@SilentWolf (31.03.2013 12:22): Mozno v tom vidim nieco, co tam nie je, ale "pritomnost" hraca? Meta. :)
Diskuze
Otázka pro toho kdo to dohrál, repsektive spíš pro Barneyho, který to má prostudované..
Proč se Booker utopil až teď? Po 122 pokusu.. Jedna z mých oblíbených knižních sérií pracuje se skoro stejným nápadem ale nikde tam není řečeno kolikrát už tu pouť šel.. tady víme že 122x, tak co ho najednou přesvědčilo zabít se?
Proč se Booker utopil až teď? Po 122 pokusu.. Jedna z mých oblíbených knižních sérií pracuje se skoro stejným nápadem ale nikde tam není řečeno kolikrát už tu pouť šel.. tady víme že 122x, tak co ho najednou přesvědčilo zabít se?
@Cobot (31.03.2013 00:36): Dvojka byla dle mého názoru lepší hra než jednička, i když taktéž trpěla příšerným konzolovým rozhraním (výběr plasmidů - bleh) a po technické stránce byla snad ještě problémovější (rozchodit).
@Barney (31.03.2013 11:00): Tak to potom OK.... ja som kvoli tomu prave v jednicke plasmidy v boji prakticky absolutne vobec nepouzival... v dvojke naopak takmer stale co je iba dosledok ovladania a nicoho ineho. Skoda ze to v jednicke tak posrali a nedalo sa sucasne kuzlit aj strielat.
@Cobot (31.03.2013 00:36): Ale, zeby boli zbrane nejako extremne slabe oproti dvojke som si nevsimol, trosku naozaj su ale nie je to nic svetoborneho. Ucinnost plasmidov neviem porovnat nakolko som ich v jednicke vobec nepouzival (z technickych pricin).
@Cobot (31.03.2013 00:36): Ale, zeby boli zbrane nejako extremne slabe oproti dvojke som si nevsimol, trosku naozaj su ale nie je to nic svetoborneho. Ucinnost plasmidov neviem porovnat nakolko som ich v jednicke vobec nepouzival (z technickych pricin).
@mazar1234 (31.03.2013 00:19): Z hlediska gameplaye? Tam je možná o něco lepší, i když bych za to ruku nedal (minimálně možnost pálit a užívat plazmidy dohromady je zábava). S Bioshockem 2 mám jen problém, že je to taková jednohubka spíchnutá narychlo po úspěchu jedničky.
@Barney (30.03.2013 23:03): To ,že ten film nemáš rád zaprvné není můj problém a za druhé nic nemění na faktu co jsem napsal ;)
dvojka je uchazejici datadisk jednicky, nic vic.
No po dnesku musim aspon konstatovat ze kvalita jde postupne nahoru a dokonce to obcas i hezky vypada.
No po dnesku musim aspon konstatovat ze kvalita jde postupne nahoru a dokonce to obcas i hezky vypada.
@mazar1234 (31.03.2013 00:19): Dvojka se od jedničky liší právě tim, že daleko víc funguje jako střílečka. V jedničce jsou zbraně dost flusátka a plasmidy nemaj moc efekt. Tohle v dvojce dost vylepšili.
@mazar1234 (31.03.2013 00:19): Jen aby to nevyznělo, že jsem nějaký odpůrce čehokoliv novodobého:)... na nový Bioshock se popravdě těším také, jen mě překvapují ta absolutní hodnocení (pokud to zachovává hratelnost předchozích dílů), ale to už je asi věc vkusu...
Každopádně si prvně počkám na nějakou tu slevu.
Každopádně si prvně počkám na nějakou tu slevu.
Tak ja sa na B:Inf tesim, aj ked som odchovany na oldschoole. Skoda ze si to nezahram skor ako o pol roka (alebo viac)....
@Barney (30.03.2013 16:18): Inac v com sa akoze Bioshock 2 nejako citelne odlisoval z pohladu realneho gameplay od Bioshocku 1? Ja som ziaden rozdiel nezaznamenal, strelba absolutne rovnaka, system upgrade-municia-zbrane absolutne rovnake.... ziadny povsimnutiahodny rozdiel nevidim.
