Pokud nový Torment na Kickstarteru získá 2,75 milionů dolarů, tak se k vývojářům připojí i Brian Mitsoda. To vypadá dost zajímavě, snad ty peníze získají. (kdyby někdo nevěděl, dělal na příběhu pro Bloodlines)
Diskuze
Nemáte někdo zkušenosti s GemRB? Mělo by to být něco jako ScummVM, ale pro hry na Infinity enginu.
@valcik (06.03.2013 21:31): Ale pořád mi San Francisco přijde živější než Vegas v New Vegas.
Ja som mal Broken Hills vždy rád, bol to taký neortodoxný vidlákov ako sa patrí. San Francisco bolo ale trošku over the top a nesedelo do celkovej štylizácie až tak dobre, to hej.
-to samy co Drolin-
BH aka expert expedice exkrementů je povedená lokace, určitě o tolik horší než jiné není. Se SF ale souhlas.
@valcik (06.03.2013 21:31): s tím bych i souhlasil, když si vzpomenu na Vault City, Klamath, Den, NCR, New Reno, ta města měla skvělou atmosféru, ale SF a BH mi v hlavě krom své podivnosti a pocitem "out-of-place" ničím neutkvěly
@Say (06.03.2013 19:48): Broken Hills je podľa mňa najnudnejší z celého F2 a niektoré nápady sú trošku mimo misu - slávna hovoriaca kvetina napríklad. San Fran je nedokončené, prázdne a rovnako nudné ako BH.
Snáď sa Colin tentokrát pochlapí!
Snáď sa Colin tentokrát pochlapí!
Tak hotovo za šest hodin.
Páni moji, človek sa večer pozrie, ako sa darí čerstvo spsutenému Torment Kickstarteru a on už je pomaly zafundovaný :D A pitch videjko - začiatok ma veľmi, ale veľmi rozosmial :)
@valcik (06.03.2013 19:24): A co je na nich tak zlé?
Broken Hills a San Francisco. Tu sú důkazy místo slipů:
http://www.nma-fallout.com/article.php?id=35156
Q: Tell us a little about your role in the making of Fallout 2?
Colin: "Oh, uh, I already answered that up above, so I could copy and paste it or just sort of wave in that general direction and hope that people haven't already glazed over. Short answer: Dialogues and quests related to Broken Hills and San Francisco."
http://www.nma-fallout.com/article.php?id=35156
Q: Tell us a little about your role in the making of Fallout 2?
Colin: "Oh, uh, I already answered that up above, so I could copy and paste it or just sort of wave in that general direction and hope that people haven't already glazed over. Short answer: Dialogues and quests related to Broken Hills and San Francisco."
Co Collin zdrbal?
nemám moc důvěru ke Colinoj
Zdá sa, že do večera ten miliónek vyberú. Ja ako vždy optimisticky dúfam, že sa Colin McComb od posledného Fallouta autorsky vypracoval. xD
@MickTheMage (06.03.2013 17:00): To uz teraz mozu zvysit na 2 mega a pridat kopec bonusov....
400.000 padlo - tomu hovorim rychlovka :)
@special_plan (06.03.2013 15:19): Jo a během půl hodiny 100k babek, což je dost slušná rychlost
Možné to je, to poprvý jsem ale jel schálně podle návodu jestli mi něco neuniklo a když to ani tak nešlo tak i ze starších uložených pozic. Potom jsem to rozehrál podruhé odznova a v pohodě až do tý části kdy mi to padálo. To dvojCD není moje, nechal jsem si ho tehdá poslat poštou (8 let?), ale vypadalo nepoškozeně. Máma to dohrála na svým počítači do konce, ale taky ji něco tu a tam něco postihlo. Poté jsem už unaven někomu půjčil co to už nevrátil a tak jsem na dohrání pár let čekal...až tak před rokem se stáhnutou anglickou verzí na netbook s různými patchi jako je widescreen mod.
@Red (22.02.2013 10:51): hm, neprijemne... mozna se pletu, ale napadaji me dve moznosti:
1) u deionarrina otce treba nemas spravny trigger, o dedictvi se tusim dozvis z deionarrina kamene v Civic Festhall a k ziskani pristroje potrebujes papir ze slevarny.
