Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Malignus (04.02.2014 10:04): velmi vzácný? co to meleš :D a co šnek? každej má nazahrádce svého hermafroditu a mi tady třeba SAdako! to je taky hermafrodit.

"osobnostní poruchy, jestli jsou muž či žena" Tak to pozor to by jinak nedovolovali jejich pohlavní transformace. Dobrej film na tohle téma : "Transamerica



@Tulareanus (03.02.2014 13:29): Jak to myslíš Tule? (Nevím jestli teda pod to tvé pojetí morálky patří např. i ten Bodkinův odkaz ohledně Kingdom comes, jak je tam osočujou z rasismu, že v reálií českého středověku jsou jen běloši :D)
@Malignus (04.02.2014 13:40): Já si myslím, že hlavním rozdílem mezi úchylkou a náklonností bude rozumnost oněch ras. Tím chci vlastně říct, že díky této podmínce se jedná o rovnocenné partnery.
Mně to s výjimkou Asarijek (a teoreticky Kvarianek) taky nepřijde sexy. Mohlo by se stále jednat o jakousi úchylku (asi zřejmě v závislosti na podobnosti dané rasy s něčím jiným), ale ta by podle mě byla společensky akceptovaná podobně, jako třeba kdyby chlapa zajímaly výhradně Japonky.
@Sinister (04.02.2014 13:26): To jsi mi napsal zrovna to, co vím a co mi je naprosto jasný. O tom žádná diskuze. Ale mě jde právě o to, jak někdo může mít sex s ještěroidní formou života. Mně osobně třeba tokový turianky přijdou celkem pěkný, ale sexuálně nepřitažlivý. V tom případě mě ale napadá otázka: pokud někomu přijdou sexuálně přitažlivé ještěroidní formy života, přijdou mu sexuálně přitažlivé i samotné ještěrky, které známe na Zemi (třeba takový varan komodský)? A nezavání to už tak trochu zoofilií? Nemluvě o tom, zda by nemohlo dojít k poškození lidských pohlavních orgánů během sexuálního aktu?
@Malignus (04.02.2014 12:43): U Asarijek poměrně jednoduše - jsou naprosto kompatibilní s jakoukoli rasou. A to včetně Volusů a medůz (nepamatuju si jméno), jsem přesvědčen, že nějak 'nakazí' vajíčko některými geny, a následně splodí Asarijku, která je to tyto geny obohacena, ale je to zase Asarijka.
Ohledně Kvarianů - soudě dle prsou jsou to savci, podle tvaru těla jsou minimálně velmi blízko primátům s odlišnou stavbou nohou a rukou.
Turiani - to jsou ještěři, jak Shepardová dovádí s Garrusem, to by mě osobně opravdu zajímalo, ale fantazii se meze nekladou.
Krogani jsou v podstatě žáby. Volusové dýchají čpavek. Medůzy jsou medůzy. Atd.
Každopádně jedinou opravdou spojnicí křížení (tzn. včetně vzniknuvšího potomka) napříč rasami jsou Asarijky. Ostatní sexuálně laděná dobrodružství jsou otázkou náklonnosti, plozením nemají co dělat.

...toliko se dá vyčíst z kodexu :)
Jděte už do háje! Přirozený výskyt hermafroditů apod. v přírodě přirozenou cestou je velice vzácný a kvůli těm přeoperovaným individuím, co nevěděj v důsledku genetické a osobnostní poruchy, jestli jsou muž či žena, by bylo nesprávné v rámci tzv.: "politické korektnosti" či snahy šokovat, protlačovat něco podobného do PC her. Bohatě bude stačit, když v nich budou muži, ženy i děti jedno jaké barvy kůže či sexuální orientace.

I když přiznám se, že některé obrázky z ME trilogie (hrál jsem jen první díl) mě šokovaly a donutili se zamyslet, zda jsou v tomhle světě něco jako hranice genetické kompatibility mezi jednotlivými rasami a kam až se dá jít a kam naopak už ne.
Tak v ohľade hier je to nastavenie morálky stále zaostalé a strašne pokrytecké. :)
@Tulareanus (03.02.2014 12:43): No problém by byl třeba i takový dabing. Jestli vybrat stereotypní nějaký afektovanější hlas u half-male a dunivý temný hlas u she-male. Nebo dát jako v Balduru na výběr z více hlasů. A s dialogy by teda potíž byla a velká.

