Najlepší český dabing má aj tak elfský vezeň, s ktorým hrá Geralt kocky hneď po prvom vstupe do Wyzimy. Toho musel dabovať nejaký brigádnik! xD
Diskuze
@Say (23.06.2013 15:46): Nebýt NPC a bílých vlasů, tak ani nevím, že jsem Geralt. Český dabing tomu neubral ani nepomohl. Já se rozhodl nakonec pro polský, anglický nebyl špatný, ale nějak mi k tomu světu neseděl.
@Phoenix (23.06.2013 16:50): To myslím ne, ale nějaké předělávky tam byly (vedlejší role)... Že to snad ani nešlo s dabingem dohrát či co, to už si přesně nepamatuji.
@Say (23.06.2013 15:46): Nebylo to tak, že jej dokonce v pozdějším patchi předabovali? Nejsem si jistý, hrál jsem oba díly polsky s českými titulky.
@FildasCZ (23.06.2013 14:18): Podle čeho soudím? Že český dabing dělá z Geralta úplně jiný charakter (a ničí tak autentičnost/logiku příběhu a vůbec celých dialogů)... A nemám to z žádného netu ani okoukané od ostatních. Zrovna W1 jsem věnoval docela dost času.
Já to mám stejně jak Fildas.
Za českého Geralta se mi v jedničce ani fakt nechtělo hrát. Vůbec mi tam ten dabing nesedl, a to nejen u Geralta.
@Hydr0gen (23.06.2013 12:33): Vec nazoru :) .Pro me byl genialni :).
Nevim dle ceho to vsichni soudite.Ale koukali ste vubec na cz dabing serial ?
treba, jako v animakach je en tragicka :) .Ale rikam no nekdo to soudi pdole ostatnich a nekdo dle netu, ze to nekde pisou a nekomu se fakt nelibi.Ale jedem dal :D
Nevim dle ceho to vsichni soudite.Ale koukali ste vubec na cz dabing serial ?
treba, jako v animakach je en tragicka :) .Ale rikam no nekdo to soudi pdole ostatnich a nekdo dle netu, ze to nekde pisou a nekomu se fakt nelibi.Ale jedem dal :D
@Eru (22.06.2013 23:39): Jo? Tak to bylo asi pozde :) pac ja ji kupoval na gogu, jako druhou hru.
Tak teda bych mel mit jeste jednu kopii na 2 tak to je fajn vedet.
Tak teda bych mel mit jeste jednu kopii na 2 tak to je fajn vedet.
@Majkee (23.06.2013 08:56): Polštinu rozhodně nemusim, ale do Witchera prostě sedí - hlas polského Geralta je ze všech tří nejlepší. Polsky jsem teda hrál až dvojku nicméně pozor, rada - doporučuju kombinovat s českýma titulkama, nikoliv anglickýma. Poslouchat polštinu a u toho číst angličtinu je trochu mindfuck. Českej překlad je na rozdíl od dabingu výbornej.
P.S.: Českej Geralt v jedničce byl příšernej.
P.S.: Českej Geralt v jedničce byl příšernej.
@JohnCZ (23.06.2013 02:12): Někdo s tím má problém a nemůže to jejich šišlání vystát. :D Ale já si před pár dny koupil v akci na GOGu Witchera 2:EE a až to rozjedu tak asi v polštině nebo ruštině.
@Grije (23.06.2013 01:50): Českej dabing není úplně zlej, na poměry českého dabingu je vlastně dost dobrej. Hlavně to ale prosímtě nehraj v en, dej si tam originální polštinu, která je parádní.
Nemůžu si pomoci, ale ten český dabing je prostě tragédie všech tragédií. I Polda měl nařachanější dabing. Geralt mi přijde hlasem, jak puberťák, co se snaží mluvit, jako drsňák... Hrůza, děs a katastrofa. Nejspíš přepnu na AJ, páč to jinak nejde. Je to tak směšný, až je to k pláči... :-I
@FildasCZ (22.06.2013 23:10): Škoda no, ale nakonec se stejně Zaklínač 2 v ČR a na Slovensku dobře prodával...
