Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (21.04.2014 11:43): Ok, sice jsem ve hře žádnou takovou informaci neviděl, ale budiž. Možná mě trochu zmátlo, že stejnou věc kdysi kritizoval i Tim Cain (kterému se jinak F3 líbil) a říkal, že FEV měla být jen "exkluzivita" v Maripose. Každopádně na mém názoru na hru to nic nemění :-)
@John Mirra (21.04.2014 11:40): No co si letmo pamatuju, tak východní supermutanti vznikli jakožto experiment s upraveným strandem FEV ve vaultu 87, prostě další "social experiment", a enkláva, no prostě po smrti prezidenta a zničení oil rig přeživší enklávy (např. Navarro a kdoví kde ještě jsou) kontaktoval nový prezident (Eden, což je AI, ale to ti přeživší Enklávy nevěděli) a dal jim úkol dostat se na východní pobřeží.
Počkat, zrovna supermutanti ve trojce byli vysvětlení, i proč vypadaj jinak než na západním pobřeží (a v New Vegas zase vypadali jak ve dvojce, víceméně). To samý kde se vzala Enkláva tam taky bylo vysvětlený, a vcelku logicky. Zrovna včera jsem dvojku dohrál, zničil jsem oil rig, ale Navarro jsem infiltroval (vzal si FOB, vertibird plans a power armor) ale jinak je nechal žít, takže nevidím důvod proč by se nemohli dostat na východ, jak to bylo ve trojce řečený.
Ale s dost kritiky souhlasím, svět není zrovna extra konzistentní a logicky postaven, dialogy mohly být lepší, atd atd, ale ta atmosféra mě chytla jak málo co. Ikdyž New Vegas je lepší než trojka v mnoha směrech a přál bych si aby Fallout dala Bethesda znova Obsidianu.
@Hoonza (21.04.2014 11:03): souhlas...FNV se dá považovat za důstojného nástupce. F3 je designerskej fail, na to v jakým roce to tvořili a KOLIK LET na tom pracovali.
Todd Howard není designer ale megalomanskej kokot bez vlastní invence
@Matthew.J (21.04.2014 10:31): Tebe se ta poslední věta očividně dotkla.

Psal jsem, že nemám nic proti něčemu novému, ale Bethesda prakticky jen recyklovala F1 a nacpala si tam věci, které tam podle předchozí linie nemají co dělat - Supermutanti byli zničeni, přežilo jich pár a ti prchli, Enkláva byla zničena atd. A ejhle, najednou je tu Washington zamořený supermutanty a ještě tam poletuje Enkláva jako bonus. Jako je jasné, že ne každý tyto věci řeší, ale když vidím, kolik si dali původní autoři F1/2 práce s tím, aby vymysleli smysluplný příběh, který stačil na sepsání celé velké bible, tak mě prostě sere, když vidím, jak to Bethesda ignorovala a nacpala si tam, co se jim hodí - kdo by přece po 15 letech řešil, jestli to tam pasuje, že? Já jo.

Mohli si udělat od píky vlastní svět, který by se vůbec netýkal předchozích her, vůbec tam nemuseli být supermutanti ani Enkláva, mohli si vymyslet něco vlastního, ale to by vyžadovalo nějaké úsilí a takhle Bethesda nepracuje.

Jaké srovnání reklamních záběrů? Srovnávám snad design příšer a ten je v F3 dementní.

A to jsem ani nezmínil, jak nelogicky je vymyšlený celý svět F3, že tam ve městě, které celé lehlo popelem stojí nedotčený mrakodrap bez jediného škrábance. Že kolem nevybuchlé atomovky postaví obrovskou komplexní vesnici, která ale vypadá tak, že by nikdy nemohla držet pohromadě, navíc celá vesnice má asi 300 místností a přitom se tam prochází jen asi 5 NPC. Že v pustině najdeš asi 500 funkčních počítačů náhodně rozházených všude možně... Takhle bych mohl pokračovat do nekonečna, protože těch hovadin je tam mraky. Level designery a grafiky v Bethesdě dělají asi nějací mentálně postižení brigádníci, jinak si to nedokážu vysvětlit.

Ano, je to jeden velký hate, protože jsem alergický na odfláklé hry. F3 je pro mě vrchol fušeřiny. Mimochodem, Fallout New Vegas se mi líbil, přestože trpěl stejně ohavnou grafikou, nejhorším enginem všech dob a několika nelogičnostmi jako F3. Šla z toho ale cítit vymakaná a promyšlená hra, level design měl hlavu a patu a hlavně tam byly konečně NPC, které si člověk mohl zamilovat a rozhovory nebyly tak infantilně debilní jako v F3.
@Hoonza (komentář): "A než mě fanboys umínuskujete do bezvědomí, zkuste se zamyslet, jestli je tato po všech stránkách odfláklá hra opravdu tak kvalitní, jak si myslíte."

Buďa tebů bych slovo fanboys nepoužíval. Tvůj komentář néni vůbec komentář, ale jeden dlůhý hate od F1/F2 fanboya.

Snad jediná relevantní kritika byla na "Bethesdí otevřený svět" i když bych neřekl, že tam nebyla jediná zapamatovatelná postava a dobrých rozhovorů sa taky našlo dost. Akorát ty máš asi problém všimnůt si jich mezi tů většinů template.

