Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Scare, jop, to je az nebezpecne presne vyjadreni toho, co jsem citil :)

Matte, mas pravdu, asi mi prijde dulezitejsi vysvetlovat svobodu nazoru a ne-nutnost podlehat silenymu davu co chce za kazdou par vet o hre, kterym se stejne vysmeje. Pouzij Scaruv popis.

Shoggot, tezko autismus, kdyz se nikde nerika, ze ciselne hodnoceni musis necim podeprit. Odmitas pochopit, ze ja si sem strelil hodnoceni pro sebe a sel dal, odpoledne to tu otevru a vidim bandu silenych dusi.

Clorky, jsi zly!
@M.a.t.t. (13.04.2013 19:23): No co, na chvíli má pozornost. Sice by mohl ten čas, co investuje do odrážení "haterů" k vyjmenovaní aspoň pár negativ oněch her a byl by pokoj, ale lepší je být v roli oběti. A považovat za hození 10%, bez jakéhokoli vysvětlení, za projevení názoru, to už je prostě nějaká forma autismu.
Sorry ale mne už fakt neberie hlava nad tým ako sa niekto koho nebaví obhajovať každú chvíľu svoj názor, hádže na túto tému jeden zbytočný príspevok za druhým, miesto toho aby sa ho v jednom pokúsil čo najstručnejšie vysvetliť a konečne to ukončil. Rešpekt.
@PERKman (13.04.2013 19:18): Zeptám se ještě jednou, To tě ta hra opravdu tolik nebavila? Přišla ti vizuálně ošklivá, ovládání ti přišlo otřesné, prostředí se ti hnusilo, postavy ti byli velmi nesympatické a sraly tě s každým slovem, měl jsi nulovou motivaci to hrát a celkově ti to přijde jako jedna z nejhorších her, co kdy vůbec vyšla?

Promiň, ale jen mě zajímá, jestli je tvé hodnocení jen póza.
Jaky pravo, clovece Clorky. Ja si proste ohodnotil hru. Nemusim nikomu nic vysvetlovat -- to, ze se jako hovada sesypete na neboheho obcana Databaze her potom, co vyjadri dramaticky cizi nazor, je smutny, no. Kdyby to bylo jednou, tak nereknu. Tak to sepisu. Vysvetlim. Ale takhle je to pokazdy. Takze tak.

Promin Pipe, na silenych dav musim takhle. Neco, co jsem se naucil .) Nejradsi bych nepsal nic, no ale kdyz to do me nekdo napali jenom kvuli jinymu nazoru, srdce neda a musim se ozvat.
@PERKman (13.04.2013 19:04): Veď jo, je pravdou, že obhajovať za každú cenu hodnotenie skupine ktorá to hodnotí odlišne, nemá zmysel. Ale inak to niekedy zmysel má, dotknutí ľudia uvidia, že aj tá osoba na opačnej strane barikády je len normálny uživateľ, ktorému proste niečo nesadlo tak ako im a pokiaľ sú rozumní tak jeho vysvetlenie príjmu a v budúcnosti sa v tom možno budú vrtať menej. Toť vsjo.
Důvod těch 10% by jste z něj museli evidentně vymlátit tyčí a ještě by jste se pak možná dozvěděli, že to je stejně jen póza.
@PERKman (13.04.2013 19:04): Proč bych argumentoval? Tohle není hádka, jak jsem napsal, bylo by to pod mou úroveň.

Btw. k tomu jádru pravdy - ono je jádro pravdy takové, že když se mi něco nelíbí, a ostatním se nelíbí to, že se mi to nelíbí, tak mají právo vědět, co se mi nelíbí když se jim to nelíbí.

A neházej všechny do stejné skupiny, já se za fanboye nepovažuju, myslím si, že Bioshock série je čistě průměrné áčko, ale moc by mě zajímalo, jak tomu někdo může dát 10%.
Matte, ono to vyvolava tenhle flame vsude. Nekde si toho lidi nevsimnou (starsi hra), nekde vsimnou (nova hra). Odmitam se prizpusobovat davu silenych fanboyu. Coz bohuzel diskuzi neprispiva, ale ja nejsem ten, kdo ji zacal ze jo. Ja si proste ohodnotil hru.

