Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nehledě na to, že double-click taky přidal příkaz běžení.
@valcik (02.11.2012 09:50): Tam nebol "always run"? To som prekvapeny, no ale jednicku som hral naposledy vo svojej dobe takze si uz vobec nepamatam, po tom ako vysla dvojka uz som sa k nej nikdy nevratil. Ono ved naco hrat jednolevelove demo ked mame plnu hru, ze ano :-).
Vault Dweller sa rozbehol pri stlačení klávesy [SHIFT] alebo pri dvojkliku na konkrétny hex.
Ad komentář Kosi - opravte mne někdo, pokud se pletu, ale ve Falloutu si běh zapnout šlo, ne?
konvice: Já se z toho taky neposeru, ale jak znám lidi, tak si dovedu představit, že se tu objeví někdo, kdo se bude ptát, kde v jedničce najde Sulika, Vica apod. Tak to uvádím na pravou míru ještě dřív, než se tak stane. :-P
player: Sulik, Vic i robopes (+ Marcus a Cassidy) jsou až ve druhém díle. V prvním to jsou Ian, Tycho, Dogmeat a Katja. :-P
@konvice (29.08.2012 00:37): Jop, stojí za tým najmä Tim Cain, ktorý sa celkom sám pustil do programovania pravidiel a herného engine. Neskôr sa k nemu pripojili ďalší dvaja kolegovia, ktorí písali skripty a vytvárali herné mapky. Počas prvého roka pracovali na hre iba traja ľudia.
"Fallout took three years to make," says Tim Cain. "For the first six months, it was just me. For the next six months, it was me, a scripter and an artist. For the next year, it was about fifteen people. We finally went up to thirty people in the last year."
http://www.gog.com/en/news/editorial_fallout
@Sinister (29.08.2012 00:33): Interplay vytvořil wasteland, a co jsem koukal tak jsou vývojáři hry oni, v té době Black isles ještě ani neexstoval ale Dragonfly(který se pak přejmenoval na black isles, a jestli že se tu rozlišuje i přejmenovaní z Interplay: Entertaiment na Interplay: Production, tak nemůže být pod black isles fallout ) a Dragonfly byl a teď jsem kvůli tomu čuměl i na credits falloutu a je tam uvázen jako vývojář pouze Interplay(takže je primární vývojář)
Poslal jsem změnu ke schválení at los vrhnou naši bohové!
¨http://www.interplay.com/games/fallout.php

a když se hoši podíváte už je na ten cover tak v pravo dole to nebude nápis black isles :D
To máš jako s TopWare. Je taky uveden jako výrobce Earth 2140, ale jinak ho dělal polský Reality Pump a TopWare byl jen německý distributor. Eh... Někdy je to prostě složité... Black Isle se oficiálně pojmenovali až v roce 1998, ale už v roce 1996 pracovali na Falloutu, jako divize Interplay.
Hoši mám v tom zmatek, Jestli se nepletu tak za vývojem Falloutu 1 stál čistě Interplay a na celé hře dělal jen Interplay,jak je možné že je tam Black Isles studio
@Sadako (15.08.2012 18:07): Mně hodně pomohl v souboji s Avastem nějaký prográmek, který úplně vypne windowsácké bubliny a podobné věci. Já a můj Avast spolu máme tichou domácnost a klape nám to perfektně :)
@Sinister (15.08.2012 14:01): +1
Hrála jsem F1 asi na čtyřech nebo pěti různých sestavách a padal mi minimálně.
No, alespoň v něčem klika, poslední dobou mě příšerně rozčiluje avast, který mi shazuje systém zásadně ve chvíli, kdy hraji nějakou originální hru.
Také mi padal. Měl jsem verzi z GOGu, patche i češtinu, hrál to na netbooku s Win 7 Starter.

Zajímavá situace nastala, když jsem byl ve chrámu, kolem mne Následovníci, já se přepnul do bojového módu a hru uložil. Když jsem ji načetl, zaútočila na mě jedna Následovnice. Když jsem hru načetl znovu, byl jsem na řadě a mohl bojový mód vypnout. Při dalším načtení opět zaútočí, při dalším opět mám tah já a tak se to střídá.
Mě Fallout vždycky nejvíc padal při pěstním souboji u Nájezdníků při osvobozování Tandi a pak někde dole v Hubu, ale nikdy nic hroznýho.
Džentlemeni, asi jsem vyhrál loterii - ani na jedné ze tří sestav, které jsem v průběhu času měl, mi hra nespadla víc jak čtyřikrát za celé hraní - což je půměrný počet pádů všude bez ohledu na stáří hry.
Mně hra padala hlavně při přechodu mezi lokacema v Hubu, Adytu a Junktownu a během soubojů v Adytu, Kráteru, Katedrále a Maripose. Jinak hra fungovala v pohodě. .-)
Save jsem také párkrát ztratil v případě, že jsem si hru uložil při souboji a ta ihned vzápětí spadla.



