@Zero (21.02.2013 21:03): Jestli to vyjde i na mikrovlnku tak si to koupím! :D
Diskuze
@NateLogan (21.02.2013 21:16): Taky je dvojka o dost zjednodušená. A jde o to, aby to nedělali primárně na konzole. Ačkoli ono je to fuk, já už ztratil veškerou naději :)
Už i Witcher 2 vyšel na konzole. Jednička taky měla vyjít, ale nebyly peníze. Zrovna v tomhle problém nebude :)
Ať si to klidně vydají i na vysavače a mikrovlnky, hlavně když to nic neudělá s kvalitou hry.
@Bodkin (21.02.2013 19:59): To každopádně ;) zrovna jsem uvažoval, že sepíšu koment proč jsem vzdal druhé hraní, ale asi se nechci hádat.
@Fg (21.02.2013 20:14): Prachy jsou prachy.
@Fg (21.02.2013 20:14): Prachy jsou prachy.
no na tu PS4 to vydávat teda nemuseli, to si mohli odpustit...
@Walome (21.02.2013 19:57): Uvidíme, ale když se nemůžeme shodnout, zda je lepší W1 nebo 2, tak to bude docela zbytečné povídání :P
@Bodkin (21.02.2013 19:48): Povíme si, Bodkiňáčku.
@Walome (21.02.2013 19:35): Výborně, někdo to (neopodstatněně) musí dělat za nás.
@Bodkin (21.02.2013 19:10): Já se bát právě začínám...
@Borghal (21.02.2013 19:09): Už posledně to dělali primárně pro PC, takže bych se asi ani (moc) nebál.
Logický a asi i nezbytný krok... snad to budou vyvíjet stylem PC->PS a ne naopak, jak je dnes zvykem.
@Walome (21.02.2013 17:03): Ou šit.
@Walome (16.02.2013 19:34): Takhle souhlasím, protestoval jsem proti tomu, že první akt Witchera 2 je v podstatě jedna velký cutscéna. Tam mi to tak tristní nepříšlo (i když dvacetkrát přeskočit animačku příchodu na Kayrana, to mě fakt sralo).
@Walome (16.02.2013 19:41): U prvního hraní možná, u dalších to už jenom neuvěřitelně prudí.
@Say (16.02.2013 19:35): Přítomnost cutscén zničeho nedělá interaktivní film, absence gameplaye ho dělá. :-)
@Say (16.02.2013 19:35): Přítomnost cutscén zničeho nedělá interaktivní film, absence gameplaye ho dělá. :-)
@MikeKing (16.02.2013 19:40): Stačilo AC a AC 2 ;)
Ale tak stejně na ně musíš koukat, aby Ti neutekl děj, ne? Tak proč je přeskakovat? (Ačkoli je pravda, že když si chtěl člověk dát nějakou pasáž, tak musel přetrpět filmečky, to je fakt, že to je vopruz.)
Ale tak stejně na ně musíš koukat, aby Ti neutekl děj, ne? Tak proč je přeskakovat? (Ačkoli je pravda, že když si chtěl člověk dát nějakou pasáž, tak musel přetrpět filmečky, to je fakt, že to je vopruz.)
@Walome (16.02.2013 19:23): Zahraj si AC 3 :-). Tam zase půlku hry strávíš chozením za nějakou postavou, která ti vypráví něco co tě vlastně vůbec nezajímá a ty si jen přeješ aby to bylo vyřešeno cutscénou, která by šla jedním kliknutím přeskočit.
A MP 3 jsem zmiňoval jako příklad hry se špatnými cutscénami a to protože nejdou přeskočit, což je opravdu na přes držku. Pokud jsou přeskočit nevidím problém.
A MP 3 jsem zmiňoval jako příklad hry se špatnými cutscénami a to protože nejdou přeskočit, což je opravdu na přes držku. Pokud jsou přeskočit nevidím problém.
Potom tomu, prosím, neříkejte hra, ale interaktivní film. Děkuji.
@Bodkin (16.02.2013 19:26): Asi nejni, páč nevim co myslíš. Podle mě nepřehánim, podle mě skutečně cutscény zabíjí některé situace - kdyby se vývojářům (obecně) podařilo místo cutscén vytvořit stejnou situaci do běžného gameplaye, tak je to mnohem větší pecka než čučet na filmečky, to mi věř.
V dokonalém světě bys mohl do všech momentů zasáhnout a udělat to, co bys chtěl (jako příklad uvádím Deus Ex a Dishonored, ale dokonalejší).
Jedna z nejhorších cutscén je vždy ta, kde se hlavní hrdina dostane díky svému nelogickému chování do naprostého průseru, viz např. Deus Ex: HR (další hra, kde cutscény zabíjí pocit z plynulé hry).
V dokonalém světě bys mohl do všech momentů zasáhnout a udělat to, co bys chtěl (jako příklad uvádím Deus Ex a Dishonored, ale dokonalejší).
