@Clorky (18.03.2014 23:38): No to se ještě taky uvidí.
Diskuze
Však počkej, až to vyjde :)
Teda ne, že bych jim to nepřál, ale to co tam píšou jim jednoduše nevěřím.
@MarezCZE (18.03.2014 19:02): Snad jo. Oni, když něco dělají, tak to dělají pořádně. Viz snad 10x oddalovaná Misery 2.0. Sice se po vydání spoustě lidí nelíbila, hlavně kvůli nad míře itemů, ale dle mého jde o jeden z top moderských počinů. Těžká navíc ani náhodou není, kdo tvrdí opak, tak to prostě neumí.
Vždyť si každý druhý stěžuje na obtížnost, že je moc lehká na jejich moddb stránce :D.
Takže očekávám něco podobného od této hry, určitě ne nějaký mainstream.
Vždyť si každý druhý stěžuje na obtížnost, že je moc lehká na jejich moddb stránce :D.
Takže očekávám něco podobného od této hry, určitě ne nějaký mainstream.
@Clorky (18.03.2014 18:50): Když se to tak vezme. tak v tom případě mozná lépe.
@MarezCZE (18.03.2014 18:45): Dělají na tom modeři Misery. Nikdo ze Stalkera, ale hlavně teda N. Aaroe a Loner.
@Clorky (18.03.2014 15:56): K*rva, p*del, no končně. Dělá na to někdo, kdo dělal na Stalkerovi? Je to dlouhé, nechce se mi to číst.
@Say (09.02.2014 18:14): Zkus Day Z :D
@Say (09.02.2014 18:14): Tak mi to teda nepřijde ;). 2.1 je lehká, jen počkej, až tam implementují toto: http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/images
1. There is a constant, day-time background radiation affecting the player everywhere on the maps except for places which normally are surge hideouts,
2. Intensity of this radiation is primarily dependent on the amount of sunlight,
3. The more sunlight, the more severe radiation, meaning the sunniest days being the most deadly ones,
4. Radiation is severely decreased in rain or fog and it's dependent on the time of day and ceases completely during nights,
5. The player can shield himself from this radiation with normal means (suits, helmets, drugs) however, attaining a complete protection on a sunny / lightly clouded day is impossible,
6. Major changes to made to the Alife to support the above: regular NPC squads only venture out at nights, and during day remain in secure factional hideouts (locations of some factional bases moved to more secluded places). Well-equipped scientific squads have wider hours of activity,
7. Story-related NPC squads who're bound to stay outside permanently dress in proper protective suits to justify their presence there,
8. Increased mutant spawns and activity to fill the now deserted locations, previously lived in by humans,
9. Starting hour of all PC classes moved to the same hour in which the Black Road usually starts.
Tak samozřejmě musíš opravovat zbraně, starat se o oblečení a jíst... Jak by sis jinak představoval hard-core FPS/RPG hru z prostředí Stalkera? Psi tě potrhají, když je jich víc. Ale NIKDY, NIKDY se mi nestalo, že by mě zabil na jednu ránu... musíš brát taky v potaz, že když střelíš psa 9mm do břicha, neskolí se jako člověk. Je to to samé, jako u srnek. Když je napálíš loveckou puškou, ještě třeba půl minut v pohodě běhají. Navíc ti psi jsou zmutovaní a o dost odolnější, kvůli prostředí ve kterém žijí.
1. There is a constant, day-time background radiation affecting the player everywhere on the maps except for places which normally are surge hideouts,
2. Intensity of this radiation is primarily dependent on the amount of sunlight,
3. The more sunlight, the more severe radiation, meaning the sunniest days being the most deadly ones,
4. Radiation is severely decreased in rain or fog and it's dependent on the time of day and ceases completely during nights,
5. The player can shield himself from this radiation with normal means (suits, helmets, drugs) however, attaining a complete protection on a sunny / lightly clouded day is impossible,
6. Major changes to made to the Alife to support the above: regular NPC squads only venture out at nights, and during day remain in secure factional hideouts (locations of some factional bases moved to more secluded places). Well-equipped scientific squads have wider hours of activity,
7. Story-related NPC squads who're bound to stay outside permanently dress in proper protective suits to justify their presence there,
8. Increased mutant spawns and activity to fill the now deserted locations, previously lived in by humans,
9. Starting hour of all PC classes moved to the same hour in which the Black Road usually starts.
Tak samozřejmě musíš opravovat zbraně, starat se o oblečení a jíst... Jak by sis jinak představoval hard-core FPS/RPG hru z prostředí Stalkera? Psi tě potrhají, když je jich víc. Ale NIKDY, NIKDY se mi nestalo, že by mě zabil na jednu ránu... musíš brát taky v potaz, že když střelíš psa 9mm do břicha, neskolí se jako člověk. Je to to samé, jako u srnek. Když je napálíš loveckou puškou, ještě třeba půl minut v pohodě běhají. Navíc ti psi jsou zmutovaní a o dost odolnější, kvůli prostředí ve kterém žijí.
