Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Adieu (25.12.2013 16:06): vidíš, to je pěknej a věcnej popis fůry novinek. nějak jsem jim asi ještě nepřišel na kloub. ale první dojmy u mě fakt nadšení nepřipomínaly ani zdaleka. To video souboje vypadá opravdu realisticky. Ale tomu, co jsem zažil při zkoušení multi to neodpovídá. Tam kolem mě v zběsilém tempu lítali a skákali hráči mlátíce kol sebe zbraní, přičemž já je nedokázal zasáhnout a oni mě klepli za několik sekund. nejvíc mi to připomínalo minecraft styl skákej, běhej a mlať kolem sebe. na pohled nic moc, ale asi účinné.

@Mount (25.12.2013 16:43): snižovat obtížnost se mi právě nechce, přece bych měl dát hru na obtížnost normál (zvlášť, když to v MaB nebyl problém). pokud to autoři nepřepískli.
@musa (25.12.2013 13:19): sniž si obtížnost budeš rambo ;-D Taky tak občas hraju, když si chci užít pořádný jatka.

Navíc mount and blade své kvality potvrzuje už jen v tom, že war of roses je už free to play propadák a to se prosím snažili zkopírovat bojový systém z mountu a moc se jim to fakt nepodařilo. Warband má perfektní bojový systém. Jediné co bych uvítal jako změnu, je větší možnost odzoomovat postavu. Mno na dvojku se celej třesu :)
@musa (25.12.2013 13:19): V čem je lepší? Třeba že už neni tak lopotnej jako důchodci mlátící se deštníky? Že jsou animace kvalitnější, je mnohem rychlejší a je větší výzvou, což se ukáže až v multiplayeru, který je hlavní kvalitou celé hry? Že přidal chamberblocky (tj. protiútok -odražení úderu vlastním úderem a plynulým přejitím do útoku) které mnozí hráči aktivně hrající multiplayer ani nikdy neovládli? Jsou to celý roky, co jsem hrál původní M&B s jeho nesrovnatelně méně dynamickým soubojovým systémem, ale dodnes si pamatuju, jak jsem v betě Warbandu sledoval jeho evoluci, jak tehdy měli hráči problém s blokováním, když se přešlo z automatického na manuální blok (tady se nabízí otázka jak to vlastně hraješ ty, když se věnuješ pouze singlu), a jak jsem byl téměř každou změnou nadšen. A nadšen jsem dodnes, protože zábavnější soubojovej systém dosud neexistuje.

http://www.youtube.com/watch?v=phqamumh_dk A to nejsou nijak extra hráči. ;)
@Matthew.J (25.12.2013 13:09): porovnání při průměrné obtížnosti MaB a MaB:W. Pravda, v původní hře šlo dělat veliké, až nerealistické hrdinské činy, tady je obtížné dělat činy alespoň průměrné.
@musa (25.12.2013 12:20): No máš možnost udělit větší DMG připraveným útokem než panickým šermováním. Taky mně to přijde realističtější co sa tej rychlosti týče. Rozhodně néni horší a je to enom o zvyku.

BTW tů nepřiměřenů obtížnosťů myslels co?
@musa (24.12.2013 16:32): No demenci bych autorům neupíral, ale rozhodně ani hráči, který osvobozuje typem "rambo style". ;-D
Vem to obléhačkou, vypleň a máš klid. V jiném případě se koukni na ramba :D
Ještě jednou budeš prskat po Mount and blade a najdu si tě... ;-D



@musa (25.12.2013 00:50): furt si to hraje na simulaci, dám ti vědět až to změní na arkádu pro děcka. Nevyrovnaná obtížnost...mno řekněme že jen idiot(a já) se vrhne proti pěti Husklarům. ;-D Je to všechno o citu pro věc, pak budeš vědět kdy se ti vyplatí s 50 členou skupinkou vlítnout na 150 členou a kdy naopak se 150 členou utíkat před padesáti členou jak jen půjde :D
Souboje jsou čistě o skillu, časem na to přijdeš, jináč pro nooby tam jsou train groundy, tak trénuj
@musa (23.12.2013 16:52): po hratelnosti? wtf dyť na ní nic neměnili ;.D

