@mazar1234 (10.11.2012 09:27): Tak si na Steamu proveď zálohu hry a nebo si prostě celý adresář někam zkopni a máš to skoro to samé.
Diskuze
@Matthew.J (10.11.2012 09:03): Presne, zlaty Paypal a dobijanie z uctu... kreditku nemam uz asi 3 roky. Steam nastastie tiez spolupracuje s Paypal bez problemov. Ovsem nie je na GOG, s ich DRM-free stiahnutelnymi subormi a tak kompletnym off-line zivotom. Steam sice ide offline, ale ked hru odinstalujem a chcem ju znova nainstalovat tak zase musim downloadovat, kdezto GOG mam subor na disku a instalujem kedy sa mi zachce takze GOG rulezzzz.
@ViRus (09.11.2012 23:01): Hlavně na gogu možeš platit paypalem a kartu tam vůbec nepotřebuješ...
@ViRus (09.11.2012 23:01): Je to prostě psychologický trik. Když už tam máš to číslo karty, tak je větší pravděpodobnost, že si koupíš i něco dalšího...
Dřív to byla běžná praxe, ač tedy u nás tenkrát online platby byly dostupné pouze pro vyvolené :). A GOG do toho netahej, ten je hodně pokrokový ve vstřícnosti k uživatelům.
Dřív to byla běžná praxe, ač tedy u nás tenkrát online platby byly dostupné pouze pro vyvolené :). A GOG do toho netahej, ten je hodně pokrokový ve vstřícnosti k uživatelům.
@NateLogan (09.11.2012 16:56): Když bylo tenkrát něco free na GoGu stačilo pouze registrovat a až budeš chtít solit prachy přihodíš kartu, aj., ta karta je zde fakt zbytečná.
@JohnCZ (09.11.2012 15:18): Ani ne, ve světě je to běžná praxe, mimo jiné také jako ochrana proti zneužití.
@KRoman47 (09.11.2012 10:40): Bral bych, ale to s tou žádostí o zadání čísla karty je teda dost divný.
@KRoman47 (09.11.2012 10:40): Jo to mě taky docela překvapilo, já že to vezmu švagrovi.
@KRoman47 (09.11.2012 10:40): Vše má své chyby.
A ještě bych dodal, že je to přes jejich downloader. Pro mě taky pasé ale třeba pro někoho ne. Proto jsem to sem dal.
A ještě bych dodal, že je to přes jejich downloader. Pro mě taky pasé ale třeba pro někoho ne. Proto jsem to sem dal.
@Strady (09.11.2012 09:50): Přesto to chce zadávat platební kartu? Tak to nic...
Na Gamefly zdarma!!
Tož teda další povedená lokalita, ten Cohan dělat čest svému jménu, pěkný magor.
Arcadia je fakt nádherně vývojářsky zvládnutý chapter.
+ miny a nemá šanci, taťka jeden přerostlej.
@Isair (05.11.2012 00:17): Elektrické broky ich na chvíľu omráčia. Proti nim nemá Big Daddy šancu.
@Bodkin (05.11.2012 00:18): Šak ba ještě, že tak.
@ViRus (05.11.2012 00:07): BD mě bylo líto ještě více než LS, anžto ty se dají zachránit a pak jsou zase normální.
@ViRus (05.11.2012 00:07): Big Daddy je lemra:). A obzvláště proti některým typům nábojů je zvlášť zranitelný (tuším u brokovnice jsou takové, které jej při zásahu dokáží omráčit).
@Bodkin (05.11.2012 00:05): :´-(, konečně jsem dostal Big Daddyho bez skonání :-D
@ViRus (05.11.2012 00:03): Myslím že ne, Time.
Čistě ze zvědavosti, s tím co se stalo na konci Neptuna v docích se asi nic dělat nedá? Jinak to mám fakt vymazlené zvuky zbraní, hlavně Tomík, to je rachot :-)
U každého předmětu a munice je určité maximální množství které u sebe můžeš mít.
A Little Sisters rozdíl - buď víc Adamu pokaždé při zabíjení, nebo málo Adamu zpočátku a mnohem víc Adamu později (plus nějaké další bonusy) při zachraňování. Jinak to neovlivňuje skoro nic.
A Little Sisters rozdíl - buď víc Adamu pokaždé při zabíjení, nebo málo Adamu zpočátku a mnohem víc Adamu později (plus nějaké další bonusy) při zachraňování. Jinak to neovlivňuje skoro nic.
Tak dobrá, "inventář":)... vesměs máš zkrátka určitý počet itemů, které můžeš nést.
Asi jo, později jej můžeš upgradovat a škubání trochu snížit.
