@HELLER (18.07.2014 15:15): Je to tak. Ještě bych jen doplnil, že při nákupu více těch křídel (wings) bude nějaká hromadná sleva. První křídlo (wing) bude dostupné zdarma pro ty, kdo se první měsíc přihlásí do Hearthstone, přesně jak říkáš. Mají tam být nějaké questy a úkoly, za které v klidu získáte oněch 700 goldů pro další část singleplayeru. Už se těším na nové karty :)
Diskuze
Bylo to takové zamotané, ale co jsem to tak nějak pochopil:
1. první část bude zdarma měsíc od jejího spuštění (od toho 23.7.) tzn. že když si ji aktivuju od měsíce od vydání, tak ji mám zdarma :)
2. další části by měly postupně vycházet co týden tuším. a každá část bude stát buď 700 ingame zlaťáků, nebo 5,99euro.
3. kupovat to lze jak vše, tak jednotlivě. Zatím jsem to ale až tak moc nekoumal.
1. první část bude zdarma měsíc od jejího spuštění (od toho 23.7.) tzn. že když si ji aktivuju od měsíce od vydání, tak ji mám zdarma :)
2. další části by měly postupně vycházet co týden tuším. a každá část bude stát buď 700 ingame zlaťáků, nebo 5,99euro.
3. kupovat to lze jak vše, tak jednotlivě. Zatím jsem to ale až tak moc nekoumal.
@HELLER (18.07.2014 12:50): Oni to budů vypůšťat postupně?
23.7. tady máme první část kampaně Curse of Naxxramas :) která bude zdarma.
Tak jsem to začal hrát zase se starým balíkem a jsem teď rank 9, ale vycraftím nějaké karty a zkusím ještě výš (myslím, že tak rank 5 je reálný). Hlavně mě ale štve Miracle Rogue, to je takový shit který se může porazit víceméně jen sám, když si nelízne Auctioneera. Občas funguje aggro in da face, ale to zase může v klidu dát Blade Flurry. Docela joke, že s tím Blizz nic dělat nebude, dokud není Naxx venku.
@FildasCZ (12.07.2014 12:42): Zkontroluj si, jestli se připojuješ na správný server.
@Matthew.J (11.07.2014 23:20):
@Gonzalez (12.07.2014 11:42):
Tak tomu nerozumím..Já právě si chtěl zahrát a najednou bum, musel jsem projít tu uvodní scenu.. A takhle u vsech,.. A to vim, ze o vanocich jsem tam karty a pekne rozehrane.
Včera jsem to rozehrál znova. I jsem to nascreenoval..abych to měl, jako důkaz. O nic moc nešlo, ale naštvalo mě to, když jsem tomu dal x hodin a pak o to záhy přijdu.
@Gonzalez (12.07.2014 11:42):
Tak tomu nerozumím..Já právě si chtěl zahrát a najednou bum, musel jsem projít tu uvodní scenu.. A takhle u vsech,.. A to vim, ze o vanocich jsem tam karty a pekne rozehrane.
Včera jsem to rozehrál znova. I jsem to nascreenoval..abych to měl, jako důkaz. O nic moc nešlo, ale naštvalo mě to, když jsem tomu dal x hodin a pak o to záhy přijdu.
Já taky ne ..
Jsem šel do hry po x měsících a měl jsem tam 3 packy dokonce :D
Jsem šel do hry po x měsících a měl jsem tam 3 packy dokonce :D
@FildasCZ (11.07.2014 22:41): to je zvláštní, hru už hraju pár měsíců co byla open beta a wipe jsem neměl žádný
@FildasCZ (11.07.2014 22:41): ? Wipe byl pokud vím slůbený jeden... A ten taky proběhnul. S tím, že platící dostali adekvátní hodnotu peněz v goldoch.
tomu nerozumím mám tri ucty a na kazdem byl wipe ? :OOO Pamatuju, jak behem otevrene bety slibovali, ze zadny wipe nebude, ale i presto jsem jim neveril bum.. Pak jsem zalozil dva ucty rozjel je a bum.. Minuly tyden jsem otevrel jeden, kde jsem nedavno zacal a zase musel jsme zacit od nuly ... To nema online ukladani ? Na support jsem psal, ale to je uplny zbytecny...