@FildasCZ (22.06.2013 22:43): Ale když si ji koupí na steamu, tak dostane GOG klíč zdarma.
@FildasCZ (22.06.2013 23:10): tak máš pravdu, ale fakt jsem si byl téměř jistej, že jsem ho měl nadabovanýho..:)
@Iorwerth (22.06.2013 23:08): Ne jsou jen titulky :) mela byt, ale kvuli financim a jeste necemu nebyla.
@Majkee (22.06.2013 22:54): Prave ten geralt u toho byl uplne senzacni a mrzi mi to. U tech her ten cz dabing hrám dodava to kouzlo treba, jak jsem rikal pro me legendarni w3(v mem pripade nechci nekomu krivdit).
Aspon, ze jeste jsou cz titulky u her , ze se lidi snazi a ze xzone je podporuje financne.
Ja osobne uz jsem taky prekladal, ale pouze hry, co jdou prelozit. U nekterych to nejde pac nejsou nastroje u nekterych jen neco a to pak nema moc cenu.
Aspon, ze jeste jsou cz titulky u her , ze se lidi snazi a ze xzone je podporuje financne.
Ja osobne uz jsem taky prekladal, ale pouze hry, co jdou prelozit. U nekterych to nejde pac nejsou nastroje u nekterych jen neco a to pak nema moc cenu.
@FildasCZ (22.06.2013 22:43): Hele ale já hrál 2 s dabingem, určitě..
To jsem si taky říkal, dokud jsem v druhé kapitole nenahodil originál.
@FildasCZ (22.06.2013 22:43): Jsme moc malej trh, mimo nás ostrouhali po jedničce i Maďaři.. Kdyby nás bylo aspoň 30 milionů, tak by určitě byl i pro dvojku. Stejný to bylo třeba i s Assassin's Creed.
Dokonce i ten Geralt, kterýho kritizovali, mi přišel dobře namluvenej.
Dokonce i ten Geralt, kterýho kritizovali, mi přišel dobře namluvenej.
Kdyz clovek hru miluje :D tak si ji koupi pak si ji koupi na gogu a pak jeste na steamu.
Skoda, ze dabing neni delanej i do 2.Vim, jak to probihalo takze vim, ze udelali, co bylo v jejich silach.
A mne prisel uzasnej :)
Skoda, ze dabing neni delanej i do 2.Vim, jak to probihalo takze vim, ze udelali, co bylo v jejich silach.
A mne prisel uzasnej :)
Tak cajk lidi, už jsem našel ten walk mod, takže díky za nepomoc a já si jdu užít gamesu. :-D :-D :-D
@Majkee (21.06.2013 18:26): Co na to říct? Maiq the Liar. :-D :-D :-D
@Eru (21.06.2013 18:08): Aha, tak sry. :D Tak to dopadá, když někdo čte jen poslední příspěvek.
@Hydr0gen (12.06.2013 14:55):
@eremita (12.06.2013 09:50): Pánové naprosto souhlasím! A vůbec nejlepší by byla možnost vytvořit si vlastního zaklínače..
@eremita (12.06.2013 09:50): Pánové naprosto souhlasím! A vůbec nejlepší by byla možnost vytvořit si vlastního zaklínače..
@Majkee (21.06.2013 17:45): Na GOGu prodávají modifikaci pro chůzi?
Btw. kdyby někdo věděl odkud stáhnout, klidně mi sem může postnout odkaz, vůbec se zlobit nebudu.......... no dobře, jsem v hellu a nemůžu ho najít. :-D
Teď jsem vygooglil, že by to měl upravovat mod, ale zatím ho nemůžu najít... Snad to najdu. Chodil jsem i ve Skyrimu a v tomhle chci taky. :-D Ale díky moc, kdyby nic tak alespoň zkusím ten izo pohled... :-)
@Grije (21.06.2013 16:39): Kráčať sa dá len v izometrickom režime kamery, defaultne je to nastavené myslím pod klávesu SHIFT. Pri pohľade cez rameno to nefunguje a Geralt behá jak s nasolenou riťou, tiež ma to pekne štvalo.
