@Kostěj (21.07.2014 08:08): Dost mě děsí ta grafika, no, ale tak snad se to při osekaných detailech rozhýbe i na té 3650...
Diskuze
kurča: C2D 8400, 4GB RAM, ATI HD4870 - zkrátka vyšší střední třída před 6 lety a běží to na max docela obstojně. Tu a tam se cukne, ale nic strašnýho.
@kurcatovium (18.07.2014 17:56): Já mám teda celkem high-end notebook (8 GB RAM, 7970m, i7 3720QM), ale řekl bych, že to není vůbec náročné. Nastavení mám na max a ve Full HD mám stabilních 60 FPS neustále (přičemž hru mám zaplou zrhuba od 9 ráno a stále běží stabilně). Kdybych neměl locknuto na 60 FPS tak si myslím, že budu mít i přes 100. Myslím si, že bys neměl mít problém.
Máte někdo poznatky jak to šlape na starším železe? Utáhne to notebook s P8600, 4GB ram a Radeon 3650? Obávám se nejhoršího...
Nepřišel jem na to jak editovat ten původní příspěvek, takže to píšu do novýho: níže zmíněnej klíč je už prodanej :)
@Jo_Do (17.07.2014 23:56): Nějaký anonym už na tom dělá. Sice pochybuju, že se to dostane až k vydání, ale snaha tu je.
Dělá na to už někdo češtinu? Napsal mi jeden kolega, jestli bych se toho neujal, ale hru ani celou sérii v podstatě neznám, vůbec se mi do toho nechce a předpokládám, že se na tuhle žhavou novinku překladatelé stejně vrhnou jako včely na med, popřípadě to nechá přeložit vydavatel, ne?
@Kostěj (16.07.2014 10:36): A k tomu jsou i nějaké výhody ? A nebo prostě jen klíč ?
Tak s mágem to jde výrazně lépe než s dýkařem, nicméně nemůžu si pomoct, ale přijde mi to strašně rigidní z hlediska levelů a nepřátel, na který si můžu dovolit.
Jakmile proti mě stojí skupina nepřátel o jeden jedinej level vejš, tak se proti nim obvykle nechytám (je pravda, že jsem v podobnejch hrách dost neschopnej). Takže běhám po světě vždycky v jedný menší lokaci, kde se pohybujou nepřátelé na mým levelu, všechny kosím, mimoděk plním pár questů v okolí a při tom doufám, že mě to stihne pošoupnout na další level, abych mohl prolézt do lokace o pár metrů dál...
Hra v tomhle neposkytuje moc svobody. Obecně mi levelování přijde vcelku pomalý a zdá se, že člověk musí plnit všechno co najde, aby se nezasekl.
Jakmile proti mě stojí skupina nepřátel o jeden jedinej level vejš, tak se proti nim obvykle nechytám (je pravda, že jsem v podobnejch hrách dost neschopnej). Takže běhám po světě vždycky v jedný menší lokaci, kde se pohybujou nepřátelé na mým levelu, všechny kosím, mimoděk plním pár questů v okolí a při tom doufám, že mě to stihne pošoupnout na další level, abych mohl prolézt do lokace o pár metrů dál...
Hra v tomhle neposkytuje moc svobody. Obecně mi levelování přijde vcelku pomalý a zdá se, že člověk musí plnit všechno co najde, aby se nezasekl.
Tak zatím paráda, jen kombinace leech + bloodletting + zombie je trochu OP :-D. Stylizace se mi ze začátku moc nelíbila, ale nakonec se to k tomu odlehčenýmu duchu docela hodí (něco jako king's bounty).
Zbyl mi z Kickstarteru jeden klíč (pledgoval jsem za 40$) a kámoš, pro kterýho byl původně určenej jako dárek, si hru pořídil sám dřív, než jsme se na tom stihli domluvit. Za 20$ ho prodám, na Steam nebo GoG podle vašeho výběru.
Teda mě padat hry 2x/3x během osmi hodin tak PC buď hodím z okna, nebo zjistím čím to je.
@účet smazán (15.07.2014 22:20): Tak to je urcite bud neco HW u tebe nebo nejake narazene Windows. To opravdu v dnesni dobe neni normalni, to bylo mozne tak za dob Win98. Jinak proc to nekde pada a nekde ne - treba proto, ze nektere hry vyuzivaji RAM jinak nez jine?
@účet smazán (15.07.2014 22:20): Dnesny patch to neopravil? Prave sa dostahoval, tak dufam, ze pre zmenu sa nieco nepokazi mne :)
@Garion (15.07.2014 18:54):; @mazar1234 (15.07.2014 19:27): Běžně jinde míněno tak 2x/3x, během 8hodinového hraní vkuse třeba. To nepovažuju za chybu, nebo za nedostatek z PC strany či HW, prostě comp toho má plný kecky, tak holt crash (nezáleží jestli origo, neorigo). Jak je možný, že Watch Dogs se jen kurevsky seká, zahulí extrémně zbytek, ale nikdy nespadne?
