@
Matthew.J (21.04.2014 10:31): Tebe se ta poslední věta očividně dotkla.
Psal jsem, že nemám nic proti něčemu novému, ale Bethesda prakticky jen recyklovala F1 a nacpala si tam věci, které tam podle předchozí linie nemají co dělat - Supermutanti byli zničeni, přežilo jich pár a ti prchli, Enkláva byla zničena atd. A ejhle, najednou je tu Washington zamořený supermutanty a ještě tam poletuje Enkláva jako bonus. Jako je jasné, že ne každý tyto věci řeší, ale když vidím, kolik si dali původní autoři F1/2 práce s tím, aby vymysleli smysluplný příběh, který stačil na sepsání celé velké bible, tak mě prostě sere, když vidím, jak to Bethesda ignorovala a nacpala si tam, co se jim hodí - kdo by přece po 15 letech řešil, jestli to tam pasuje, že? Já jo.
Mohli si udělat od píky vlastní svět, který by se vůbec netýkal předchozích her, vůbec tam nemuseli být supermutanti ani Enkláva, mohli si vymyslet něco vlastního, ale to by vyžadovalo nějaké úsilí a takhle Bethesda nepracuje.
Jaké srovnání reklamních záběrů? Srovnávám snad design příšer a ten je v F3 dementní.
A to jsem ani nezmínil, jak nelogicky je vymyšlený celý svět F3, že tam ve městě, které celé lehlo popelem stojí nedotčený mrakodrap bez jediného škrábance. Že kolem nevybuchlé atomovky postaví obrovskou komplexní vesnici, která ale vypadá tak, že by nikdy nemohla držet pohromadě, navíc celá vesnice má asi 300 místností a přitom se tam prochází jen asi 5 NPC. Že v pustině najdeš asi 500 funkčních počítačů náhodně rozházených všude možně... Takhle bych mohl pokračovat do nekonečna, protože těch hovadin je tam mraky. Level designery a grafiky v Bethesdě dělají asi nějací mentálně postižení brigádníci, jinak si to nedokážu vysvětlit.
Ano, je to jeden velký hate, protože jsem alergický na odfláklé hry. F3 je pro mě vrchol fušeřiny. Mimochodem, Fallout New Vegas se mi líbil, přestože trpěl stejně ohavnou grafikou, nejhorším enginem všech dob a několika nelogičnostmi jako F3. Šla z toho ale cítit vymakaná a promyšlená hra, level design měl hlavu a patu a hlavně tam byly konečně NPC, které si člověk mohl zamilovat a rozhovory nebyly tak infantilně debilní jako v F3.