Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Marty McFly (14.08.2013 18:23): uprimne receno tyhle "kill all" kokutci me serou, jakkoli chapu ze si proste chtej nahrabat xp a obvykle na to i maji. (Ale uz jsem zazil i "dont cap kill all" kdyz jsme byli 4 proti 8.)

Idealni by asi bylo pri obsazeni zakladny rozdelit mezi zbyvajici vitezne tanky XP umerne k HP a poctu zbyvajicich nepratelskych.
OK, díky za brainstorming. Zkusím něco nainstalovat.

Mimochodem, teď se mi v El Halluf (bílá vlajka) stala zajímavá příhoda - XVM říkalo tak 50%, bitva šla dobře, já byl nahoře u vlajky a hlídal si nepřátelské svahy. Pak mi zůstalo jen maličko životů, tak jsem šel do cap zóny a pomalu zabíral (kolik tam bylo, 3 minuty cca?). Nepřátelům zbývalo méně tanků než nám, ale nebylo to jisté. Už jsem viděl honbu našich třeba 6 proti nepřátelským 2 a ty dva je zničily. Tak jsem zabíral, protože dopředu jsem si s (22HP v T-34) netroufl. Jeden TD z naší strany mi řekl, ať přestanu capovat. Tak jsem mu napsal "I won't let it reach 100%, I will leave before 100% and let you kill - I am capping just to be sure".

A on do mě střelil. Ani nedostal modrou barvu šmejd, sám měl na konci 750 damage a mě užral jen 22 ^-_-^

Tak nejsem blbej, vím že lidi tam maj rádi zničení všech nepřátel, ale chtěl jsem mít zadní vrátka, kdyby útok nedopadl dobře, tak ať aspoň vyhrajem na zabrání vlajky. Schovával jsem se za tím kamenem, ale on na mě měl čistou střelu, z naší strany jsem se nekryl.
@pipboy (14.08.2013 16:51): To že nejdou vidět dráhy střel u mě způsobilo opuštění Artyn jako takových. Zařízli jeden z herních systémů který redukoval účinnost artyn na enemáky (arty šli většinou prva po sobě, bože counter-arty bylo vlastně to jediné zábavné a užitečné...). Teď je arty po většinu času neviditelná -> hra nevybalancovaná -> nerf artyn -> hra šla do kytek úplně.
jedno špatné rozhodnutí střídá druhé, to je taky důvod proč už to nehraju :)
@pipboy (14.08.2013 16:51): Ono ty "nelegální" módy (laser sight, 3D hitboxy, zobrazování poškozených objetků na minimapě, koule místo nespotnutých tanů, které se pohybují podle tracírek, odstranění listí, bla bla bla... jsou spíš ke škodě. Buď to žere performance a někdy i ping (nechápu proč), nebo prostě zjistíš, že se pak spoléháš na něco, na co nejsi ani zvyklý a ani nemusíš mít po další patchi funkční, takže ve výsledku ti to prostě nepomůže...

@Marty McFly (14.08.2013 16:58): Replaye si přehrajem, od toho samozřejmě jsou. Ale každý je bude mít podle nastavení svého klienta. Žádné hitboxy ani nic podobného tam nikdo neuvidí. Na YT si můžeš dát co chceš (ostatně pár videí s módy taky mám) a nikdo nic moc řešit stejně nebude. Ono to za tu námahu nestojí a vlastně ani o nic nejde, protože data na serveru prostě nezměníš.
OK, asi mají vývojáři rádi status quo, kdy nechají hráče hádat se mezi sebou a oni sami zatím čekají jak to dopadne, jestli nějak.

Třeba kdybych si stáhnul mod, třeba ty hitboxy (viděl jsem některé zajímavé, nahrál ho, poslal na WOTreplays, viděli by tam že používám mody ? A kdybych si to sám nahrál (např. FRAPS) a dal na youtube, kde by ty mody viditelné byly, za to bych ban dostat mohl ?

Víte co, já bych se nechtěl chlubit tím že bych měl zakázaný mod ( :-D ALE NEEXISTUJE SEZNAM ZAKÁZANÝCH MODŮ), ale tím jak jsem hrál - mohl by to někdo vidět a udat mě.


