@Gonzalez (10.05.2014 23:55): pokud hraje arkádové bitvy klidně může potkat dvojplošník když hraje s jetem :)
Diskuze
Tak Thunderbolt má BR 3.0 a I-16 má BR 1.7 takže když MM bere v potaz +-1 tak by se vůbec neměli potkávat. Nepleteš si to s tím pozdějším I-16, který má 20mm kanóny? I když se v bitvě potkají a pilot Thunderboltu se jím nechá sestřelit tak bych spíš hledal chybu na straně pilota než v letadlech. Určitě bych se s Thunderboltem nepouštěl do turn-fightu, tam I-16 bude dominovat, ale Thunderbolt má o více jak 200km/h větší maximalní rychlost takže to chce využívat své silné stránky a I-16 si neškrtne.
@paver (10.05.2014 22:00): rank nemá nic společného s MM, důležitý je battlerating, koukni na druhého Ishaka co má 20mm kanóny, je to rank 2 ale BR má 4.0, jde o to že nové MM pravidla (aka Battle Rating) sou jen čísla vycucaná z prstu a nemají žádnou balanční hodnotu, zatím, v budoucnu až se sesbírá dostatek statistik budou letadla balancovány už opravdu podle reálných podkladů :)
@Usermator (10.05.2014 21:07): S těmito stroji se rovnat nemůže, protože už při operaci Barbarossa byl za zenitem, ale přesto s ním sovětští piloti německým okupantům solidně zatápěli. Mustang, Hellcat a Thunderbolt jsou letadla úplně jiné generace, ale i tyhle stroje by I-16 v manévrovém souboji překonal :-) Ale když vezmu v potaz, že v prvním ranku jsou stroje jako Nimrod, Heinkel He-51 atd., tak by I-16 rozhodně měl být ve druhém ranku.
@paver (10.05.2014 15:11): Tak Thunderbolt byl zase znám svou výdrží a brutální palebnou silou, řikali mu "Cirkulárka". A pak přilítne nějakej malej zelenej zmrd a tohle legendární letadlo, který vydrželo i něco proti německejm kanonům bez nějakých větších potíží sundá. Chápu že v reálu bylo asi dobrý, ale nevim jestli by obstálo proti Thunderboltům, Hellcatům, nebo Mustangovi, jestli ano, měli by ho hodit do vyššího ranku.
@Usermator (10.05.2014 14:06): Tak Polikarpov I-16 byl extrémně obratný stroj a zkušený pilot s ním dokázal dělat divy. V manévrovém souboji převyšoval téměř každého a dokázal vstřebat spoustu zásahů. Kadence kulometu ŠKAS byla cca 1800 ran za minutu, takže to máme čtyři kousky a 7200 kulek letících za jednu minutu. Akorát tu konfrontaci s Thunderboltem si nedokážu moc představit, ale tak s trochou štěstí...
@Usermator (10.05.2014 14:06): a jak myslíš že sem sehnal přístup do CBT tanků ? Ishak,, Chaika, LaGG 3-8 a ještě LaGG 3-11, první 3 letadla mají dokonce rakety :) nevím jak v RB nebo SB ale v arkádových bitvách jsou nedostižitelně OP
Nezdá se vám, že rusáci jsou tady OP, stejně jako ve WoT?? Krásný příklad takového ruského přebůstěného letadla je I-16 type 18 Ishak... To je první rank, ale nemůžu ho sundat ani s trojkou, protože má nějaký zázračný pancíř, nejde utočit, jelikož se otočí 2x dokola, zatímco já o půlku, ale to není vše. Sice má jen 7 mm kulomety, ale když střílí nějak zázračně rychle, nemá tahle malá píča problém sundat třeba Thunderbolta, nebo nějakýho dvojkovýho bombiče...
@Sejríňo (08.05.2014 15:51): Free XP, konvertuje se to přes goldy takže si musíš zaplatit (jako ve WoT) :)
Zdravím Vás. War Thunder hraji už nějaký čas, ale ještě jsem nepřišel na to, k čemu slouží (Convertible Research Points)... Pořád se mi to hromadí, a já nevím co s tím. Prosím Vás, o nějakou radu. Díky ;)
@Say (08.05.2014 14:09): já arkády v tancích nehraju, to je absolutně nehratelné kvůli spawncampingu, simulátory FTW, i s tierem 1 (Stug A na kursku, parádní bitva)
@Aaron_Hill (08.05.2014 12:58): Jo, já mám podobné výsledky v betě tanků a to tam mám zatím jen 3 tier a nějakých 50-60 bitek. Ale zase je to beta, no=) U historických bitek už je to těžší, realistické jsem zkoušel asi 5x a to je peklo.