Clorky, bud argumentuj poradne nebo si tu vestu snez :D

Pipboy, hovadko? Proc? Snad nejses na strane slepych fanboyu? :( Tahle diskuze sice stoji za hovno, ale snad vidis jadro pravdy ne?
Jako mě do toho nic není, nevadí mi že někdo hodnotí nízko hru kterou jsem hodnotil vysoko apod.., ale opravdu nemusím celou hru dohrát abych se ujistil že se mi nelíbí. Konkrétně bioshock je takový od začátku.. pokud se mi nelíbí střílení, stylizace tak to snad nebudu hrát... dál už hra jen nabídne solidní délku a příběh, žádný bug.. takže nic za co by se dalo něco srážet.. opravdu nevím jestli bych vydržel vůbec do konce té poutě co byla na začátku kdyby se mi třeba grafika hnusila nebo mi to prostě celkově nepadlo do oka a tak.. To mi přijde, když to napíšu tak trochu extrémněji ale stále bez nechutností, jako kdybych sežral stoh sena a až pak zjistil že se jíst nedá a už se k tomu vracet nebudu.. A když se mi teda hra nelíbí a hrál jsem ji jen chviličku, tak ji nemůžu hodnotit, pokud tam není vyloženě něco co mi zabraňovalo hrát dál..
@PERKman (13.04.2013 18:50): To tě ta hra opravdu tolik nebavila? Přišla ti vizuálně ošklivá, ovládání ti přišlo otřesné, prostředí se ti hnusilo, postavy ti byli velmi nesympatické a sraly tě s každým slovem, měl jsi nulovou motivaci to hrát a celkově ti to přijde jako jedna z nejhorších her, co kdy vůbec vyšla?
Ačkoliv s PERKmanem nesouhlasím, tak se ho tady musím zastat. To, že se mu hra nelíbí a dá jí 10 procent ještě není důvod, aby se musel nějak obhajovat, stejně jako svoje hodnocení nemusí obhajovat stovkaři. Mně se taky nelíbil Dark Knight, zatímco většina diváků ho naprosto žrala, a je mi to úplně jedno, nic k tomu dodávat nechci a nevidím důvod, proč bych to měl vysvětlovat.
covece perky a tobe kdo co za ty roky udelal, ze z tebe vyrostlo takove hovadko?
@PERKman (13.04.2013 18:39): Ach, pan logik. Málem jsi mě dostal, díkybohu mám na sobě neprůstřelnou vestu (značka Ego).
Díky za to hezké, lichotivé a vystižné oslovení 'Genius', opravdu si toho vážím. Myslím si nyní, že jsem něco víc než ty a že tvoje názory jsou mi pod úroveň.
@M.a.t.t. (13.04.2013 18:44): Ja vim, jak to myslis a mas pravdu. Jenze kdybych se mel obhajovat u kazdy diskuze, kde zpusobim svym volnomyslenkarskym hodnocenim poprask, tak nedelam nic jinyho. Ja si proste hodnotim hry pro sebe, jestli se k nim vracet nebo ne. Dokud nebude v pravidlech webu, ze svoje hodnoceni musim i slovne podeprit, tak to proste beru jako maly, nepatrny zarez do prehledu toho, co jsem hral. Tot vse :)
@PERKman (13.04.2013 18:13): Je pravdou, že by na to iní uživatelia nemuseli reagovať týmto pôsobom, na druhú stranu im to svojimi silne negatívnymi hodnoteniami u hier celkovo neuľahčuješ. Že využivaš celú stupnicu je pekne ale nie si jediný čo tak činí - mnohí z nich sa však aspoň pokúšajú sformulovať aké také argumenty zatiaľ čo ty zo seba dostaneš iba to že sa ti hra nepáči. Miesto zbytočného balastu proste napíš kde je v tejto hre podľa teba až taký kameň úrazu a budeš mať pokoj...
Clorky, nenadavas na cizi nazor, jen na ten muj? Vyborne! Protoze muj nazor je taky cizi :D Genius.