@Borghal (08.07.2014 22:38): Tak to asi nebude nic pro mě... ale vyzkouším to.
Ja som mal také fázy. Najprv ma to strašne chytilo, lebo som nepoznal karty a mechaniky a učil som sa teda spoznávať hru. Ako som ju relatívne spoznal, tak som si dal pauzu, lebo sa mi nechcelo nejak farmiť či kupovať drahé karty. Potom som sa k tomu zasa vrátil a naučil som sa to hrať o čosi lepšie a hrával som najmä arény, pretože tie ma bavili najviac, hoci aj na ranked som dal nejaké pekné jednociferné ranky. Potom som prešiel na štýl, že som to zapol raz-dvakrát do týždňa a formou 1-2 arén som si splnil nazbierané questy. Teraz na to nemám v podstate čas, ale zapol by som to na nejaké dve tri hry.
Záleží na tom, čo od toho človeka čaká. Na mňa ako hráča magicu je tam primálo kariet a mechaník. Preto sa to vie obohrať. No na druhej strane ten random faktor arény to robí zaujímavým, hoci aj tam sa človek po čase naučí na osvedčené charaktery a karty a aj tie kombinácie. Na rozšírenie som každopádne zvedavý. Výhoda hier spočíva v tom, že naozaj človek pri tom nezabije veľa času. Preto som to aj hlavne hrával, prišiel som večer z roboty a buď som ešte varil, upratoval alebo riešil niečo iné a nemal som už čas zapnúť si nejakú singleplayer hru, tak som si na 40 minút pustil HSko.
Záleží na tom, čo od toho človeka čaká. Na mňa ako hráča magicu je tam primálo kariet a mechaník. Preto sa to vie obohrať. No na druhej strane ten random faktor arény to robí zaujímavým, hoci aj tam sa človek po čase naučí na osvedčené charaktery a karty a aj tie kombinácie. Na rozšírenie som každopádne zvedavý. Výhoda hier spočíva v tom, že naozaj človek pri tom nezabije veľa času. Preto som to aj hlavne hrával, prišiel som večer z roboty a buď som ešte varil, upratoval alebo riešil niečo iné a nemal som už čas zapnúť si nejakú singleplayer hru, tak som si na 40 minút pustil HSko.
Mě to přestalo bavit do měsíce... přišlo mi to značně stereotypní, obzvlášť pokud do toho člověk necpe peníze a spoléhá na dropy jen skrze hraní.
Přemýšlím o vyzkoušení stojí to za to?
@special_plan (08.07.2014 20:23): Tak tutorial je opravdu jen na naučení základů hry, to není kampaň. Tady by měly být bossové se speciálními svými kartami a tak, ale samozřejmě nemůžeme očekávat nic světoborného :-)
http://eu.battle.net/hearthstone/en/blog ... roic-mode-08-07-2014
http://eu.battle.net/hearthstone/en/blog ... roic-mode-08-07-2014
@Fatality (08.07.2014 18:52): Ten single-player "tutorial" po prvním spuštění mi přišel jako hrozná otrava, takže jsem zvědavý, jak to zpracují.
Já už se nemůžu dočkat Naxxramasu, přibudou nové karty, nová singleplayer kampaň, mohlo by to trošku rozproudit stojaté vody.
@special_plan (08.07.2014 14:30): Jo je to tak navykove,ze jsem to uz dva mesice nezapl :))).......proste me to z niceho nic prestalo naprosto bavit :D
Nechutně návyková hra. Včera v noci jsem to nainstaloval a už mám nahraných asi 7 hodin. Hraní nekonečných online her se mi ale naštěstí příčí, takže to ještě dnes půjde z disku.
Rank 6....ted na to kaslu abych nespad :D
@Zx Atari 500 (07.04.2014 17:03): To je proti čínskym farmárom. :) A goldy môžeš arénami zarábať.
jinak ten cap 100g za den max z her......trapny
Ale na utraceny prachy to uz cap nemaj :D
Ale na utraceny prachy to uz cap nemaj :D
@Zx Atari 500 (06.04.2014 08:41): Hraj to v okne...