@musa (25.12.2013 00:50): chce to větší skill, pak si uvědomíš k čemu jsou ty příkazy dobré a jak s nimi nakládat, každý kdo hru hrál ti řekne, že lze hrát bez příkazů, ale za cenu větších ztrát a častým ležením držkou v blátě ;-D
@musa (25.12.2013 00:50): Ale kuřineček... Soubojový systém je lepší enom tam trochu jinak funguje časování (silné a slabé nápřahy a celkově je to trochu rychlejší) a ty si na to potřebuješ zvyknůt.

Vydávání rozkazů si nepamatuju jak přesně v původním MaB vypadalo, ale néni to náhodů enom tak, že nekteré rozkazy sů přeházané do jiných kategorií?
@Adieu (24.12.2013 21:47): yop, toť můj názor. udílení rozkazů: komplikovanější a v podstatě zbytečné. údery? trágoš mňágoš, jedouce na koni mám problém vůbec někoho trefit. dost s tím má co dělat fakt, že postava vypadá, že má při nápřahu vykloubené rameno a zlomený loket, zaměřování a odhad jdou tak dost do háje. místy nepřiměřená obtížnost a tak dále a tak dále.
mám dotaz na zkušenější velmože: dostal jsem quest. tatík pláče, že jeho urozený synek padl do zajetí. tož dělám výlet k hradu, kde jeho ratolest úpí ve sklepě, abych mu dopřál lepší zítřky. v hradu před žalářem podplatím stráž a jdu zmapovat terén. v žaláři jsou se synkem zajatí ještě dva další šlechtici a jestli bych je nevzal na svobodu všechny. ale ovšemže! bachař mi nechce dát klíče od pout dobrovolně a řve o pomoc. je třeba ho uspat. vbíhám do kobky a osvobozuji vězně. slabošky mě upozorňují, že po zdejší stravě nejsou ve formně. soucitně jim doporučuji držet se za mnou a nekřičet moc nahlas. venku už zatím čeká hradní hlídka, cestu je třeba si probojovat.

a tady začíná další kapitola odfláknuté práce vývojářů. hned co vyjdeme z vězení se na mě zachránění velmoži vrhnou. považují mě za nepřítele. no to snad... no nic snažím e jim čistit cestu a manévrovat je k východu na druhé nádvoří. občas se někde zaseknou a je potřeba je lákat dál. jdou za mnou až na ochoz druhého nádvoří. dál ni krok. a to je vše, hradní hlídka je poražena, lordi blbě naskriptovaní, ale volní. opustit hrad však nelze, hra mi to nedovolí. nakonec zkouším panáčky omráčit. okamžitě je mise na konci, zdárně opouštím hrad. šlechtici ovšem ne, byli zraněni a opět zajati. zkoušel jsem to minimálně 3x, velmi vtipné. nuže, kdo mi poradí, jak se tenhle vypečený quest dokončuje? Prosím?

@Red (23.12.2013 22:55): žel není, myslím tím bojovou stránku hry
nuže po několika hodinách hraní mám silně smíšené pocity a cítím značnou rozladěnost. hra obsahuje mrtě vylepšení co se propracovanosti a komplexnosti týče. pokud jde ale o hratelnost, je to oproti původnímu MaB vcelku bída, alespoň tak to zatím vnímám.

edit: ne, takto ne. tohle je herně oproti předchůdci tak domršený díl, že mi to hlava nebere.
Zlomené srdce
Donuť svou milovanou osobu se s tebou rozejít.