Jedna z nejhorších cutscén je vždy ta, kde se hlavní hrdina dostane díky svému nelogickému chování do naprostého průseru, viz např. Deus Ex: HR (další hra, kde cutscény zabíjí pocit z plynulé hry).
@Walome (16.02.2013 19:23): Nesouhlasím. Imho je to mnohem lepší, než naksirptované události, které jen čekají, až hráč projde kolem. Že se vtělíš do postavy neznamená, že musíš být vždy pánem situace a nevyhnutelné události přispívají k uvěřitelnějšímu průběhu. A v případě vtělění se do tak známé postavy jako je Geralt je podle mě silnější režie nejen vhodná, ale dokonce nutná.
@Walome (16.02.2013 19:23): Tak tak.
@Walome (16.02.2013 19:23): Eh, trošičku přeháníš, ale to je ti myslím jasné.:P
JAk neubírá? Nejsem schopen znova rozehrát jedničku kvůli těm kecům a videjkům a tak na začátku. Nejsou ani zajímavé, ani pěkné.
JAk neubírá? Nejsem schopen znova rozehrát jedničku kvůli těm kecům a videjkům a tak na začátku. Nejsou ani zajímavé, ani pěkné.
@Bodkin (16.02.2013 19:19): Ale tak ME je lineární koridor, tam to ničemu neubírá.
@MikeKing (16.02.2013 19:18): A u Max Payne taky ne, to je zase akční tps.
On ten úvod je děsnej hlavně tím, že člověk připluje do toho prvního městečka a řiká si "jo, konečně hra!" a bum, cutscéna, ukrývání se pod magickým štítem, pak bum, další cutscéna se šibenicí, bum, Kajran a pak už člověk může konečně hrát.
Když si člověk zahraje nějakou starší hru, tak zjistí, jak je děsně plynulá a jak má hráč skutečně pocit, že ji hraje, že je pánem situace a ne otrokem scénáře. Kdysi jsem cutscény zbožňoval, ale dneska si říkám, že kdyby v některých hrách nebyly, tak je to lepší.
@MikeKing (16.02.2013 19:18): A u Max Payne taky ne, to je zase akční tps.
On ten úvod je děsnej hlavně tím, že člověk připluje do toho prvního městečka a řiká si "jo, konečně hra!" a bum, cutscéna, ukrývání se pod magickým štítem, pak bum, další cutscéna se šibenicí, bum, Kajran a pak už člověk může konečně hrát.
Když si člověk zahraje nějakou starší hru, tak zjistí, jak je děsně plynulá a jak má hráč skutečně pocit, že ji hraje, že je pánem situace a ne otrokem scénáře. Kdysi jsem cutscény zbožňoval, ale dneska si říkám, že kdyby v některých hrách nebyly, tak je to lepší.
@Walome (16.02.2013 19:15): Hned jsem si vzpomněl na Mass Effect (1).
Nějak nechápu proč by v RPG neměly být cutscény, je to zkrátka jeden ze způsobů vyprávění příběhu, ke všemu jdou v TW 2 všechny přeskočit (což je třeba jeden z velkých problému Max Payna 3 kde půlky hry tvoří nepřeskočitelné cutscény).
Pokud mě RPG nepustí ke hře během prvních dvou hodin hraní, tak je podle mě něco špatně.
@Walome (16.02.2013 19:01): To už je tvůj vkus. Mě polofilmové zpracování W2 nadchlo, pokud se jim to povede přenést v kvalitě W2 do otevřeného světa aniž by tím bylo exploraci ublíženo, tak budou první RPG kterému se to podaří.
@Walome (16.02.2013 19:01): Ale W1 je měl pěkné. Statické obrázky jen v klíčových fázích hry.
@Nons3nse (16.02.2013 17:47): Noo ale Far Cry 3 je přece jen FPS, což funguje jinak než RPG. U RPG by podle mě cutscény vůbec neměly bejt resp intro a outro a tím to hasne. Konkrétně u W2 mě ty cutscény nekonečně štvaly (a štvou mě i teď při druhém hraní).
@Paul (16.02.2013 14:00): Není to video i na youtube? Tady mi to nefunguje, jenom se pořád dokola přehrávají nějaké reklamy.
@Walome (16.02.2013 15:37): Cutscény sa dajú perfektne spraviť aj v open word hre. Viz. taký Far Cry 3...
@Bodkin (16.02.2013 17:13): áha. Ono to je vlastně v povídkách řečeno, co?
@Paul (16.02.2013 17:11): http://dbher.cz/hp131435 proto :) prostě kdyby to byla jedna Klepna, tak má už požehnanej věk.
@Paul (16.02.2013 17:11): http://dbher.cz/hp131435 proto :) prostě kdyby to byla jedna Klepna, tak má už požehnanej věk.
@Walome (16.02.2013 15:37): Sice je to pořád Klepna, ale nejsou to ti stejní koně. Podobně jako James Bond ;)
Chudák Vávra...
