Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Díky. Chtěl bych tuhle hru rozjet, ale až tak ke konci roku, kdy budu mít delší volno z práce. :-)
Na Red Eclipse je hodně čechů a pár velkejch gild. Třeba Czech Dark Raiders a Imperial Czech Alliance (na empire straně) a mám dojem, že obě mají i republikový gildy.

Jab: Dneska zkusím false emperora se sniperem a uvidím. I když třeba s nabouchaným shadowtankem by to asi bylo o dost snazší, přece jen může přeskakovat trash a v bossfightu vydrží dýl.
Level 50 flaspointy ti věřím. Tam nedám bossfighty o fous už teď. Ale v HM by to opravdu muselo vše sednout. Jinak H4 Black Hole jsem rovněž dal sólo. Tam mi stačila Elara, abych s mobem dosáhl situace, kdy mě nestačí davat dmg, kterou by nevylecila. A i teď není problém sehnat sto litrů do hodiny. Což na Pass na operace znamená cca tři hodiny. A pak je hrát pres týden. Jako pracujici to nedám. Btw Section X mam odemknutou pro vsechny charaktery.

Jj. Na Red Eclipse mám toho Vanguarda. Lvl 21 sith jug a dps lvl 16 smugglerku. Někdy dáme třebas HM Kaon Under Siege. ;)
Ona weekly propustka do operací se dá koupit na GTN celkem levně, zhruba za kredity, který vyděláš jedním proběhnutím přes black hole/ilum/cz198/oricon...Ono obecně se ty kredity na levelu 55 vydělávaj trochu snáz, protože jednu daily planetu máš proběhlou třeba za 15 minut.

Padesátkový Flashpointy se snad s výjimkou Kaonu a Lost Islandu dají asi sólovat celkem snadno i s průměrným lvl55 gearem, teď jsem dokonce viděl video nějakýho overgeared blázna, kterej sólo proběhnul i hard mode 55 Athiss.:-D

Osobně se svým sniperem (168 gear, kolem 33k HP) sóluju black hole H4, když to potřebuju pro weekly a nechce se mi vyskakovat z group finder fronty. Vzhledem k tomu, jak je to triviální, tuším, že třeba Directive 7 nebo False Emperor by se daly zvládnout taky.

Je fakt, že čtyři kila za tu expanzi jsou celkem dost, ale já ji koupil, protože jsem si říkal, že mě ta hra už dost dlouho zabavuje, z cartel marketu nic nenakupuju, tak what the hell, nějaký prachy si ode mě zasloužej.:-D

btw: Ty máš nějaký postavy na Red Eclipse? Myslel jsem, že hraješ jenom na tom francouzským serveru...
@USER47 (28.05.2014 18:28): Přeci si nebudu kupovat dlc za dvacet dolarů. To bych musel bejt padlej na hlavu. A na to být subscriber objektivně nemám čas. A btw nehledě na gear může lvl 55 dostat v HM Lost Island slušně nabacáno. Directive 7 možná může někdo na téhle úrovni solovat, ale považuji to rovněž za silně nepravděpodobné. U svého Vanguarda mám téměř 27K životů. Jistě mají lvl 55 charaktery i o dvacet výše, ale jsou to ti, kteří mají skutečně výbavu pro nejtěžší operace. Standardně má můj Vanguard více životů než mnoho charakterů o těch pět úrovní výše. Ten přidaný obsah mi prostě za čtyři stovky nestojí. Stejně bych se jak preferred dostal k operacím jen s weekly propustkou z cartel marketu. Ve zkratce však s tank postavou nedělám žádnému lvl 55 charakteru v HM flashpointu jen přívěšek. To se mi opravdu nestává.