@Barney (30.03.2013 16:18): Inac v com sa akoze Bioshock 2 nejako citelne odlisoval z pohladu realneho gameplay od Bioshocku 1? Ja som ziaden rozdiel nezaznamenal, strelba absolutne rovnaka, system upgrade-municia-zbrane absolutne rovnake.... ziadny povsimnutiahodny rozdiel nevidim.
@Kubulus (30.03.2013 23:43): Moviezone
@Barney (30.03.2013 23:22): O kterou stránku jde? Jen aby mě jednou náhodou neposlal s pytlem na hlavě do minulosti někdo, o kom nevím.
@Kubulus (30.03.2013 23:09): Bacha na fanoušky Loopera, není to tak dávno, co měli na jedné nejmenované filmové stránce mítink a rozhodli se svou víru ve falešný a suchý idol rozšířit po celém internetu...
@Arc (30.03.2013 22:55): Ono to připomíná všechny tyhle srandovní filmy, jako je Looper, Donnie Darko a snad i 12 Monkeys, které se přiživují na těch úžasných kvantových komediích, jež naneštěstí nenávidím. Zrovna když jsem nedávno viděl Loopera, tak jsem nad tím kroutil hlavou, jak je to stupidní, a hle... on na stejné bázi funguje i ten propíraný a obdivovaný konec nového Bioshocku!... Epic fail.
@Arc (30.03.2013 22:55): Bioshock Infinite navždy poníženo. Prostě ten film nemám rád, uh :-)
Dohráno, jinak mi to strašně připomíná The Butterfly effect (film), asi to má k tomu nejblíže a to já rád :)
Tak dohráno, konečně. Závěr je fail, ale nic jiného jsem nečekal. Drolinovi by se ale asi líbil, The Lost Crown na třetí :-)
@Isair (30.03.2013 15:51): Pro mě je nová hra 2005+. Většinou se na ní nadšeně vrhnu a potom zklamán hledám dobrou hru ze starších vod abych si spravil chuť. Jinak špatný hry byly jsou a budou, akorát je nikdo neměl potřebu pirátit, přidávat k časopisům nebo jejich věhlas dál šířit a nakupovat je.
@GodOfTheSick (30.03.2013 15:38): Tzv. "staré hry" nebyly dělané pro tak široké publikum, jako dnes. Čili "nejmenší společný jmenovatel" je tu v plném proudu - ideální (z hlediska investorů) hra musí zaujmout co nejširší publikum.
S tímhle se (až na výjimky - z populárnějších her mě napadá např. EVE Online) hráč nejspíš musí smířit, v tom lepším případě ovšem kvalitní hra nabízí i něco pro ty víc "hardcore" hráče.
S tímhle se (až na výjimky - z populárnějších her mě napadá např. EVE Online) hráč nejspíš musí smířit, v tom lepším případě ovšem kvalitní hra nabízí i něco pro ty víc "hardcore" hráče.
@pipboy (30.03.2013 16:57): Dobrá mno. Zdar a sílu na dohrání.
@Barney (30.03.2013 16:54): Bioshock byl na mainstreamovy AAA titul jiste nadprumernou hrou, ale to je tak asi vsecko, v sirsim casovem horizontu aspon co se me tyce celkem snadno zapadne, rozhodne by me nenapadlo strkat ho do cela nejakych zebricku.
@pipboy (30.03.2013 16:49): Ale to je dobré a nové, ne?
@Barney (30.03.2013 16:18): zrovna Bioshock je pod hladinou uz od prvniho dilu. (symbolika!!!olol)
@GodOfTheSick (30.03.2013 15:38): @Kubulus (30.03.2013 16:34): Jinými slovy najděte si měřítko a metodu a nebuďte fanoušky. A teď to samé můžu použít PROTI Alpha Protocolu a Dragon Age... :-)
@Kubulus (30.03.2013 16:34): Některým lidem holt vadí, když z nich vývojáři dělají vyloženě blbce;). S tím co napsal GodOfTheSick to, myslím, nemá nic společného.