Tak to sorry, ale Misery ani náhodou... Ten mód se snaží všemožnými způsoby znemožnit standardní gameplay původního stalkera, takže místo toho, aby se hráč staral o přežití combatem a plněním questů, tak ho zajímá jen to, aby vůbec udržel svoje zdraví a někam došel bez QS / QL. Itemy jsou vesměs jen směskou různých medikamentů a jiných záplat na kde jakou kravinku... Jestli se to má přibližovat hardcore realitě, tak ani náhodou. Spíš takové FPS tamagoči, kde se musíš starat o svého stalkera. Dávat mu nažrat, dohlížet, aby nešlapal do kaluží, nechávat ho spát (dokonce i na to blbé spaní potřebuješ prášky), udržovat itemy opravené, promazané a čisté. Eh, hratelnost opravu zábavná.
Mám rád ve FPS co největší oddálení od arkádovosti (na modelu zranění nejvíc), ale ani toho blbého čokla nejde skolit puškou na jednu ránu. Kdežto mu stačí si do mě jednou kousnout. Fakt nevím, co se tím autoři snaží říct.
Mám rád ve FPS co největší oddálení od arkádovosti (na modelu zranění nejvíc), ale ani toho blbého čokla nejde skolit puškou na jednu ránu. Kdežto mu stačí si do mě jednou kousnout. Fakt nevím, co se tím autoři snaží říct.
@Arc (09.02.2014 12:37): Prostě nejlepší, už jenom ten styl hraní byl super. Všechno s klidem a ta atmosféra! Někdy si dám maratón těch jeho videí, občas mi připadalo lepší se prostě dívat, než hrát hru...
Nejvíc mě dostala ta jeho 'Cool story' :-D.
S.T.A.L.K.E.R. Let's Play SGM 2.1 - Part 32 - My "Cool Story" 2:00
Nejvíc mě dostala ta jeho 'Cool story' :-D.
S.T.A.L.K.E.R. Let's Play SGM 2.1 - Part 32 - My "Cool Story" 2:00
@Clorky (09.02.2014 11:27): Let's Play od Toustera na MISERY 1.2 sem viděl celý, jako jediný, nikdy sem na samotné let's playe nekoukal, je to škoda no :(
Tak jsem rozjel znovu Misery 2.1 Beta. Ty změny tam jsou teda vidět.
Za Assaulta mám zatím pět hodin odehráno, doporučuji všem. Je to ale třeba hrát fakt pomalu, jestli to budete chtít projet rychle, tak se ve všech těch nových věcech ztratíte. Já jsem po pěti hodinách zvládl snad to, co bych v normální hře zvládl za hodinu! Je to ale fajn, jsem spokojen. Zatím jsem ani jednou neumřel :-).
Jen je škoda, že se na to Touster vykašlal... pro mě pořád nejlepší let's player. Chtěl bych vidět novou Misery v jeho podání!
Za Assaulta mám zatím pět hodin odehráno, doporučuji všem. Je to ale třeba hrát fakt pomalu, jestli to budete chtít projet rychle, tak se ve všech těch nových věcech ztratíte. Já jsem po pěti hodinách zvládl snad to, co bych v normální hře zvládl za hodinu! Je to ale fajn, jsem spokojen. Zatím jsem ani jednou neumřel :-).
Jen je škoda, že se na to Touster vykašlal... pro mě pořád nejlepší let's player. Chtěl bych vidět novou Misery v jeho podání!
Muve spouští vlastní digi distribuci a dávaj (asi) dočasně Stalkera zadara. Běží to přes jejich downloader (takže žádný steamkey, škoda) - je celkem pěknej, nenáročnej, svižnej. Prozatím teda ale mají fakt tragickou rychlost downloadu, to snad časem zlepší.
Existujou i doplňky na misery, které trochu snižují rychlost nepřátel, upravují výbavu, opravují nějaké bugfixy a snižují ceny za opravy (jak jsem se dočetl, cena opravy zbraně je asi 4 krát vyšší, než stojí nová zbraň, což mi příjde naprosto absurdní) odkaz
@Bodkin (18.09.2013 22:55): Já začínal jako sniper někde u jezera. Kdesi v řiti, kde se nedalo nikam schovat, abych měl "krytá záda". 10x jsem to loadnul a pak odinstaloval. Mimo jiné i kvůli vyšším HW nárokům.