Mé postavy (obě na lvl 50):
https://imageshack.com/i/nhhqwmhj
https://imageshack.com/i/n7r7zuj
https://imageshack.com/i/n893rkj
btw: Tohle je skvadra mejch endgame charakterů, zleva doprava shadowtank, sorc healer, sniper, sentinel a powertech tank. Ještě mám čerstvýho twilek scoundrela (heal), ale ten se motá někde kolem patnáctýho levelu, tak oblečky ještě neřeším.
http://i.imgur.com/cfpRceG.jpg

Takovej rok dva zpátky byl dost velkej problém najít dobře vypadající gear například pro jedie, protože všechny róby vypadaly dost směšně, přeplácaně a obvykle měly kapucu nahoře. Od tý doby se ale ve hře objevilo takový množství všemožnýho gearu, že najít něco normálně vypadajícího už není velkej problém. Navíc se obvykle jedná o adaptivní věci, takže můžeš mít třeba agenta v civilních SW hadrech apod.

Dřív byl problém s tím, že modovanej oranžovej gear neposkytoval setbonusy jako hnusnej gear z operací. Teď už jsou ovšem i setbonusy vázaný na armorings, takže ty schránky nemaj už vůbec žádnou roli a můžeš nosit co chceš.

Tím, že jsi zaseklej na padesátce ovšem dost ztrácíš, momentálně je endgame zase trochu dál. Přicházíš o celej Makeb, pokračování dread masters storylajny na oriconu (+2 operace a hromada dailies tamtéž), CZ198 (dailies a dva flashpointy), shroud lajnu, seeker droid lajnu a začátek nový Forged Alliances lajny (zatím 2 flashpointy s útokem/obranou Tythonu/Korribanu a náznakem konspirace v pozadí). Nemluvě o šesti hard mode 55 flashpointech, který jsou vcelku challenge, zejména HM verze czerka flashpointů.

Navíc to, co můžeš dělat, teď není asi žádná velká zábava, protože pokud hraješ HM50 flashpointy přes group finder, stejně ti tam asi obvykle naskočej aspoň dva lvl55 hráči, který tam jsou jen pro rychlý daily comms a pravděpodobně by byly schopný to proběhnout i sólo, takže to asi neposkytuje žádnou velkou výzvu.
K tomu gearu, on základní endgame gear byl vždycky celkem hnusnej, naštěstí jsou teď ve hře modovatelný adaptivní cartel market/reputation oblečky, který vypadaj výborně. Plus is je můžeš upravit dye modulama.

Osobně si pro novej charakter vždycky koupím něco hezkýho z GTN a leveluju s tím už cca od dvacítky až do konce:)). Takže mám sorcerera s red/black valiant jedi setem, shadowtanka (body type 1 holčička) v sensuous dress topu a upnutejch legínách a bounty huntera v BBA reputačním setu.
@USER47 (18.04.2014 15:28): Tak to se budu těšit, že ke konci roku už preferred hráčům nabídnou RotHC. :) A snad ty nové zbroje budou vypadat lépe, páč lvl 55 gear je většinou hnus.

Na druhou stranu teď se mohu pyšnit tím, že mám de facto nejlepší výbavu pro lvl 50 f2P hráče. Kompletní Campaign Supercommando a Black Hole earpiece a implanty. Vše maximálně (na lvl 50) augmentované. Pokud by mi zvedli zkušenostní limit, tak bych musel lovit nový gear. :) Což by se dalo, získat Basic Commendations není tak těžké, jen bych to holt hodil asi spíše do té pvp 40 zbroje, páč vše na lvl 55 pro troopera (a vlastně i ostatní charaktery s výjimkou snad sithského "kouzelníka") je fakt hrozné. Také operace by měli dát i pro F2P. Alespoň nějaké. Ono to tak ale asi stejně nakonec dopadne. Otázka je spíše kdy.
Jako preferred si ho musíš koupit zvlášť. Obsahuje zvýšenej level cap na 55 a novou planetu s vlastním příběhem. Jinak je "nově" ve hře Galactic Starfighter, což jsou PvP vesmírný boje ve stylu freelancera a podobnejch her, několik menších novej příběhovejch linek, taktický flashpointy (hratelný v jakýkoli kombinaci rolí, klidně jako 4 DPS, takže nemusíš čekat půlhodiny v group finderu), několik menších novejch endgame planet pro grindování daily misí, nový operace, nový 55hm verze některejch flashpointů a podobně.