2) nemoznost vstupu do lokace MUZE taky znamenat, ze je dana lokace spatne zkopirovana na disk, napr. kvuli fyzickemu poskozeni media.
V obou pripadech jsou to varianty, kdy vina neni na strane autoru, ale hrac je muze povazovat za bug.
1) u deionarrina otce treba nemas spravny trigger, o dedictvi se tusim dozvis z deionarrina kamene v Civic Festhall a k ziskani pristroje potrebujes papir ze slevarny.
2) nemoznost vstupu do lokace MUZE taky znamenat, ze je dana lokace spatne zkopirovana na disk, napr. kvuli fyzickemu poskozeni media.
V obou pripadech jsou to varianty, kdy vina neni na strane autoru, ale hrac je muze povazovat za bug.
@Fingon (21.02.2013 07:49): Měl jsem dostat nějakej předmět od deioařina otce a nedostal. Ani po zabití z něj nevypadl. A při druhým hraní mi to padalo v jedný lokaci, někde po tý oblasti kdy bylo takový společenstvo kostlivců.
@Jo_Do (21.02.2013 18:22): Tam se dostaneš ani nevíš jak. Aspoň já tam při jednom z prvních hraní skončil naprostým omylem poté, co jsem si jen chtěl vesele popovídat.
Chceš-li k chaotikům, odpovídej jako chaotik, no.
A netřeba u toho být evil.
Chceš-li k chaotikům, odpovídej jako chaotik, no.
A netřeba u toho být evil.
@Jo_Do (21.02.2013 18:22): Organizácia Chaotikov? To je oxymóron. :-P
Jo, chaotic evil má smysl leda pokud by ses chtěl přidat k Tanar'ri (což ale ve hře nejde). :-)
Musíš být chaotický a volit chaotické odpovědi Je z toho ale houby. A chaotici btw nejsou zlí. :)
Mimochodem, povedlo se někomu dostat do sekty chaotiků? Jednou jsem cíleně hrál za chaotic evil, volil jsem ty nejhorší možné odpovědi, stálo mě to hodně přemáhání ale chaotici mě stejně nevzali (mrchy).
@Say (21.02.2013 16:30): v klidu, je to pomerne nevyznamna informace a porad jeste musis prijit na to, JAK ho presvedcit, coz neni uplne jednoduche.
@Say (21.02.2013 16:30): Tvojho otca. Je to jeden z tých momentov, kde sa hra môže skončiť predčasne, anžto ak sa zabije, tak s ním umrú aj odpovede o tvojej nesmrteľnosti.
@Fingon (21.02.2013 15:12): Jakého otce? Běž do řiti... Já to ještě nemám dohrané=/
Jediny problem, ktery jsem kdy s P:T mel, byl po aplikaci widescreen modu, kdyz jsem ve slevarne presvedcoval otce, aby se nezabijel - ta mistnost se zaboha nechtela nacist. Stacilo odinstalovat widescreen, vyresit otce a dat widescreen mod zase zpatky. To ale neni chyba hry, ale modu.
Taky jsem hrál verzi ze Score a bugy žádné, maximálně chvilku trvalo, než se Deionarra objevila u náhrobku a podobné maličkosti.
4 CD verze včetbě všech patchů a modů, mi párkrát spadla a celkově se mi zdá náchylnější k potížím, ale taky nic zásadního.
4 CD verze včetbě všech patchů a modů, mi párkrát spadla a celkově se mi zdá náchylnější k potížím, ale taky nic zásadního.
Mne to blblo iba keď som skúšal skombinovať češtinu a neoficiálne patche. Nedávno som to ale odohral pod Win7 64b bez najmenších problémov, keď som nainštaloval iba čistú hru + Ultimate Fixpack + Unfinished Business (Qwinn).
@TombSpirit (21.02.2013 10:57): Podobný bug ma zaskočil pri hre s češtinou + UB, zaseklo sa to vždy na rovnakom dialógovom riadku pri rozhovore s The Transcendental One.