A jinak, ještě to nemaj vychytaný pro všechny; potíže stále trvají (některé sestavy):
This is a bug reported by many people. They thought it was fixed in this version, but it wasn't (at least for me). They're working on it, but there are no known solutions yet.
A jinak, ještě to nemaj vychytaný pro všechny; potíže stále trvají (některé sestavy):
This is a bug reported by many people. They thought it was fixed in this version, but it wasn't (at least for me). They're working on it, but there are no known solutions yet.
@MickTheMage (15.07.2014 19:21): "Daysi Ty vole" - dobre davas Mick :-).
Uz aby bola nejaka slusnejsia zlava a idem do toho, cez 20E sa mi nechce davat (staci ze som vydrbal 80$ za Wasteland).
Uz aby bola nejaka slusnejsia zlava a idem do toho, cez 20E sa mi nechce davat (staci ze som vydrbal 80$ za Wasteland).
@účet smazán (15.07.2014 18:12): Ty vole, to tiez vyzera na chybu niekde na tvojom primaci, nez na hre. Co sa tyka mna, tak zatial je DOS perfektne optimalizovana a funkcna hra (po technickej stranke)
@účet smazán (15.07.2014 18:12): Pockat, jestli ti hry padaji "bezne", mas asi neco s hardwarem. Pokud nepocitam obcasne pady, kdyz zbesile Alt-Tabuju tam a zpatky, spadne mi nejaka hra tak maximalne jednou za ctvrt roku.
@GrungeChild (14.07.2014 21:35): You Think? Nezbývá než čekat na další záplatu, tohle neni možný. :/ A úplnýho raracha nemám. V minulosti rozdejchal mnohem náročnější tituly. Třeba onen Van Helsing II byl taky záhul, ale pády téměř nebyly. Alespoň né hned při main menu.
Jo, zdá se, že bez magie se člověk moc nehne, a jakožto člověk, co je zvyklej syslit svitky a různý consumables na těžký chvilky (ani v nichž je obvykle nepoužiju), raději jsem to rozjel znovu s wizardem a rangerkou (původně jsem rozehrál s shadowbladem a kleričkou a zejména shadowblade stojí za pytel).
Co se týče taktiky, tak je samozřejmě super, co všechno jde kombinovat a využívat, ale na druhou stranu mi čím dál víc přijde, že vývojáři hráče tyhle věci "navíc" přímo využívat nutí. Hraju za dvě postavy na normal, a zatím jsem nenarazil ani na jedinou bitku, která by šla vyhrát "načisto", tzn bez toho, aby bojiště potom nevypadalo jak totální apokalypsa, a nevyplácal jsem na to několik svitků, šípů a pod. (nemám ani jednoho mága)
V tomhle se tvůrci měli inspirovat legendami jako je BG, kde to jde hrát buď "silou" a jednoduše (postupem času je to ale stále těžší), nebo naopak s magií a hrou elementů, což je z počátku těžší, ale postupem času naopak nednodušší. Tady vlastně nutí každou "profesi" používat alternativní metody, jinak v bitvě nemá šanci. A to se u stylu hraní "bez kouzel" dost prodraží.
V tomhle se tvůrci měli inspirovat legendami jako je BG, kde to jde hrát buď "silou" a jednoduše (postupem času je to ale stále těžší), nebo naopak s magií a hrou elementů, což je z počátku těžší, ale postupem času naopak nednodušší. Tady vlastně nutí každou "profesi" používat alternativní metody, jinak v bitvě nemá šanci. A to se u stylu hraní "bez kouzel" dost prodraží.