Kromě toho samozřejmě i kvanta novýho gearu a kosmetickejch blbinek, zvířecí a jiný mounti, obarvovací moduly na gear, systém reputace a na to navázaný speciální sety/mounti/peti, novej ewok companion atd...

Všechno tohle můžeš v pohodě používat i jako preferred, já už nejsem sub přes 2 roky a nemám problém. Jinak se chystá menší expanze, kterou jsem linkoval dole (vlastní byty, guild flaships atd) a ke konci roku i větší expanze ve stylu Hutt Cartelu, která by měla přinést novou planetu a zvýšit level cap na 60...
Hru jsem hrál naposled asi před rokem, ale poslední dobou na ní zase dostávám chuť. Došlo za poslední rok k nějakým podstatným změnám, které bych si užil i jako Free2play hráč s preffered statusem? Pokud si pamatuju vyšel nějaký datadisk s navýšeným level capem - je to pouze pro platící hráče?
Mně tam ty mechaniky ani nepřišly tak hrozně komplikovaný, ale každej náhodnej mob dával šílenej damage, a to nejen tankovi, ale prakticky každýmu (a to jsme všichni měli kolem 30k HP).

Přitom to asi nebyla úplně chyba toho, že by si tank neuměl držet aggro, protože to byl týpek z gildy, s kterým skoro každej den běhám HM55 flashpointy a tam podobný problémy většinou nemáme (a zároveň DPS měli zhruba stejnej gear, takže by neměli generovat až tak zásadní threat).
@USER47 (06.04.2014 12:20): Pokud je pravda, že jsi byl jediný, kdo tak nějak vůbec věděl, jak ti bossové fungují, tak můžeš být rád, že jste wipnuli jenom dvakrát.

Ve WoW je spousta bossů nadesignovaných tak, že když nemáš tušení, jak fungují, tak jsi prostě v hajzlu. V lepším případě zařveš sám, v horším případě pak můžeš rovnou vymazat celou partu. A není problém takhle wipovat i v instancích o datadisk (nebo dva) zpátky. Pokud mají ti bossové overkill spelly, tak ti někdy ani sebelepší equip nepomůže.
@USER47 (06.04.2014 12:20): Je velmi těžký. Já jej dělal na lvl 50. Ale každý ten Boss má nějakou slabinu. V tomhle je to podobné jako pozdější operace, ale přece jen o něco jednodušší na ukočírování. Dělal jsem jej s guildou snad 4 hodiny. Nicméně mi také uniká, proč je tenhle flashpoint zahrnut normálně v HM dailies. Každopádně jako tank jsem sdílel tvé pochybnosti. Nemám datadisk, tak jsem se nemohl dostat přes campaign supercommando gear a ten jsem ještě neměl celý. Měl jsem už přes 20K životů a ukočírovat boss fighty celé a přežít bylo hrůzné. Každopádně jak jsme do toho vstupovali a neznali flashpoint a pořádně ani sebe navzájem, tak jsme z toho odcházeli jako parta veteránů. V tom to bylo krásné, že ani s možnou frustrací, kdy už jsme opakovali souboj po desáté či i více, si nikdo nepustil hubu na špacír a nechoval se jako fakan. naopak to pro všechny zůstávalo zábavnou výzvou. Vlastně za celé hraní se mi jen jednou stalo, že jsem potkal opravdového debila. Našli se občas lidé, kteří nedělali svou práci a jen hledali, na koho to hodit. Ale většinou se nesnížili k urážkám. Celkově mě ta komunita tedy mile překvapila. Každopádně jak platilo, že tank a heal mají větší zodpovědnost, tak často i při jejich dobré práci chcípala DPSka. Ne moc si jich umí dát na pár sekund pauzu, aby snížili threat a klidně s třetinou životů začali používat své nejlepší schopnosti na další skupinu nepřátel. Občas jim bylo těžké vysvětlit, hlavně když byli o pět lvl výše než já, že prostě musí občas útok vynechat, páč s jejich damage nestíhám zvednout threat u větších skupin, aby si většina nepřátel všímala jen mě. Většinou mi ale přidělávali vrásky tím, že útočili na skupiny jako první a nepočkali, až zaútočím první se svým tankem. Tak či tak musím říci, že proti hraní za DPS byl tank daleko větší zábava. Právě ta neustálá nutnost vše kontrolovat (zejména aby byl heal v pohodě) i ve víru bitvy a s tím spojená vyšší náročnost znamenala v posledku daleko lepší hru.
Konečně jsem se dostal k HM Lost Islandu a nechápu, jak to může bejt lvl50 flashpoint. Celá parta složená z lvl55 hráčů ve fialovým mixu 66/69 gearu, sem tam nějakej augment, a stejně jsme měli slušný problémy.