@Say (18.09.2013 22:22): Já to v současné době hraji. A to docela úspěšně. A to jsem zvolil Black Road začátek, kdy začneš v temné budově jen s nožem a baterkou, obklíčen spoustou zombies se zbraněmi.
Sice z některých design rozhodnutí je mi smutno a místy je to celé na facepalm, ale přestal jsem to hrát na kochání se a vžití a beru to jako 'pouhopouhou' výzvu (čti - jsem těžce hardcore jako všichni Misery fanové)
btw - další bug, nespawnulo se tělo Grouse, takže se Tremor krčí nad prázdným zakrváceným stolem.
Sice z některých design rozhodnutí je mi smutno a místy je to celé na facepalm, ale přestal jsem to hrát na kochání se a vžití a beru to jako 'pouhopouhou' výzvu (čti - jsem těžce hardcore jako všichni Misery fanové)
btw - další bug, nespawnulo se tělo Grouse, takže se Tremor krčí nad prázdným zakrváceným stolem.
@Bodkin (18.09.2013 22:12): Nehratelné, aby to bylo přesné.
@Clorky (18.09.2013 21:23): No tak mě jo. Buď mě na dvě rány zabil nějaký mutant, nebo mě rozkousala smečka divokých psů...
@Say (18.09.2013 21:21): To je blbost, mě se tohle fakt nedělo.
@Clorky (18.09.2013 21:05): Fakt, že mě zabilo cokoliv jakmile jsem se pohnul (a nebyla moc šance to zabít) mě dokonale odradil od hraní dál.
@Garret (18.09.2013 18:27):
@Say (18.09.2013 18:35):
Nemačkáte třeba 'L'? Ta svítilna je teď běžný item místo zbraně.
@Bodkin (18.09.2013 17:26):
Todle se mi fakt nestalo. Nic z toho až na to bodání do zad.
@Say (18.09.2013 18:35):
Nemačkáte třeba 'L'? Ta svítilna je teď běžný item místo zbraně.
@Bodkin (18.09.2013 17:26):
Todle se mi fakt nestalo. Nic z toho až na to bodání do zad.
@Garret (18.09.2013 18:27): Měl jsem to samé a potom uninstall.
@Bodkin (18.09.2013 17:26): Good to know. Misery 2.0 deleted.
já vychcípal hned na začátku, kdy na mě útočilo neidentifikovatelné něco (asi pes), ani nevim kolik, protože od půlky obrazovky dolů byla tma a nebylo vidět. svítilna na hlavě vrhala nějaké zvláštní světlo, jako by se do odráželo jen na krajích stébel trávy.
já vychcípal hned na začátku, kdy na mě útočilo neidentifikovatelné něco (asi pes), ani nevim kolik, protože od půlky obrazovky dolů byla tma a nebylo vidět. svítilna na hlavě vrhala nějaké zvláštní světlo, jako by se do odráželo jen na krajích stébel trávy.
@Clorky (18.09.2013 17:16): Je skupina Stalkerů u ohníčku, přiběhne smečka psů, pár stalkerů zabije a zbytek stalkerů se začne zabíjet mezi seboul, až zbydou jen dva, kdy se jeden opírá o bednu jako by se nic nedělo a druhý do něj ze dvou kroků pálí mosinem a nemůže ho zabít, anžto je nesmrtelný.
Všichni lidé a zombie (a nejspíše i mutanti) mají kolem sebe obří prostor kolizí, takže bodání do zad je poněkud náhodné. Hafani a jim podobní útočí rychlostí blesku, ideálně jim ani nestíhá animace pohybu, takže vypadají jako že jedou na kolečkových bruslích, v zadku raketový pohon.
A pak mi to na první mapě vyspawnovalo dvojici těch oblud chodících po rukou a bušících do země, které mě pronásledovali až k hlídce žoldáků, které pak zmasakrovali.
A na mostě u jedu na bloodsuckery se mi nevyspawnoval druhý klíč, jen ten první ve spadeném autě.
+ Milionkrát spawn mobů, které jsem zrovna zlikvidoval. Tj, oddělám trojici žoldáků, oberu je, puf, trojiče žoldáků je kousek za mnou a začíná střílet.
Všichni lidé a zombie (a nejspíše i mutanti) mají kolem sebe obří prostor kolizí, takže bodání do zad je poněkud náhodné. Hafani a jim podobní útočí rychlostí blesku, ideálně jim ani nestíhá animace pohybu, takže vypadají jako že jedou na kolečkových bruslích, v zadku raketový pohon.
