Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pár nových, tentokrát po cestě z Helgenu do Falkreathu. Narazil jsem na doupě draka a pak mě přepadla bezdeštná bouře. Práskalo to pěkně kolem... Až jsem jednou nadskočil z židle.

Začíná se mi to fakt líbit, dokonce se za tu dobu opravila hromada chyb, které předtím kazily hru. Zvýšil bych na 85, ale hodnotíme vanillu, že jo=)
Když dáte pochodeň, máte dynamické stíny? Nějak se mi nedaří je zprovoznit.
Na steam Skyrim narveš všetky DLC aj od inakiaľ, esm súbory neprepisujú exáč, predsa.
@Say (30.01.2014 13:42): No já taky nepředpokládám, že si tam člověk všechny ty mody narve, spíš že si tu a tam z toho něco vyzobeš, mě se jen líbí, jak je to roztříděný.
@Walome (30.01.2014 13:12): Musíš tu pochodeň (ne louč) mít mimo zorné pole. Tak jak ji drží ve hře, abys ji vůbec na obrazovce viděl tasenou je prostě blbost, no=)

@Crash (30.01.2014 13:24): A jo, to neznám... No ale stejně jich je tam plná p*del. Bych se pak bál slabší stability. Mě to teď s 60ti módy zatím ani jednou nespadlo (a chtělo to už tak čistění, seřazování, tweaky ini), každý mód navíc už je pro mě pomalu strašák=D
@Say (30.01.2014 13:09): Hovno, tak si prostě zapálim nějakou louč... ačkoli kdo šel někdy s loučí po tmě, tak asi ví, že stejně vidí hovno (možná dokonce větší kvůli ozáření :) ). Tohle mi taky vadí...
@sxg (30.01.2014 11:22): Jo, to video je přesně modle mého gusta. Hlavně noc, kdy je obloha světlejší, než zem. To třeba vývojáři vůbec nějak nepobírají a cpou noc všude s černou oblhou a mírně ztmavenou, do modra zbarvenou, scénou (na zemi). Chápu, že chtějí, aby si hráč zahrál i v noci a viděl kam šlape, ale vypadá to prostě hrozně.
@Walome (30.01.2014 08:30): Máš slabé připojení=P No ale je fakt, že jeden screen má 3-5MB, tak to chvilku trvá. Do komprimovaného jpg se mi to moc dávat nechce.

@Sinister (30.01.2014 10:04): Jj. Můj první pocit při hraní byl taky takovej. Např. v Oblivionu mě ta barevnost vadilo kompletně. Ve Skyrimu to bylo lepší, ale furt to mělo ten divný umělý nádech. Až teď si konečně v dungeonech připadám jako v místech bez zdroje slunečního světla a venku jako opravdu pod jasným sluncem. A člověk si i začíná tvořit nějaké vazby k jednotlivým lokacím, dostává to zajímavou atmosféru.

@MickTheMage (30.01.2014 10:24): Kupodivu jo. Mám vypnutý jenom dynamický Depth of Field (nahrazený jinak statickým), který zapínám jen občas na típání konkrétních věcí (třeba tohle), hrát se s ním nedá (ani ne tak kvůli poklesu FPS, jak nechtěného rozmazávání). Jinak to u mě vypadá pořád přesně jako na screenech. A to mě ještě čekají různé změny počasí. Interiéry 55-60 FPS, exteriéry v průměru 35-40 FPS, pod 30 FPS se nedostanu (když teda není zrovna extrémní mlha a opar po ránu, když celou noc prší).

@Arc (30.01.2014 12:00): Jo... Nechci nic slibovat, ale je to v pořadí.

@Crash (30.01.2014 12:01): Jaký přehled?
Bodkin: Dobrej odkaz na ten přehled modifikací, sice nedokážu posoudit, jestli ten výběr těch modů je dobrej, ale takhle hezky zpracovaný přehled se mi moc líbí.
@Say (30.01.2014 03:04): Ty bláho! Sepisuješ, doufám, co a jak jsi udělal? :D Jakmile nastoupím na akademii, šestřím na nové železo a přesně tohle si budu chtít ve Skyrimu vyčarovat! :D
...mimochodem, vypadá to jako retušovaný teaser artworky, který jsem vídal dlouho před vydáním a pak byl strašně zklamanej, že to s hrou nemá nic společnýho :D
@mazar1234 (29.01.2014 15:23): V tom případě jsem über-masochista ale cliffraceři mi v Morrowindu nijak zásadně nevadí. Je ale fakt, že než jsem ovšem potkal prvního, tak už jsem se s ním dokázal slušně vypořádat. Kdo si ovšem vytvořil postavu a na prvním levelu si to ze Seyda Neen namířil rovnou ke Ghostgate tak toho samozřejmě musel mít plný kecky. Ale jinak uznávám, že jsou votravný, stejně jako ryby ve vodě...
Mudcrabové jsou tu docela drsní řízci, sem tam mě dobře zobnou i přes ebonitové botičky.
@Bodkin (29.01.2014 15:32): "Nu, navíc tam jsou vozkové a loďaři, kteří tě hodí na místo, kam ještě FF nemůžeš, takže..." aha, no vidíš. Ale tak poprvé si to rád projdu sám, vyhnu se obrům, pozabíjím kraby a jsem v cajku.