A ještě třetí otázka - kdybych vzal replay soubor a poslal vám ho, např. přes mail či nějakou sdílecí službu, mohli byste ho na vašem počítači spustit a přehrát si ?
@Marty McFly (14.08.2013 16:37): pokud vim nic z jmenovanych zakazane neni. Ale to se stejne neda zjistit, protoze proste to bezi jen na klientovi - na serveru jde maximalne tak odhalovat podezrely chovani, cimz imho odhali tak boty a nejaky aim assist.

Bylo cosik co detekovalo pozice skrytych tanku podle udaju z trasirky strely, coz za vysledek melo ze je wargaming prestal u neodhalenych tanku posilat klientum. (Coz je celkem skoda bo jsem se par dni predtim naucil podle trasirky vysledovat odkud na me kdo strili a kropit poslepu to spravne krovi.)

No logicky bych se se zakazanyma modama nikde nechlubil, ale uprimne v podstat zadne neznam.
Ještě bych se rád zeptal, jaké mody jsou legální a jaké ne. Četl jsem o tom několik desítek diskuzí a výsledný dojem mám že je v tom guláš. Že to někdo odsuzuje a jiný zase podporuje, že vývojáři se víceméně nevyjádřili.

Kdybych si stáhnul zoom mod a mohl si přiblížit zaměřovač třeba na 20-40-60 přiblížení, byl by to podvod ? Myslím že v tom případě zůstane rozptyl stále stejný, takže sice vidím vše blíž, ale trefuju se furt stejně blbě ... ale raději se ptám.

A na druhou stranu unzoom mod, kde podle screenů co jsem viděl jde oddálit natolik, že člověk vidí celou mapu ?

A co takové hitbox/hitzones mody, jsou ty legální ?

Najdou se i lidé, kteří pokládají XVM za podvod a nejraději by to zakázali pro všechny. Co si o tomhle myslíte ?

Také se mi líbí mod co mění mrtvé tanky na bílé plochy - přehlednější.



Někde jsem slyšel, že když to člověk používá, tak hra (admini,modové,vývojáři,whatever) nemá jak poznat jestli to člověk používá, protože to je jen ve hře a na serveru to běží vanilla. Ale kdybych nějaký z těch kontroverzních modů použil a dal na youtube třeba replay, tak by mě mohli zabanovat ?

Hodil jsem si hezkou novou garáž, byl to set tří různých - lesík, zima a poušť. Také jsem viděl hangar skin s dobytím Berlína, to bylo také hezké.
A sveřepě jdu do další bitvy za Pz. Kpfw III/IV i když na ní mám dost malý winrate, stejně jako na předchůdci VK 20 01 D.

Pořád doufám že tam bude tank co mi sedne, ale asi marně. Uvidím,
Podle mě má Marty ucházející staty na to jak dlouho hraje. Jeden úhel pohledu je, že většina hráčů to hraje vedle dalších X her a neřeší tu hru, pak by měl staty dobré. Pokud se tomu ovšem "věnuje" víc, tak by to určitě chtělo zlepšit časem :)

Já většinou koukám hlavně na DMG, WinRate je hezká věc, ale sám vím, že to hráč zas tolik neovlivní, mám dny, kdy hraju dobře a prohrávám ať dělám co dělám a naopak, kdy hraju nic moc a stejně to tým vždycky vyhraje. Co se týče přesnosti střelby, tak 50 % opravdu není nic moc, ale na druhou stranu, ty nízké tiery k tomu svádějí, střílet stylem "po všem co se hýbe", on je rozdíl vypálit ránu a minout v případě, že nabíjím 4 vteřiny a nebo 10 :)

Předposlední bitva dneska - http://wotreplays.com/site/294590#cliff-thellwinux-m103 ... není tam nic extra k vidění, snad jen to, že mi tam vyšlo skoro všechno co jsem udělal a nepřátelé to nějak totálně podělali, přestože dle statů měli lepší tým než my :)
:-D a to už vůbec nemluvíme o hráčích s gold střelami, které dají lepší damage/průraznost (nebudu se tolik odrážet), ale to je součástí všech podobných her a na to už jsem pár let zvyklý.

Jaký nick máte vy dva, Say a pipboy ?
@Say (14.08.2013 00:11) @Marty McFly (14.08.2013 00:34)

Vzhledem k tomu kolik ma nahrano bitev je to dobre a je to nadprumerne kdekoliv mimo top tiery. Vsechny tyhle statistiky jsou top tierema silene zkresleny a dokud clovek nehraje prevazne 6+ tier tanky, je "bad" lepsi nez vetsina hracu ktere clovek potka. To za prve.