Mattew, nevidim, kde se chovam jako dite. Jen reaguju na urazlive a znicujici urazky zdejsich diskuteru :D Jinak "hodnoceni tak kvalitnich her" ma znamenat co? To je jako obecna pravda? Vzdycky pravda? Pro me to neni pravda. A pro tunu ostatnich taky ne, jenze ti sem treba nechodi.

God, prijmout nazor na moji osobu, hodnoceni? Takze, kdyz... jako... ohodnotim neco jinak, tak jsem automaticky za hatera, mam zivotni krizi a umiram, jak se zde pise? :D Oukej, sefe.

Jinak hry hraju porad (klikni si na profil pro ktere), dokonce i prave ted. Nechapu, odkud si muzes brat do papulky vety, ze me hry dlouhodobe nebavi a ze nejsem schopen si nejakou najit. Doufam, ze nebydlis u me ve skrini a nepozorujes me, uchylaku!
Deti, co vas mamicky, vychovavatelky a opatrovatelky neucili, ze nemate krmit zamindrakovanych trolov? ;)
@PERKman (13.04.2013 18:13): Tak za 1. jak děcka sa tady chováte leda ty a Clorky. BTW v magazínoch a weboch to hodnocení 7-10 obvykle má určitý řád 7 < 8 < 9 < 10

"Prostě se mi to nelíbí" už dodává tomu číslu nejaký smysl. Protože hodnocení tak kvalitních her s rozsáhlým světem a nadprůměrnýma prakticky všeckýma prvkama jako odpad vypadá divně. Teď už chápem, žes to chvilku hrál, nechytlo ťa to, ohodnotils a jdeš dál. V tom nevidím problém.

Škoda, že to nedokážeš napsat bez "dětí" a "bandy smutných lidí".
@PERKman (13.04.2013 18:13): Ja nenadávám na cizí názor, ale na ten tvůj.
Předhodíš tady hodnocení, nijak nepodložené s tím, že se ti hra prostě nelíbí. Kdyby to tak dělal každý, tak to tu vůbec nemá cenu provozovat.
Frajerske poznamky na bandu smutnych lidi, co nadavaji pro jiny nazor :D Seems fair.

U her, u kterych mam potrebu neco dodat, napisu komentar. Tady potrebu nemam, proste se mi to nelibi. Tecka. Jedno hodnoceni a jede se dal.

To, ze nekdo nedokaze pochopit nebo si predstavit pulku mojich hodnoceni me silne nedojima -- pouzivam celou stupnici, od 0-100, pro kazdou hru -- a s timhle problemem bojuju v kazdy diskuzi, protoze deti vyrustaji jenom na magazinech a webech kde se jede 7-10 :)
Jak tady čtu diskusi, skoro bych dostal chuť zahrát si Dishonored...
Koukám že už se objevil hater, co srazil hodnocení dolů. Jsem překvapenej že to trvalo tak dlouho :)
Tak, konečne som to dohral. Prvých pár hodín a posledná hodinka naozaj velmi dobré, v strede to prešlapuje príbehovo na tom istom mieste a nudilo ma to, ale gameplay je zábavný aj napriek tomu.
Niečo je tu lepšie ako v prvom Bioshocku a niečo zasa horšie, Dishonored je síce ešte o triedu lepší, ale Bioshock Infinite má stále navrch oproti ostatnej FPS produkcii.
Hraju tak tři hoďky, zatím normálka. Hlavně mě sere, jak si nemůžu vzít nic na cestu (lékárničky). Hra je navíc celkem easy, i když hraju na 1999 módu.
@mazar1234 (09.04.2013 23:47): Levin vychadza z existujucich teorii + umelecka licencia - nikdy to nebude cista veda, takze... Skor je zaujimave akym sposobom to pouzil na rozpravanie a tvarovanie toho konecneho pribehu a aky pocit z neho nakoniec clovek mal (velmi dobry, to snad nemusim dodavat).
@GodOfTheSick (09.04.2013 23:43): Lenze ta casova tematika to este navysi o dalsi level - ale to je moj osobny not-like tejto temy takze tak.