Pro mě jakožto healera byl obrovskej problém to všechno uléčit, protože celá parta dostávala šílenej damage dokonce od standardních výplňovejch mobů, nemluvě o bossech. Wipovali jsme dvakrát, jednou od nějaký standardní grupy po cestě, jednou na tom šíleným bossovi se zpomalovacíma krápníkama padajícíma ze stropu. Nikdo z nás to teda předtím nehrál, ale já aspoň četl nějakej guide a před každým bossfightem jsem popsal pár základních mechanik, který jsem si pamatoval. I tak to bylo všechno dost na hraně a bossfighty jsme většinou končili polomrtví a já konkrétně skoro bez léčících zdrojů.

Uniká mi, jak Bioware očekává, že si s tímhle má poradit lvl50 healer, i hm55 flashpointy mi přijdou snad lehčí (i když ty jsem zatím hrál jen s DPS charakterem).
Tak po odehrání příběhu na Makebu, vyhnání svýho snipera na novej level cap a nakouknutí do novýho obsahu (Shroud quest lajna, zvířecí mounti, Starfighter, Oricon atd.) musím zvýšit hodnocení o pět bodíků.

Furt je tam co dělat i na maximálním levelu, obsah je převážně dobře udělanej a zábavnej a je ho hodně. Například bych ještě před rokem nečekal, že se dočkáme misí se zajímavejma puzzlema, týmovejma mechanikama a podobně.

Makeb má sice trochu podivně nadesignovanou mapu, ale samotnej příběh je celkem dobře napsanej a díky absenci trilionu sidequestů se i snadno sleduje. Navíc nabízí asi nejtěžší bossfight singlový části hry a nejlíp zrežírovaný cutscény, který je radost sledovat.
Občas si odehraju ten Daily quest. Nejvíc mi to připomíná WarThunder/WoP, jen se to hůř ovládá. Popř. je to takovej zjednodušenej Star Conflict (kdo zná, ten uroní slzy nad chybějícími vertikálními trysky).

Nehraje se to špatně, to ne, a mohlo by to být dost zajímavé, ale co je skutečněj průser je ten Pay2Win systém. Za každou bitvu nasbíráš na lodi strašně moc "reputace", ale zajímavý věci se kupují za tvoji celkovou "flotilní reputaci", na kterou si samozřejmě můžeš tu reputaci z lodě převádět: za peníze (Cartel Coiny)...

Takže republika jde do hry s tím, že všichni až na jednoho mají jenom 2 základní lodě (a jsou rádi, když na jedné z nich mají vylepšený laser), zatímco více než polovina imperiálního týmu má min. 4 nabuchaný lodě a v nich min. 1 Gunship. Koukám na to z obou stran... ;)
Už jste někdo zkoušel Galctic Starfighter? Stojí to za něco? Já zatím jen nakouknul do toho okna a už jen customizace lodí, zbraní, posádky apod. vypadá poměrně komplexně...
Uf. To se fakt nedá. Člověk by si i chtěl vyzkoušet class mise jiných charakterů a dohrát jejich příběh. Ale drtivá většina těch vedlejších misí (bez kterých nejde nabrat úroveň takovou, aby class mise byly hratelné) je tak příšerně nudná... Asi se na další podívám na youtube. :-P
Ono by ti to moc nepomohlo, když značný množství komunikace probíhá ve sděleních typu "LF2M tank+heal HM Taral V" a podobně:-D.

