Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@pipboy (11.11.2013 19:42): U mňa rovnako! Pri prvej hre som odignoroval takmer celý Corath, to mesto sa mi jednoducho nepáčilo a tak som sa naň vyprdol. Aj do základne Lovcov som sa dobíjal tak ako ty - zbieral som talizmany okolo Albu a škrípal pri tom zubami. Nakoniec som to ani nedohral, ghoulíci boli v presile a nakopali frájovi riť. :D

Podobne som ale hral aj Fallout 2, ten som bez návodu a v angličtine dohral až na tretí pokus a furt som dostával na frak. Robí to z neho špatnú hru?
@pipboy (11.11.2013 19:42): Však levelovať môžeš aj súbojmi :) Tiež som nemal príliš dobre rozložené schopnosti a boj mi robil spočiatku problémy, postupom času som sa do toho dostal a zvládal ich. A keď aj náhodou nie, tak som sa im vyhol. To čo v tomto prípade vyćítaš je o niečo vyššia obtiažnosť súbojov, ale fakt sa to dá a nemusiš brať všetky questy...
@valcik (11.11.2013 19:10): ooh, tady bych nesouhlasil to je zcela vylucne chyba hry. Neni mou povinnosti v RPG - tim spis v pripade Falloutu - skocit po kazdem questu, ktery mi designeri milostive predhodi. Snazim se hrat nejaky charakter a ukoly si podle toho taky vybiram.

(A vubec je zcela absurdni, ze musim resit co vlastne delat dal na *hlavni pribehove linii*, to je cisty designersky fail.)
@pipboy (11.11.2013 18:58): A presne o tom píšem. Talizmany sa dajú získať viacerými spôsobmi a netreba ich hľadať pri stretnutiach s ghoulíkmi. Hra je prepracovaná, lenže mnohí sa príliš ponáhľajú, hromadu možností vôbec neobjavia a v závere dostávajú kvôli nízkej úrovni postavy na frak. To ale nie je chyba hry, chce to len trocha iný prístup. ;)
@valcik (11.11.2013 18:39): hahahah. ne.

V tuhle chvili to vidim tak ze budu litat okolo Albaquerqe jak kreten dokud nenarazim na dostatek setkani lovcu s ghoulama a nenazbiram 10 amuletu, protoze na ferovku dam se stestim skupinku tri a zadnou jinou cestu dal nikde nevidim, coz mi radost nedela.

Ani mi nedela radost, ze vsechno co jsem si na zacatku zvolil jako talenty se zatim zda byt vicemene k nicemu. Mozna by to k necemu bylo, kdybych do toho lil body, ale jaksi jsem musel dohanet bojovy dovednosti, protoze kazdej debil ma tri prdele hitpointu a nez nekoho desert eaglem oddelam (uz ho nemam, ale dlouho jsem ho pouzival) tak me jeho kamaradi 4x rozstrilej na kasi.
Mount je Aba (uživatel dříve známý jako konvice) ? Jak je možné, že Mount hodnotil Planescape Torment 40. procenty zatímco jak Aba tak konvice mu dali maximální skóre 100 procent ? Nebo je to zas nějaký trolling ?
@Mount (11.11.2013 17:09): "co vlastně na modu hodnotit? Grafiku? kterou nedělali? postavy? které neanimovali, mechanismy hry? které nevytvářeli?"
To není úplně debilní argument ale - musíš to prostě hodnotit jako modifikaci :) takže jen tu hodnotu, kterou vytvořili kucí (a možná i holky).

A neviděl bych to jako protekci, upřímně, co je to za projekci, když Ti sem frknou hru - to tvůrce nijak extra neobohatí, spíš je to výhoda pro nás, že pod hrou můžem kecat a nemusíme tak zasírat prostor u Fallout 2.

A že tu chceš Mafii nebo tu druhou hru - výjimka je prostě výjimka, nehrotil bych to.
@M.a.t.t. (11.11.2013 17:08): hje, no i treba doptavani se na detaily postav jinak mimo quest, typicky treba doktoru, treba i v jinych mestech. Ono vubec treba mi taky neni jasne proc by jedine tri karavanove spolecnosti vsecky mely hlavni sidlo v jednom meste a jeste jezdej stejny trasy, to je imho blbost.
@Všivák (11.11.2013 17:06): já se hře nemstím, ten mod mě nějak extra nenadchnul a kecy tipu je to lepší než fallout 1 nebo 2 mě naprosto uráží a vytáčí, za deset let práce toho moc nepředvedli a to adorování je víc než přehnané. Nemám rád protekci a co vlastně na modu hodnotit?

Grafiku? kterou nedělali? postavy? které neanimovali, mechanismy hry? které nevytvářeli? Zbývá mi pak děj a prostředí a to mě moc taky nenadchlo. Kdyby to byla samostatná hra má tak 70 %, ale jelikož je to jen mód a ještě tlačený sem z protekce...tak jsem si dovolil vyjádřit svůj postoj, tímto pro mě veškerá diskuze končí.