Hele jak se dostanu na plochu win,kdyz mam full screen? Driv to slo normalne,ale ted at delam co delam tak ta mrcha HS je tam porad a nedostanu se do win kdyz neco akutne potrebuju. Win tlacidlo,alt tab,win tab....Do nabidky se dostanu,ale jak chci dat treba okno prohlizece tak to stejne skoci do HS.
@Fatality (04.04.2014 13:59): Ja som teraz chodieval skoro stále len arény. Otvoril som konečne nejaké lepšie karty (mountain giant, 2x twilight drake a ešte čosi), ale trvalo to pekne veľa boosterov. I tak som si ale za dust kúpil jedine pár rarít do mojich paladin a warlock experimentov (humility, divine favor, sunfury protector) a ešte leeroya jenkinsa, ktorého som i tak vlastne platil z dustu za rozloženého nerfnutého Oversparka, ktorého úplne pokazili a stal sa tak nehrateľným.
Momentálne tak skúšam aggro (ale nie murloc) za warlocka a paladina (tam hrám dosť na divine shield deathrattle a battlecry), hoci v paladinovi mi úplne pokazili repentance tým, že secrety sú aktívne len v oponentovom kole. Chcem ešte trocha nafarmiť karty a dust a potom si postavím nejaký pekný control, len do toho ešte nejaký čas ubehne.
Teraz sa však chystám na chvíľu prestať hrávať Magic turnajovo, tak sa budem možno trošku viac sústrediť na HSko, hoci popri práci a iných mimopočítačových aktivitách to i tak zapínam len na pár hier tak 3x do týždňa.
btw: kamarát teraz dosť hráva handlocka, minulý mesiac dal rank 2.
Momentálne tak skúšam aggro (ale nie murloc) za warlocka a paladina (tam hrám dosť na divine shield deathrattle a battlecry), hoci v paladinovi mi úplne pokazili repentance tým, že secrety sú aktívne len v oponentovom kole. Chcem ešte trocha nafarmiť karty a dust a potom si postavím nejaký pekný control, len do toho ešte nejaký čas ubehne.
Teraz sa však chystám na chvíľu prestať hrávať Magic turnajovo, tak sa budem možno trošku viac sústrediť na HSko, hoci popri práci a iných mimopočítačových aktivitách to i tak zapínam len na pár hier tak 3x do týždňa.
btw: kamarát teraz dosť hráva handlocka, minulý mesiac dal rank 2.
@Tulareanus (13.03.2014 00:46): Do tohoto bodu jsem dospěl i já. Control je náročnější než aggro :(
Mňa serú topdecky do prázdnej ruky a nadraftované megaimby, kde dostanem proti sebe dvoch argent commanderov, tri firebally a dva flamestriky. A hrajte proti tomu. T_T
@Zx Atari 500 (11.03.2014 01:05): Bez epicov a legendáriek som dal rank 10. A teraz po resete som sa s all-common balíkom + 2x knife juggler momentálne prebojoval na rank 15. A nie preto, že by sa mi nedarilo ísť ďalej, ale preto, že som ešte nemal čas hrať ďalej.
Čo ma ale fakt štve je, že všeobecne control je kartovo náročnejší a to ma momentálne veľmi najviac baví hrať asi Shaman a potom Priest a Druid. Za meganudu považujem Warriora a za lucky douchebaggery Rogue (ktorý ma tiež nebaví).
@Zx Atari 500 (11.03.2014 01:05): Bez epicov a legendáriek som dal rank 10. A teraz po resete som sa s all-common balíkom + 2x knife juggler momentálne prebojoval na rank 15. A nie preto, že by sa mi nedarilo ísť ďalej, ale preto, že som ešte nemal čas hrať ďalej.
Čo ma ale fakt štve je, že všeobecne control je kartovo náročnejší a to ma momentálne veľmi najviac baví hrať asi Shaman a potom Priest a Druid. Za meganudu považujem Warriora a za lucky douchebaggery Rogue (ktorý ma tiež nebaví).
