Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak hra z GG CZ nemá, je to verze pro západní Evropu. Kdo nevládne cizím jazykem -nekupovat.
Víte někdo, zdali (prej se to teď takhle píše) ona verze z GG bude po aktivaci na Steamu CZ?
Stále nechápu, proč dokola mlátíte tu stejnou slámu? Přeci se říká "Sto lidí, sto chutí". Tak proč se pořád hádáte kdo z vás má pravdu? Každý má pravdu podle vlastních hodnot a vlastního přesvědčení. Jednoduše se na to vykašlete a běžte se radši ven bavit. Myslím si, že je to mnohem lepší než vést bezúčelnou diskuzi ve, které stejně nikdo nebude, vlastně ani nemůže mít pravdu, protože "Sto lidí, sto chutí!"
@GodOfTheSick (22.11.2012 22:11): Hodnotný post, opravdu. Zasluhuješ medaili ;-) Nechci se do takové diskuze moc pouštět, každopádně ale věz, že lidské chování obvykle vykazuje známky logiky - minimálně z pohledu dotyčného. A tím, že příběh je logický, jsem měl na mysli toliko, že to není směs nesouvislých nenavazujících a naprosto nesourodých částí popírajících kauzalitu, případně jeden Deus Ex Machina za druhým.
Wow. Logický příběh? Co to znamená? Že něco jako dává smysl?! Všimli jste si kolik historických událostí a životních osudů vůbec nedává smysl? A když podle nich někdo udělá hru, budete pak snad rozumbradovat, že to nemá logiku? Přestože budete vědět, že se to ve skutečnosti stalo?! Ježíš Kristus, WW2, pád komunismu. Jedna velká nelogická blbost za druhou, že? Ale stalo se :-)

Každý z vás se denně chová nelogicky. Lidi nejsou roboti, ale blbci. Takže se podle jakýchsi optimálních matematicko logických vzorců nikdy chovat nebudou. Tak a teď když to konečně víte, tak neřešte neřešitelné, protože do lidské mysli nevidíte a uřešili by jste se k smrti :-)
@Borghal (22.11.2012 20:47): "Btw. předvídatelnost bych tomu nevytýkal. Dneska je extrémně těžké přijít s příběhem, který se nedá předvídat a přesto je jakž takž logický. Konekonců, narativních vzorců je pouze omezený počet..."
Tak tak.
@Garret (22.11.2012 20:27): Mě to až tak nelogické nepřijde - prostě se Corva bojí a tak svou malou zradu provede až co nejpoději, kdy už si myslí, že se s ním neuvidí. FTR, to jsou jen mé domněnky, já měl ten lepší závěr.

Btw. předvídatelnost bych tomu nevytýkal. Dneska je extrémně těžké přijít s příběhem, který se nedá předvídat a přesto je jakž takž logický. Konekonců, narativních vzorců je pouze omezený počet...
@Walome (22.11.2012 20:06): však já netvrdim, že je Samuel zlý. jen že jeho chování nedává smysl, protože v jednu chvíli se s tebou normálně baví a pomáhá ti a v další misi tě vyhazuje z lodi a obviňuje tě ze zabíjení a ještě tě prozradí nepříteli, aby si pro tebe přišli
@Garret (22.11.2012 17:47): ale kdepak, on Ti pomohl a navedl Tě na stopu pravého vraha. Vždyť Tě pak zavezl do té závěrečné lokace a mě ještě mravně pokáral, jakej jsem hajzl, když všechny vraždim na potkání... a on o ničem nevěděl, resp. až na konci, ale to se bál cokoli říct + Ti dal toho jedu do pití míň, než po něm ti kašpaři chtěli.
@Walome (22.11.2012 14:52): Samuel tě v poslední misi vyhodí z lodě a střelí do vzduchu, aby přilákal stráže. zároveň ti řekne, že doufá, že ti to nevyjde. to jsem měl namysli. protože ještě misi před se s tebou baví normálně. a ať už byly Havelockovi záměry jakékoli, musel od začátku vědět, jak to dopadne. a vzít si malou holku jako rukojmí byla jen tečka za jeho sviňáctvím.

nemám rád dlouhé komenty (nikdy je nečtu), takže podle toho přistupuju i k těm svým. někdy mi to ujede, ale to jsou výjimky.
@marwel (22.11.2012 14:55): Tak jsem čekal nějaký specifičtější popis záporů. Tohle všechno vím :) zajímalo by mě, jak to vnímaj lidi, kterejm se to fakt nelíbí - a to Garret není. Ale to není jeho chyba :-D
Garret: Jak jsem psal, děj nepřekvapil snad nikoho kolem dvaceti let věku :)

No ale vtip je v tom, že NPC v základu nebyli svině - resp. ten šlechtic ano, ale generál určitě ne - je to čitelné i z jeho záznamů, kdy bojuje sám se sebou a celkem logicky nakonec dojde k závěru, že Corv(i) je třeba se zbavit. Byl tak blízko moci, že už nebyl krok zpět.