A pak mi to na první mapě vyspawnovalo dvojici těch oblud chodících po rukou a bušících do země, které mě pronásledovali až k hlídce žoldáků, které pak zmasakrovali.
A na mostě u jedu na bloodsuckery se mi nevyspawnoval druhý klíč, jen ten první ve spadeném autě.
+ Milionkrát spawn mobů, které jsem zrovna zlikvidoval. Tj, oddělám trojici žoldáků, oberu je, puf, trojiče žoldáků je kousek za mnou a začíná střílet.
@Bodkin (18.09.2013 02:31): Jaké například bugy?
Nu, tak ten Misery 2.0.2 je docela slušně nevyvážený bugfest.
A peklo.
A peklo.
@Gonzalez (17.09.2013 14:17): Hrál jsem Snipera na Black Road. S běžným startem ti neporadím, to jsem nehrál.
@Clorky (17.09.2013 14:09): a za co jsi hrál? ... já si dal snipera, kterej se mi objevil v lokaci, kde jsou všude kolem mutanti (psi a ty prasata nebo co to je), utéct jim nejde... zkoušel jsem pak i toho uss a ten byl v pohodě, neobjevil se mi v klubku nepřátel a v klidu jsem došel na Skadovsk... radši bych ale toho snipera, ten se mi líbí víc
Základní myšlenka Misery je... KURVA MRTVEJ!
Teda, základní myšlenkou je... ZASE MRTVEJ!
Né, vážně... základní myšlenkou je nebojovat se vším na co narazíte, tím jsem se řídil a nějak po 5 hodinách hraní a lepšího EQ to už je v klidu.
Teda, základní myšlenkou je... ZASE MRTVEJ!
Né, vážně... základní myšlenkou je nebojovat se vším na co narazíte, tím jsem se řídil a nějak po 5 hodinách hraní a lepšího EQ to už je v klidu.
@Arc (17.09.2013 06:16): Ano hraju 2.0.2 ... No ještě tomu šanci dám, protože to vypadá naprosto parádně
@Gonzalez (17.09.2013 00:23): hraješ 2.0 ? zapni si HC mod :D, já nejsem fanda přehnaných (cheaterských) obtížností, ale k tomu stalkerovi to pasuje, naštěstí mě hra hodila poblíž jedná stashky se zbraní a náboji, ale i tak mi trvalo hodinu zlikvidovat 5 banditů :D
Tak jsem zkoušel Stalkera s Misery modem a koukám, že to asi není nic pro mě, v zóně nepřežiju ani 30 vteřin :D ... Ve startovní lokaci, jdu rovně a roztrhají mě psi, jdu doprava roztrhají mě psi, jdu doleva roztrhají mě psi, nejsem ani schopnej dojít do první bezpečný oblasti... a s těma 10 nábojama co jsem na začátku dostal toho moc nepředvedu.... občas mě příjde, že to některé módy s obtížností až přehánějí
Celá tato uhorková bola fajn, prešiel som všetkých S.T.A.L.K.E.R.ov, síce vo vanille, ale žiadny bug ma v nej už nečakal, práve som dorazil Pripyat.
@Aba (31.07.2013 22:29): Tak dobrý, že jdu teď spát.
@Garret (31.07.2013 23:10): Špatně hratelný pro ty, co všechny herní entity vyzívají k boji...
@Garret (31.07.2013 23:10): Špatně hratelný pro ty, co všechny herní entity vyzívají k boji...
@Garret (31.07.2013 23:10): Jak špatně hratelný? já hrál verzi 1.2 a bylo to tak těžké jak bylo psáno, ale že by tam byly nějaké problémy se říct nedá
Taky by mě zajímala qualita, protože první Release misery mi přišel velice spatne hratelny
@Clorky (31.07.2013 16:07): pak mi dej vědět jakej ten mod je
TAHÁM!!!
staženo :D
@Clorky (31.07.2013 16:07): Vy jste jak nadrženci před Apple Storem :)
Už to má vyjít, každou chvíli.
Asi si to taky nainstaluju a zkusím ten mod. :)
@Clorky (31.07.2013 11:13): Akurat to dobre vychadza. Vecer by som mal zakratko dohrat Shadowrun (asi uz len zaverecna miestnost ma caka) a mozem hned instalovat CoP.
@Arc (27.07.2013 06:25): :D
http://www.moddb.com/mods/stalker-misery
4,5 hodiny do releasu... SLINTY SLINT.
http://www.moddb.com/mods/stalker-misery
4,5 hodiny do releasu... SLINTY SLINT.
@Clorky (26.07.2013 22:26): Čas zabíjím u Firefall Beta, jinak bych to asi nevydržel :D
Za 4 dny je to tu pánové...