@7c (30.03.2013 15:02): To né, ona to není špatná střílečka, tím násilným naroubováním jsem měl na mysli to, že to tam v rámci příběhu nedává moc smysl.
GodOfTheSick má bohužel pravdu. Stačí se podívat do diskuze Dragon Age nebo zmíněného Alpha Protocolu. Chtělo by to občas trochu sebereflexe ;-)
@Isair (30.03.2013 15:51): Souhlas.
@GodOfTheSick (30.03.2013 15:38): A to třeba zkrátka a jednoduše u mě není pravda. Ačkoli je pravda, že póza je leckdy na všech stranách.
@GodOfTheSick (30.03.2013 15:38): A to třeba zkrátka a jednoduše u mě není pravda. Ačkoli je pravda, že póza je leckdy na všech stranách.
@pipboy (30.03.2013 15:45): Nebo pak udělá trojku, co je stejně povedená jako jednička. ;-) Oh wait, některým se Bioshock 2 líbil...
@Jack_Dark (30.03.2013 15:49): Oficiální HW požadavky Dishonored jsou DX9 GK kompatibilní a SW Win Vista+, pravděpodobně tedy bylo použito něco z DX9Ex, každopádně je DX9 only.
A kdo že podporuje DX10?
A kdo že podporuje DX10?
@GodOfTheSick (30.03.2013 15:38): Mno, osobně povětšinou nehraji hry ihned po vydání, ale většinou s ročním či v některých případech odstupem několika let, čili tyto problémy se mi většinou vyhýbají (pokud jsou tedy autoři schopni ty chyby do té doby opravit).
Navíc tvůj příspěvek nezahrnuje předpoklad, že dotyčný jedinec třebas sem tam ty staré hry zahraje i v dnešní době a tudíž může přímo porovnávat;) (přeci jen těch restů máme každý z nás určitě spoustu).
A pokud je něco, co mi na dnešních mainstreamových hrách v globálu nejvíce vadí, pak je to především osekávání herních prvků (zvláště znatelné v moderních RPG), zjednodušovaní, vedení za ručičku a nedostatek invence.
Samozřejmě spousta pitomostí vycházela i tehdá, to nepopírám, i tak mi však (zvláště v některých žánrech) jejich herní koncept sedí častokrát mnohem více.
Navíc tvůj příspěvek nezahrnuje předpoklad, že dotyčný jedinec třebas sem tam ty staré hry zahraje i v dnešní době a tudíž může přímo porovnávat;) (přeci jen těch restů máme každý z nás určitě spoustu).
A pokud je něco, co mi na dnešních mainstreamových hrách v globálu nejvíce vadí, pak je to především osekávání herních prvků (zvláště znatelné v moderních RPG), zjednodušovaní, vedení za ručičku a nedostatek invence.
Samozřejmě spousta pitomostí vycházela i tehdá, to nepopírám, i tak mi však (zvláště v některých žánrech) jejich herní koncept sedí častokrát mnohem více.
@Arc (30.03.2013 14:07): Dishonored bylo taky psáno Vista/ 7/ 8 Windos only, ale bezproblému to funguje na XP, ale myslím si že podporují i DX 10.
Coz o to, potencial pro spickove hry je tu porad, ale obvykle tu hru pak nekdo chytne za hlavu a utopi v mainstreamu, zjednodusovani, lacinem pozlatku. A kdyz nahodou neutopi, tak utopi dvojku.
Ale to je právě ono. Kde se v posledních letech najednou vzali všichni ti chytráci, kteří nadávají jak jsou dnešní hry blbé, nesmyslné, nelogické?! Odpověď je jednoduchá. Z (hloupých) dětí z devadesátých let se staly (chytří) dospělí, kteří mají strašnou potřebu to dát všem okolo najevo.