@Redfield (11.03.2014 15:12): Hm, když mě sere že proti mě někdo vytáhne kartu, kterou já mít nemůžu, celý tenhle žánr asi nebude pro mě, co :-D
@Zx Atari 500 (11.03.2014 01:05): Ale prd. I s levnýma deckama se dá dostat vysoko.
Navic od 15 lvl to zacina bejt nehratelny....tam uz zacinaj tahat oranzovy skoro kazdej tah....
@Zx Atari 500 (04.03.2014 19:36): Tak aspoň pre mňa sú arény najpodstatnejšie pre samotnú zábavu z hrania + goldy, za ktoré si dám ďalšiu arénu. Skôr ma serie, ak mi to dáva absolútne smeti ako napr. žiaden multishot za huntera a unleash the hounds mi ponúkne len naraz so starving buzzardom a teraz si vyber....
Hmm 7 win v arene a dostanu jednu modrou kartu......Uz mne to nebavi
Tak jsem s hunterovým "beast packem" prodral na 10 v rankedu bez jedinýho epicu či legendárky v balíku, ale už je to tam každou chvíli samá legendárka proti mně, tak už to asi výš nepůjde. :D
@Tulareanus (24.02.2014 02:10): Ten Faceless Manipulator je sranda no, s ním můžeš mít i dvě legendárky na boardu, což normálně nejde :)
@Falagar (23.02.2014 21:42): Tak čím menšie mesto, tým menej netdeckov. Také sú moje skúsenosti. Keď som ešte býval v Trenčíne, tak som chodieval aj na väčšie turnaje do iných miest a je pravdou, že hráči z BA hrávali najviac competitive decky, čo sa častokrát odrážalo aj na tých netdeckov. V Trenčíne som napr. hrával balíky, ktoré som si vyslovene sám postavil, hoci mali nejaký všeobecne známy archetyp (napr. goblins tribal, klasický burn atď...) a aj keď mal niekto nejaký základ netdecku, mal ho častokrát prispôsobený + takých ľudí bolo máličko. V BA je tých ľudí viac, hoci mnohí sa prispôsobujú tej metagame. Je jasné, že ak máš balík nastavený nielen sideboardom na decky, ktoré sa hrávajú častejšie, tak môžeš byť potom niečím prekvapený. Ja som napr. úplne upustil od nejakej prípravy proti monoredom, keďže sa nejak nehrávajú a predsa som na poslednom turnaji taký balík stretol, našťastie na to, že hrám rampu, je ten balík pomerne rýchly, čiže už nejaké 2. až 4. kolo som mu staval do cesty veci, cez ktoré neprešiel alebo nepredmgoval.
Inak v HS som včera nadraftoval celkom fajn druid control. Nemal som síce žiadnu legendary a len jeden epic, ale za to veľmi fajn - faceless manipulator, ktorý mi však prišiel len raz. No mal som 2x wrath, 2x swipe, bite, starfire, keeper of the grove atď... a pekne to odsýpalo po nejaké 6-0, no potom som si dal misplay, ktorý ma stál hru, ďalej to mal jeden týpek shaman neskutočne dobré a totálne si ma povodil tým, že dal 2x po sebe forked bolt, 2x lightning storm, lava burst a dokončil ma fire elementalom, tak som bol pomaly s prázdnou rukou. Potom som znova vyhral a tretiu hru som smutne prehral na 2 epicy (sea giant a gladiator's longbow) a Hoggera, keď som si šiel pre kill. Takže výsledok 7-3, ale inak som bol s balíkom spokojný a čosi podobné by som si vedel aj v normálnych ranked predstaviť za druida.