Joo, ty arkádový bitvy jsou tááááák těžký :P
@Say (07.05.2014 16:50): Jasně ono v arkádě to kolikrát ani možné není, když ti cíl skáče všude možně a dělá nerealistický přemety a co já vím ještě. Mířit se dá tak po bombardérech nebo když cíl letí víceméně rovně, nebo používá joystick.. v realistických bitvách je míření jednodušší protože tam nepřítel před tebou nemůže dělat takový skopičiny... Proto já osobně třeba nemám moc rád v arkádě letadla pouze s kulomety, protože těma většinou fakt musíš přesně trefovat, s kanóny je to jednodušší
@Gonzalez (07.05.2014 16:44): Já si akorát nedokážu přestavit míření z kulometů za pohybu střelce i cíle bez nějakého slow motion. A zoomu jak prase.
@Say (07.05.2014 15:32): No a pokud se ti mířit nechce tak nehraj za Američany, kteří mají většinou jen 12mm kulomety, ale zkus ostatní národy a jejich 20 a 37 mm kanóny... těma se moc mířit nemusí
@Say (07.05.2014 15:32): no jistěé :)
@Gonzalez (07.05.2014 15:29): Tam jde mířit?=D
@Usermator (07.05.2014 12:39): a zkoušíš taky trochu mířit nebo jen prostě střílíš nazdařbůh? ... když pošleš mířenou dávku do křídla nebo pilotní kabiny tak je velká šance, že ho sestřelíš během vteřiny ale pokud střílíš stylem spray and pray tak to taková sláva nebude.
@Usermator (07.05.2014 13:11): bohužel, zvykej si :/
@Arc (07.05.2014 12:53): Jo, hraju arkády...
@Usermator (07.05.2014 12:39): to záleží kam mu střílíš a taky jestli hraješ Arkádové bitvy tak tam je tohle normální (UFO FM, náhodný DM)
Co je na tý hře pro mě sakra k nepochopení?? Tohle: S letadlem Kittyhawk, které má 8 kulometů 12 mm střílim do nějakýho letadla jak trouba a jen mi to přičítá zásahy, ale vcelku mu to moc nedělá a nemam šanci ho sundat, ale když letim s Kittyhawkem a přiletí ke mě jiný Kittyhawk, pošle mi krátkou dávku, mě upadne křídlo a letim k zemi. Tohle je něco, co vážně nepochopim, to samý letadlo, stejně zásahů, ale když to letí do mě, stačí 2-3 zásahy a letim k zemi.
@Hoonza (29.04.2014 09:17): tak to byl nejspíš bug nebo desynchronizace se serverem (prostě lag, že si ho sice trefil u sebe na počítači ale na jejich serveru jsi minul). Kolize normálně fungují.
Jsou ve hře ještě kolize letadel? Zahrál jsem si to po dlouhé době, kropil jsem dlouho zezadu jednu Catalinu a až mi došly náboje, tak jsem ji chtěl taranovat, ale proletěl jsem skrz :-)
@nameless (28.04.2014 21:36): říkáš že si hru hrál před dvěma roky, přitom vyšla asi před rokem a půl. Navíc se od té doby dost změnilo takže tvé hodnocení je dost zavádějící. Jediné co v komentáři zmiňuješ, že ti vadí je absence singlu, což není pravda. Takže koment úplně o ničem.
@nameless (28.04.2014 21:36): nehodnoť MMO hru kterou si hrál před x lety, a ještě tak nemastným neslaným způsobem..
@Jabba (28.04.2014 21:59): Délku vem čert. Chybně to označuje jako simulátor a pak tej onlinovce vytýká absenci SP. Ten koment je naprosto mimo.