Bohužel jsem velkým nepřítelem protekce a to v jakékoliv podobě, ze svého okolí mám stovky případů a o to více mě mrzí, že se tak děje i zde.
@pipboy (11.11.2013 17:02): Dialógy mi hlavne spočiatku prišli slabšie, pravda. Neskôr som si na ne zvykol, ale klasická úroveň Falloutu to nie je. Ale parťáci mi prišli dobrí, hlavne v tom, že živo reagujú na okolie.

Súhlasím aj v tom, že v niektorých prípadoch sa ponúkala aj iná možnosť riešenia, ktorú však tvorcovia do hry nevložili. Napríklad aj zradiť postavu, ku ktorej som sa naooko pridal, ale jej quest ešte nesplnil.
@M.a.t.t. (11.11.2013 16:56): no ja od toho tak nejak cekal komplexnost cca dvojky. Ze nekdo se na ty questy dival a zkoumel kdy by co slo propojit a doplnit. Ale spis to vypada ze kazdy quest mel predem dana reseni, ktera na okolni svet logicky navazane nejsou a navic dialogy na me casto pusobi tak nejak napsane stylem "abych to mel z krku"

Coz mi pripomina ze me desne vytaci ze vsechny postavy jde narvat asi do tri archetypu: drsnak, pasivne agresivni, slusnak. Nejake blizsi prokrelseni charakteru postav skoro neexistuje, jen si odkecaj to svoje cca jako v FO3. Ta holka z Albaquerque co se ke me pridala byla asi prvni postava ktera znela zajimave, ale vydrzelo ji to prave asi tak dokud neopustila mistnost ve ktery jsem ji nasel, dal uz je to zas tragedie.
Čo tam po protekcii, skôr by ma zaujímalo ako by si predstavoval komplexnejšiu a prepracovanejšiu hru. :)
@Mount (komentář): Nevím jak konkrétně tohle splňuje kritéria komentáře. Ano, je to názor ale hodný formátu diskuze. Mínusko ale dávat nehodlám, na to je tam málo trollení.
Díky za pomoc, jdu pokračovat:) Ten list se mi líbí nejvíc (víc než vražda, zlodějina nebo záludné plížení :)) protože tak se dá řešit ve Falloutu skoro vše, ale tohle je originální...trochu
@Gromnir (11.11.2013 12:20): Ide to aj regulerne bez nasilia, niekde v jeho kancelarii myslim je list odkazujuci na obchodnika, alebo ho ma pri sebe a treba ho okradnut uz si nepamatam, ale bud alebo bud - v tej miestnosti je list.
Chci se zeptat jde získat informaci o mizení dětí v Císařství jinak než, že se musím nechat znásilnit od toho vojáka??
@pipboy (10.11.2013 01:10): Jop, Lovci v základni sú zhovorčivejší. Sú aj iné možnosti, ako sa dostať dovnútra, ale závisí to od vlastností postavy. A hra sa dá dokončiť aj bez návštevy Lovcov, ale to je cesta pre pravého drsňáka. :)

edit:
Talizmany im pokojne predaj. Nie je to úloha a na prijatie medzi Lovcov to nestačí, získaš akurát voľný vstup do ich základne.
No, já dělal taky proti Anonymovi, ale... :-D
ukáže se, že Elisa je Anonym.
Ok, tak som to nepostrehol. Ale Anonym to v podstate myslel dobre, takže... :).
@mazar1234 (08.11.2013 21:55): já mám štěstí 5 myslím a právě byla to má snad první děvka i když jsem to měl před tím uložené, než jsem sní nato vlítnul, ale myslel jsem, že to vyléčím kdekoli tak jsem to nenahrával a byla to osudová chyba, jinak drtí mi to odolnost měl jsem 10 a ted mám 8 a jde pořád dolů
@Majkee (08.11.2013 21:40): jo no stim jsem mluvil a poslal mě doháje říkal, že léčit smí jen občany a že mají léky jen pro sebe a že si mám dávat pozor ským spím a čau, tím to haslo. Takže už nemám šanci jo? nedá se stát nějak občanem Albuquerque?
@M.a.t.t. (07.11.2013 11:18): Logické to bylo velmi, protože anonym byl... Ha, to na tom bylo to skvělé. Byť si stále nejsem 100% jist, protože ten poslední souboj byl příliš těžký a nešel ustřílet, takže tam mohlo být ještě místo na nějaké překvápko.
@pipboy (09.11.2013 10:14): Myslím, že celkovo do troch. Jedna trasa sa sprístupní u Crimson Caravan po tom, ako splníš úlohu od Demetreho. Využíval som hlavne cesty do Corathu, na ktorých číhajú nájazdníci a občas párači; pri cestách do Albuquerque sa dá naraziť na ghoulské hliadky.