Inak v HS som včera nadraftoval celkom fajn druid control. Nemal som síce žiadnu legendary a len jeden epic, ale za to veľmi fajn - faceless manipulator, ktorý mi však prišiel len raz. No mal som 2x wrath, 2x swipe, bite, starfire, keeper of the grove atď... a pekne to odsýpalo po nejaké 6-0, no potom som si dal misplay, ktorý ma stál hru, ďalej to mal jeden týpek shaman neskutočne dobré a totálne si ma povodil tým, že dal 2x po sebe forked bolt, 2x lightning storm, lava burst a dokončil ma fire elementalom, tak som bol pomaly s prázdnou rukou. Potom som znova vyhral a tretiu hru som smutne prehral na 2 epicy (sea giant a gladiator's longbow) a Hoggera, keď som si šiel pre kill. Takže výsledok 7-3, ale inak som bol s balíkom spokojný a čosi podobné by som si vedel aj v normálnych ranked predstaviť za druida.
Teď jsem to zrovna nemyslel tak že Slováci hrají net decky a Češi ne. Bydlím ve Zlíně, to je kousek od hranic a bylo tu celkem běžné jezdívat si vzájemně na turnaje - a prostě to tak místopisně vycházívávalo, že Bratislaváci byli příkladem net deck scény (ne kompletně, samozřejmě, jen většinově) a Zlínsko se svojí tradiční Magico-Portalovou základnou příkladem vlastní tvorby... myslel jsem to spíš jako motivaci ke zkoušení levnějších cest - ano, taky mám v balíku 4x silence a ona komonová sova dělá velice slušnou práci - celkem mne pobavilo, když jsem přišel na to, že silence ruší i např. zmražení od mágů :-)
Ale jo, uznávám, že i když nevlastním žádnou legendárku, spoustu z těch epiků také hraju - to je také výhoda specializace na jedno povolání, kdy jde veškerý prach do něj a semtam se i něco zajímavého škubne...
Ale jo, uznávám, že i když nevlastním žádnou legendárku, spoustu z těch epiků také hraju - to je také výhoda specializace na jedno povolání, kdy jde veškerý prach do něj a semtam se i něco zajímavého škubne...
@Falagar (20.02.2014 00:09): Vieš čo, napr. keď sa pozriem na standard v Magicu, ktorý hrávam pravidelne - väčšina kariet v mojej R/G rampe sú skratka mythic (hlavne planeswalkeri a bohovia) alebo rare. V podstate karty, ktoré sú common alebo uncommon sú v zásade manovači alebo nejaký špecifický removal v sideboarde. A nie je to preto, že by som hral netdeck. Ja nehrávam netdecky, samozrejme netdecky si čítam a študujem, aby som vedel, s čím mám dočinenia alebo ich vidím aj priamo v našej metagame na ktorú reagujem a napr. pri hraní mirroru mám úspešnosť cca 80% pretože som na tie balíky pripravený. Netdeck by som aj práve preto nemohol hrať, lebo čo mi to pomôže ak sa u nás nejaké decky, proti ktorým sú konkrétne karty v balíku, nehrávajú. Potom je to mŕtva karta na ruke.
Problém HS a lacných kariet je v tom, že z lacných kariet postavíš v zásade len aggro, tak ako z lacných kariet v magicu postavíš len nejaký monored burn. A to je jednoducho niečo, čo ma nebaví. Najmä preto, že v magicu som aj na standarde aj na moderne hrával burn z finančných dôvodov (ok, to by bola možno na moderne troška lož, keďže som splashoval čiernu na dark confindantov :X :D) a po čase ma táto "taktika" neskutočne nebavila. Dokonca aj posledné leto som miesto trojfarebnej Naya blitz hrával monored, lebo vedel neskutočne trhať trojfarebné alebo ešte viacfarebné balíky.
S netdeckmi ale nechodia niekam len slováci, tie predsa hrávajú ľudia odvšadial. Ale napr. som si spomenul ako pár lepších hráčov v Čechách pred necelým rokom hralo RUG aggro, ktoré sa nikde inde vo svete vlastne nehralo, ale po čase zistili, že v Prahe sa im s tým darí, ale nejak mimo ich domáceho prostredia to vlastne nič nerobí. Ale naspäť k téme.
