Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

A třeba temné bratrstvo i zloději mi přijdou žalostní oproti oblivionu. Oni měli pár fajn nápadů- ty zpracovali do deadrických questů, a vymysleli tomu omáčku.
Ať už jde o univerzitu bardů, univerzitu mágů nebo cokoli jiného, je v tom vždy řež. A to je celý Skyrim.
@musa (03.02.2014 22:00): To je podobné jak s těma dědama na té hoře... Přijdeš, odklikáš pár povrchních dialogů, někam skočíš něco vzít, doneseš to a za odměnu máš titul.
Say: tak to slunce, furt něco září a bliká, "fast travel- záblesk, kůže na slunci se pálí! Syčení." Jako je pravda: co by člověk měl čekat. Ale bylo mi to na obtíž. Nebyl jsem o moc silnější a nešikovně jsou udělané ty proměny, není to plynulé, furt nějaké hotkeye, křiky a kouzla a pendlovat mezi tím. Fakt přestal jsem to hrát krátce poté co jsem se stal upírem. Ale ten jejihc příběh může být dobrý.
@musa (03.02.2014 22:00):
1. Spoiler!
2. To jako VÁŽNĚ?! To je VŠECHNO?! Co tak alespoň nějakej efekt do gameplaye? Zanotování si nějakýho popěvku? Vydělat peníze, žejdlíky a coury v hospodách?!
u bardské univerzity jsem se taky tesil na neco inteligentnejsiho. jo tak ty chces byt zakem nasi univerzity a stat se bardem? tak mazej tamhle do dungeonu, vymlat ho a neco prines. ty jsi to prinesl? vyborne, jsi prijat a prohlasuji te bardem. ehm ehm :/!
@Sinister (03.02.2014 21:13): no ja hral cistokrevneho maga - bretona na Experta a nemohl jsem si stezovat, kolem nejakeho levelu 30 uz to sice zacala byt nuda, ale porad jsem mel dost zpusobu jak si 'hrat' s protivniky... treba probehnout celou uroven dungeonu, natahnout na sebe kdeco a pak seslat dual casting frenzy nebo pouzivat Conjuration a vse sledovat zpovzdali, dualcasting Destruction s tim dalsim skillem co stunuje nepratele je taky zabava, zabijeni Giantu a Cave Bear je najednou hracka, boj zblizka mi prijde jako sotva polovicni zabava toho, co hra nabizi za maga a to i presto, ze oproti Morrowindu je ve hre mnohem mene kouzel - treba takova Levitace mi chybela, ale ta byla vypustena asi zamerne kvuli designu sveta a dungeonu
@SilentWolf (03.02.2014 21:23): Draugy mi ani nepřipomínej. Otravnější potvoru (s výjimkou na jakoukoli variaci na krysu/pavouka) neznám... Hodlám pracovat tak, že si na sebe zakouzlím neviditelnost a budu se prostě dungeony plížit :)
Kontraproduktivní používání slova kontraproduktivní. :D
Jinak souhlas- ono boje jsou opruz, ta hra je obsáhlá, ale málokdy mě udrží dost dlouho. Jeden den si tak chodím po dungeonech, a druhý den ráno si uvědomím že to vlastně bude to samé a už to nezapnu. Už jsem měl těch Draugů plné zuby (po prvních ruinách :D )
Tak jsem spokojeně pařil Orka, kterému jsem věštil světlou budoucnost v podobě dokončení hry, až jsem najednou dospěl k několika nepříliš bezva zjištěním:

1. Těžké zbroje vypadají většinou příšerně, nalezl jsem dvě esteticky lahodící (Banded Iron a Wolf Armor), pravděpodobně nejodpornější je dwarven (můj Dag vypadá jako Golden Golem z Heroes III mínus lidská postava).
2. Orkové jsou převážně bojové charaktery, míchat je s přemírou dalších skillů je nakonec docela kontraproduktivní.
3. (vztahuje se vlastně k bodu 2) Většina válečnických skillů je opruz. Žádná velká zábava, 0% fantazie included.
4. Zabíjet větší potvoru zblízka je nuda. Nakonec to stejně většinou dopadá tak, že couvám a zkouším užívat kouzla (alá Might & Magic), s čímž obecně moc úspěchu nemám. Vrchol otravy jsou potom draci. Navíc ignorujou fakt, že na ně kouzlím.
5. Maxovat crafting, abych postoupil na vyšší level se ukázalo jako trochu kontraproduktivní tváří v tvář level scallingu (především LS věcí).

Dag (orčí battle-mage, sympaťák a bezva chlapík, který nezkazí žádnou srandu - pokud nejde o elfy, když jsou v tom elfové, doslova ZNIČÍ srandu včetně elfů) byl odložen k ledu.
Naplno rozjíždím Khajita zloděje/mága (tudíž v podstatě barda) a očekávám výrazně zábavnější gameplay.
Já jsem tak nějak vlkodla a ani nevím, co to obnáší. Asi zjistím až přijde ouplněk.
Hraní za upíra je docela opruz, začal jsem to pak nenávidět. (po hodině hraní :D) Zatímco u lovců je kuše, to je pěkně badass. Rozhodně víc než jakákoliv upíří schopnost- efektivní to jo, ale použitelné to ne.
@Say (03.02.2014 18:34): Společník Vilja - naprosto bezkonkurenční, vytvořit to Bethesda, chce za to 20 babek.

