@
valcik (02.01.2014 01:58): Já neříkám že je špatnej, ale zbytečně z něj děláš celebritu, kdyby nebylo Briana Farga, nebylo by ani jeho. Když se dělali fallouty neuměl skoro nic. Fargo v jednom rozhovoru mluvil krásně o tom, jak se všichni teprve učili tvořit hry a každej od každýho. (Když přišli Black isles, že chtějí dělat baldur s gate, neuměli si ani implementovat hudbu a zvuky do hry, to jim udělali lidi z Interplay atd.) Takže mi tady nemluv o nějaký legendě typu pěšák. A nemusím ti říkat, že celkem jseš mimo, ale jako pohádka se to pěkně čte, ale jak chceš dáme si trochu historie. Na falloutách jendičkách dělal POUZE producera(docela smutné, když poslední slovo i tak měl Fargo :D), oka ale zmiňme si jiné ZASLOUŽENÉ legendy Interplaye, kteří na této hře také makali: Division Director - Feargus Urquhart(tenkrát ještě jako externí pracovník, pak jak je známo přichází spolupráce na Falloutách 2 NE- fallouty nevznikali na žádném posraném infinity egine), Art Director-Leonard Boyarsky; Lead Designer-Christopher Taylor a pak nelze opomenout Marka Morgana a takhle bychom mohli pokračovat, že ?
@
valcik (02.01.2014 01:58):
O kvalitách Tima Caina vypovedajú jeho hry.
Chceš mi říct, že všechny dělal sám? Hmm...
@
valcik (02.01.2014 01:58): Je to tak, cenu značky bych vůbec nezpochybňoval, Fallout se stal světovým hitem a jestliže ještě dnes to lidi hrají a stále se ta hra prodává, o něčem to vypovídá. Navíc, jestliže jako rpg žánrová revoluce byl vnímán už Wasteland(svého času naprosto bezkonkurenční hit) a jeho pojetí "rpg bez magie", tak van Burien měl být novou revolucí, Fargo byl vizionář a do hry chtěl implementovat konkurenční party hrdinů, kteří by také dělali úkoly a mohli jste se s nimi střetávat atd. To polidšťování postav a charakterů, snaha o vytváření jejich identit je taky jeho vize a ve falloutách 2 je jasně vidět, že se uplatňuje, Black isles to pak naplno rozvijí ve PST, kde vás členové vlastní družiny mohli i zabít, když jste se jim znelíbili.
Fargo má naštěstí wasteland, přičemž všichni dobře vědí, že fallouty nejsou ničím jiným než pokračování watelandu, první fallouty jsou plný narážek na wasteland. Wasteland 2 pro lze legitimně vnímat jako fallout 3.
Něco jako spor s codemaster a Bohemií o Flashpoint, kdy Bohemka nakonec vyrazila s Armou.