Za druhe koukat na celkove statistiky, tim spis kdyz ma nekdo nahrano relativne malo bitev je prave tak uplne k nicemu, relevantni je tak tech poslednich cca 1000 bitev.

Hodnota hit ratia se samozrejme taky odviji od pouzivanych tanku, je rozdil kdyz hraju PzIC nebo Panthera s 7.5cm/L100, nemluve o ruznych reload timech jakozto cene za vystrel. Jako takove ma hit ratio i vedle win ratia naprosto zanedbatelnou vypovidajici hodnotu. (Ktere vubec jak si vsimam asi hraje roli jen u M5 Stuarta.)

Dve vyse zminene se samozrejeme tykaji i dmg/battle. Killy jsou hezke do statistik, s medailema a akcema typu 300k/30k jejich vypovidajici hodnotu brutalne narusuji killstealy. Samozrejme je dulezite nepritele sejmout, ale vzhledem tomu ze to tak v 2/3 pripadu (a opet v zavislosti na hranych tancich, nizke alfa dmg = min killu) proste udela nekdo jiny povazuju za podstatnejsi stat damage ratio a z tech ktere za sebou nemaji slozity vzorecek asi nejvic vypovidajici. (To se samozrejme netyka skautu s mizernym delem.)

Abych to shrnul, dokud Martymu ty grafy na noobmeteru lezou nahoru, je vsechno v podstate v poradku a fascinuje me jak Say dovede mlit hovna i o vecech kterym jinak asi i rozumi.

@Marty McFly (14.08.2013 00:29): Protože noobmeter tě začal počítat až při prvním vyhledání. Proto ta tisícovka. Jinak win ratio je nic neříkající stat, obzvlášť když máš tak málo bitev. Je to čistě o MM a ten je navíc ovlivněn win ratiem ostatních... Ale to už se tu řešilo Xkrát.

Snaha vyhrávat bitvy tě brzy přejde a budeš se snažit si prostě jen zahrát=) Ale dost skepticismu=P
Dál - jsem ještě dost na začátku a silně mi statistiky ovlivňují to že jsem se tu hru teprve učil ještě 5 týdnů zpátky. Jsem furt nováček a ještě nějakou dobu, nejde mi tedy o celkové statistiky, ale trend - zlepšuju se a jak dobře ?

Ovšem procento zásahů
to jestli přežiju
mě moc nezajímá

záleží mi na tom snažit se vyhrát,
kill/death
a damage dealt/taken



Kde budu rád když budu nadprůměrem (tedy nad 50% win ratio, nad hodnotou 1 v damage dealt/taken a kill/death).

V mém stylu hry mě zabijou skoro vždy, i v tom M4 Sherman kde se mi jakoby daří nejvíc. Ale než zemřu, tak dám co nejvíc damage (když za Shermana mám víc jak 1000 damage, jsem rád - když dám víc jak 460, jsem rád).

Zejména když jsem hozenej do hry kde je hodně Tier 7, těm žeru maličko a oni mě hodně. Tak hra prostě funguje, beru to. Ale za víc damage dealt než taken jsem tedy rád.
Proč last 7 days je identický s last 1000 battles ? Přeci jsem za posledních 7 dní nemohl hrát přesně 1000 bitev, to by musela bejt sakra náhoda.

@Say (13.08.2013 23:46):
http://forum.worldoftanks.com/index.php? ... 4048554#entry4048554
a z toho velkého postu zejména:

//////////////
One common complaint was that, if it was made to correlate with win rate, then we could just use win rate. Unfortunately win rate can be easily padded by platooning with good players. The WN Rating separates those padded players by using their actual stats.
//////////////

Což říká, že win/ratio je dobrá věc, ale snadno zneužitelná hráči co jedou s někým dobrým v četě. To já jsem nikdy nejel, ve třech bitvách jsem jel se strejdou, velkých úspěchů jsme nedosáhli.