@USER47 (15.07.2014 13:56): Ja som prakticky cca do 6 levelu chodil len s dvoma zakladnymi postavami. A i ked pri niektorych bojoch to bolo tuhe, vdaka taktike, ktoru hra umoznuje sa to vzdy nejako dalo zvladnut. Ale pribratim dvoch dalsich ludi to ide este ovela lepsie :)
Homestead ještě nemám, zatím jsem na třetím levelu, ve městě jsem splnil pár věcí a teď mě to vyhání za město. Nabral jsem companiony a nima už to jde trochu lépe, z nějakýho záhadnýho důvodu mají na totožným levelu asi dvojnásobek skillů než moje dvě hlavní postavy.:-o
@USER47 (15.07.2014 11:38): Neviem kde v hre si, takze to moze byt aj spoiler, ale... ked dostanes svoj Homestead, tak v Hall of Heroes (az si ju odomknes) si mozes najat mlcanliveho henchamana akeho chces. Ten potom ked ho prepustis normalne ostane v hre a mozes sa po neho kedykolvek vratit a leveluje spolu s tebou. Ergo ak ho tam nechas a vratis sa po neho v 10 leveli, ako nahle ho zoberies - puf - experience a mozes ho (ako sa hovori) vylevelovat :)
Ad XP - dostavaju vsetci rovnako, pokial su pri vedomi a zivi :)
EDIT: Vlastne to co som dal do spoiler tagu nie je spoiler, pretoze je to napisane aj v manualy, ale kto ich dnes cita (okrem mna) ;)
Ad XP - dostavaju vsetci rovnako, pokial su pri vedomi a zivi :)
EDIT: Vlastne to co som dal do spoiler tagu nie je spoiler, pretoze je to napisane aj v manualy, ale kto ich dnes cita (okrem mna) ;)
@USER47 (15.07.2014 11:38): Bohužel, jiní companioni ve hře zatím nejsou, což tahá hru šíleně dolu. A XP dostane družina pokaždé stejně pro všechny členy, nehledně na to kolik jich je, což je taky trochu zaraženíhodné.
Ty dva companiony jsem potkal, ale oba mi přišli moc pošahaný na to, abych si je s sebou vzal. Daj se tam později nabrat nějaký trochu lepší?
A jak to funguje z hlediska XP? Dělej se do celý party, takže ve dvou leveluji rychleji, nebo je to jako novější Bio RPG, kde každej člen dostává stejný množství nezávisle na počtu lidí v partě?
A jak to funguje z hlediska XP? Dělej se do celý party, takže ve dvou leveluji rychleji, nebo je to jako novější Bio RPG, kde každej člen dostává stejný množství nezávisle na počtu lidí v partě?
Já hraju na lehkou obtížnost jelikož jsem dost netaktickej člověk, ale třeba souboje s nemrtvýma severně od Cysealu mi přijdou dost jednoduchý. Samozřejmě to chce nabrat Jahana a Maloru.
@USER47 (15.07.2014 00:08): Ist mozes kam chces, ked si myslis, ze to das :) Ale najlepsie je imho zacat severo-zapadne od mesta (ak si dobre pamatam). Pripadne sa chvilu pohybuj v meste a zisti co sa da splnit za ulohy bez toho, aby si musel z mesta von. A potom... Sposobov je vzdy niekolko.
Akorát je to nějaký prasácky těžký. Jak vytáhnu paty z města, tak na mě obvykle vyskočí trojnásobná přesila nepřátel a totálně mě smáznou:/.
Vzhledem k tomu, že je to asi nadesignovaný na následování dost lineární cesty, neškodilo by, aby hra nějakým způsobem naznačila level lokace/questu. Takhle se to musí hrát metodou pokus/omyl, což je trochu opruz.
Vzhledem k tomu, že je to asi nadesignovaný na následování dost lineární cesty, neškodilo by, aby hra nějakým způsobem naznačila level lokace/questu. Takhle se to musí hrát metodou pokus/omyl, což je trochu opruz.
@USER47 (14.07.2014 21:46): Tušil jsem, že ten talent bude otevirat uplně nové možnosti x) A nemýlil jsem se.
Je to pecka. Už v první hodině je opět znát, že Larian má takovou fantazii a talent na psaní dialogů a questů, že se na to celá skvadra Bioware či Bethesdy vůbec nechytá...
Už jsem si začínal myslet, že moje vzpomínky na Divinity 2 jsou narušený nostalgickejma růžovejma brejlema, ale asi nejsou.
(a rozhodně doporučuju co nejdřív si odemknout talent na mluvení se zvířectvem, to je geniální:))
Už jsem si začínal myslet, že moje vzpomínky na Divinity 2 jsou narušený nostalgickejma růžovejma brejlema, ale asi nejsou.
(a rozhodně doporučuju co nejdřív si odemknout talent na mluvení se zvířectvem, to je geniální:))
@účet smazán (14.07.2014 21:10): To už zní celkem vážně ;) tohle se mi teda nestalo, hra mi spadla všeho všudy dvakrát, ale to se ještě dá přežít. Možná je to nějaká nedotestovaná kombinace HW + SW, která to způsobuje. Četl jsem to už od víc lidí.
Nevim jak vy, ale mně i po nejnovějším patchi hra padá. Přitom s defaultní verzí jsem zvádla dojít až do města, načež se mi poté rozbily savy, a loady crashovaly celou hru, případně zamrzaly v načítací obrazovce. Rovněž nehratelné. To jsou mi věci. Hmm.