Jinak zrovna TOR je imho celkem v pohodě i pro lidi, co anglicky moc neuměj. Většina obsahu je balancovaná pro sólový hraní, veškerej skupinovej obsah je volitelnej a neprovázanej se story obsahem jednotlivejch tříd. Heroic mise jsou navíc obvykle dost přímočarý a žádnou velkou komunikaci nevyžadujou. Problém může nastat ve flashpointech a operacích, kde asi už člověk musí trochu vědět co dělá, tím spíš v endgame hard módu.

Nicméně bez základní znalosti angličtiny by sis asi moc neužil ani ty singlový questy, protože čeština do toho není a ty namluvený cutscény jsou jednou z mála věcí, který to vytahujou nad průměr:).
Ale tak to máte všude. Servery jsou plný noobů, co si člověk neudělá sám, to nemá, a když si chci dát v klidu flashpoint, jdu tanka vykopat z postele.
Btw equip rozhodně není pro výsledek PvP určující. Samozřejmě i tak mohu jen zatlačit slzu, když si vzpomenu, jak šlo v Age of Conan jen tak ve světě potkat týpka o 30 levelů výš a zničit ho ve "volném duelu" (;D) bez jediného škrábnutí...
Kaon Under Siege jsem snad nikdy nedal, protože pokaždý, když jsem se o to pokoušel, narazil jsem na nějakou neschopnou grupu. Pokud je to tedy to co si myslím, už jsem TOR dlouho nehrál.
Po čtyřech hodinách jsem dal s dalšími členy své gildy Lost Island na hard. Upřímně peklo, vzhledem k tomu, že mechanismy bossů jsem znal jen já a to ještě ve storymodu. Na všechno jsme si ale přišli sami a s každým soubojem jsme dokázali bossy stáhnout zase o něco více. Jen doktora Lorricka jsme dělali, nevím, patnáctkrát, dvacetkrát? Na opravách jsem dal 140 000. Na konci ale tým šlapal jako hodinky. Každopádně jak si člověk často zoufá nad méně dobrými částmi hry, tak v posledku týmy mají vyřešené výborně. A extrémně obtížný flashpoint byl díky tomu k dokončení. Ale bože... Ty hodiny co jsme na tom strávili. :)

Co se týká příběhu troopera celkově, tak musím souhlasit s obecným názorem. První a třetí kapitola velmi dobrá (místy se skvělými momenty), druhá nic moc. Společníci ale asi nejlepší dostupní. Za jedno dilema velitele jednotky (tj. hlavní postavy) a možné způsoby řešení by autoři skoro zasloužili metál.

P. S. Ten předchozí flashpoint - Kaon Under Siege - to tedy byla velmi dobrá jízda a la Left 4 Dead.
@pajmič (17.12.2013 16:20): Díky, ale já už SWTOR nehraju půl roku. Jen jsem napsal komentář, že hra to byla skvělá a já z ní byl vážně nadšený a bavila mě. V každém případě díky za informaci :)
Tedy vytvořil jsem si Troooera na anglickém serveru a musím říci, že člověk potká dost pitomců. Kolikrát neumí žádný cizí jazyk nebo stále něco chtějí - například abych je protáhl flashpointy, kde by si nabrali výbavu (přičemž já bych bral jako nic) a když odmítnu pro nedostatek času, tak jsou protivní. Jinde se mi také nestalo, že by hráč nevěděl, co má dělat (myšleno heal atp. s úrovní dvacet a výše). Jako tanka mě klidně ve flashpointu nechá v bitvě s bossem chcípnout, aniž by mě jedinkrát léčil. A na výzvy nereaguje, jelikož je buď dement nebo neumí žádný cizí jazyk. Holt každý ňouma se primárně přihlásí na anglický server a upřímně je to vidět. Spíše mám chuť si toho troopera přetáhnout na ten francouzský server, ale nabrala mě dobrá guilda.

