Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (29.09.2014 16:03): teď nevím, jestli se mi to plete, ale před časem jsem někde četl o celoveceraku na předlohu hl univerza, snad od JJAbramse mám dojem? To je zatím asi u ledu co?
A ta narážka v první větě má být co? Na hl3 se přece usilovně pracuje, již 10 let! Hl3 bude, 100%, to je jasný :-D
No tak to nic pro mě .. mám to na steamu a chci plnit achievy :D jsem achiev typ. Ono mě se ta hra líbí i tak.
@Garret (26.07.2014 10:37): Nebylo možné od nějaké verze CM si natsavit, co chci a co nechci upravit? Tuším, že něco takového právě bylo možné s Alyx, které zůstal původní model (protože ta, s prominutím kurva, kterou tam CM dal, je nekoukatelná).
@HELLER (26.07.2014 10:19): vytunění grafické stránky hry + úprava některých lokací.
nějaké screeny mám tady (HL2) a tady (EP1 & EP2)

má to svoje chybičky, ale myslím, že to stojí za to.
napsal jsem si pár poznatků, tak třeba se podle nich můžeš rozhodnout:

Half-Life 2: Cinematic Mod 12

Proč si zahrát HL2 s CM1.12:
- hlavním tahákem je grafika, která přetváří atmosféru a dělá ze hry mnohem ponurejší a reálnější zážitek
- HD modely postav se povedly, jen ženy si sexistycký autor okořenil více, než bylo potřeba
- funkčně stejné zbraně, jejich vzhled ale totálně odlišný. mnohem, mnohem lepší pocit ze střelby, přestřelky získávají úplně nový rozměr - díky ironsightu je navíc možné si vypnout zaměřovač
- nepřátelé způsobují větší DMG, základní Combajňáci ale lehnou na 1 headshot
- gamedesign je mírně upraven, což je zřetelné hlavně v pasážích s buginou, některé pasáže jsou doslova k nerozeznání od originálu
- nová hudba je OK, ačkoli se jedná až o příliš okaté vykrádačky z Nolanových filmů

na co si dát s CM1.12 pozor:
- achievementy nefungují
- pár bugů, z nichž některé je potřeba obejít přes konzoli
- větší DMG dostává i Alyx, která se svou demencí chcípne rychleji než řekneš "borůvkovej koláč"
- občasná kolize s předměty
- alieni mají mnohem více zdraví, což se projevuje hlavně u Guardiana, který toho vydrží neskutečně mnoho, antlioni taktéž a obyčejní zombíci ani nemluvě
- granáty mají příliš velký DMG a rozptyl, oproti tomu brokovnice je pěkně zprasená (nezabije antliona ani zombie na dvouvýstřel do hlavy + má pomalé nabíjení= skoro nepoužitelná)
- při vypnutém zaměřovači se při zoomu s kuší neobjevuje žádné hledí, musel jsem mířit podle oka

Celkově je CM vhodný pro kochání se při opakovaném průjezdu hrou, má ale dost chyb, na které by měl být člověk připraven a počítat s nimi.
TO nevím co je :D nebo viděl jsem někde stránku ale nečetl jsem vo c gou
Tak jsem ráno navštívil Steam seznam her co mám .. a hodně se mi tam zalíbila položka HL2 + EP1, EP2 :)
Nedalo mi to a dal jsem instalaci HL2. Opět (již po několikáté) si to projdu, nyní s CZ titulkama.
Pár minut již odehraných a je to prostě nejvíc ! :)
Fň fň chce to trojku
@PavelU (01.05.2014 16:05): po novém roce jsem dohrál HL2 s dvanáctkou včetně epizod. četl jsem, že se chystá ještě jedna nová verze, která už by měla vyřešit problém s instalací na Steamu a možná by mohla fixnout i ty achievementy...

EDIT: i když teď si vzpomínám na jeden rozhovor s autorem, kde psal, že zakomponovat achievy by bylo hodně náročné po programátorské stránce, takže se asi nedočkáme.
@PavelU (01.05.2014 15:39): Steam achievementy mají tu zvláštní schopnost se občas vyresetovat. U HL2 jsem achievy nikdy neřešil, ale u takového XCOM: Enemy Unknown se mi čas od času nějaký ten rozpracovaný vynuloval. A ještě u nějaké další hry taky, jen už nevím u jaké.
Vždycky, když soi zopakuji celé HL2 i s epizodami, dám si i Lost Coast :) Jen je fakt, že rok od roku je ta nádhera technologického dema méně a méně nápadná :)
@Matthias (01.05.2014 10:47): Dohráno v listopadu 2005.