@MickTheMage (14.07.2014 13:30): Pekne napisane, tešim sa na to :)
Dojmy su impresivne...musim povedat :)
@Matthew.J (09.07.2014 08:02): Save/Load je naprosto legitimní hraní, obzvlášt ve hře, kdy přijdeš na určitý bod a z ničeho nic ti explodují obě postavy. Bodů "bez návratu", tedy aniž bys o nic nepřišel, je tam fákt hodně, ale to je celkem v pořádku. RPG se takhle hrají odedávna.
K otázce na fasttravel nerozumím souvislosti, fasttravel tam je.
@Kostěj (09.07.2014 09:57): Uloženo za 5 s a load několikanásobně dýl prostě není a nemůže být standard, obtěžuje to u hry, která se čas od času hrát stylem save/load musí. Na novějším a nabušenějším železe to je asi výrazně rychlejší, ale přesto to trvá dýl, než by k ideálnímu hraní mělo.
Výraznější bugy byly už opraveny, ale i po pěti updatech nacházím ty drobnější doslova na každém kroku.
K otázce na fasttravel nerozumím souvislosti, fasttravel tam je.
@Kostěj (09.07.2014 09:57): Uloženo za 5 s a load několikanásobně dýl prostě není a nemůže být standard, obtěžuje to u hry, která se čas od času hrát stylem save/load musí. Na novějším a nabušenějším železe to je asi výrazně rychlejší, ale přesto to trvá dýl, než by k ideálnímu hraní mělo.
Výraznější bugy byly už opraveny, ale i po pěti updatech nacházím ty drobnější doslova na každém kroku.
@Matthew.J (09.07.2014 08:02): Fast travel tam vážně je když se dorazí do určité části hry a získá se potřebný item...Ovšem pokud někdo jako já, dělá nejraději hlavně ty vedlejší questy, tak na něj může taky narazit až po pár desítkách hodin hraní :))
What the fuck? Mám šest let starou plečku, uloženo za cca 5s, load...no, load trvá trochu dýl, pravda, ale furt to není žádná tragédie.
Na výraznější bugy jsem po cca 6 hodinách nenarazil.
Na výraznější bugy jsem po cca 6 hodinách nenarazil.
@GrungeChild (komentář): Save/load taky néni legitimní hraní... :D A má tam byt fasttravel? Pokud vím ve hře sů nejaké portály/teleporty k rychlejšímu cestování na větší vzdálenosti a mapa je opravdu jenom mapa.
Mě to napoprvý sejvovalo přes pět minut. U loadingu bych to přežil, ale když člověk sejvuje třeba před krádeží tak je to peklo.
@SilentWolf (01.07.2014 22:33): Jop, loadingy obecně jsou zatím nekřesťansky dlouhý.
Dám uložit hru a minutu mi tam loaduje "cleaning memory for saving".. :D
Jo už je venku final version, ale osobně ještě počkám, určitě nějakej ten patch/vylepšení ještě vydaj. Ale co jsem zkoušel, vypadá to krásně.
To, co teď vyšlo, už je hotová verze, ne? o.O
No nevypadá to zle. Tak jen aby to nepřehnali s počty soubojů a nechali charakter "vyvíjet" i jinak (tzn. příběhem). Místy je akorát ta grafika trochu moc "Blizzard". Z novějších izo RPG se mi třebas grafika Shadowrunu líbí o dost více.
Hraje tu nekdo betu? Mňa to tak láká, ale nemožu. :-(
@Richmond (02.04.2014 20:33): Já i celkem ano, ono, dle mě je Ultima VII moderněji pojatá než takové Black Isle/BioWare RPG. Pokud by se upravila obtížnost z "nevyřešitelné" na "vyřešitelné" hádanky, tak by stačilo jen vylepšit grafickou podobu a dodat dabing :).
Ale hlavní tvůrce všude vyhlašuje, že Ultima VII je jeho největší inspirací, takže snad to dopadne. Pro mě (mimo Grimoire) nejočekávanější RPG.
Ale hlavní tvůrce všude vyhlašuje, že Ultima VII je jeho největší inspirací, takže snad to dopadne. Pro mě (mimo Grimoire) nejočekávanější RPG.
@Drolin (02.04.2014 20:17): Jako nedovedu si představit, že by dneska někdo dělal a vydal hru ve stylu Ulitmy 6 nebo 7.
Jsem zvědavý, kolik pravdy bude na často zmíňované podobě s Ultimou VII. Nicméně pokud je nějaké současné studio schopno se příblížit, tak to je Larian.
Ty jo... Na tento kousek jsem úplně zapomněl. To mi připomíná, že bych měl dohrát Divinity II.