jak to udelat na netu neni nic.Delam to za zenskou postavu
@Aba (29.09.2013 01:54): Myslím že věc na kterou se ted soustředěj nejvíc je možnost módování. Jelikož když už v základním modu bude chybět hodně věcí vždy se najde někdo kdo to ten mod rozšíří nebo vytvoří úplně nový. Sami říkali že budou chtít udělat eště lepší editor než byl ve Warbandu a že možná se o něm dozvíme víc "soon".
Zrovna ted na TW foru dokonce vývojáři aspon trochu komunikují s komunitou takže možná to "soon" bude opravdu soon. http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,249537.11400.html
@Thunderon (27.09.2013 22:14): já si myslím, že jim to pohodlně jistí kickstar :)) když už půjde do tuhého, ale podle mě se jim to stejně pomůže možná zacálovat Paradox, páč po své sračce War of roses, se mají furt od nich co učit :). Každopádně čím komplexnější to bude, tím víc to bude fajn. Dokázal bych si představit takovou komplexnost, že kdyby člověk chtěl, tak nemusí vystrčit prdel z hradu :) a bude se královsky bavit.
Proč 100%? Protože Warbanda hraju cca 3 roky na kompetetivní scéně a pořád je včem se zlepšovat zvlášt v teamfightech, taktikách apod. Streamy jednotlivých zápasů, rozhovory s hráči, jeden turnaj za druhým komeptetivní scéna se ted hezky rozjíždí bohužel M&B má malou reklamu takže je všechno na nižší úrovni.
Na singla sem už nějakej ten měsíc nešáh. Je škoda že většina lidí ani neví jakej má multiplayer potenciál. Všichni to znají jako singleplayerovku s hodně módama.
Btw. mainstream kopii se už pokusil War of the roses(pěkná sračka samozřejmě)
Hele chci se vás zeptat na to jaký módy jedete? Které vás baví atd.

Já teď jedu diplomacy(importoval jsem si svoji postavu na 40 levelu s půl mega penízků :D), jako že ten mód byl hodně chválenej, ale asi si zatím nejsem příliš vědom změn.
Nevíte o nějakém komplexnějším módu? Třeba i s mapou Evropy a propracovanou diplomacií(možnost požadovat území atd.)
Na Metacritic to má 78 z recenzí a 8.6 od uživatelů.

Jestli někdo kouká po trojáčkových hrách, tak ta co při vydání šla za nějakých dvacet dolarů asi není dobrá volba.
@vapiscz (07.07.2013 21:04): tvé hodnocení je tvůj názor a nikdo ti jej ani nebere, já zase neshledávám 90 % AAA titulů zábavnými. Je to většinou pěkná nuda, ale neboj na tebe se taky dostane, úspěch mount and blade určitě způsobí to, že se o něco podobného pokusí mainstream, který do toho narve 110xkrát nižší obtížnost a pět tisíc achievmentů a skill tree až do prdele. :D
@vapiscz (07.07.2013 21:04): "Ale technickým zpracováním se hra rozhodně neřadí mezi AAA tituly" A to s hodnocením sůvisí jak proboha? :D Když neco néni AAA tak to nemože mět vysoké hodnocení?

"Už tutoriál byl prošpikován bezpočtem bugů." O to s nama poděl... já nepamatuju jediný bug za 200 hodin hraní (včetně používání modů).
ještě méně vypovídající hodnocení než na základě zkušeností s demoverzemi her tu snad byly už jen ty od konvice
Zkusil jsem si jen demo, pročež nebudu psát komentář. Nicméně za sebe říkám, že nechápu, jak ta hra mohla dostat tak vysoké hodnocení. Už tutoriál byl prošpikován bezpočtem bugů. Já chápu, že se jedná o unikátní systém, který rozhodně vypadá zajímavě. Ale technickým zpracováním se hra rozhodně neřadí mezi AAA tituly, pročež místních 84 % je snad špatnej vtip. Pochopil bych 65 %, pochopil bych, že zarytí fanoušci dají 75 - 80 %. Cokoli víc mi však přijde jako nedostatek hráčských nároků, potažmo dobrovolná slepota výměnou za zmiňovaný unikátní herní systém. Za mě každopádně 50 % a víc ani ťuk.