P. S. Ten Trooper nemá špatný příběh (resp. styl podání, příběh sám byl dobrý jen na první planetě). Ta vojenskost mi přijde docela zábavná. Očividně i autorům, kteří občas neopomenou zdůraznit limity inteligence postavy - například při rozhovorech s vědci atp.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=689216

Dost otravné. nejdříve nemám jako zavolat air strike a pak vybuchnu, protože nejde stisknout panel, kterým bych otevřel kryt. Doposud ty bugy byly jen ve sféře pod zem či do zdi zmizelého nepřítele, ale tahle série errorů na Alderaanu je citelně nepříjemnější (údajně pak kvůli tomu nejde plnit ani bonus mise).
@Jab (19.10.2013 13:52): Jak rikam, ja s tim problem nemel nikdy u zadneho kolecka, at uz v Mass Effectu, Dragon Age, nebo SWTORu. Vzdycky mi nejak prislo ze "prave tohle jsem chtel kliknutim na tuhle moznost rict". Jenom parkrat se mi stalo, ze mi nesedel ton, jakym to bylo recene (podobne jako u cz dabingu treba, vubec to neznelo jako kdyby ten clovek pri dabovani tu scenu videl), ale ta veta mela fakticky obsah takovy, jaky jsem cekal.
V SWTORu neplati, ze "treti moznost je vzdy ironicka" a tak dale, cili je mozne, ze ocekavas sakrasmus, protoze "ten je preci vzdycky na trojce", a ono tam zrovna neni. A pokud ti vadi pouzivani ironie a sarkasmu, tak Agent, Bounty Hunter a Smuggler jsou pro tebe opravdu spatne postavy, protoze ty to maji pomalu v kazde druhe vete.
U Agenta je taky takova vec, ze casti hry mluvi s americkym prizvukem (jako Republika) a zbytek zase s "Imperialnim" britskym prizvukem, cili mozna tohle ti taky rozhodilo to "rozpoznani tonu".
Btw: co se týče příběhu, neopomeň tu sérii flashpointů s Revanem, je to taková krátká paralelní story společná pro všechny třídy a obě strany...Prolínaj se tam republikový a imperiální flashpointy.
@Aries (19.10.2013 13:47): Šlo tuším často o ironické odpovědi. Já nemám problém s chápáním ironie, ale z jedné psané věty to rozeznat nejde. Občas při zvolení nějaké odpovědi tak postava (v tomto případě Imperial Assassin, který tu ironii v příběhu používá často) zvolila posměšný tón a jindy naopak nikoliv. Ale není to v posledku velký problém, anžto všechny odpovědi beztak vedou "do Říma".

P. S. V angličtině se slova psaná stejně avšak mající různý význam (tj. jeden z typů homonym) vyslovují různým způsobem. Klasický případ třebas "lead". Když je to ve významu "vést", tak se to čte "lýd" a když olovo, tak je to "let". Ale v SWTOR jsem na tohle nenarazil. Resp. jsem si možná nevšiml a tak či tak by mě to pravděpodobně nezmátlo. Jinak ale angličtina má takových slov hafo (proti češtině).
@Jab (komentář): Ono je problem, ze v bete bylo tech "dusledku rozhodnuti" mnohem vic. Napriklad slo permanentne zabit companiony (nebo se jich zabavit) v ramci pribehu a podobne. Bohuzel, lidem se nelibilo, ze kvuli vlastni debilite (a nemoznosti save/load) by mohli prijit o znacny kus obsahu, tak se to hodne stahlo.

A to, ze by si clovek pamatoval kazdy pobocny quest se snad neda ocekavat. vetsina lidi si pamatuje hlavni pribeh planety a svoji class story, pripadne par pribehovych flashpointu a operaci. Ale samozrejme, ze po case ti z hlavy vymizi i to, stejne jako knizka, film a cokoliv jineho. Budes si pamatovat, ze si neco takoveho videl/cetl, ale detaily uz ne.