Já si pamatuju, jak se řešilo kdysi, proč nejsou v GTA Vice City psi a děti, aby bylo uvěřitelnější a živější město a vývojáři se právě ohradili politickou korektností (jak by to vypadalo, kdybyste plamenometem pálili školku na výletě nebo řezali zvířectvo motorovkou.) A proto od té doby nečekám na komerčním poli nějakou morálně nezávislou hru, i když bych proti rozhodně nebyl.
@Gromnir (03.02.2014 12:26): Mne teraz nejde o nejaký mocking, skôr o to, že nejaké poriadne možnosti pre absolútnu rôznorodosť hrania, by bolo fajn. Ale asi to považujú za politicky nekorektné a zároveň, by asi nevedeli uspôsobiť dialógy.

@Zero (03.02.2014 12:36): To je pravda a s Edwinou bola celkom švanda. Hlavne pre Minsca. :)
@Tulareanus (03.02.2014 12:15): No nejspíš to bude tím, že lidé jejichž sexualita a problém, že se narodili v jiném těle než měli, mají asi jiné starosti a hry moc nehrají a proto na ně komerční vývojáři necílí jako na skupinu potencionálních hráčů :)
@Phoenix (03.02.2014 11:29): Neviem, či je to dobre alebo zle, že každý z vymenovaných prípadov viem reflektovať príkladom z môjho života. :))

@90210 (03.02.2014 11:49): Však ja neodsudzujem ani jednu kategóriu, len som ich vytriedil. :D

@Gromnir (03.02.2014 12:05): Nikdy som nehral v BG ženu a s mojim male half-elfom, elfom alebo humanom by sa Anomen parádičkoval asi až v Mass Effecte. Inak ako to, že v žiadnej D&D hre sa nedá hrať za half-male alebo shemale? :D
@Tulareanus (03.02.2014 01:31): Ještě romance s prasákem Anomenem, jako když slintající dědek má zálusk na vlastní vnučku. Anomen to umí s ženami asi jako Gnoll s příborem. Ale když sem právě rozjel Baldur za ženu ze zvědavosti jak bude romance s Anomenem vypadat, byl jsem překvapen jaká je Anomen nadržená bestie už po nějakým šestým rozhovoru mě obtáhnul (no fuj) a já musel říkat jak to bylo super a to jsem zažil do konce romance ještě několikrát.
@Sadako (03.02.2014 11:31): Ve vsech IE hrach spim zasadne jen tehdy, kdyz si vsechny postavy stezujou na unavu. Kouzlim jen v tezsich soubojich a tech moc neni.

@Zero (03.02.2014 00:23): Je to tak, na druhou stranu si muzes/muzeme rikat, ze je to hra z medieval fantasy sveta a v podstate je to produkt pro deti.

@Tulareanus (03.02.2014 01:31): No vidis to. Ja jsem s sebou pokazdy tahal tu hodnou fanynku a kdybych cirou nahodou BG2 rozehral znovu, tak bych to udelal zase. Mam totiz svuj charakter ve hrach rad a chci, aby mel stastnej a spokojenej zivot.:0)
Mně teda Jaheira pije krev, avšak z těch základních je její romance nejlepší. Viconia je sice moje oblíbená, ale napsaná je všelijak. Aerie je ZLO a Anomen výborná volba, pokud máte zvrácený smysl pro humor. Trololo faktor 100.