Asi jo, později jej můžeš upgradovat a škubání trochu snížit.
@Isair (04.11.2012 18:23): Inventář pravíš.....? 8-), a taky se mi zdá,. že ten Tomík docela kope s trochou škubání v obraze, je to normal?
@ViRus (04.11.2012 18:20): Rozhodně save. Asi si je neprohledal (nebo prohledal, ale měl plný inventář a tudíž tam item zůstal).
Hmm, oživovat by tě to mělo u komnaty, kterou jako poslední navštívíš (projdeš kolem ní), tuším.
Hmm, oživovat by tě to mělo u komnaty, kterou jako poslední navštívíš (projdeš kolem ní), tuším.
Ha, Neptun, pěkně to odsýpá a zatím nenudí, hra kdy jsem už párkrát chcíp, výborné :-) mám dilema, co je lepší kill little girl nebo save? A dotaz, jedu pomocí komor, je normální, že to háže pokaždé jinam a ne do té nejbližší a když se oživím tak jsou v některých bednách či mrtvolách opět předměty nebo to byla jen moje chyba, že jsem je neprohledal?
@ViRus (04.11.2012 01:07): 16-18 hodín na strednú obtiažnosť. A obehal som asi celé Rapture. :D
@ViRus (04.11.2012 01:07): Na nejtěžší obtížnost jsem to dal za nějakých 13 hodin, plus mínus 1h.
@RNDr. Gunár Pavel (04.11.2012 11:14): Undying mělo nějaký vzhled? To nejelo na BUILDu?
Ale asi to musí být dobrý engine, co s tím převedli v Dishonored mě opravdu překvapilo. To z těch ostatních studií, kteří s UE mají problém dělá neschopné sráče. (myslím to spíše přes ovládání a kolize a tak než přes grafická vysmahovátka).
@RNDr. Gunár Pavel (04.11.2012 11:14): Undying mělo nějaký vzhled? To nejelo na BUILDu?
Ale asi to musí být dobrý engine, co s tím převedli v Dishonored mě opravdu překvapilo. To z těch ostatních studií, kteří s UE mají problém dělá neschopné sráče. (myslím to spíše přes ovládání a kolize a tak než přes grafická vysmahovátka).
@Garret (04.11.2012 11:10): Předností UE je už samotný vzhled, který je sám o sobě svébytným vizuálním stylem a to ještě dříve, než jej ten který vývojář začne "tvarovat" podle svého gusta.
UE poskytl nezaměnitelný vzhled klasikám od Clive Barker´s Undying, až po Enslaved.
UE poskytl nezaměnitelný vzhled klasikám od Clive Barker´s Undying, až po Enslaved.
@RNDr. Gunár Pavel (04.11.2012 09:59): on má UE nějaké přednosti? :-)
@ViRus (04.11.2012 01:16): UE III je úžasný, v Rapture to vypadá jak v cukrárně, vše je šťavnatě barevné. :) Pominem-li Epic, tak 2K přednosti UE využili, řekl bych, ze všech studií nejlépe.
@Drolin (04.11.2012 01:13): Dík, no zatím se kochám, něco vykydlým a pak se jen tak rozhlížím jak to celé vypadá.
@ViRus (04.11.2012 01:07): Zde, ale těch 12h to bude - nicméně záleží na stylu hry, takže klidně se to může protáhnout na dvakrát více.
Právě jsem to rozehrál, jak je to časově asi dlouhé? Zatím pěkné, ale jsem teprve na začátku v části klinika nebo zdravotní středisko, destrukce a šílenství všude kolem a jediný "normál" Atlas, hmm.
@Bodkin (02.11.2012 10:28): Teraz pozeram ze som tomu daval 70-tky... to som musel pred tym vypit aspon 4 pohare superextra sucheho Martiny.
@mazar1234 (02.11.2012 09:05): O.O Age of empires!!
@AlieN (02.11.2012 02:18): No vidis, mne pride uplne v pohode (strelba) a pridane hodnoty tam urcite su, magic, upgradovanie, perky (ci co to je), viac druhov municie do jednej zbrane (to je mega plus!), "vyskum (aj ked ako pre koho ze ano)".... oproti standardnym casual strielackam tazko vymakana hra.
Bioshock ti nesadol, to je normalne, mne trebars vobec nesadol Operation flashpoint ci Age of empires....
Bioshock ti nesadol, to je normalne, mne trebars vobec nesadol Operation flashpoint ci Age of empires....
@bartas (02.11.2012 08:47): Pravda, tu část s Ryanem jsem mohl...
@AlieN (01.11.2012 18:47): neměl by si toto mít ve spoileru?