Moja pointa je v tom, že ak na niečo prehrávam, tak sú to zvyčajne drahé karty a kartová alebo situačná výhoda, ktorú vytvárajú viz. keeper of the grove, ancient of lore, ancient of war, cenarius. A ja niektoré drahšie karty chcem preto, lebo vidím čo dokážu a viem si ich predstaviť v mojich balíkoch. Napríklad aj môj hunterský deck som v zásade ešte nestretol. Samozrejme, že pár kariet ako animal companion, unleash the hounds alebo deadly shot by mal hrať každý hunterský balík, ale celková konfigurácia je iná, menej "all-in" a viac kontrolná. Výhoda u huntera je v tom, že tiež nechce hrať svoju legendárku a asi ani epicy (možno luk), to však neznamená, že by som si tam nevedel predstaviť nejaké neutrálne. Mimochodom aj na tie niektoré drahé prekážky ako napr. legendárky v druid controle reagujem tak, že som si do balíka zaradil napr. 2x ironbeak owl a Tinkmaster Overspark.
Problém HS a lacných kariet je v tom, že z lacných kariet postavíš v zásade len aggro, tak ako z lacných kariet v magicu postavíš len nejaký monored burn. A to je jednoducho niečo, čo ma nebaví. Najmä preto, že v magicu som aj na standarde aj na moderne hrával burn z finančných dôvodov (ok, to by bola možno na moderne troška lož, keďže som splashoval čiernu na dark confindantov :X :D) a po čase ma táto "taktika" neskutočne nebavila. Dokonca aj posledné leto som miesto trojfarebnej Naya blitz hrával monored, lebo vedel neskutočne trhať trojfarebné alebo ešte viacfarebné balíky.
S netdeckmi ale nechodia niekam len slováci, tie predsa hrávajú ľudia odvšadial. Ale napr. som si spomenul ako pár lepších hráčov v Čechách pred necelým rokom hralo RUG aggro, ktoré sa nikde inde vo svete vlastne nehralo, ale po čase zistili, že v Prahe sa im s tým darí, ale nejak mimo ich domáceho prostredia to vlastne nič nerobí. Ale naspäť k téme.
Moja pointa je v tom, že ak na niečo prehrávam, tak sú to zvyčajne drahé karty a kartová alebo situačná výhoda, ktorú vytvárajú viz. keeper of the grove, ancient of lore, ancient of war, cenarius. A ja niektoré drahšie karty chcem preto, lebo vidím čo dokážu a viem si ich predstaviť v mojich balíkoch. Napríklad aj môj hunterský deck som v zásade ešte nestretol. Samozrejme, že pár kariet ako animal companion, unleash the hounds alebo deadly shot by mal hrať každý hunterský balík, ale celková konfigurácia je iná, menej "all-in" a viac kontrolná. Výhoda u huntera je v tom, že tiež nechce hrať svoju legendárku a asi ani epicy (možno luk), to však neznamená, že by som si tam nevedel predstaviť nejaké neutrálne. Mimochodom aj na tie niektoré drahé prekážky ako napr. legendárky v druid controle reagujem tak, že som si do balíka zaradil napr. 2x ironbeak owl a Tinkmaster Overspark.
@Tulareanus (19.02.2014 23:34): To je mýlka - a nebo další z rozmazleností z magicu ;-) - legendárky nepotřebuješ! :-) I mezi rérama a epiky (a základníma kartama) se dají najít dobré kontrolní karty. Kromě kontrolního druida mám komonového smažka warlocka se základníma kartama a nadpoloviční většinu výher stejně vyhraje... Záleží samozřejmě, co jsi za typ hráče - pokud vsázíš na osvědčené konstrukce, co vymyslí někdo jiný (jak je v tcg obecně v módě), tak ty legendárky asi potřebuješ. Pokud tě baví experimentovat s vlastním složením balíků, můžeš mnohdy podobných výsledků dosahovat různými z nouze ctnostmi.
