Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Sakra to mě fakt fascinuje kolik naprosto debilních nedostatků ta hra má, ve srovnání s Blood Money (který jsem, opět, dohrál předevčírem).
Například nelze zavírat dveře. Nelze koukat skrz klíčovou dírku. Nelze manuálně zavírat containery (zavíraj se magicky samy). Animace chození po schodech je hrozná (v BM perfektní). Nelze odhodit zbraň. Převleky fungují debilně. Checkpointy jsou zcela retardovaný a nelze manuálně ukládat. Schovávání zbraní funguje tak, že se zbraň vypaří z ruky (chybí prostě animace). Minimapa je zkurvenost nonplus ultra, o instinktu nemluvě. Levely rozsekaný na malý kousky aby se to vešlo do 256MB konzole.

Hlavně že tu je cover systém, kotouly a mark and execute. To Hitman opravdu potřeboval.
....
6 let čekání a oni to takhle rozjebou. Sice je to furt solidní stealth akce, ale není to prostě Hitman, není to to, co jsem chtěl. Ještě že další hru bude dělat jiné studio. Třeba tam pochopí že takhle jako ne.
Pane jo, ta recenze na Games.cz v odkazech je strašná. Autor se blbě rozkecává, přitom prozradí polovinu příběhu a nemám z toho pocit, že bych mu mohl věřit, že je ta hra tak dokonalá. Raději jsem skončil čtení včas kvůli oněm spoilerům,
Jj, nechápu tu diskriminaci nás, uživatelů XP. Já používám xpčka 10 let, což je z geologického hlediska zlomek sekundy.
Je to vytržený z kontextu a předpokládám že to nebude jediný způsob jak to vyřešit, ale ano, je to otřesný.
@Bursoft (15.11.2012 14:26): Já ho jen zlobim :)

Ale teda upřímně - nikdy jsem si toho nevšiml, ale pak jsem googlil, když mi to tady USER napsal a divil jsem se. Ale je pravda, že já nikdy moc nestřílel a když, tak všechny...
@Walome (15.11.2012 13:21): V první misi to opravdu nefunguje, je to prostě jen tutoriál. Reagování na krvavý fleky na stěně nebo zemi bylo už v druhým Hitmanovi (stejně jako když jsi sestřelil třeba světlo v lustru), v BM se to vylepšilo o to, že když jsi táhl někam zastřelenou mrtvolu, dělala za sebou další fleky a NPCčka ji dokázali vysledovat.

Jinak teda koukal jsem na ten walkthrough z první mise a vypadá to jako slušná sračka. Jak tu už To zadávání úkolů během mise je totální fail, nehledě na to, jak dementně to je udělaný. Prý najdi Victorii - udělal dva kroky dopředu a hned se mu napsalo Našel jsi Victorii. WTF?? Jak psal marwel, někdy je fakt lepší mít šunt PC a k těmto hrám se nedostat :D
Už si nepamatuju, jak je to v tom tutorialu, možná je to skriptovaný - jako celá ta mise. Ovšem pamatuju si několik případů z pozdějších misí, kdy jsem někoho zabil, odtáhl tělo a pak mě někdo překvapil zezadu, protože narazil na krvavou stopu na zemi a po ní došel až ke mě. Klidně si to můžeš vygooglit, zmínek je o tom na netu dost.

Koneckonců i třeba v popisku na amazonu:
http://www.amazon.co.uk/Hitman-Blood-Money-PC-DVD/dp/B003EYV6WU

"Improved AI - guards will follow blood trails, investigate suspicious items and behaviour."

Tentokrát sis spíš ty vysnil, že se AI od prvního dílu nezměnila, ačkoli v realitě je to hovadina.
@USER47 (15.11.2012 10:48): Pane kolegoo :-D Hned v té první misi, jak se máš schovat ve skříni - vystřílíš celou místnost, ti týpci tam přijedou výtahem, všude krve jak na jatkách, a nic. Ale v poho, já si taky občas něco vysnim a pak zapomenu, že je to jen mé zbožné přání :)
Walome: Na krev uměli nepřátelé reagovat už v Blood Money a když jsi někam odtáhl tělo, dokázali ho vystopovat podle krvavejch fleků na zemi:).
Teda málo ukázek her mě dokázalo tak odradit jako je tato:D
Ještě nebylo zmíněno že uškrtit někoho při telefonování je projev zabijáka idiota.
@Kubulus (14.11.2012 16:26): Gameplay je jako z Velvet Assassin. Prisna linearita do stealth her nepatri. Ne do AAA stealth her. A ano, ten "pribeh" je zatim docela komicky.

Prvni mise v Blood Money byla linearni, tedy nebyla na pomery Hitmana prilis dobra, ale nebyla ani zdaleka TAKHLE spatna.

Jeste bych zminil dve veci. 1. Bateson by mi nakonec ve hre asi nechybel. Nejak mi uz jeho hlas neprijde tak vyjimecny jako driv. 2. Mark and Execute! Do prdele s tim!!!
Ta PCG recenze je trochu zvláštní, ale nemůžu říct že bych Francisovi nevěřil. Je to kvalitní recenzent (a teď dělá vlastní hru Gunpoint, www.pentadact.com). Jen ta pasáž s 15fps je WTF, když na youtube je spousta videí kde se to hraje dokonce v eyefinity na třech monitorech plynule. Tam bude něco špatně.
Z mý perspektivy je mi líto že to asi nebude tak otevřený...ale stejně jako jsem bych schopen přijmout odlišnost Conviction a užít si to, si snad vychutnám i Absolution.
Ale doufal bych tedy že další díl od SE Montreal bude zase návratem k minisandboxům.
Vzdyt uplne to same byl Conviction a hlavne ze tam kazdej "dyt to nevadi blabla, dobra hra i tak" :)
Obcas si rikam, ze nemit solidni PCcko neni zase tak spatne. Alespon se tak vyhnu rade zklamani. :-)
@montana (09.11.2012 15:07): No vidiš, a to jsem se snažil, protože jsem přesně čekal podobný kecy :)
A klidně mi to přepiš, já tam nic špatnýho, bohužel, nevidím, abych to opravil sám. A co se příběhu týče - nesnáším (byť sebemenší) spoilery a proto je nerad šířím. Jen až ten popisek budeš přepisovat, nepoužívej neexistující slovo "druhak" ;)

edit: ten zajíček :-D
[neexistující příspěvek]: Jasne, nikdo mi nebrani editovat. Ale jednak za tohle stejne autor dostane plnejch 5 bodu, protoze to proste pridal a popisek splnuje delku a druhak je proste hloupe to okamzite tomu cloveku prepsat (i kdyz jsem to kristymu udelal, sorac :D)
Teda sory, uz je to dost otravny, ale fakt ty popisky nekteri VIP snad nectou nebo co. Jen aby tu ta hra byla se prece hned nemusi schvalovat vsechno? Vzdyt uz je tady dost lidi na to, aby se pridavaly (zvlast u takhle velkych her) jen dobre popisky.

Prvni odstavec je naprosto zbytecnej a do databaze nehodici se. Dej hry shrnut do jedne nic nerikajici vety "Pronásleduje jej police a on sám objevuje detaily tajemného spiknutí." Bwawo A zbytek je psanej takrka formou preview "Autoři slibují..." wtf? :)