Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jak to vypadá z gameplaye, ve FC 4 bude stále zapotřebí držet nějakou klávesu pro akci... ale působí to na mě celé velice dobře, ale pustil jsem si jen asi 20 vteřin, bo spoilery. Letos jediná hra, na kterou se opravdu těším.
@BINGMAN (28.05.2014 23:04): To je úplně lidské, normální a v pohodě, mě taky zprvu nebavil FC1, a pak jsem mu přilepil 95%...:)

Jde o to, že FC3 je contentově dost masitá, přebujelá záležitost, kdy jednotlivé herní prvky asi ne úplně dobře štymujou dohromady a, ruku na srdéčko, ne všechny prvky hry jsou zvládnuty na 1.

Tyhle divný pocity z FC3 jsou očividně úplně normální, mě ze začátku dost bral (ale byla to první hra, nebo jedna z úplně prvních, po xy letech, na novym komplu, co jsem do něj strčil). No a pak mě začal trochu srát, pak více, ale dohrál jsem to a odinstaloval - a zpětně na to dostal zas šmak (ale zas ne takovej, abych to instaloval a hrál úplně od cucáka).

Souhlasim s tebou, že nakupování zbraní a rasení furt těch samých cypů na nekonečných ostrovech, sbírání zďorbů kde je prakticky jen o to, zkoupit mapy a dojít, dojet či připlout pro ně, že to není zrovna vrchol vzrůša. Když se ale zaměříš na příběh a pojedeš ty hlavní mise třeba pomaleji, na experta nebo jako by ses prostě fakt bál o svůj život, tak si myslím, že budeš nakonec dost spokonejej parchant:) Protože, podle mě, příběh FC3, z dosud nepochopených a neprobádaných příčin, chytá za koule a funguje, asi za to můžou ty baby v něm... A patří k tomu nejlepšímu, co jsem v týto oblasti viděl za hodně hodně dlouhou dobu (a že jsem toho moc neviděl).

Řekl bych, že to syslení kamarádů v jeskyni, křupanštění, přerod, oddalování odcizení... mělo v sobě určitý kouzlo, zájem a grády. Takový menší a odlehčenějčí herní Apocalypse Now (a že se jím tvůrci až nemile nakonec inspirovali). Užíval jsem si ten jeho příběh.
@BINGMAN (28.05.2014 23:04): Jsou věci mezi nebem a zemí. Vykašli se na to a zkus to za pár měsíců/let znova, mě taky napoprvé nebavil Deus Ex a o pár měsíců, možná o celý rok později jsem s k němu dostal a dodnes je to moje nejoblíbenější hra...
Já opravdu nevím, hrál jsem dost stříleček a tato FPS má i mnohem víc, než obyčejná FPSc, ale i tak mě prostě vůbec nebaví FC 3 hrát. Když se nad tím zamýšlím, obsahem misí a prostředím se velmi podobá Assassin's Creed IV: Black Flag, ale zatímco AC považuji za jednu z nejlepších her 2013 a velmi mě tam bavili i mise vedlejší, tady mi většina z toho leze krkem. Nemám žádnou satisfakci ze střílení pirátů, nebaví mě lézt po věžích, z donucení lovím zvěř pro větší pěněženky, jenom proto, abych si koupil zbraň, která stojí přes tisíc dolarů... Ach jo.
Nevím, jestli jenom nemám na tuto hru momentálně náladu a jestli ji mám dát ještě časem šanci, ale teď mě, v tomto stavu, prostě nebaví
@Walome (17.05.2014 18:15): Co víš :D
Možná výjde i něco lepšího.
Ale ty Himaláje mi k Far Cry 3 moc nesedí. Chápu že není špatné tu hru trochu změnit jak to udělali s Call of Duty Ghosts (tam to dosrali), ale když se řekne Far Cry no tak se mi vybaví džungle, domorodci, piráti atd. ale Himaláje? A není špatné když je záporák teplej ne? Já moc rád ve hrách zabíjím teplouše :)

@Bodkin (17.05.2014 18:57): Zklamání. Psal jsem, že je oblečenej jak buzna, ne homosexuál :) držel jsem se GTA stereotypů.

