Tak youtube je plný gameplayů, internet recenzí, žádný zajíc v pytli to není.
Diskuze
@Arc (12.01.2014 02:15), @Chuck (12.01.2014 09:19): Jak je ctěná libost
@Arc (12.01.2014 02:15): Buď rád jen za 7,5 €, já to měl skoro za dvojnásobek. :-/
@Bodkin (11.01.2014 23:56): dal sem dvě mise v coopu, a lituju těch 7.5€ček, taková kravina, když k tomu přičtu naprosto tragicky zpackaný singl tak se mi chce brečet...
Výborné. Příběh, prostředí, zbraně, vlastně všechno.
Sice bych dal přednost podobně maximálně upravené Dvojce, tj afrika, devadesátky, zaměnitelný hlavní hrdina, ale tenhle opačný přístup zmákli na jedničku.
Není tu někdo, kdo by dal coop? He?
Sice bych dal přednost podobně maximálně upravené Dvojce, tj afrika, devadesátky, zaměnitelný hlavní hrdina, ale tenhle opačný přístup zmákli na jedničku.
Není tu někdo, kdo by dal coop? He?
No zkusil jsem a zařadil jsem mezi hry, které čekají na lepší grafiku :D Jede to dobře, ale né dost dobře :D
@Arcee (20.12.2013 23:33): to pozdě bylo k tomu, že sem se to dozvěděl dřív (že ej sleva) :-D
Já nad tím před týdnem přemýšlel, ještě že jsem počkal :D
@Arcee (20.12.2013 23:24): Pozdě, koupeno :-D
Na steamu za 7 a půl éček, delux edice za 10.
Bože, ten maník z 'Monkey see, monkey boom' questů je taky solidní magor :D
Grafiku to špatnou nemá, ale nevíte o nějaké modu, který by zlepšovat to konzoloidní vykreslování textur a funguval by v dx11 režimu? Našel jsem jen něco na prodloužení dohledu na objekty, ale to mi zas žere celkem dost fps :-/
@Ebb (14.12.2013 01:23): Vadný design by znamenalo, že něco nefunguje, jak má... Tady se jedná pouze o záležitost preferencí.
@Ebb (14.12.2013 01:23): V žádném případě. To že se jim povedlo co chtěli ještě neznamená, že to je dobré a funguje to. To už záleží na jednotlivých konzumentech
@Bodkin (14.12.2013 01:07): Tá veta ospravedlní každý vadný dizajn.
@Ebb (14.12.2013 00:59): A já se obávám, že přesně tohle byl jejich cíl a úmysl a tudíž se jim to povedlo na výbornou.
@M.a.t.t. (14.12.2013 00:25): jj lepšie je mať atrakciu za každým stromom a postavu s GAD poruchou.
Našťastie. Pohybovať sa po prázdnom ostrove s hlavnou postavou bez osobnosti by asi ľudí nebavilo :)
@Drolin (13.12.2013 23:45): :P Zrejme si to uvedomil a pred trojkou už nenechal nič na náhode.
@Ebb (13.12.2013 23:35): Ono, druhý díl FC je absolutní formou FPS, která se nedopatřením dostala k až příliš širokému publiku - stále mě fascinuje, že distributor ponechal takovouto formu až do vydání :).
Podľa mňa je to ďaleko horšie od dvojky. Neporovnateľne horšie.
@Bodkin (13.12.2013 22:21): Hej ten "for casual retards HUD" je najvacsie minus celej hry.
Ale oproti zufalo nudnej dvojke je to "svetelny krok pre paranstvo".
Ale oproti zufalo nudnej dvojke je to "svetelny krok pre paranstvo".
Skvělé, zábavné, chytlavé a ten powertrip je rozkošný.
Navíc se mi zdá, že někdo vyloženě četl mé shrnutí 'Co by stačilo, aby byl z FC2 nepřekonatelný kult' a snad celé to vrznul do trojky. Bohužel, že při tom nadělal zase pár hlodů, protože ten In-Your-Face hud je dle mého krok zpět, sice chápu tu neustálou minimapu kvůli těm loot bednám a relicům, ale ty mi příjdou totálně zbytečné a takové 'theme parkové', ale zatím spokojenost.