I vědění je síla. Mne prostě vždycky bavilo hrát s vlastními balíky - byla vždy prdel sledovat Slováky, kteří k nám jezdili na turnaje, s těma jejich balíkama reagujícíma na "světovou metagame". To zoufalství v očích, když se vždy setkali se 3-4 naprosto inovátorskýma konstrukcema, proti kterým nevěděli co hrát, jak hrát, co vůbec hraju za karty... a já věděl o těch jejich balících první poslední... :-) Jak zábavné bylo dělat něco podobného soupeřům na Darkomoon Fairte v Paříži nebo Kolíně nad Rýnem... :-D
I vědění je síla. Mne prostě vždycky bavilo hrát s vlastními balíky - byla vždy prdel sledovat Slováky, kteří k nám jezdili na turnaje, s těma jejich balíkama reagujícíma na "světovou metagame". To zoufalství v očích, když se vždy setkali se 3-4 naprosto inovátorskýma konstrukcema, proti kterým nevěděli co hrát, jak hrát, co vůbec hraju za karty... a já věděl o těch jejich balících první poslední... :-) Jak zábavné bylo dělat něco podobného soupeřům na Darkomoon Fairte v Paříži nebo Kolíně nad Rýnem... :-D
Teda neviem či som až tak rozmaznaný Magicom, ale moje nadšenie HS začína pomaly opadať. Možno aj pre ten vysoký luck faktor alebo to, že v tej hre zatiaľ nie je až tak veľa kariet a taktík. Mám pocit, že množstvo balíkov používa presne tie isté neutrálne karty. Nehovoriac o murloc balíkoch, ktoré sa hrajú bez ohľadu na povolanie a len si tam pribalia pár removalov svojho povolania. Nie, že by mi murloc balíky robili problém, tie väčšinou dávam dosť v pohode. Inak rank som stále 12. V poslednej dobe som moc nehral a v boostroch som nič poriadne do balíka neootvoril, až na jedného knife jugglera a arcane dust nejak momentálne na dobré karty nemám. Rád by som si ale zahral nejaký druid control, len tam fakt treba dosť tých legendáriek...
Podle mě jak kdo - třeba Rogue s Ringleaderem hned první kolo s mana crystalem vyvolá 2/2 a 2/1, to je fakt silné proti někomu, komu v první ruce nepřijde nic. Nebo třeba druid může díky kombinaci Innervate a mana crystalu hned v prvním kole vyložit například Chillwind Yetti 4/5 (za 4 many celkem), což je naprostá imba :D ale třeba warlockovi je to víceméně jedno, ten má velice silný early game.
Začínat druhý je jednoznačná výhoda. Mnohonásobně se tím zvyšuje šance výhodného startu, hlavně díky mana crystalu, kdy můžete začínat rovnou s kartou za 2 many nebo se schopnostmi jednotlivých charakterů.
@Borghal (14.02.2014 01:51): Pri tom veľmi random mulligane (inak pravidelne sa mi stáva, že ak hrám v balíku dva kusy tej istej karty, tak po mulligane ju dostanem znova alebo je to prvá karta, ktorú potiahnem) je to ešte horšie. V M:tG je to podľa mňa oveľa viac fér, keď ten druhý v podstate dostane kartu navyše, ale nie aj manu + že mulliganovanie môže každý opakovať viackrát.
Random faktor ovplyvňuje dosť nepriaznivo aj to, že opening hand je strašne malá 3-4 karty, na základe ktorých sa veľmi ťažko rozhoduje, nehovoriac o otm, že môžu byť nielen situačné alebo tie manovo náročnejšie (ok to je vždy na mulligan), ale človek pri 3-4 nemôže ani nejak taktizovať a predpokladať priveľmi dopredu svoj line of play v danej hre. Je veľmi závislý od topdeckovania.
Random faktor ovplyvňuje dosť nepriaznivo aj to, že opening hand je strašne malá 3-4 karty, na základe ktorých sa veľmi ťažko rozhoduje, nehovoriac o otm, že môžu byť nielen situačné alebo tie manovo náročnejšie (ok to je vždy na mulligan), ale človek pri 3-4 nemôže ani nejak taktizovať a predpokladať priveľmi dopredu svoj line of play v danej hre. Je veľmi závislý od topdeckovania.
@Tulareanus (13.02.2014 22:52): Souhlas, nikdy jsem neměl pocit, že být první je výhoda. Naopak, několikrát jsem si říkal - kdybych byl druhý, vyhrál jsem. Když vezmeš v potaz, že dost často se ti do ruky na začátku 0 nebo 1 nedostane a první kolo je tudíž často promeškané, ten druhý v pořadí je na tom mnohem lépe.