Za vampýra jsem hrát nezkoušel, co jsem zjistil, ti skyrimští jsou takový čajíček, že se to ani nevyplatí, ale nechal jsem si Lykantropii, aby mě neobtěžovaly různé ty vztekliny od sběře. :)
@Drolin (03.02.2014 16:00): Nezdá, já na srazu vyjádřil myšlenku, že Bodkin si založil druhý účet :) někdo tam podotkl, že se spíše jedná o náhodného Bodkinova uctívače. Možná Bodkinovo ego je tak velké, že se zhmotnila jeho kopie, kdo ví :)

@Say (03.02.2014 18:34): Já mám tu holku, co mi přidělili hned v tom prvním velkém městě. Nemám důvod to měnit, ale většinou si ani nevšimnu, že tam je (pokud za mnou nepromluví v dungeonu a já se neleknu :))
Dva dotazy:
Jaké jste upřednostňovali konkrétní společníky na cesty?
Zkoušeli jste někdo hrát za vampíra? Docela mě láká to za něj zkusit a udělat si ze svého khajiita ozubenou mrchu. Jde pak nějak ošetřit (kouzlo, schopnost, item) slabost proti slunci?
Experimentoval někdo s vypnutím fast travel? Je na to nějaký mod nebo stačíeditovat nějaký config?
@musa (03.02.2014 17:45): Ta moznost aktivovat skill ako Legendary mozno pribudla az v legendary edition alebo v nejakom DLC. Nepamatam si ze by to v povodnej vanille islo aspon som si nikdy nevsimol ze by ano.

Ale vies co su tie Standing Stones, roztrusene po mape, ked ho aktivujes kazdy ti dava nejaky special bonus, ale normalne aktivacia vzdy zrusi predosly efekt, prave vdaka tomu artefaktu specialnemu mozes mat na sebe naraz 2 efekty z 2 Stones. Je to vysledok jedneho questu, kde si vyberas z 3 predmetov a jeden z nich je ta koruna.
@Drolin (03.02.2014 16:00): Jenom se ti to zdá, neboj.

@Fatality (03.02.2014 15:50): Sounds like fun.

Rychlost chůze na začátku hry pro mě vždy byla voser. Pravda, ve všech RPG jsi na začátku lemra, především v boji, ale Morrowind má tu odvahu zajít tak daleko, že tvá postava postupem času a zkušenostmi překonává následky dětské obrny.
Nutno říci, jedna z mála vad té hry.
@Jack_Dark (03.02.2014 15:20): Rychlejší chůze a běh, vyšší skákání a přežiješ delší pády... A to co píše Bodkin je nesmysl. Na začátku jsi normální lemra jako v každém RPG, na vyšších levelech je pak běh z lokace do lokace pomalu rychlejší, než přes loď/siltsridera/teleport.

A samozřejmě že Skyrim nebude mít akrobacii, když má teleporty for free v podobě fast travel. Zlatá doprava v Morrowindu.
@Bodkin (03.02.2014 15:43): Náhodou to bylo docela dobrý. Přes noc jsi nechal do rohu běžet postavu a během prozkoumávání jsi furt skákal :-D hraní Morrowindu si bez skákání už ani neumím představit :-D
@mazar1234 (03.02.2014 15:08): Nevím, nezkoušel jsem=) Ono v Morrowindu je to i tak nuda... Jediné, co jde takhle zvyšovat a nenudit se u toho je pravidelně skákat a zvyšovat si akrobacii. Skyrim tohle má třeba taky vyřešené.
@Walome (03.02.2014 14:47): Nepomaha, ani napr. Destruction si nezlepsis strielanim do vzduchu, EXP ti idu iba za realne sposobeny damage, tak isto aj zbrane.

Tak isto aj napr. Conjuration, ked kuzlis zbrane, brnenia atd. len tak v mierovom case tak nic z toho, musi byt na blizku nejaky aktivny nepriatel.
@Walome (03.02.2014 13:48): Tak pacenie ti stupa o viac ak pacis tazsi typ zamku, pri neuspechu/zlomeni pakluca sa ti zvysi o uplne malilinkaty kusocek, ked vypacis nejaky Master zamok tak ti stupne kludne aj cez 0,5 percenta. Ono samozrejme zalezi na vyske skillu z 20na21 je ovela rychlejsie ako z 98na99 ze ano.

V kazdom pripade na to aby si si zvysil neuspesnym lamanim paklucov skill z 90na100 by si potreboval asi urcite 4-ciferne cislo paklucov.
@Say (03.02.2014 12:49): Mně taky, ale u toho páčení si říkám, estli by se mi to nemělo zvyšovat jen při úspěšným vypáčení (stoupalo by to pomalu, ale asi by to dávalo větší smysl).

Tohle se mi hodně líbilo už v Dungeon Siege - když jsi chtěl vylepšit luk, střílel jsi z luku atd. Jen by se v tom Skyrimu nemusel objevit ten nápis o dosažení nové úrovně uprostřed obrazovky velkým písmem.