Teď vážně - někde jsem čet, že je to hlavní hrdina, to mě zmátlo. Očividně se pojede ve šlépějích trojky a záporák bude druhej Vaas. Docela mě překvapuje ten brzkej termit vydání, ale pokud se nepletu, s trojkou to bylo taky tak (ohlášena v květnu, vydána v listopadu).
@Walome (15.05.2014 20:03): není pravda, zaklínač, novej batman, nový AC, to jsou všechno nontoustr games. Toustry z těch novejch krabic budou až tak za dva-tři roky :)

I i tak je strašná spousta her co na konzole nevychází vůbec, třeba tenhle rok wastelandy, eternity, age of wonders, civilization beyond earth, divinity...toho je.
Mě by vůbec nevadilo kdyby se grafický vývoj zastavil. Zlepšení je minimální vůči potřebnému HW... viz Watch Dogs (Ano, hraju na "toustru" - 3 roky starý Thinkpad za 14k :-))
Dost mě irituje že to dělaj i na toustry :/
Aspoň že to unity už je newgen only.
@Maximus (05.05.2014 10:52): Jo, ale to se dá všechno okecat fetem - teda až na ten moment, kdy tam najdeš nějakej ten artefakt a on zazáří, to je jedinej čistě fantasy prvek, co tam je.

Ale jo, rozumim jak to myslíš, klidně ať mě ufetujou k smrti (koneckonců i v GTA jsou Yeti a ufoni a ničemu to neva), ale ať se neopakujou mutanti z jedničky.
@Walome (05.05.2014 10:27): Tak ono jedine ciste (realne) Far Cry bolo FC2. Lebo aj FC3 malo nejake tie fantasy casti (sice su za tym drogy, ale boli tam).
Alebo vznikne okrem FC4 este nieco ako bol Blood Dragon a tam budu ludozravy Yetiovia :D
Inak to Far Cry 4 by teda malo byt v Himalajach, ako sme uz poculi. Mam pocit, že sa vratia nejake tie monštra ako v prvej časti (tam mutanti tu Yeti).

Prostredie Himalaji je bohate a nejednotvarne (južne časti dzungle, severne najvacsie hory sveta). Na zvierata je to tiez bohate - jazda na slonoch uz bola spomenuta, dalej aj nosorozce, viac druhov medvedov (panda, hnedy, cierny), tigre, leopardy, rozne druhy horskych koz, opice, jaky atd...
No neviem, zo zaciatku som tej informacii neveril, ale nejako sa mi to zacina pacit a posobi to aj celkom realne.
Tak použití umělecké licence není nic špatného, když si tím člověk neomlouvá naprosto mizerný design.

Na stranu druhou, nějak mě nenapadá nějaký jiný designový laps, tudíž to beru jako naschvál. Prostě potřebovali vykreslit osobu, která se pod tlakem 'nepoddá' a je to žena činu, ale pořád dělá něco naprosto zbytečného a marného a stále jsou všichni především v rukou hráče.

Což bych se nebál označit za myšlenku, tudíž je to tam vědomě a není to nějaký líný design.
@Borghal (02.05.2014 13:06): Ono je to tím, že level designéry, concept artisty a podobné pozice dnes dělají lidi, kteří u práce vůbec nepřemýšlí a jen plácají různé fotky ve fotošopu do sebe, až jim z toho výjde (podle nich) zajímavá kompozice, kterou pak nějaký šéf schválí, aby byla ve hře.
Krásný příklad je třeba singl v BF4, kde je level design totální úlet a myslím, že žádná jiná hra se nemůže pyšnit tolika nelogičnostmi pohromadě.
@Borghal (02.05.2014 13:06): pokud začneš takhle rozebírat ten příběh a herní prvky dojdeš k závěru, že to celé musí být jen jedna velká halucinace, jinak to smysl dávat nebude, bohužel ani když sem si tohle přiznal mě to vůbec nebavilo :D
@Bodkin (02.05.2014 09:49): Ještě je tam ta pasáž s vrakem velké lodi na souší - to je zhruba jak popisuješ, pár nepřátl na plížení a když se dostaneš dovnitř, přijede asi 50 posil :-D

A ta loď v jeskyni mi též nedávala smysl - dobře, krást pirátům lodě asi zrovna chtít nebudou, ale z design hlediska - jak se tam ta loď sakra dostala? Vždyť je to pěkných pár metrů nad hladinou moře (nemluvě o tom že je to uzavřené - ale ok, třeba se vchod zasypal)