Navíc se mi zdá, že někdo vyloženě četl mé shrnutí 'Co by stačilo, aby byl z FC2 nepřekonatelný kult' a snad celé to vrznul do trojky. Bohužel, že při tom nadělal zase pár hlodů, protože ten In-Your-Face hud je dle mého krok zpět, sice chápu tu neustálou minimapu kvůli těm loot bednám a relicům, ale ty mi příjdou totálně zbytečné a takové 'theme parkové', ale zatím spokojenost.
@Walome (13.12.2013 19:20): Ty máš něco proti jedničce?!;)
Ale na trojku jsem vcelku zvědavý, dvojka nebyla vůbec marná (a to sandboxy moc nemusím).
@Chuck (13.12.2013 19:16): A tu dvojku jsi vlastně zkoušel? Podobné to sice je, ale alespoň to není plné tebou níže zmiňovaných pitomostí (i když pár se jich také najde) a navíc se odehrává v zajímavějším prostředí.
Ale na trojku jsem vcelku zvědavý, dvojka nebyla vůbec marná (a to sandboxy moc nemusím).
@Chuck (13.12.2013 19:16): A tu dvojku jsi vlastně zkoušel? Podobné to sice je, ale alespoň to není plné tebou níže zmiňovaných pitomostí (i když pár se jich také najde) a navíc se odehrává v zajímavějším prostředí.
@Chuck (13.12.2013 19:16): Naopak, díky bohu za to :)
@Walome (13.12.2013 10:59): No jo, škoda, že s jedničkou to má společný leda tak název.
Našiel som prvé pozitívum. Správa, "Your wallet is full, craft a bigger one" ma slušne pobavila.
Tenhle save systém je dneska normální, mně už to snad ani nevadí. Dřív jsem si hry ukládal a třeba se časem vracel na oblíbená místa, ale to už dneska nedělám.
@Chuck (12.12.2013 14:27): Ale tak Ty nejseš nadšenec z dvojky - my dva s Bodkinem jsme jediní šílenci, kterým se dvojka vyloženě líbí a byl jsem zvědavý, co řekne na trojku, která je, přeci jen, o něco víc "user friendly".
@Chuck (12.12.2013 14:27): Ale tak Ty nejseš nadšenec z dvojky - my dva s Bodkinem jsme jediní šílenci, kterým se dvojka vyloženě líbí a byl jsem zvědavý, co řekne na trojku, která je, přeci jen, o něco víc "user friendly".
@LuccinyHry (13.12.2013 09:58): Nah, se stavem mých kožek jsme všichni spokojeni.
@Bodkin (13.12.2013 08:53): Aha, tak to se omlouvám. Myslela jsem, že tě ta ztráta kožek mrzí ;)
@LuccinyHry (13.12.2013 00:25): Ano, to vím, psala jsi to hned pode mnou. Reagoval jsem na Paulovu zkoušku o pár dalších příspěvků níž.
@Bodkin (13.12.2013 00:13): Nevím, jak jinak než česky to napsat, ale default klávesou F9 se ti hra kdykoliv během pobíhání kolem (ne při hlavních misích) uloží. O. Nic. Nepřijdeš. ;)
Po smrti jsem ztratil všechny kožky, co jsem nabral po posledním savu. Hraju na Warriora. Že by obtížností?
F9 = quicksave, načte vás to na checkpointu, ale neztratíte loot (jinak smrtí přijdete o kůže a tak)
Smrt ve FC3 je bez postihu. Objevíš se jen o kousek dál...
@Maximus (12.12.2013 16:48): Teď jsem to testnul. Loadnul jsem, našel peníze, a aniž bych jakkoliv ukládal, nechal jsem se zabít. Po znovunarození v safepointu jsem měl stejný množství peněz jako v okamžiku smrti.
@Maximus (12.12.2013 16:48): Podľa mňa je to neintuitívne. Už ten respawn je idiotina,... čo to je onlinovka ?
@Ebb (12.12.2013 16:42): Ale preco? To, ze sa to neda stale ulozit kedy chces ale je v tom strach a opatrnost ked ides dzunglou - lebo ak Ta napadne tiger a nedas si pozor tak zomres alebo ides na aute a vymyslas kokotiny (ako ja som sa na aute vyrubal niekam z utesu velakrat) - ked spravis chybu tak zaplatis. Je to sice krute ked sa musis znovu trepat cez pol mapy, ale dodava to hre presne to, co by jej chybalo ak by bol save system castejsi.
@Paul (12.12.2013 16:45): Tak ked nieco nove zoberes a potom Ta zabiju tak to pri respawne nemas. Ale tak to je snad normalne.