Je jim něco málo přes dvacet, ale už jsou strašně staří a znudění. Všechno je pro ně nejhorší a blbý. Jo ale tenkrát, když jim bylo deset, tak to bylo všechno nejlepší a boží. Přitom je to sebeklam. Kdyby stejný chytrácký metr, který používají dnes použili na staré hry, tak by zjistili, že jsou stejně blbé jako ty dnešní (čili dobré). Samozřejmě, že to neplatí na všechny a všechny hry, ale takto postižení jedinci jsou v každé generaci.
Na druhé straně je zase štěstí, že jsou tu tací, kteří Fallout a další stará RPG nehráli v prvním týdnu po vydání, ale až s mnohaletým odstupem, kdy už hry byly řádně ofáčovány. To by bylo blbých keců na zabugovanost a nízkých hodnocení jako třeba v případě Alpha Protocol, že? Prostě starší hry jsou zde ve výhodě.
Je jim něco málo přes dvacet, ale už jsou strašně staří a znudění. Všechno je pro ně nejhorší a blbý. Jo ale tenkrát, když jim bylo deset, tak to bylo všechno nejlepší a boží. Přitom je to sebeklam. Kdyby stejný chytrácký metr, který používají dnes použili na staré hry, tak by zjistili, že jsou stejně blbé jako ty dnešní (čili dobré). Samozřejmě, že to neplatí na všechny a všechny hry, ale takto postižení jedinci jsou v každé generaci.
Na druhé straně je zase štěstí, že jsou tu tací, kteří Fallout a další stará RPG nehráli v prvním týdnu po vydání, ale až s mnohaletým odstupem, kdy už hry byly řádně ofáčovány. To by bylo blbých keců na zabugovanost a nízkých hodnocení jako třeba v případě Alpha Protocol, že? Prostě starší hry jsou zde ve výhodě.
@7c (30.03.2013 15:02): Ani jedno, ani druhé. Na film je tam zase až přespříliš interakce s okolím (rozuměj neustálé prohledávání odpadkových košů, mrtvol nepřátel, zásuvek stolů, ..., známé z minulých Bioshocků).
@AiMLEzZz (30.03.2013 12:27): Takže dobrý film, ale mizerná střílečka?
@Shoggot (30.03.2013 14:43): Taky si myslím, ostatně třebas první Fallout jsem si do své top 5 přidal teprve nedávno (cca 3 roky), čili nějaké přihazování procent z nostalgie se vážně nekoná.
Byť tedy nepopírám, že každé období dokáže mít své opravdu fajn herní kousky, třebaže jich není mnoho (byť je už osobně hledám raději na indie scéně, kde se mnohdy dočkám něčeho zajímavějšího).
Byť tedy nepopírám, že každé období dokáže mít své opravdu fajn herní kousky, třebaže jich není mnoho (byť je už osobně hledám raději na indie scéně, kde se mnohdy dočkám něčeho zajímavějšího).
@GodOfTheSick (30.03.2013 12:20): To není tolik o zamrznutí nebo zpátečnictví, ale taky tím, že dnes vycházejí slušné zhovadilosti.
@GodOfTheSick (30.03.2013 12:20): Mno, dokud budou ty nově vydávané hry stále tak blbé, pak asi ano. Byť si nemyslím, že tvé tvrzení níže bude platit bezvýjimečně... viz. už nyní celkem vysoké umístění Witchera a Portalu 2 (který je dokonce v současné době v top 10).
@Drolin (30.03.2013 12:09): BioShock Infinite je DX10/11, WinXP mají jen DX9.0c = na XP to nerozjedeš. Nároky při maximálních detailech jsou vyšší než u Dishonored (pokud se nepletu je Dishonored DX9 only, nebo ne?).
@AiMLEzZz (30.03.2013 12:27): Souhlas. :-)
No, ty přestřelky mi tam přijdou naroubovaný strašně na sílu. Dokonce si myslím, že ta hra by se bez nich krásně obešla a mohla by to být adventura :D. In all seriousness.
Souhlasím, že je to tu nadhodnocený. Ale ono to dolů sleze. Jsem asi už blízko konce, ale ty chyby jsou tam všude. To město je hezké, o to ostatně jde, a prozkoumávat je ho radost, Elizabeth je příjemný female companion, ale všechno ostatní spíš bída. Příběh klasické fuck logic, ale to by ani nebyl Bioshock, přestřelky velká bída, o to víc, že vyplňují celou hru.
