@Bodkin (05.06.2013 18:35): Tys zabil... :-D
Diskuze
Ví někdo, proč nejde Party AI? Mám ji sice ve hře zapnutou, ale jinak pařtáci stojí jak zařezaní, pokud na ně někdo útočí. Prostě do sebe nechají mlátit, přestože Party AI je zapnutá.
@Say (05.06.2013 18:31): Příjde mi, že vykrádáte nějakou jinou diskuzi, protože tu padají věci, které jsem už někde četl.
Nebo je to jen inspirace?
Nebo je to jen inspirace?
Hlavně bych tomu neříkal vykrádání, ale inspirace. Vykrádat umí akorát pop-star songy, které tu byly už tisíckrát a furt je lámou přes kolena.
Ve finále každý kopíruje každého. Důležité je, jestli se výsledek líbí...
Jen takový disclaimer - Basil Poledouris se taky neustále 'inspiroval' a přesto zkomponoval pro mé uši vůbec nejlepší soundtracky. Tím chci říct (jen pro jistotu), že jsem tu rozhodně nechtěl rozjet hate na Morgana.
Mě přijde jako okatější vykradač Paul Romero (Heroesy, Might & Magic...).
projel jsem to celý a nepřijde mi Morgan jako úplnej "vykradač". Dostal za úkol vytvořit něco na základě doporučených materiálů a výsledek je něco naprosto famozního (porovnáním s inspiracemi)
U toho srovnávacího videa s Aphex Twin je zajímavý komentář: "Mark told me that he was given a bunch of material which included Aphex Twin in order to give direction on what kind of music was requested for Fallout. Mark then produced some preliminary demos which weren't intended to end up in the game but then they actually did. Basically the game's soundtrack consists of these demos."
Pár dalších příkladů třeba zde:
http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php?topic=2165.0
http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php?topic=2165.0
Obecně se mu dost vytýká inspirace Aphex Twin...
http://www.youtube.com/watch?v=log0l7UYcR8
A třeba část Planescape theme je vykradená z Predátora.
http://www.youtube.com/watch?v=Fp4ybJNPDxg
http://www.youtube.com/watch?v=log0l7UYcR8
A třeba část Planescape theme je vykradená z Predátora.
http://www.youtube.com/watch?v=Fp4ybJNPDxg
napiště zdroje inspirací u OST PST a Falloutu...docela mě to zajímá
Morgan nikdy zrovna nesršil originalitou a i na PS:T soundtracku je to znát:).
@special_plan (05.06.2013 10:59): Film je snad 1998, tak možné by to bylo.
Vzhledem k tomu, jak se Mark Morgan u Fallout soundtracků "inspiroval" u jiných, bych se nedivil, kdyby se "inspiroval" i tady.
@Zero (05.06.2013 01:50): Podívám se doma. Ale, když jsem se na to ve filmu zaměřil, zjistil jsem, že je to úvod pro mnohem delší skladbu s nějakým arabským či indickým vokálem. Je možné, že by se pro OST k Tormentu samplovalo?
@Sinister (04.06.2013 22:04): Film jsem viděl, ale tohohle jsem si rozhodně nevšiml. Není to někde na youtube?
Pokud jste viděli film 8MM s Nicolasem Cagem, všimli jste si, že když ho Max varuje před zákoutími porno-podsvětí, hraje hudba z Úlu?
@Bodkin (28.05.2013 15:34): to mi připomíná spoiler zobrazen :)
@RXQ79rudax (28.05.2013 19:29): Ku*va fix.
tady byla řeč o Mortovi - tady nějaké ty klíčové dialogy pro připomenutí:
A co takhle nevěř lebce ?
Vím dost, abych poznal že mi lžeš. Nejdříve ta věc s tou chybějící řádkou z mých zad, která říká abych ti nevěřl, pak tohle. Co si mám asi o tom myslet ?
A co takhle nevěř lebce ?
Vím dost, abych poznal že mi lžeš. Nejdříve ta věc s tou chybějící řádkou z mých zad, která říká abych ti nevěřl, pak tohle. Co si mám asi o tom myslet ?
Úplně nejdřív se to dá samozřejmě zjistit v té kobce v Drowned Nations. Pak s tím lze hned Morteho konfrontovat.
@Aba (28.05.2013 14:09): Mám dojem, že ho vytáhla praktická inkarnace, ale nejsm si jistý. Mluvíš o Vhailorovi? S tím jsem nikdy nehrál, tak nevím. Sice by mě asi bavilo dělat mu bordel v názorech, ale ta postava mi nijak zajímavá z popisků nepřišla...
@Sinister (28.05.2013 13:57): tak už jsem si vzpomněl, dozvíš se to od takového pičue toho bojovníka co se k tobě přidá, páč začnete se bavit o tetováních a jeho ochrannách pak začnete probírat ty tvoje a a pak ho požádáš aby si je prohlédl pořádně a vzkaz ti pak přečte. Jinak samozřejmě pokud tvoje postava není úplnej idiot tak se to dozvíš i u toho sloupu lebek odkud si morta pracně vytáhl, aby s tvojí zlou reinkarnací řádil(respektive ta ho nejspíše vytáhla :D).
@Aba (28.05.2013 13:52): Skor všechny postavy sice s Bezejmenného minulostí spojeny jsou, ale tohle se Bezejmenný dozví z něčeho nebo někoho, kde je sólo, případně minimálně bez Morta - v tom případě by se ještě nabízel Baatorský menhir (nevím, jak se to jmenovalo) nebo sen (kromě zmíněných deníků - dvaceti- nebo kolikastěn či ten pod Národy), protože si poměrně jasně vybavuju, že ho konfrontuješ, když ho posléze nabereš zpátky do družiny, případně když se probudíš.