Btw v TES online můžete mít kraba jako pet :)
@Sinister (29.01.2014 13:38): Taky si to teď dávám. Na vlky, co mě otravujou na cestách platí dobře útok z koně. Medvěd je na tři rány a vlk na jednu, během vteřiny vyřešeno. Slejzat nemusíš - stačí jen zastavit a vhodně se natočit.

@Sinister (29.01.2014 14:27): Vlkům stoprocentně jo, fakt si všimni, že když je vidíš stát někde opodál a přiblížíš se, tak prvně jen vrčí a dívají se na tebe. Zaútočí jenom když jdeš moc blízko. Totéž platí určitě i pro medvědy a mudcraby, u sabrecats nevím. Každopádně je vždycky můžeš obejít plížením nebo oklikou. Krom toho existuje shout, tuším, že se jmenuje Kyne's Peace, kterej většinu zvířat a monster od útoku odradí.
@mazar1234 (29.01.2014 15:23): A tak pokud ho baví jezdit sem a tam... třeba v RDR jsem fast travel nepoužil ani jednou, páč mě prostě bavilo jezdit na koni, ale Skyrim není ten typ hry, u které bych chtěl trávit hodiny na cestě, po které jsem už šel.

PS: děsně mě sere, napříč všemi RPG, že si nemůžu dělat vlastní poznámky do mapy. Vůbec nechápu, jak tam tahle funkce může neustále chybět.
@Bodkin (29.01.2014 15:11): Veru, MODov s nazvom "kill all Cliffracers" je slusna kopka, na nich nadavali naozaj asi vsetci okrem uber-mega-masochistov.

HA! Bodkin je "kočkopes"

Inac kvoli fasttravelu som nikdy nepochopil naco-preco by chcel niekto pouzivat kone.
@Walome (29.01.2014 14:47): Tak ten drak na začátku byl spíš gangbang než nějaká sólo prácička. Všichni si sedli na prdel z toho, žes mu pak vysál duši a ne z toho, žes sotva udržel sekyru.
@Sinister (29.01.2014 14:27): Aha, já myslel, že Ti vadí ta nesmyslnost, že by tolik druhů příšer koexistovali pár metrů od sebe (což přijde nesmyslný mně).

A s koněm právě nemám zkušenost (jeho koupě, mi vzhledem k fast travelu, přijde zatím zbytečná). Ale nedošlo mi, že všem neutečeš. Já jsem zatím lama... ačkoli skolil jsem draka, ale medvěd, to je jiný kafe (ale umlátil jsem ho).
@Walome (29.01.2014 14:00): No, když jsem vyjížděl na High Hrothgar, tak jsem slejzat musel, protože tam nebylo dost místo k manévrování. Na druhou stranu třeba Ice Wrath mě docela dobře dožene, pokud koně nepobídnu ke zrychlení - což je zase docela kontraproduktivní, protože z High Hrothgaru prakticky okamžitě spadnu - teda v těch serpentinách rozhodně.
A ono mnohdy i při běžný 'vyjížďce', když se rozhodne na mě zaútočit Sabre Cat, nemám zrovna na výběr, protože je rychlá jak kyselý mlíko...

@AiMLEzZz (29.01.2014 14:04): Vlkům, Sabre Cats, Frost Trollům, Ice Wrathům,... - těm se bezkonfliktně nevyhneš. Konzultuj prosím svého výrobce křišťálových koulí, zřejmě tam budeš mít bug.
@Sinister (29.01.2014 13:38): Tak já nevím, na kolika rumunských diskotékách užs byl... Každopádně nechápu, co tam vyvádíš. Víš, doufám, že všechny zvířata vrčí, když se k nim přibližuješ, a můžeš se jim bezkonfliktně vyhnout? To, že všude frčíš hlava nehlava, to je holt tvoje chyba :-P.