To, že sa nový díl nedrží univerza, ale vytvoří nové/změní staré je určitě neco co je dobré zmínit, ale ty o tom pořád dokola plačeš jak kdyby to byla nejhorší věc na světě. V takových HoMaM měnili univerzum snad s každým dílem...

Zase šlo všechno vyloženě do sraček a nechápu proč. Jako příklad uvedu Ghouly. V původních Falloutech chodili velmi pomalu, vždyť jejich těla sotva drží pohromadě akorát tedy jejich mozků se vir a radiace nijak nedotkly. Kdežto tady máme jak Ghouly, kteří si zachovali příčetnost tak většinu které radiace změnila úplně. (navíc u F3 ghůlů si na žádný vir nepamatuju, takže je možné, že jde o jiné ghůly).
Tvoje srovnání reklamních materiálů s ingame záběrama seems legit lol.

Co sa grafiky týče tak si pamatuju, že když to vyšlo tak to vypadalo velice pěkně. Na mňa to komixově nepůsobilo. Poznat ty sutiny na obrázku mně nedělalo problém. Cesta je na sračky a z domku stojí pár trámů v půčelí.
Fallout 3 Reborn

:DD "-Cars and vehicles don't explode into nuclear fireballs with only a few bullets, seriously, who'd feel safe in a vehicle like that?"
Žádám všechny mistry retardose i ty převelice inteligentní, prosím vás, přidávejte jen hry které důkladně znáte, zažili jste jejich předchůdce a víte o co go. Opět naprosto chybný popisek už se prosím vás řiťomilovníci Black Isles smiřte s tím, že na FALLOUT, BLACK ISLES NESÁHLI ANI SVOU HNÁTOU a nejede na žádném pojebaném infinity egine!!!!

Jo a řitomilovníci bioware, vy se prosím vás taky smiřte s tím že bioware nemá s Planescapem nic společného! kurva už!
Děkuji za pochopení.

Asi připravým článek největších mýtů DH.
s tímhle jsem nijak nemanipuloval.- ani nevím, kde by jsem to měl udělat. když dám nahrát autosave tak mi to ještě ukazuje lvl 7 odehranej čas atd..ale pak mě to stejně kopne před ten vault..
Ahoj . hru jsem jsi nedávno koupil..(a docela toho lituju). mám ale otázku. byl jsem už na sedmé úrovni. když jjsem včera zapnul hru, hodilo mě to před vault 101, úroveň jedna, v inventáři vůbec nic, mapa prázdná-takže save, kterej ani nemohl existovat..stalo se to ještě někomu? a hůavně co s tim?:-O
Heh, jak se jednomu vypálí hudba ze hry do paměti. Když jsem šel do Makra, hrála tam jedna písnička z Falloutu 3, zaraženě jsem se rozhlížel, proč je všude tolik světla a nikde není prach... :-D
@Grije (20.05.2013 11:42): AI nepřátelských NPC je na modding docela náročný. Ano, všechny hry od Bethesdy je potřebují, ale z hlavy si na něco podobného vybavuji jen OOO pro Oblivion.
No například ve Skyrimu tohle poupravoval jeden mod, kterej podstatně ztěžoval souboje, je možný, že to ale byl ten samej problém jen ale souboje byly samozřejmě kontaktní a nikdy mi to nepřišlo. Na F3 jsem ale nic takového nenašel. Na z mého pohledu implementaci určitého systému krytí můžu akorát tak poplakávat, ale určitě by bodlo, kdyby ti kreténi nelezli za mnou do krytu a snažili se taky trochu o klasickou přestřelku... No, popravdě si ani neumím představit, co by měli dělat, ale vím, co nechci, aby dělali. :-D :-D :-D
@Grije (19.05.2013 17:58): Asi tak nejak zacatky pekne survival a tedka ? :D pche NUDA..nepratele nic nezmuzou..A ona je takovych her spousta, ze zacatky jsou treba i dementne tezky a konce zase moc lehky chtelo by to vyvazenost .. Tahle hra s tím, ale nemela zas takovy problem .
Zdarec lidi, zajímalo by mě, jestli tady o tom už něco bylo (nechce se mi projíždět celá diskuze), ale je nějakej patch, mod, úprava, či cokoliv jiného, co vylepší AI nepřátel? Popřípadě souboje? Prostě mi přijde, že jsou nepřátelé demetní i na nejvyšší obtížnost a pořád za mnou lezou na 20 cm aby mě mohli rozstřílet, nedbaje na fakt, že je rozstřílím 3x ryhleji, když mi takhle vběhnou do rány. Na začátku hry to není tak zřejmé, dokud není Power armor, tak je člověk rád, že přežil, ale když už je PA oblečen, tak pak hra ztrácí koule... Díky za případnou odpověď. :-)
@marwel (03.03.2013 21:41): A proč ne? Vypadá to o poznání lépe než F3, mě to stačí (pochybuju že Paul naráží na konkrétní místa a modely na těch screenech). A lepší když budou věnovat víc práce herní náplni než lepší grafice. Hon na next-gen grafiku zabíjí ostatní aspekty vývoje a absurdně rozšiřuje rozpočet a velikost týmu :P
@Garion (20.12.2012 13:15): Diky ale nechci to zbytecne komplikovat... misto Falloutu investuji stejne penize do ADDonu k XCOM: EU. Tak nejak nemuzu mit vse a XCOM ma u mne predsnost. Ale chtel bych vse. :D Musim setrit. :/