@Bodkin (27.06.2013 17:36): AP a ME bych nesrovnával. Ač se to na první pohled nezdá, jde o diametrálně odlišný design.
Diskuze
@Say (27.06.2013 17:09): Nerozumíš ani scifi, ani RPG a vlastně ani hrám. Šuš!
*křižuje se*
@Bodkin (27.06.2013 17:07): Mohla by ta podobnost být o něco větší. :-)
@Chuck (27.06.2013 17:06): Není to tak dobré jako AP i když je mu to docela podobné, že? :)
@Arantir333 (27.06.2013 15:10): Po zapnutí hry klasicky najedeš do menu a v nastavení v části "grafika" se Ti mj. tohle konkrétní rozlišení nabídne. Zatím jsem to neodinstaloval, tak máš kliku. ;-)
@Arantir333 (27.06.2013 15:10): V nastavení? Přímo v launcheru mám dojem, 1920x1080 je normálně ve výběru.
Zdravím. Nepochybně se to tu už řešilo, tak snad mi prominete, že se mi to mezi těmi 1540 komentáři nechce hledat ... Jak u ME1 zapnout rozlišení 1920x1080?
@Red (22.05.2013 20:56): Aha, tak inženýrka může použít v nejhorším speciální abilitu od pistolí - tu jsem použil, když jsem dohrával za infiltrátora, ale každopádně je jasný, že se na parťáky musíš spolehnout mnohem víc.
Hodný voják Ondrej a zlá inženýrka Sona
@Red (22.05.2013 18:36): Co jsi hrál za class? Jakýkoli vojenský (tzn. ne určený primárně k užívání abilit) má základní útočné ability (krveprolití u brokovnice,...) a to stačí k odrovnání včetně obtížnosti spektra - sekvence útoků se opakuje a je jen velmi malá šance, že by se stalo něco nečekaného...
@Red (22.05.2013 18:36): No podobně jsem to zkoušel, akorát je blbé že on ti ubírá celkem dost, neustále poskakuje, a ti mu ubíráš dost málo a trvá to věčnost, navíc když tě zabije tak mám pocit že jedeš celý ten fight od znova, ale tím si teď nejsem jistý :D No možná když to pojedu poprvé za Shepardku, tak ho udolám bez toho abych to dával na easy :D
V tom posledním souboji jsem to dal na veterána tím že jsem byl schovanej za tou velkou zdí a nechal bušit kamarády který jsem oživoval a do Sarena jsem střílel jen když bylo bezpečno. Taky to šlo dělat tím že jsem běhal pořád dokolečka po místnosti a pálil. Rozhodně však bylo potřeba rozmístit v obou případech parťáky co nejvhodněji aby se kryli a zaroveň mohli střílet. Trochu nedůstojné, ale i tak jsem byl potom v rozhovorech za hrdinu;)
Mně se moc líbilo Martian Gothic. Kombinace sci-fi a survivalu mi místy atmosférou připomnělo Event Horizon.
@Red (10.05.2013 16:16): No Hudson říkal že by se další Mass mohl ubírat tímhle směrem, tedy detektivka... a já bych to rozhodně bral :D
Jen tak dál. Mňamka.
Už mě napadaj další hry z universa. Detektiv z C-secu vyšetřující vraždy v Citadele alias Citadel Noire:))
Už mě napadaj další hry z universa. Detektiv z C-secu vyšetřující vraždy v Citadele alias Citadel Noire:))
Vezmeme Hvězdné války, přidáme Odhalený vesmír sloučený s Hyperionem, přimícháme Enderovu hru, Gateway a BattleStar Galactica... Okořeníme... Všechno to protřepeme, promícháme... Dáme do formy a pak do předehřáté trouby a pečeme na 180°C. .-)
@Bodkin (10.05.2013 11:41): ME na první pohled taky vypadá jako tuctový brak. A svým způsobem i je.
@Bodkin (10.05.2013 11:57): Hvězdná pěchota bez power armoru je jako Mass Effect bez létání vesmírem.
@eremita (10.05.2013 11:50): Tak to je fantasy, to se ani nepočítá.