Aby som sa len nechválil, krátko po tom, ako som napísal predošlý príspevok som si dal 0-5, ani neviem ako. Ten faktor šťastia v tom, ako to príde po krivke je asi silnejší než v magicu.
Inak tiež sa vám zdá, že sa vôbec neoplatí začínať? Ja mám celkovo pocit že karta naviac + mana naviac je oveľa lepšia. Častokrát sa oplatí hneď po krivke T1 vyložiť nejakého knife jugglera alebo faerie dragona, prípadne za huntera T2 animal companiona a zrazu je človek na tom, ako keby išiel prvý a ešte má viac kariet. Navyše tou manou si celkovo zlepší krivku alebo zaplní v nej miesto, čo sa týka vykladania beatdownu.
Inak tiež sa vám zdá, že sa vôbec neoplatí začínať? Ja mám celkovo pocit že karta naviac + mana naviac je oveľa lepšia. Častokrát sa oplatí hneď po krivke T1 vyložiť nejakého knife jugglera alebo faerie dragona, prípadne za huntera T2 animal companiona a zrazu je človek na tom, ako keby išiel prvý a ešte má viac kariet. Navyše tou manou si celkovo zlepší krivku alebo zaplní v nej miesto, čo sa týka vykladania beatdownu.
@Borghal (12.02.2014 13:15): jj, souhlasím že reset by neměl být každý měsíc, je to moc rychle.
Ja som stál proti balíkom, ktoré mali dosť gold kariet a tí hráči do toho dali evidentne viac prachov, než skillu, ako sa potom prejavilo na tom, že s takými zvyčajne nemám problém.
Inak pohoda, potom som si dal 8-0 v ranked a som zasa tam, kde som bol. :)
Inak pohoda, potom som si dal 8-0 v ranked a som zasa tam, kde som bol. :)
@Fatality (12.02.2014 08:01): Imho dokud budou ty resety měsíčně - někde jsem to četl na battlenet fórech - tak pro většinu hráčů to fakt postrádá smysl, odměny neodměny. Pokud hraješ do hodiny denně, za měsíc se nijak vysoko nedostaneš, i když ten skill/balík máš. Zvlášť když vždycky prvních pár dní po resetu se budeš potýkat se všemi hráči, tj. i těmi s vysokým rankem, kteří tě budou nemilosrdně drtit a šplhat zpět na svůj rank 3 apod.
Pokud jsi takový blázen, že téhle hře věnuješ třeba 20 hodin týdně, tak to pak samozřejmě neplatí :-)
To už je hodně osobní, mě třeba HS po třech, čtyřech hrách po sobě začne nudit, kvůli té obrovské míře náhodnosti. V polovině her co hraju dojde na topdecking.
[rant] A taky jsem otevřel už asi 20 balíků a ani jeden legendary a jen dvě epic, fňuk. Včera proti mě stál někdo, kdo vytáhl hned dvě v jedné hře. [/rant]
Pokud jsi takový blázen, že téhle hře věnuješ třeba 20 hodin týdně, tak to pak samozřejmě neplatí :-)
To už je hodně osobní, mě třeba HS po třech, čtyřech hrách po sobě začne nudit, kvůli té obrovské míře náhodnosti. V polovině her co hraju dojde na topdecking.
[rant] A taky jsem otevřel už asi 20 balíků a ani jeden legendary a jen dvě epic, fňuk. Včera proti mě stál někdo, kdo vytáhl hned dvě v jedné hře. [/rant]
@Borghal (12.02.2014 01:34): Ale jo, je. Nevím jestli už teď od třetí sezony nebo až později, ale budou rewardy za umístění na konci - odlišné ruby karet, jiné animace vstupů karet do hry, větší XP atd., jako docela dost toho.
Ahoj. Má někdo zájem zahrát ? :) Stačí v přidávání přátel napsat můj e-mail: tequilascz@gmail.com Rád si zahraji :) Hrál jsem s jedním kamarádem ale on už nechce poněvadž moje skore bylo asi 40 ku 6 :D