slova smyslu (tj. automatické přizpůsobování obtížnosti nepřátel úrovni postavy/party). Ve Wizardry 8 lze skutečně potkat při návratu do počátečních úrovní silnější monstra, ale neznamená to, že se tam nadále nevyskytují i slabší a má to určité hranice. Level scaling třeba v Oblivionu naprosto nesnáším, díky tomu nemá smysl levelovat postavu a hra se dá dohrát s rezavým mečem na první úrovni. Ve Wizardry 8 je obtížnost monster vymyšlená celkem rozumně, i když třeba takový Trynton je dost záhul.
BTW Je tady někdo, kdo dohrál Wizardry 8 s jednou postavou? Já jsem to kdysi zkoušel s Bishopem, ale dostal jsem se jen do Arniky a zabalil to na nějakém 14. levelu postavy.
@Sadako (05.11.2012 23:15): Vydrž, mě to ze začátku taky dost štvalo, ale nakonec jsem byl nucen uznat, že se jedná o geniální záležitost a důstojné završení série.
@Majkee (05.11.2012 22:00): Nevím, jestli bych tomu říkal level scaling, minimálně asi ne v dnešním slova smyslu (tj. automatické přizpůsobování obtížnosti nepřátel úrovni postavy/party). Ve Wizardry 8 lze skutečně potkat při návratu do počátečních úrovní silnější monstra, ale neznamená to, že se tam nadále nevyskytují i slabší a má to určité hranice. Level scaling třeba v Oblivionu naprosto nesnáším, díky tomu nemá smysl levelovat postavu a hra se dá dohrát s rezavým mečem na první úrovni. Ve Wizardry 8 je obtížnost monster vymyšlená celkem rozumně, i když třeba takový Trynton je dost záhul.
BTW Je tady někdo, kdo dohrál Wizardry 8 s jednou postavou? Já jsem to kdysi zkoušel s Bishopem, ale dostal jsem se jen do Arniky a zabalil to na nějakém 14. levelu postavy.
@Sadako (05.11.2012 23:15): Problem moze byt, ci sa da MOD potom spustit s tvojim starym save tam moze lahko nastat situacia "New game required". Takze ak mody tak urcite hned na zaciatku lebo po 100 hodinach davat restart, no neviem, neviem.
Na druhej strane musim pochvalit, velmi velmi pochvalit hru co sa tyka Patchu. Ked som to onehda hral tak som mal iba zakladnu verziu a niekde vo velmi pokrocilej faze hry je problem ze ked druzina vstupi do urcitej lokacie tak hra spadne s errorovou hlaskou a neda sa dohrat. Po nainstalovani patchu som vsak mohol normalne loadnut a bez problemov pokracovat a hru aj dohrat takze rozhodne velmi velke plus.
Na druhej strane musim pochvalit, velmi velmi pochvalit hru co sa tyka Patchu. Ked som to onehda hral tak som mal iba zakladnu verziu a niekde vo velmi pokrocilej faze hry je problem ze ked druzina vstupi do urcitej lokacie tak hra spadne s errorovou hlaskou a neda sa dohrat. Po nainstalovani patchu som vsak mohol normalne loadnut a bez problemov pokracovat a hru aj dohrat takze rozhodne velmi velke plus.
@mazar1234 (05.11.2012 21:55): Díky, podívám se na to. Hrabat se mi do toho také příliš nechce, ale pokud budu časem stát před rozhodnutím nedohrát z důvodu frustrujících bojů/mody, asi zkusím nejprve mody.
V téhle hře je level scaling? Ač jsem ji nikdy nehrál, vždy jsem ji považoval za zástupce staré školy, škoda no. Oblivion jsem bez příslušných addonů upravujících level scaling vůbec nehrál, tohle v RPG nesnáším..