@Fingon (15.08.2012 08:40): Padá to stejně na Windows 98, XP i Win 7, myslím, že záleží v prvé řadě na sestavě a také ta zmiňovaná čeština tomu moc nepomohla. Snížení počtu náhodných hlášek kolemjdoucích v nastavení pády trochu omezí.

V každém případě je to problém autorů nikoliv hráče;), že má pár lidí štěstí a pády se jim čirou náhodou vyhnou, na tom nic nemění.
@Walome (15.08.2012 12:38): U čeho myslíš? U DA:O? Tam asi nějakej autosave byl, stejně tak v Mass Effectu, ale mám dojem, že to šlo vypnout. Ale měl jsem spíš namysli neukládat/neloadovat - hrát stylem checkpointů :)
@Sinister (15.08.2012 12:30): Ale dyť tam se to furt ukládalo samo nebo ne? Já už si to nepamatuju. Jo vlastně tam byl quicksave - tak s ním je to v pohodě.
Já to hrál taky na tu nejtěžší a teda místama jsem si to snížil.
@Walome (15.08.2012 11:57): Je fakt, že třeba u Mass Effectu nebo Dragon Age nebyla zrovna výjimka, když jsem si projel mapu/planetu bez ukládání. Ačkoli v Mass Effectu jsem si toho poměrně rychle všiml, když jsem hrál na vysokou obtížnost - zpravidla se proti mě rozeběhl krogan a zblízka mě rozšvihal (což je v zásadě rozdíl mezi střední a vysokou obtížností - všichni běží na kontakt).
Myslím, že projet Dragon Age na jeden zátah by mohla být zajímavá výzva :D
@valcik (15.08.2012 11:50): No to máš pravdu, je fakt, že já byl tak vycepovanej, že jsem ukládal furt.

Ale u dnešních her člověk ani ukládat nemusí/nemůže, to pak musí být teprv šok.
Já nikdy nechápal, proč si na to lidi stěžujou - dyť znovuspuštění hry trvá asi tak 15 vteřin :)
Hrál jsem to s češtinou, posledním patchem a hi-res patchem. Padalo mi to převážně v Hubu, občas i na jiných lokacích (hlavně při loadingu). Zbytek z toho, co houba popisuje mě nepotkalo.
@PanHouba (15.08.2012 03:03): na to se nedá říct nic jiného než - tvoje smůla. F1 jsem hrál a dohrál několikrát a na nic z toho, co popisuješ, si nějak nevzpomínám. Jednička oproti dvojce ještě nebyla takové monstrum... na druhou stranu jsem to nikdy nehrál na Vistách ani Windows 7, tak je možné, že si to nerozumí se systémem. Na starších šlape dobře, jestli ti to nějak pomůže...
příšerné technické zpracování, tolik pádů jsem zdaleka nezažil v žádné jiné hře, ani Fallout 2, korunu tomu nasazují věčně poškozené savy, které mají tendenci vznikat při častém ukládání (pochopitelně v tuhých bitvách) a než to člověk zjistí, jsou mrté 4 savy
a to jsem hrál s aktuálními záplatami, nemůže to být jen chyba enginu, když pády hry vyvolávají i takové věci, jako některé samovolné texty od nekonverzujících NPC, to jsem vždy věděl pár vteřin předem, co mě čeká
jak něco takového celkově mohli nechat testeři projít
@Jab (29.07.2012 13:54): To ale vyžaduje další perky na zvýšení agility nebo přímo perk na zvýšení AB, což se levelově zase oddaluje. No ale taky raději mířím přímo na oči.
S turbo plazmou jde ale díky fast shootu střílet 6x za kolo (s 12 AB). Což už jde a míření pak není moc potřeba. Ale také raději hraji bez toho.
@Sinister (29.07.2012 11:55): Fast Shoot znemožňuje mířit všeobecně. Pro odstřelovače nepoužitelné. Ale už jsem párkrát chtěl rozehrát postavu s Fast Shoot a Finesse + tuším na 12 levelu perk, který ještě o jeden akční bod snižuje střelbu. To by pak byl kritický zásah co kolo, protože bych si stihl s pistolí vystřelit i 5x (Finesee + 10 lucky = 25% kritická šance).
@valcik (29.07.2012 08:11): Ano, vytvořil jsem novou postavu s traitem Fast Shot. Máš pravdu, je to tím. Nedošlo mi, že ta zmínka v popisku je právě o tomto. Díky. Ale mířit nemůžu ani z blízka, jenže nevzal jsem si perk na chladné zbraně, což bude asi tím.