Chci se zeptat. Jsem člověk, kterej lokace raději prochází, než probíhá. Neví někdo, zda lze ve hře přepnout mód běhu na chůzi? Je to prkotina, ale jen se ptám... :-) Díky
Přímo se nabízí udělat další hru ze světa Sapkowského jako prequel k sáze s novým hrdinou - hráči dostanou možnost většího roleplayingu, možnost rozvíjet si svého zaklínače budu taky dávat smysl (Geralt byl přece už Geralt a uměl to co uměl) a CDP bude mít mnohem větší možnost v práci se světem, příběhem a postavami.
@eremita (12.06.2013 09:50): Možná je tedy výhoda nečíst knihy před hraním Zaklínače, jako já. Sice je mám doma, ale ještě mám před nimi jiné kousky. U Zaklínače jsem se bavil skvěle, možná je to tedy právě i tímhle faktorem.
@MikeKing (12.06.2013 04:04): Co se Geralta týče, taky bych byl rád, kdyby nebyl hlavním protagonistou. Znalost knížek mě při hraní fakt omezovala, protože jsem prostě nemohl jinak, než hrát Geralta jako knižního Geralta. Ve výsledku to tak pro mě nebyl téměř žádný role-playing, spíš taková akční adventura. vlastně i tvůrci sami role-playing omezují, když mu do úst vkládají repliky odpovídající jeho charakteru v knihách (politika mě nezajímá apod.). Kdybych měl možnost mít vlastního Zaklínače, využiju jejich nelineárního příběhu mnohem víc.
Souhlasím s tebou v tom, že se Geralt jakoby vrací na začátek. IMHO je to totálně vytěžená postava, která prostě nemá kam růst, pročež každý pokus o jeho oživení působí jako regres. Vždyť už na konci knižní ságy je to unavenej děda, co chce klid a mír.
Souhlasím s tebou v tom, že se Geralt jakoby vrací na začátek. IMHO je to totálně vytěžená postava, která prostě nemá kam růst, pročež každý pokus o jeho oživení působí jako regres. Vždyť už na konci knižní ságy je to unavenej děda, co chce klid a mír.
@Sinister (12.06.2013 07:13): No zabijou jí a ve 4 kapitole místo ní bude jiná bylinkářka, která ti ale nepomůže s tím příběhovým questem. A pak ještě v Epilogu se objeví a nedostaneš nějaké ty buffy, které by ti jinak dala.
Tak mě napadá, šel někdo s vesnickým davem proti Abigail? Já to nikdy ani nezkusil, tak by mě zajímalo, co všechno to případně ovlivní.
@MikeKing (11.06.2013 23:04): Je to úmyslně přehnané. :-)
Jestli je to vykrádání/kopírování/inspirace to ať si určí každej sám podle toho jak moc očividné mu to přijde. Jen "one-linery" to, ale opravdu nejsou viz. třeba hostina ve 3. kapitole (ta je snad opravdu 1:1), podobnost 1. kapitoly s povídkou Menší zlo, 4. s Koncem světa atd.
Ale vem to čert, kdyby hlavní hrdina nebyl Geralt a nebylo to prezentované jako "pokračování jeho epického příběhu" tak by mi to až zas tak nevadilo. Takhle to, ale vypadá že se vrátil do "svého" světa jen proto aby prožíval stále to samé dokolečka dokola.
Jestli je to vykrádání/kopírování/inspirace to ať si určí každej sám podle toho jak moc očividné mu to přijde. Jen "one-linery" to, ale opravdu nejsou viz. třeba hostina ve 3. kapitole (ta je snad opravdu 1:1), podobnost 1. kapitoly s povídkou Menší zlo, 4. s Koncem světa atd.