@Paul (12.12.2013 16:45): Tak ked nieco nove zoberes a potom Ta zabiju tak to pri respawne nemas. Ale tak to je snad normalne.
Ale co si pamatuju, tak když ve FC3 člověk zemře, tak se respawnuje u nejbližšího safe pointu, a to co u sebe měl v okamžik smrti tak má stále, nebo ne?
Mě ten systém přišel ok, nepamatuju si že bych někdy přišel o progres.
Mě ten systém přišel ok, nepamatuju si že bych někdy přišel o progres.
@Maximus (12.12.2013 16:26): Jo, napsal jsem, že mě při těch toulkách zabili, ale opravdu jsem to neuvedl proto, abych si stěžoval, že se tak stalo a já to té hře rozhořčeně vyčetl. Kdybych měl hru hodnotit podle toho, kolikrát jsem v ní zdechnul, musel by např. SWAT 4 dostat maximálně 5%. :-/ Máš pravdu, že jsem jel po příběhové lince, protože lovit zvířata, abych si z jejich kůže vyrobit šrajtofli, tj. jedna z těch věcí, které mi hra nabízí, jsem opravdu nedocenil.
Ten save systém je na k****, povedzme si na rovinu.
@Chuck (12.12.2013 15:55): Chapem to tak ako si to napisal - podnikol si nejaký ten výlet, ale Ta zabili a kedze bol save dost daleko tak Ta to nasralo a uz si siel len po pribehovej stranke (najslabsia cast hry) a vobec si nedocenil to, o com cela hra vlastne je. Autori spravia velky žijuci ostrov plny volnosti a necakanych situacii a Ty hras len naskriptované príbehové misie. Tvoja smola.
@Maximus (12.12.2013 15:42): To chápeš poněkud....divně. Ne, je to jedna z věcí, která mi na hře vadila, ale určitě nepatří mezi ty zásadní.
@Chuck (12.12.2013 15:09): Takže hra je slaba kvoli tomu, že casto zdochnes a nevies to hrat hej?
Prave to je na tom super, ze clovek si musi davat pozor a ist opatrne a ked to doseres tak jednoducho ides od najblizsieho save pointu (niekedy cez pol mapy) ale vzdy je to len tvoja chyba.
Prave to je na tom super, ze clovek si musi davat pozor a ist opatrne a ked to doseres tak jednoducho ides od najblizsieho save pointu (niekedy cez pol mapy) ale vzdy je to len tvoja chyba.
@Red (12.12.2013 14:55): Já bych neřekl, že je problematické, ale u těchto typů her mi to nepřijde nejvhodnější, hlavně z toho důvodu, který jsem uvedl. Jo, Saboteur to měl řešené nějak záhadně. To byla jedna z mála věcí, kvůli níž jsem jeho vlastnictví velmi rád změnil.
@Chuck (12.12.2013 14:39): Narozdíl od Saboteura mi tady přišlo ukládání zcela bez problémů.
@M.a.t.t. (12.12.2013 14:33): Nedá se říct, že bych ho vyloženě neměl rád, naopak jsem takové toulky u téhle hry podnikal, ale pak mě naprdlo, když mě zadávil nějaký predátor a všechno, co jsem během těch toulek nasbíral, bylo v kopru. Takže bych docela uvítal quicksave.
@Chuck (12.12.2013 14:27): Škoda že nemáš rád open world. Toto je jedna z mála hier, kde ma len tak baví túlať sa prírodou, likvidovať nič netušiacich nepriateľov, loviť zvieratá, lietať rogalom, jazdiť si na loďkách, potápať sa, preskúmavať jaskyne atď. V tomto odviedol Ubisoft vynikajúcu prácu, svet narozdiel od druhého dielu naozaj žije. :)
@Walome (12.12.2013 11:29): Klidně to můžu udělat já. ;-) Ale dokud tu hru nesmažu, pořád existuje teoretická šance, že se k ní vrátím, zvlášť teď, když nemám nic nového. :-(
@Bodkin (12.12.2013 09:02): Vyskakovací chejchule už jdou vypnout?
Tak to jsem rád, trochu sem se bál, že se v tom budeš hnípat. Teď už můžu klidně spát :)
Tak to jsem rád, trochu sem se bál, že se v tom budeš hnípat. Teď už můžu klidně spát :)