Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Výborné. Příběh, prostředí, zbraně, vlastně všechno.

Sice bych dal přednost podobně maximálně upravené Dvojce, tj afrika, devadesátky, zaměnitelný hlavní hrdina, ale tenhle opačný přístup zmákli na jedničku.

Není tu někdo, kdo by dal coop? He?
No zkusil jsem a zařadil jsem mezi hry, které čekají na lepší grafiku :D Jede to dobře, ale né dost dobře :D
Bože, ten maník z 'Monkey see, monkey boom' questů je taky solidní magor :D
Grafiku to špatnou nemá, ale nevíte o nějaké modu, který by zlepšovat to konzoloidní vykreslování textur a funguval by v dx11 režimu? Našel jsem jen něco na prodloužení dohledu na objekty, ale to mi zas žere celkem dost fps :-/
@Ebb (13.12.2013 23:35): Ono, druhý díl FC je absolutní formou FPS, která se nedopatřením dostala k až příliš širokému publiku - stále mě fascinuje, že distributor ponechal takovouto formu až do vydání :).
Podľa mňa je to ďaleko horšie od dvojky. Neporovnateľne horšie.
Skvělé, zábavné, chytlavé a ten powertrip je rozkošný.

Navíc se mi zdá, že někdo vyloženě četl mé shrnutí 'Co by stačilo, aby byl z FC2 nepřekonatelný kult' a snad celé to vrznul do trojky. Bohužel, že při tom nadělal zase pár hlodů, protože ten In-Your-Face hud je dle mého krok zpět, sice chápu tu neustálou minimapu kvůli těm loot bednám a relicům, ale ty mi příjdou totálně zbytečné a takové 'theme parkové', ale zatím spokojenost.
Našiel som prvé pozitívum. Správa, "Your wallet is full, craft a bigger one" ma slušne pobavila.
Tenhle save systém je dneska normální, mně už to snad ani nevadí. Dřív jsem si hry ukládal a třeba se časem vracel na oblíbená místa, ale to už dneska nedělám.

@Chuck (12.12.2013 14:27): Ale tak Ty nejseš nadšenec z dvojky - my dva s Bodkinem jsme jediní šílenci, kterým se dvojka vyloženě líbí a byl jsem zvědavý, co řekne na trojku, která je, přeci jen, o něco víc "user friendly".
Po smrti jsem ztratil všechny kožky, co jsem nabral po posledním savu. Hraju na Warriora. Že by obtížností?
F9 = quicksave, načte vás to na checkpointu, ale neztratíte loot (jinak smrtí přijdete o kůže a tak)
@Maximus (12.12.2013 16:48): Teď jsem to testnul. Loadnul jsem, našel peníze, a aniž bych jakkoliv ukládal, nechal jsem se zabít. Po znovunarození v safepointu jsem měl stejný množství peněz jako v okamžiku smrti.
@Ebb (12.12.2013 16:42): Ale preco? To, ze sa to neda stale ulozit kedy chces ale je v tom strach a opatrnost ked ides dzunglou - lebo ak Ta napadne tiger a nedas si pozor tak zomres alebo ides na aute a vymyslas kokotiny (ako ja som sa na aute vyrubal niekam z utesu velakrat) - ked spravis chybu tak zaplatis. Je to sice krute ked sa musis znovu trepat cez pol mapy, ale dodava to hre presne to, co by jej chybalo ak by bol save system castejsi.

@Paul (12.12.2013 16:45): Tak ked nieco nove zoberes a potom Ta zabiju tak to pri respawne nemas. Ale tak to je snad normalne.
Ale co si pamatuju, tak když ve FC3 člověk zemře, tak se respawnuje u nejbližšího safe pointu, a to co u sebe měl v okamžik smrti tak má stále, nebo ne?
Mě ten systém přišel ok, nepamatuju si že bych někdy přišel o progres.
@Maximus (12.12.2013 16:26): Jo, napsal jsem, že mě při těch toulkách zabili, ale opravdu jsem to neuvedl proto, abych si stěžoval, že se tak stalo a já to té hře rozhořčeně vyčetl. Kdybych měl hru hodnotit podle toho, kolikrát jsem v ní zdechnul, musel by např. SWAT 4 dostat maximálně 5%. :-/ Máš pravdu, že jsem jel po příběhové lince, protože lovit zvířata, abych si z jejich kůže vyrobit šrajtofli, tj. jedna z těch věcí, které mi hra nabízí, jsem opravdu nedocenil.
@Chuck (12.12.2013 15:55): Chapem to tak ako si to napisal - podnikol si nejaký ten výlet, ale Ta zabili a kedze bol save dost daleko tak Ta to nasralo a uz si siel len po pribehovej stranke (najslabsia cast hry) a vobec si nedocenil to, o com cela hra vlastne je. Autori spravia velky žijuci ostrov plny volnosti a necakanych situacii a Ty hras len naskriptované príbehové misie. Tvoja smola.
@Chuck (12.12.2013 15:09): Takže hra je slaba kvoli tomu, že casto zdochnes a nevies to hrat hej?

Prave to je na tom super, ze clovek si musi davat pozor a ist opatrne a ked to doseres tak jednoducho ides od najblizsieho save pointu (niekedy cez pol mapy) ale vzdy je to len tvoja chyba.
@M.a.t.t. (12.12.2013 14:33): Nedá se říct, že bych ho vyloženě neměl rád, naopak jsem takové toulky u téhle hry podnikal, ale pak mě naprdlo, když mě zadávil nějaký predátor a všechno, co jsem během těch toulek nasbíral, bylo v kopru. Takže bych docela uvítal quicksave.
@Chuck (12.12.2013 14:27): Škoda že nemáš rád open world. Toto je jedna z mála hier, kde ma len tak baví túlať sa prírodou, likvidovať nič netušiacich nepriateľov, loviť zvieratá, lietať rogalom, jazdiť si na loďkách, potápať sa, preskúmavať jaskyne atď. V tomto odviedol Ubisoft vynikajúcu prácu, svet narozdiel od druhého dielu naozaj žije. :)
@Walome (12.12.2013 11:29): Klidně to můžu udělat já. ;-) Ale dokud tu hru nesmažu, pořád existuje teoretická šance, že se k ní vrátím, zvlášť teď, když nemám nic nového. :-(