@Shoggot (10.05.2013 11:51): Škoda že snad všechny ST hry vycházely z filmu :(
btw - tohle byla docela slušná scifi střílečka - Advent Rising
@Shoggot (10.05.2013 11:51): Škoda že snad všechny ST hry vycházely z filmu :(
btw - tohle byla docela slušná scifi střílečka - Advent Rising
@Bodkin (10.05.2013 11:31): Jo, střílečka ve stylu Hvězdné pěchoty by bodla. Lítat, skákat a naprosto luxusními zbraněmi decimovat městečko hubeňourů, zatímco Y-odpalovač na zádech čistí oblast po stranách...
Achjo. Chci Hvězdnou pěchotu.
Achjo. Chci Hvězdnou pěchotu.
@Bodkin (10.05.2013 11:41): Jedině, že bys zabrousil do fantasy. Tohle je, řekl bych, celkem trefný příklad: http://2.media.dorkly.cvcdn.com/65/62/33 ... or-is-ridiculous.jpg Strašné...
@Say (10.05.2013 11:39): Ah, tak. Já předpokládal, že má ME nějakou orouškovanou konkurenci a ty tu jen vytahuješ padesát let staré braky :/
@Bodkin (10.05.2013 11:34): Mrkni na sci-fárny zlatých let a trošku později. Nemyslím jen ty herní samozřejmě.
@Say (10.05.2013 11:32): Ok, chci to scifi s rouškama! Jména, čísla a tak dále!
@Shoggot (10.05.2013 11:19): Náhodou po dlouhé době sci-fi, kde i ženy mají skafandry/brnění. Ne jen průhledné roušky do každého počasí.
@Shoggot (10.05.2013 11:19): Je to scifi, žádná hvězdná pěchota!
On i ten pěchotní boj působí dost nerealisticky :(
Pche, maj pásy a polstrovaný sedadla:)
@Red (09.05.2013 21:44): Taky jsem si chtěl s nimi promluvit. Nicméně mi přišlo nepohodlné vést dialog s lidmi jejichž krční páteř vypadala jako kombinace spirály a žirafy, a jejichž těla byla obecně naruby.
Já mluvil hned s několika profesionálními řidiči maka a všichni potvrdili že je to ve hře realistické.
@Walome (09.05.2013 21:32): Já už potom neřídil. Já už potom létal.
kucí, neumíte řídit. Je to úplně v cajku. Ale realisticky to nepůsobí, to ne.
@Malignus (09.05.2013 21:20): Co taky čekat od fyziky pinballový kuličky, že... Udělali to prostě blbě. A ve dvojce taky. Když to neumím, necpu se k tomu, přece...
Já taky nadával na autory, protože Mako má tendenci skákat jak splašená herka a přetáčet se do protisměru. :-D
@Malignus (09.05.2013 20:43): Ale jo. První zahrání jsem se vcelku bavil tak do šestého výsadku. Pak jsem to před Virmirem ještě toleroval. Od tý doby nesnáším.
Já se u toho napoprvé hodně nasmál... :-P
@Malignus (09.05.2013 20:36): Nebo, že ho udělali...
Škoda, že to neudělali realističtejší a propracovanější...
@Red (09.05.2013 18:56): Naštěstí dovede vyjet 89° krpálu bez potíží. Chjo, Mako jsem bytostně nenáviděl!
Planeta Casbin - Armstrongova mlhovina, soustava Hong - to vymyslel opravdu nějakej masochista. Mako se setkává s Himalájemi.
@Lukaskon (19.04.2013 14:44): Pěkné. Hrál jsem dosti podobně, akorát za pacifistického paragona a může (jpodobností dost, od složení závěrečného týmu po rozhodování). Tali byla všude, ve dvojce už tak zásadní asi nebude:)
Zdejší diskuse o oblíbenosti postav, obětování toho či onoho, atd. mě tak trochu inspirovala k vyplivnutí delšího článku o mém rozhodování ve hře a názoru na postavy. Tady v diskusi by to jen zaplnilo spoustu místa a časem upadlo v zapomnění, takže jsem to šoupnul do profilu.
@Bodkin (16.04.2013 15:32): To je fakt, už to první setkání s ním vyvolává cukání v koutku.
@Shoggot (16.04.2013 15:26): Vím vím, ale ten ještěrák je taková vyloženě "WOW" směska.
@Bodkin (16.04.2013 14:33): Na ty je tam mířeno přece jen dost postav.
@Bodkin (16.04.2013 14:33): Šak ba, neprotestuji.
@Say (16.04.2013 14:13): Proč? Vždyť je na ně mířen.
@Bodkin (16.04.2013 13:52): Jj, puberťáci ho tak nejspíš pojmenovávají.