Samuel Tě přece zachrání :-D to, že Tě pošle k vrahovi císařovny je omyl - podle mě nejblbější moment příběhu - takový oslí most...


Jinak jsem čekal, že se víc rozepíšeš, čoveče...
@Say (22.11.2012 12:48): Tak tak.

Tak ony ty runy ani hledat nemusíš - jeden z kladů hry, absence nutnosti plnit vedlejší úkoly (=> absence xp) - prostě děláš vše jen podle svého nejlepšího svědomí a sem tam dostaneš runu.
Spíš mám pocit, že stealth je jen jakási nadstavba. Protože v jádru je to těžce akční rubačka. Já mám 11 volných run, protože všechny stealth dovednosti mám už na max a ty další mi přijdou naprosto zbytečné=)
@Maximus (22.11.2012 12:20): Pravda, aj som na druhý krát odhalil som mnohé detaily a prvky ktoré mi pri prvom zahraní unikli, niektoré veci robil úplne inak s iným výsledkom a hra má celkovo stále čím prekvapiť. Ale aj tak mi nejde do hlavy ako v hre môže niekto stráviť až tak dlhý čas a to rátam do úvahy aj čítanie denníkov. Aj ja som sa občas fakt len kochal a užíval si prostredie ale stojím si za tým, že Dishonored sa dá aj stealth štýlom bez toho aby sa hráč neviem ako ponáhľal, prejsť za veľmi krátku dobu. Samozrejme nepopieram, že ten nadštandardný čas trávený v nej je vzhľadom k množstve možností do istej miery opodstatnený.
@M.a.t.t. (22.11.2012 12:06): Tak krátkosť hry rozhodne nie je žiadna slabina keď to už hrám 27 hodín a to aj ja občas za level 2-3 ludí zabijem. Tak ja neviem aké speedruny to máte a prechádzate to za 6 hodín. Ale to je len vaša škoda.

každý level má toľko skrytých miestností a všetkého možného, pre mňa je potešním to skúmať, všade loziť....kupil som si to a tak to chcem poriadne celé prejsť.

Ak si to niekto kúpil a prejde to za 6 hodín speedrunom, tak už nemám slov.
@Maximus (22.11.2012 11:26): Heh, to nie je tak celkom pravda. Ja som si to dal znova stealth štýlom s občasným zabíjaním, zbieraním rún, amuletov, kradnutím, vylepšovaním a plnením vedľajších úloh a predsa som to prešiel pomerne rýchlo. Čo je vlastne u mňa jediná zásadná slabina hry.
Hra sa pravdaže dá prejsť akčným sposobom a mať na konci úplný chaos a sám to po dohratí plánujem ešte raz rozohrať čisto akčne, ale má sa to tak hrať primárne? Jasné, može sa, ale má sa tak hrať Hitman séria? Thief? ...toto je jednoducho stealth hra

akčné hry sú o dúm dál - COD séria a tak.
@Maximus (22.11.2012 11:51): Já hraju stealth akce jen a pouze akčním způsobem. ANO, je to zábava! Dá se tak užít daleko větší srandy kopec, než se pomalu a nudně plížit kolem nepřátel. Pravda, občas si taky zaplížím, ale zrovna třeba u Hitmana vývojáři příliš nepočítají s tím, že by tam někdo mohl začít dělat bordel a o to větší sranda z náhodně vzniklých komických situací to je :-)
@montana (22.11.2012 11:48): Neviem, si si rpečital len prvu vetu či čo? akože áno, dá sa to tak hrať, aj schopnosti sú tam také, ale ak sa to hrá len akčným štýlom - hra sa prejde naozaj za nejakych 5-6 hodín.
Toto nie je hra postavená na akčnú hru, akože áno, dá sa to tak hrať, aj schopnosti sú tam také, ale ak sa to hrá len akčným štýlom - hra sa prejde naozaj za nejakych 5-6 hodín.

Ja ju už hrám pomaly 30 hodín :)
Akčná zložka je rovnako vyvážená ako stealth, ale i keď mám rád akčné hry, v tomto prípade ma ďaleko viac bavilo hrať stealth spôsobom, neviem čím je to...