Autosave checkpoint je odklon od free-save systemu v predoslych bioshockoch, takze nie, nefunguje v pohode. Je to krok k horsiemu (IMO).
@mazar1234 (09.04.2013 23:05): Většina filmů a her (scifi a fantasy obzvlášť) je plná nesmyslů, chyb a neobhajitelných žvastů a ani tam nemusí být použita časově-kauzalitní tématika :-)

Systém ukládání funguje v pohodě dokonce i v 1999 Mode. Ale samozřejmě pokud budeš mít problémy s ukládáním, můžeš to hrát na Easy.
@Kubulus (09.04.2013 22:47): Poslední scéna je tam navíc, osobně ji tam nepotřebuji, ale respektuji ji, protože nic z předešlého neshazuje.
O Looperovi mi ani nemluv, to je stupidní jak moje trenky.
Byl bych sarkastický, tvrdit, že mi tam incest chyběl.
Nechtěl bych aby byl Bioshock odvážnější a originálnější. Je to příběh o odpadlíkovi, který má osvobodit uvězněnou princeznu z věže chráněnou drakem. (Shrek?) Ne o chlápkovi, který omylem sestrojí stroj času z mikrovlnky.

@AiMLEzZz (09.04.2013 22:55): Fyziku nech fyzikům ;-)
Akonahle je v nejakom filme ci hre pouzita casovo-kauzalitna tematika tak je vysledne dielo plne nezmyslov, chyb a neobhajitelnych zvastov. Nic sa neda dokazat a teda je mozne tam nadrbat akekolvek somariny a robit siroke ramena akoze to tak je OK.

Skoda ze si vybrali zrovna takuto nestastnu zapletku, ktora nikde nerobi dobro, pre mna je to minusovy bod, to v kombinacii s dodrbanym savegame systemom a odstranenim multi-munitions-type strelbou znamena ze Infinite nema ziadnu sancu poskytnut zabavnejsi gameplay ako predchadzajuce Bioshocky.
Skoda, ze si vybrali zrovna nestastnu casovu zapletku, pre mna velka chyba....

Zaujimavych casosraciek som zatial vela nezaznamenal, s vynimou trilogie back to the future (co je roztomila aj ked chyb-plna zabava) a niekolkych poviedok od P. K. Dicka (Jon`s world)....

Takze pri hrani Infinite sa budem sustredit iba na FPS liniu hry a nejake dejove sracky v podstate vobec nebudem riesit.
Jakožto biochemika mě skoro každá zmínka o kvantové fyzice ve hrách pobaví. Bioshock není výjimkou :D.
@SíDžej (09.04.2013 21:43): Tobě nepřijde poslední scéna tak zoufale patetická? Pokud ne, tak se opravdu nemáme o čem bavit. Bohužel k ní hra směřovala od samého počátku. Je to jako u Loopera. Že to má v rámci hry logiku má měnit co? Šel jsem do toho s tím, že je to nový Bioshock. Zjištění, že do toho zapletly kvantovou fyziku, přišlo až během hry. V čem konkrétně o tom přemýšlím nevhodně? Tenhle způsob vyprávění si zkrátka dává oprávnění dovolit si cokoliv. Dobře.

Jenže i při tomhle způsobu nazírání nepřichází s ničím odvážným nebo originálním. Celou dobu mě štve jako kokota za vykonstruovanými úkoly a dělá ze mě pitomce, a na nic většího si netroufne. Vztah s Elizabeth je taky roztomilý - že je to její otec, to člověku musí dojít už při hraní, protože kdyby ne, tak by to mezi nimi jiskřilo. Ale to ne, ve hrách se incest nenosí. Herní konvence nesmí být překročeny.

V Butterfly Effect máš scénu, kde se hlavní hrdina po změně, kterou učinil v minulosti, probudí v budoucnosti s postižením. To nazývám ránou osudu. V Bioshocku jsem ničeho takového krom té stařeny nevšiml.