V mém případě je tedy win ratio bez čety a tedy neovliněné.
@Marty McFly (13.08.2013 23:36): Mno, upřímně... Máš mizerný hit ratio (51%, to má půl na půl trefa/minutí) takže rozhodně začni pořádně mířit a rozmýšlet si, kam co půjde (250 průměrná dmg na bitvu když už máš 5 tiery je dost málo). Taky se snaž neodcházet z bitvy s méně jak dvěma fragy. Měl bys jich mít aspoň tolik, co bitev. Tedy to je průměr. Win ratio máš vzhledem k počtu bitev pěkné, ale bohužel... Nic neříkající hodnota=(
Ahoj lidi. Tak 1750 bitev za mnou a zatím největší win/lose ratio (u tanků s více bitvami - více než dejme tomu 42) mám u

M4 Sherman - 60% (185)
Hetzer - 59% (266)
podivuhodně i u Wespe mám 51% (95), ale tu už jsem prodal. Artilérie mě dováděli k šílenství.
Nejhorší z těch více mám u VK 20 01 D ... 40% (89)


A protože jste tu moudřejší a zkušenější jak já, navíc se známe minimálně víc než anonymní lidé z WoT fóra, tak se vás ptám - jak si vedu ?
Jako lol právě jsem na T20 dostal mko s tů topgunů z jumba. :D Ale teď jdu utratit všecky freexp (17K) abych sa toho hovnometu zbavil.
To je hodně fajn nápad, rozhodně by to mělo mít pozitivní vliv na chování hráčů, kteří když vidí že jejich strana začíná hru projíždět na všechno začnou kašlat a proserou to pak týmu o to víc.

A ty aktuální super-bonusy mě serou... už dva měsíce jezdím po světě, vůbec nehraju, a vůbec nic z nich tedy nebudu mít :D
@kurcatovium (12.08.2013 14:48): Oni tak 2 měsíce zpět psali, že chtějí urychlit možnost získání vyšších tierů. Nedávno byl (nebo ještě je) speciál na získání premia bez investice reálných peněz + ty kredity za 30 fragů. A tohle jeden z dalších kroků... Ostatně všechny MMOčka postupně musí polevit z nároků na expení. Hráčská základna u toho nebude sedět věčně, pokud bude mít za léta hraní furt to samé.
8.8 will bring an interesting feature: players, who lose the battle, but get one of the medals or achievements in the game (you know, sniper, steel wall and all those others) will get the same amout of credits and XP, as if he won!
Ten pocit, když si člověk kůpí nový tank a kromě pásů má všecko vyzkůmané. :D
@Matthew.J (11.08.2013 17:05): To jakože když se někdo s někým přestřeluje 1 vs 1 tak zelenému pomoct a vletět červenému do zad (klidně když je i o 3 tiery výš). Hlaveň na tebe neotočí, protože se zpravidla zaměřuje na "větší" hrozbu před sebou.
@Say (11.08.2013 00:14): Hmm tak gold ammo? Mně sa nikdy nepovedlo dat tieru 5 a 6 víc než 30-50 DMG kromě německých medek které jsem trefil nejak šikovně z boku hellcatu a T49.

Jinak jsem Hellcat vyměnil za T25/2 (chcu T28 prot) a je to otřesné. :D měli by jim prohodit HP a tiery. Začal jsem vozit goldy protože s 250 pene nebo kolik to má prostřelím cokoliv na rozdíl od těch 160. :D
M5 Stuart - 65 bitev, 68% win ratio (po tolika bitvách to nemám nikde), 2.1 Kill/death ratio, 192% dmg rating rev1 (3. nej u mě v téhle statistice)... Kdyby nebyl OP, tak si o takových statech můžu nechat zdát.
@pipboy (10.08.2013 22:14): Mno OP teda néni :D ale když stříláš z boku nebo trefíš weakspot tak to těch 160 dá. Problém je, že netrefíš ani hovno pokud půl hodiny nestojíš a nedoměřuješ a nemáš štěstí nebo nestojíš metr od cíla. Jinak scout mm je prostě fekál... WG by s tím neco měli udělat. Byt v jednej bitvě s tier7 scoutama a tier 9 tankama je fakt super. Zvlášť v teamu RED.

Tady jeden vtipný screen.
http://img46.imageshack.us/img46/8487/b2py.jpg

Krucinal fagot ten M5 Stuart je hrozny peklo proexpit, ten Chaffee bude tezce zaslouzeny tank. Rezignoval jsem a nakoupil do te houfnice goldy a teprv ted je to konkurenceschopne proti ctyrkam.