Jinak zní to, jako by si hoši uvědomovali nástrahy open world hry... noo, mohlo by to dobře dopadnout. Ačkoli si tak říkám, kolika let se dožívaj koně? :-D
Hm... jak propojit open world a cutscény... jednoduše, vůbec bych cutscény nedělal! Kurva fix, v Dishonored nebyla ani jedna (ovlivňující děj) a jak to bylo super.
Jinak zní to, jako by si hoši uvědomovali nástrahy open world hry... noo, mohlo by to dobře dopadnout. Ačkoli si tak říkám, kolika let se dožívaj koně? :-D
Hm... jak propojit open world a cutscény... jednoduše, vůbec bych cutscény nedělal! Kurva fix, v Dishonored nebyla ani jedna (ovlivňující děj) a jak to bylo super.
@Paul (16.02.2013 14:32): Přesně tak. Kromě toho i ta motivace jít prozkoumat nějaké vzdálené místo, které se někde v dálce objeví, je opravdu věc, která ve Skyrimu funguje. Nebo zmínka o plytkých reakcích NPC na činy hráče. To je prostě fakt... Nebo spíš lenost vývojářů.
Jinak to, že jsou vlastně "nezávislí" jim umožňuje v jejich oficiálním vyjádření vůbec pouštět ukázky z jiných her a dělat tak vlastně i reklamu=)
Jinak to, že jsou vlastně "nezávislí" jim umožňuje v jejich oficiálním vyjádření vůbec pouštět ukázky z jiných her a dělat tak vlastně i reklamu=)
@Say (16.02.2013 14:27): Mě se hlavně líbil ten konkrétní příklad s "nedokážu si vzpomenou ani na 5 postav ze Skyrimu..", tohle je dlouholetý problém Bethesdy, neumí prostě napsat zajímavou postavu.Já si ze Skyrimu taky nepamatuju nikoho, přitom steam ukazuje 180 hodin nahráno....ze Zaklínače či New Vegas si vzpomenu na desítky postav včetně jmen..
A líbí se mi že jsou politicky nekorektní a prostě to zkritizovali, ale zároveň vyzdvihli pozitiva (stavba světa, vistas). Spousta jiných vývojářů by si to takhle říct na rovinu nedovolila.
A líbí se mi že jsou politicky nekorektní a prostě to zkritizovali, ale zároveň vyzdvihli pozitiva (stavba světa, vistas). Spousta jiných vývojářů by si to takhle říct na rovinu nedovolila.
@Paul (16.02.2013 14:00): Výborné, mluví mi z duše=)
CDP Developeři popisují co se jim nelíbilo na Skyrimu :-)
@RXQ79rudax (12.02.2013 21:27): Díky, tohle mi absolutně uniklo....
@RXQ79rudax (12.02.2013 21:27): Aha, to je dobře že to vim :)
@Wolverine (12.02.2013 21:04): v rozšířené edici - to můžeš skladovat u hostinských ( případně jiných kupců ) v bedně - v té první lokaci je to v tom přízemí toho hostince - stačí taky i jen přijít k té bedně - není třeba s tím hostinským mluvit.
Dají se ve hře někde skladovat věci z inventáře? V jedničce to myslím šlo u hostinského, u dvojky už tato možnost není (nebo jsem nepřišel jak na to).
@Borghal (06.02.2013 19:11): Tak tak. Dodnes mě mrzí, že jsem na té CE škudlil...
@Nons3nse (06.02.2013 17:59): Já dal litra za krabici z Xzone a nelituju. Obsah je na klasickou verzi (označovanou jako limitovanou) více než bohatý. Navíc k tomu byla i jako bonus jednička a komiks, ale tuhle verzi tam už koukám nemají.
@Nons3nse (06.02.2013 17:59): Leda pokus máš fakt málo peněz... jinak bych na tvém místě za krabici ten dvojnásobek zaplatil. Druhý díl, stejně jako první, má jedno z nejbohatších krabicových balení. Pokud se něco vyplatí mít v poličce, pak je to Zaklínač :-)
A pokud ti jde o dostupnost digitální verze, po registraci si ji můžeš kdykoliv stáhnout z GoG.
A pokud ti jde o dostupnost digitální verze, po registraci si ji můžeš kdykoliv stáhnout z GoG.
@Walome (06.02.2013 15:42): Tak asi nakoniec zostanem pri klasickej edícii. Na steame je teraz Enhanced Edition za 9,99€ :D
Na US amazonu za 1500 káblí i s poštovným za 2000, ale ViRus psal, že hry k nám neposílaj nebo co, nevim, dál jsem to nezjišťoval.
@jurajjanosik (06.02.2013 15:41): Blázníš? Nesehnatelná edice, nerozbalená? To je ještě levná.
@jurajjanosik (06.02.2013 15:41): Blázníš? Nesehnatelná edice, nerozbalená? To je ještě levná.
to je skoro jak za nový procesor, asi upadla