@mazar1234 (01.11.2012 19:18): To není argument. Samotné střílení v Bioshocku není žádný zázrak, měl by tedy mít něco navíc.
@AlieN (01.11.2012 18:47): Tak ale je to len FPS-ka.....
Eh...
Vidím že jsem se s relativně kladným hodnocením Bioshocku poněkud unáhlil.
Čekal jsem že v případě hry za zlo aspoň ta poslední část hry po zabití Ryana bude jiná, bez pomoci od těch děcek a její matky (jak taky, když jsou mrtvé). Pitomé je slabé slovo, vždyť to vůbec nedává smysl.
Vidím že jsem se s relativně kladným hodnocením Bioshocku poněkud unáhlil.
Čekal jsem že v případě hry za zlo aspoň ta poslední část hry po zabití Ryana bude jiná, bez pomoci od těch děcek a její matky (jak taky, když jsou mrtvé). Pitomé je slabé slovo, vždyť to vůbec nedává smysl.
Mne to prislo ze je to len o tom, ze mas bud Viac Adama HNED, alebo naopak HNED menej a viac v buducnosti. A samozrejme zaverecne video je ine. Ze je zaverecny suboj tazsi som si nevsimol ale mozno naozaj je, neviem.
@AlieN (01.11.2012 18:11): Když je likviduješ, tak je finální souboj těžší.
@AlieN (01.11.2012 18:11): Pitomé že?
@Isair (01.11.2012 16:50): What the hell?!
Tím mi chceš říct že ve hře není ŽÁDNÝ rozdíl v tom jak jí procházíš, i když je likviduješ po desítkách tak ti malé děcka se svou "matkou" stále pomáhají a na konci úplně stejným způsobem dorazí hlavního bosse?
Tím mi chceš říct že ve hře není ŽÁDNÝ rozdíl v tom jak jí procházíš, i když je likviduješ po desítkách tak ti malé děcka se svou "matkou" stále pomáhají a na konci úplně stejným způsobem dorazí hlavního bosse?
@AlieN (01.11.2012 16:36): Příliš velký rozdíl při jejich likvidaci není, akorát získáš více adama, avšak nedostaneš od nich ty odměny, pročež se to nevyplatí. A máš odlišné outro
@Bodkin (31.10.2012 20:12): Právě, prostě ať existuje alespoň nějaký "trest" za smrt, jinak jde veškerá atmosféra hry do háje.
To samé v Bioshocku platí třeba o té misí kde máš chránit Little Sister. Potenciálně dobrý nápad, jenže k čemu se snažit, když při jejím exitu si je možné beztrestně kdekoli vyvolat další.
A může mi někdo odpovědět na ty otázky o Little Sisters a průchodu hrou, co jsem se ptal v prvním postu? ;-)
To samé v Bioshocku platí třeba o té misí kde máš chránit Little Sister. Potenciálně dobrý nápad, jenže k čemu se snažit, když při jejím exitu si je možné beztrestně kdekoli vyvolat další.
A může mi někdo odpovědět na ty otázky o Little Sisters a průchodu hrou, co jsem se ptal v prvním postu? ;-)
@mazar1234 (31.10.2012 20:32): Je fakt že si občas rád vrazím špičatou věc do nějakého tělního otvoru, ale zase bych to nepřeháněl, ty staré (eh, mladé!!!) hry jsou až příliš založené na nekonečném grindu, což nenávidím, takže je nemůžu hrát... Bard's tale a všechny ty staré dungeony, brr.
Ale Bůh nám dal rogueliky, specielně ty moderní, takže člověk má co hrát :)
Ale Bůh nám dal rogueliky, specielně ty moderní, takže člověk má co hrát :)
@Bodkin (31.10.2012 20:12): Vy masochisti, chodte do ...certa... aj s vasimi postihmi, si po kazdom zabiti diskedituje savegamy a znizujte si staty ked Vam to tak chyba :-).
S vasimi chutkami v podstate nemozete hrat nic novsie ako nejaky rok 1985-86 asi....
@Bodkin (31.10.2012 20:12): No logicky by to tak malo byt napr. v tom SS, ze vybava by mala ostat na starom tele a z regen jednotky by mal vybehnut iba kompletne nahy jedinec bez nicoho.
S vasimi chutkami v podstate nemozete hrat nic novsie ako nejaky rok 1985-86 asi....
@Bodkin (31.10.2012 20:12): No logicky by to tak malo byt napr. v tom SS, ze vybava by mala ostat na starom tele a z regen jednotky by mal vybehnut iba kompletne nahy jedinec bez nicoho.