@Sinister (28.05.2013 09:21): co tam je? asi si to někdy budu muset zahrát ať si to osvěžím, to že na to zapomínám je dobré znamení :D jako každopádně všechny postavy co ti lezou do prdele jsou přece z tvojí minulosti, to se dozvíš dávno předtím. Ale na 1000% že varování před mortem má bezejmený vytetováno na zádech a že přes rozhovor s nějakou postavou a velkou modrostí ti to přečte a pak tím můžeš konfrontovat morta
@Aba (28.05.2013 05:11): Ne postava, je to v deníku pod Pohřbenými Národy nebo jinde, kam jde Bezejmenný bez parťáků.
@Sinister (27.05.2013 19:25):
@Matthias (27.05.2013 20:27): jj ale pičus mort ti ho nepřečelt :D a ted mě vlastně zpětně zajímá, která postava morta napráská? pamatujete si někdo?
Jako já tuhle hru miluju ale po x té ji rozehrávat nechci...dost bylo pohřešovaných dívek..
@Matthias (27.05.2013 20:27): jj ale pičus mort ti ho nepřečelt :D a ted mě vlastně zpětně zajímá, která postava morta napráská? pamatujete si někdo?
Jako já tuhle hru miluju ale po x té ji rozehrávat nechci...dost bylo pohřešovaných dívek..
@Aba (27.05.2013 17:33): Správně!
@Aba (27.05.2013 19:09): No, tím právě to tetování končilo. Poslední řádek ;)
@Sinister (27.05.2013 18:48): ty vole celý si to nepamatuju to je jasný, ale takhle začínal nevěř lebce, s tím že mort ti tohle zapře když ho požádáš co máš na zádech napsaný a v tom je ten vtip, že musíš otravovat jinou postavu:D :D
a pak jsi tím konfrontoval morta a mohl si ho snad i zabít
a pak jsi tím konfrontoval morta a mohl si ho snad i zabít
@Aba (27.05.2013 17:33): Měl tam mnohem delší román ;)
@Sinister (15.05.2013 19:02):
@Matthias (15.05.2013 21:23): Měl tam napsáno: Nevěř lebce :D(bez smajlu ten jsem si tam přidal já)
@Matthias (15.05.2013 21:23): Měl tam napsáno: Nevěř lebce :D(bez smajlu ten jsem si tam přidal já)
Kdepak, má tam napsáno, jak doopravdy končí Ztraceni...
Jasně, má tam napsáno, že jeho manželku zabil John G.
@Matthias (15.05.2013 21:23): On bude podvádět, já ho znám. On si stoupne nahoře bez zády k zrcadlu a opíše to... :-D
@Logan (15.05.2013 19:34): ať napíše z hlavy to ze zad! :D
@Matthias (15.05.2013 19:32): Chtěl jsi napsat ze zad... :-D
@Aba (15.05.2013 08:38): tak to napiš! z hlavy!
@Aba (15.05.2013 08:38): To je jako zeptat se, jestli si pamatuju jméno, kdy jsem se narodil, a kde bydlím :D
jestli pak si vzpomínáte co měl bezejmený napsaný na zádech? :D Jáá jo :D
@Matthew.J (13.05.2013 19:53): yes, broken one! They're dead! Unlike you they have only one life!
@RXQ79rudax (11.05.2013 18:53): Arcanum jsem zkoušel, ale nelíbila se mi ta kombinace světa technologie a fantasy... a těch 100hod je pro mě spíš na škodu, už se moc rád do tak rozsáhlých her nepouštím, navíc to ani není moc kdy hrát... když člověk přijde unavený z práce to poslední na co má chuť je číst dlouhý texty rozhovorů a víkendy jsou zas moc cenný na prosezení u hry
takový hry si právě nechávám spíš na vánoční období - to poslední odnesly oba dva KOTORy :)
takový hry si právě nechávám spíš na vánoční období - to poslední odnesly oba dva KOTORy :)
[neexistující komentář]: OK po zkůškovém to instaluju.
@d4vid (09.05.2013 13:57): jo určitě si to zahraj - je to úžasná hra - já mám teď znovu rozehranou: hru: Arcanum - tu ti taky velice doporučuji - je velice podobná prvním Falloutům - a podle mě má o dost lepší znovu-hratelnost. Odhaduji že první hraní mi zabralo určitě dost přes 100 hodin.
-----
no nějak jsem to tušil že ta včerejší dlouhá vtipná diskuse tady moc nevydrží - takže jsem se té již smazané diskuse ani nezapojil.
-----
no nějak jsem to tušil že ta včerejší dlouhá vtipná diskuse tady moc nevydrží - takže jsem se té již smazané diskuse ani nezapojil.
Dá se to vyrobit normálně
Žádná záhada
Žádná záhada
@Jo_Do (11.05.2013 15:56): ¨To vypadá spíš na nějakou anomálií ze Stalkera.
Schválně jsem si nechal zobrazit zdrojový kód těch prázdných ploch, ale jsou tam jen sloupce s "br". Záhada nad záhady. Kam se ztratil relevantní text? Myslím, že záhada Djatlovova průsmyku našla svého vyzyvatele.
Apropó, pokud špatně snášíte pohled na drsné fotky, radši na ten odkaz neklikejte, proběhl tam Torment v praxi.
Apropó, pokud špatně snášíte pohled na drsné fotky, radši na ten odkaz neklikejte, proběhl tam Torment v praxi.
@Walome (11.05.2013 11:24): Tušil jsem to.