Jinak dlouhé doby...vy nespíte pro doplnění kouzel, nebo co? Mně právě spaní vždycky strašně natáhne hru.
No ona je Viconie tomu sadismu nejblíž...to není tak že by se hráč nechal od ní vést a vychovávat, prostě je prachsprostě týrán.
@Jab (03.02.2014 01:16): Nemusí to byť zas vyslovene masochizmus. Skôr ide o to aku má hráč povahu alebo akú roleplayuje: či chce byť na uzde a pod papučou (Viconia), rovnocennú partnerku (Jaheira) alebo vyslovene fanynku, ktorú bude vychovávať, tak ako sa mu chce (Aerie). :)
@Zero (03.02.2014 01:09): Mohlo ti to bejt úplně šumák. Lepší postava je Jaheira. Dyť je to fighter/druid. To je skoro nejsilnější kombinace. Na pátém úrovni kouzel dostane Iron Skin a pak je bezvadný tank do první lajny (pak ty léčivá kouzla už tolik neupotřebíš, navíc po čase jich nebude mít o moc méně než Viconia).

S Viconií je to taková temnější romance. Mám docela rád, jak je jako postava stylizovaná. Ale je pravda, že ta romance u ní stačí jednou. Pak už se člověku moc nechce ty její kecy znovu poslouchat. :) Samozřejmě vše lepší než Aerie. Sposlu s Anomenem jsou takový tandem pro hráče-masochisty.
@Jab (03.02.2014 00:41): Jaheiřina romance mi přišla v pohodě, ale pak se pohádala s Viconií a já jsem dostal ultimátum, takže jsem si holt musel vybrat. Z čistě RP hlediska bych asi radši nechal Jaheiru, ale Viconie je jako kněžka užitečnější.
Je to po reálném čase. Ne herním. Tj počítá se i pauza atp. Jak je to s loadingem je těžké říci. Ale ten nehraje roli vzhledem k tomu, že je otázkou sekund. Samozřejmě loadnutí savu samotného (tj. nikoliv jen načtení lokace) ten časovač vrátí do doby toho savu. Alespoň tuším. Je ale možné, že se tím ten časovač restartuje.
@Jab (03.02.2014 00:41): Jak se vlastně měří čas při urychlení banterů? Dejme tomu, že nastavím po 45-ti minutách. To se měří hraní v čisté lajně a časové ose (tzn. že bez loadů) nebo prostě po 45-ti minutách hraní hry (tzn. včetně loadingů po smrti atd.)?
Přijde na to, koho romancuješ. Z té základní skvadry je na tom určitě nejlépe právě Jaheira. Patří mezi mé oblíbení charaktery, páč je totálně neotravná (podobně jako Mazzy, Yoshimo atp.).
@Red (02.02.2014 23:05): Vůbec ne. Sice neprolízám každý kout ani se nekochám panoramaty, ale plním vše co se dá a nesnažím se nic uspěchat. Právě proto mi to tempo romancí vadí.

btw. vůbec si nedokážu představit, že by někdo vedl podobné konverzace v reálu. Autoři při psaní romancí buď vůbec neměli žádné zkušenosti se vztahy nebo nevím. Ale aspoň je to zábava.
Třebas romance Jaheiry je v tomhle extrém. Tu v základní hře nemáš šanci dokončit. Jsou k tomu mody ale (tweak pack na G3), kde jde rychlost nastavit. Ideální je tak po 30 minutách pro mě. Ale já to znám celé zpaměti. Pro nového hráče to může být lepší nastavit na 45 minut.
Vážně by mě zajímalo, proč jsou takové prodlevy v romancích. Jsem už u konce třetí kapitoly, nevynechal jsem snad jediný quest a musím používat shadowkeeper, abych to trochu popohnal. Pochybuju, že je možné romance úspěšně splnit, aniž by člověk nechával hru úmyslně stát nebo to neurychlil přes konzoli.

To, že se romance ve čtvrté a páté kapitole pozastaví, tomu taky zrovna moc nepomáhá.
Tak v BG2 EE to krasne fungovalo tak ako malo, kazdy predmet s free action zrusil rychlopohyb z haste a naopak nikdy som nezaznamenal za by na niekoho nefungovalo vratane gepardich boticiek.

To mate za to ze hrate vseliake prehistoricke sracky namiesto toho aby ste hrali modernu verziu. :-0