Ale vem to čert, kdyby hlavní hrdina nebyl Geralt a nebylo to prezentované jako "pokračování jeho epického příběhu" tak by mi to až zas tak nevadilo. Takhle to, ale vypadá že se vrátil do "svého" světa jen proto aby prožíval stále to samé dokolečka dokola.
@eremita (12.06.2013 03:07): Máš recht. Dokud nad tím člověk nepřemýšlel, tak to byla taková slabší fanfikce.
@MikeKing (11.06.2013 23:04): To mi přijde trochu přehnané. Většinou jde o "one-linery", které pomrkávají po fanoušcích knižní série. Že by nějak převažovaly, to se mi opravdu nezdá. Příběh sám mi přišel celkem originální a obstál sám o sobě. Jednoduše jsem měl z celé hry stále dojem inspirace, nikoliv vykrádání/kopírování.
@Zero (11.06.2013 23:00): Problém je že to není skoro jako v knížkách, ale úplně stejně jako v knížkách a to včetně třeba naprosto totožných dialogů. :-)
Podle mě se to dá brát dvěma způsoby - buď "to si dělají prdel, proč tam opakujou věci z knížek?!", a nebo "to je super, vážně je to skoro jako v knížkách".
@Jab (11.06.2013 22:41): Vítej do klubu :-)
Taky mě to při prvním hraní dost vytáčelo. Dvojka s těmi odkazy na knihy pracuje naštěstí mnohem chytřeji.
Taky mě to při prvním hraní dost vytáčelo. Dvojka s těmi odkazy na knihy pracuje naštěstí mnohem chytřeji.
Btw hru začínám chápat jako propagaci Sapkowského na západě. Jak jinak si mám vysvětlit opakující se postavy z knih (včetně mnoha reinkarnací - viz Magistr nebo lidojed v bažinách, místo Regise je tam jeho bejvalka), celé části příběhu a dokonce i všude přítomné "hlášky" z knih. Tohle opravdu není hra pro fanoušky Sapkowského. Naopak mi to přijde vyloženě otravné. A to jsem povídky ni román nevzal do ruky přes deset let...
@Daemon (28.05.2013 15:15): Myslím, že stačilo zakouzlit Quen a mohl jsi do dalších lokací vstoupit i s nepřítelem v zádech. Často jsem kombinaci "skupinový stříbrný meč a quen" používal právě proto, abych se vyhl milionům monster v bažinách.
@Matthew.J (28.05.2013 14:21): V respawnem byl ten hlavní problém v tom, že ve chvíli kdy na tebe útočí nepřátelé, nemůžeš nic použít. Takže pokud jsou nedaleko tebe agresivní nepřátelé, nemůže pozbírat věci ze země a nemůžeš třeba ani vstoupit do jiné lokace. A než hra zaregistruje, že jsou nepřátelé mrtví, pár zbytečně dlouhých sekund jí to trvá. Hlavně v závěrečných bažinách to bylo opravdu otravné. Chtěl jsem vlézt do jeskyně, ale jelikož byl poblíž drowner, musel jsem ho zabít. Jenže než jsem ho zabil, vynořil se nový a tak párkrát dokola...
@oleav (28.05.2013 15:06): Rád tě v tvé nevědomosti nechám ;)
@Say (28.05.2013 14:30): Ano četl. Nic z toho co jsi psal v mé hře na normal nechybělo a nic mi ani nebránilo se chovat stejně. Každopádně jsem rád, že jsem o žádné skryté věci nepřišel.
@Matthew.J (28.05.2013 14:21): Asi bych i raději běžel prázdnou lokací no... Koneckonců, z jiných her jsem na to zvyklý. Ale znovu - chápu to rozhodnutí a jeho příčiny, ale to neznamená, že se mi musí líbit provedení.