@TombSpirit (21.02.2013 10:57): Podobný bug ma zaskočil pri hre s češtinou + UB, zaseklo sa to vždy na rovnakom dialógovom riadku pri rozhovore s The Transcendental One.
@Fingon (21.02.2013 07:49): Hrát PST na nových systémech bez problémů zdaleka není - teď už se to dá vyřešit líp, ale vzpomínám si že asi před rokem či dvěma jsem musel mít na disku PST nainstalovaný současně dvakrát, a mezi oběma přenášel savy když jsem se v jedné instalaci zasekl (nemožnost opustit rozhovor, nemožnost ukončit rozhovor, permanentní pády na nějakém místě hry). Zní to divně, ale kupodivu to fungovalo.
@Fingon (21.02.2013 07:49): No já sice hrál verzi z GOGu, ale bugy se ani mně úplně nevyhnuly. Pamatuju si hlavně na jeden: úplně na konci, v té velké místnosti se stínama ve Fortress of Regrets, řekl bych, že těsně před průchodem portálu do další oblasti, mi hra několikrát na stejném místě spadla. Až jsem se trochu bál, že to kvůli tomuhle bugu nebudu moct dohrát až úplně do konce.
@Red (21.02.2013 00:11): to by me zajimalo, o jakych buzich (ach, ta cestina:-) tu porad nekteri mluvi. Sam jsem hral verzi ze Score nekolikrat, s mody i bez, a nepamatuji si na jediny problem.
Fakta, prosim...
Fakta, prosim...
Já mám taky 2cd ze Score a 2x jsem to nedohrál kvůli bugu.
@Victor (17.02.2013 13:03): Brzo soudit, ale jsem zvědavý, co z toho vyleze.
Těšíte se na nástupce ?
@Jo_Do (17.02.2013 10:52): Pozůstatky do hry doplňuje mod Unfinished Busssiness.
Mám 2 CD verzi ze Score, ve které jsem na závažnější chybu nenarazil.
Stáhnul jsem si z pokusných důvodů původní 4 CD verzi a taky nikde žádný větší bug - zato tam byly nějaké pozůstatky po zrušených nápadech a některé drobnosti, které později ze hry vyhodili.
Stáhnul jsem si z pokusných důvodů původní 4 CD verzi a taky nikde žádný větší bug - zato tam byly nějaké pozůstatky po zrušených nápadech a některé drobnosti, které později ze hry vyhodili.
@7c (12.02.2013 16:35): Původní = nepatchovaná?
@Sadako (12.02.2013 14:22): No, původní verze P:T byla zabugovaná slušně, a pokud vím, tak v P:T je Infinity engine celkem nestandardně modifikovaný. Ale jako fakt, že největší problém byly ty hardwarové bugy (již vyřešené).
@SíDžej (12.02.2013 13:44): Na tohle mne napadá jen jedovatá poznámka Jestlipak to opravdu byly chyby hry - IE hry se takto sveřepou zabugovaností zrovna nevyznačují.
@Say (12.02.2013 13:56): Vadilo mi to tehdy a jelikož neplánuji se k té hře někdy vrátit, tak dnes už ne, ale ten odkaz vypadá pěkně a né že ne...
@SíDžej (12.02.2013 13:44): Pokud ti to dnes opravdu tak vadí, měl bys víc googlit ;) Vše potřebné pro hraní v roce 2013.
@Sadako (12.02.2013 07:12): Už jsou to dva roky co jsem to hrál, takže neřeknu, ale pamatuji si, že jsem musel párkrát nahrávat staré savy, protože jsem se kvůli chybám ve hře naprosto zasekl. Navíc ten engine je taky "lahůdka" a grafické šotky atmošce moc nepřidají.
@MCZ (03.02.2013 22:59): Možná je na mě ještě brzo, ale to linkuješ na artworky z nějaké d20 pnp rpg.
@SíDžej (12.02.2013 01:55): Bugy? Co konkrétně? Torment mi nikdy nepřišel jako nějak zvlášť zabugovaný.