@nameless (komentář): nic proti krátkým komentům, ale tohle je už fakt moc krátké
@Arc (28.04.2014 21:35): vážně? Já když jsem to hrál tak tam nebyl...takže asi nový update? (hrál jsem to tak před dvěmi léty). Tak zvedám o 5 %
@nameless (komentář): ale tam singl je :)
@Lord of Baners (19.04.2014 14:33): "strašně trvá" LOL, asi si moc F2P her netestoval :)
EDIT: http://warthunder.com/en/news/557/current/
to značí, že OBT jen tak rychle nepřijde
EDIT2: táák a mám přístup do CBT, jednoduchá mise ale nudná (letadla už mě teď přestala bavit), netušil sem že tam bude KTčko se 105mm gunem :D
EDIT3: Current schedule of tank events on Production server (GMT):
from 00:01 to 04:00 and from 12:00 to 20:00 every day.
sice v tom stále nevidím logický důvod (omezovat to na production serveru časem), ale lepší než nic
EDIT: http://warthunder.com/en/news/557/current/
to značí, že OBT jen tak rychle nepřijde
EDIT2: táák a mám přístup do CBT, jednoduchá mise ale nudná (letadla už mě teď přestala bavit), netušil sem že tam bude KTčko se 105mm gunem :D
EDIT3: Current schedule of tank events on Production server (GMT):
from 00:01 to 04:00 and from 12:00 to 20:00 every day.
sice v tom stále nevidím logický důvod (omezovat to na production serveru časem), ale lepší než nic
@Lord of Baners (19.04.2014 14:33): Máš to o pár postů níž.
Nevíte kdy bude open beta??? Mně přijde že jim to všechno strašně trvá.
Spíš je tady někdo fanboy pro kterého všechno kromě "nejlepší hra na světě" vyzní blbě.
@Say (18.04.2014 21:46): ok ja enom, že to blbě vyznělo
@IRONHIDE (18.04.2014 15:35): Šak já s tím problém nemám.
@Say (18.04.2014 11:43): proc s jejich tempem, kdyz beta tak beta a dokud to nebude OK, tak to nevydam ,to neni jak u tech vypatlancu z EA a jejich bety 14 dni je to zabugovana rozbita sracka este 3 roky po vydani myslim tim BF3-4 ty hry nebudu nikdy opravene ani dalsi dil
dneska uz pomalu neni nikdo kdo dela hry pro hráče
dneska uz pomalu neni nikdo kdo dela hry pro hráče
@Arc (18.04.2014 12:19): Co je dětinského na tom, že se ptám kdy bude open beta WT:GF, popřípadě full verze.
@Usermator (18.04.2014 11:47): na dětinskou otázku dětinská odpověď ;)
@Say (18.04.2014 11:43): Díky za první nedětinskou odpověď co jsem za poslední týden na DH dostal.
@Usermator (18.04.2014 10:26): Slíbili v roce 2014. Snad první polovina. Ostrá tak 2016 s jejich tempem.
@Usermator (18.04.2014 11:36): na to ti ani odpovídat nebudu...
@Arc (18.04.2014 11:29): Proč bych jako měl?
@Usermator (18.04.2014 10:26): nope, neví se kdy ale bude v patchi 1.40 (nebo 1.41), a full verze ? si děláš srandu ne ?:D
Nevíte někdo kdy vyjde Ground Forces Open beta, nebo full verze? Dík
@Gonzalez (10.04.2014 21:58): No ale mít tank přes půlku obrazovky je dost na prd=/ Tohle je všeobecně ve všech hrách problém... Tohle má teda WoT vychytanější.
Ale jinak mě to fakt baví, je supr zážitek z hraní.
Ale jinak mě to fakt baví, je supr zážitek z hraní.
@Say (10.04.2014 21:15): jo historické bitvy jsou fajn, ono i simulátor je super... nejsou jmenovky a člověk se skutečně může skrývat za křovím a neprozradí ho velký červený nápis nad hlavou... jinak pohled je myslím pevně danej, ono asi kdyby si mohl odzoomovat tak by to dávalo nefér výhodu, že by si mohl koukat za kopce apod..
dnesni patch teda hruza pridal pocitacem ovladane jednotky mam pocit ze aj letadla a este k tomu ze sa hrac moze respawnut cekaju na tebe na spawnu aby ta mohli sejmut a este me to vzalo 20fps