Kdo jste splnil achievement Lambda Locator v HL2? Něco přes 40 skrýší jsem měl objevených už v červnu 2010, při publikaci mého komentáře, ale později mi Steam tento achievement resetoval. Tenkrát tam byl ukazatel splnění, kolik mi ještě zbývá, prostě rozpracováno. Nyní jako kdybych ty skrýše ještě nikdy nenašel, což je samozřejmě blbost.
Hráli jste Lost Coast? Teď jsem někde četl statistiku, podle které většina lidí, co tu hru na Steamu vlastní ji nikdy nehrála :) A záměrně to dávám do diskuze sem a ne k Lost Coast :))
@Bodkin (15.04.2014 13:37): Já to jen nadhodil, nechtěl jsem rozproudit internetovou debatu o hovně. Co se pamatuju, tak do té doby jsem digi rozšíření herního obsahu formou epizod nezaznamenal.

Tak jako Wolfenstein nebyl první 3D střílečka, ale považuje se za ni...

@Všivák (15.04.2014 13:38): Aha, já se dostal jen k první, ta mi nic neřikala, tak druhou ani nemám důvod instalovat když vím, že trojka nebude (asi). A co kdyby to náhodou skončilo napínavě :)
@Walome (15.04.2014 13:35): Nu, jak mám HL2 natrénovaný, tak hlavní hru dám za 8 hodin, EP 1 za 3 hodiny a EP2 tak za 4. Takže ty tvé dvě DLC jsou v podstatě stejně dlouhé jako HL2.

Tudíž, ukaž mi první datadisk a já ti ukážu první DLC.
@sten (09.04.2014 15:37): Jojo, s tím vším souhlasím, ale deset let je dneska dlouhá doba, delší, než kdy dřív. Čekal bych, že aspoň něco už touhle dobou bude venku.

A jestli neudělaj episodu tři, je to hajzlárna na fanoušky... když tak nad tím uvažuju, tyhle episody byly vlastně prvními DLC, co?
Já si vzpomínám, jak po vydání prvního Half-Life plánovali vydávat další díly vždy s pětiletým odstupem :)
@Walome (09.04.2014 13:16): Protože nic splácat nechtěj. Episody byly fajn, ale upřímně nebylo to ono a myslím si, že Valve to tak cejtí taky. Pevně věřim, že se na HL3 pracuje. V source enginu 2 a s hromadou nápadů, které prostě potřebují čas a pilování. Přesto, že je to dlouhá doba, co se čeká, mě jejich strategie nevadí. Z HL za tu dobu vznikl prakticky kult srovnatelný se Star Wars (aspoň mezi hráči). Jsem rád, že se z toho nestalo to, co se například stalo s Assassinem. Ten fofr ve vydávání nových dílů se na sérii podepsal. To, že furt patří v dnešní době do nadstandardu je jen daný malou konkurenceschopností, především co se inovací týče. Nezbývá nám tedy než čekat... pořád a pořád... čekat. Co si tak matně vzpomínám, tak asi rok zpět projevilo zájem o práva na zfilmování HL paramont pictures a konkrétně J.J. Abrams, tak až dotočí nový Star wars, tak se třeba pustí do halfika a trojka vyjde jako doprovodnej materiál k filmu. Časově by to tak odpovídalo :-D
@M.a.t.t. (09.04.2014 12:51): Jo, to je pravda, že s epizodou 3 to posrali a taky je otázka, jestli existuje šance, že vůbec vyjde. Ale mohla vy, Scource pořád vypadá skvěle a 3 hodinky skriptů by snad splácat dokázali :) Otázkou je, proč to ještě není.
Trúfam si povedať, že Valve už svojim prístupom štvú nejedného fanúšika... Ak by nevyvíjali druhý diel, až tak by to nevadilo, jednotka je v podstate uzavretá. Ak by nevyvíjali trojku, nevadilo by to, pretože aj dvojka je v podstate uzavretá. Ale po Epizóde 2 to už neokecajú :)
Wow, deset let. Jakoby to bylo včera, co jsem to z pálenky instaloval a občas hrál bez zapnuté AI NPCéček, kdy jsem neměl prachy ani rychlej internet na to, koupit si to přes steam.

A taky to byla jedna z her, kterou jsem si hned koupil, když jsem přestal hrát nelegálně...
@Garret (01.12.2013 20:24): Mission Improbable je právě jeden z těch módů, co mi tohle dělají. Source SDK jsem tam neměl, ale už jsem si ho stáhnul. Přesto je to pořád stejné. Koukám, že těch SDK je tam ale víc, třeba Source SDK Base 2013 a podobně... To mám instalovat taky? Měl jsem za to, že by si každý mod měl vystačit jen s hrou samotnou... :-/