@pipboy (30.03.2013 12:00): Bát se nemusíš. Většina lidí jsou zpátečníci, kteří vývojově zamrzli ve svém dětství a nejlepší hry pro ně budou navždy ty, které hráli když jim bylo 10 let. Takže i v roce 2050 bude zdejší TOP 5 stejná jako dnes...
@Drolin (30.03.2013 12:09): Snad nechceš tento skvost hrát na low? Žere to míň jak FC3, ale víc jak DS3, takže jakmile se po dvou hodinách ozve první výstřel, tak se ti to nehratelně kousne :-)
@Drolin (30.03.2013 12:09): Snad nechceš tento skvost hrát na low? Žere to míň jak FC3, ale víc jak DS3, takže jakmile se po dvou hodinách ozve první výstřel, tak se ti to nehratelně kousne :-)
Jsem rád, že tady v té lhostejnosti nejsem sám. Jak říkám, ne že by to bylo špatný, ale zatím je to přinejlepším docela dobrá střílečka. Asi nesdílím to nadšení z toho, jak si autoři, vzhledem k tomu, že se to odehrává v jakýmsi fantasy settingu, můžou do hry vrznout de facto cokoliv a hráč to musí přijmout jako část "fakt složitýho a promakanýho příběhu" :-P.
Drolin: na XP to podle krabicky nejd,e jinak to narocny moc byt nemuze jen se to obcas skubne, pri nacitani assetu asi.
Jen, jsou hw nároky podobné jako u Dishonored nebo jsou podstatně vyšší?
(a i raději, XP to snad podporuje, že?)
(a i raději, XP to snad podporuje, že?)
Tyvole doufam ze mistni skeptici uz maji rozehrano, nerad bych tuhle vec videl na prvnim miste. Po 4 hodinach je to imho pri nejlepsim srovnatelne s prvnim Bioshockem (a to az tak od te 3. hodiny, zacatek byl hoodne o nicem) a nedovedu si predstavit co by se tam muselo stat, abych tomu chtel dat 100. I tech 80 co jsem tam placnul ted je s jistou davkou optimismu vuci zbytku hry.
Minusko tam zatim neplacnu, prece jen vetsina hry je jete prede mnou, ale zatim muzu souhlasit jen s tou casti o Elizabeth, u zbytku mam vetisnou neprijemny pocit, ze si AppleCore dela z ctenare prdel. Treba grafika mozna pokud se nekomu trefi do vkusu zaujme umeleckym zpracovanim, ale muj pripad to teda neni a po technicke strance je to otresne i vedle prvniho Bioshocku, parkrat se to dokonce zaskublo, coz kurva vazne nevim proc.
No kdyz nad tim tak premyslim asi tam to minus stejne jebnu, hned, tahle argumentace "komu se to nelibi ten to nepochopil a je blbec" mi neni moc sympaticka.
Drolin: na XP to podle krabicky nejd,e jinak to narocny moc byt nemuze jen se to obcas skubne, pri nacitani assetu asi.
Minusko tam zatim neplacnu, prece jen vetsina hry je jete prede mnou, ale zatim muzu souhlasit jen s tou casti o Elizabeth, u zbytku mam vetisnou neprijemny pocit, ze si AppleCore dela z ctenare prdel. Treba grafika mozna pokud se nekomu trefi do vkusu zaujme umeleckym zpracovanim, ale muj pripad to teda neni a po technicke strance je to otresne i vedle prvniho Bioshocku, parkrat se to dokonce zaskublo, coz kurva vazne nevim proc.
No kdyz nad tim tak premyslim asi tam to minus stejne jebnu, hned, tahle argumentace "komu se to nelibi ten to nepochopil a je blbec" mi neni moc sympaticka.
Drolin: na XP to podle krabicky nejd,e jinak to narocny moc byt nemuze jen se to obcas skubne, pri nacitani assetu asi.