Co se "kolecka" tyka, nevim, ja s tim nikdy problem nemel a vzdycky ten smysl vety byl stejny, jaky jsem si myslel ze bude z toho co je na kolecku. Anglictina, stejne jako cestina, ma spoustu stejnych slov s ruznym vyznamem.
@Aries (16.10.2013 07:26): Tak ja neviem, hrám to od začiatku, som extra citlivý na vysoké pingy (Lotro s tým má značný problém po transfers na US), ale TSW je viacmenej bezproblémový.
@Jab (15.10.2013 19:15): Rikal jsem, ze je to "relativne" levny v porovnani s jinymi placenymi transfery u jinych her. Za 800kc mas dost na tri postavy, coz je dost levne, kdyz treba wowko te stoji 500kc za postavu

@Jab (15.10.2013 18:41): Tak nevim co se delo u francouzu, ale ten problem zaznamenalo vic evropskych serveru, kde hrajou tisice hracu naraz. cili to asi byla stejna pricina.

@Ebb (15.10.2013 16:30): U tsw jsem o tom jenom cetl ze si na to par lidi stezovalo, ze v proovnani s americany maji vetsi lagy atd, nehral jsem to. mozna ze to uz neni tak zle jako to kdysi bylo.

@Hrdlodus (15.10.2013 16:21): Kdyz umis francouzsky tak nic :)
Jo, taky mi to nepřijde levný. Pro suby je to teda asi pakatel, protože dostávaj nějakejch 550 CC každej měsíc zdarma.
@USER47 (15.10.2013 18:45): Z prvního postu mi vyplývá, že se jedná o postavy hráčů platících měsíční poplatky a i tak to stojí ještě kvantum prachů navíc. Pročež se mě to netýká a velkou část dalších hráčů rovněž ne. Tím se vracíme logickou oklikou k postu Ariese. Tedy možnost transferu postav mezi servery existuje, je však velmi silně omezena.

P. S. Z další diskuze mi pak vyplývá, že teď transfer nemohou volit ani platící hráči a snad to bude v nějakém dalším updatu.

P. P. S. Tak ze stránek to vypadá, že to zase jde i pro f2P. Ale stojí to těch 1800, což je hodně. A mně fr. server nějak zásadně nevadí. Člověk si alespoň prosviští méně používaný jazyk. :)
@Aries (15.10.2013 15:55): Jaký systém transferu? Na nic takového jsem ve hře nenarazil.

P.S. Pokud máš na serveru jen pět hráčů a v zapětí tě to taky vykopne a přijdeš o pět hodin hraní, tak vylučuji logiku, že se "dalo normálně hrát". Nerad bych se o tom ale dále dohadoval, neb to koneckonců není důležité. ;)
@Aries (15.10.2013 15:55): V Secret World (TSW) nemám žiaden problém s pingom a to sú všetky servery v USA. Pričom, pár krát sa stalo, že spadla --dimension-- v istej zóne a stačilo si prehodiť zónu na iný server, čo v TSW bez problémov ide. To čo využíva TSW je práve viacero serverov, ktoré môžeš prepínať, joinovať grupu/cabal z iných serverov, pričom všetky chaty sú spoločné pre všetky. To je high-tech server technologia. Samozrejme EVE má tiež single server tech, podobný tomu z TSW.

Star Wars používa 15-20 rokov starú server tech., ani nie tak, že by na to nemali budget (to teda určite nie), ale preto, že je to značne riskantné ísť do single server tech, pokiaľ neveríš svojim programátorov, že to zvládnu na jednotku.
@Ebb (15.10.2013 10:09): Sorry, myslel jsem ze si reagoval na to, ze Jab chtel hrat, kdyz spadnul server.

Kazdopadne, pokud neexistuje vice definic toho co single server je, tak to ma i svoje problemy, vetsinou v pomalejsim pripojeni, kdyz nejsi v lokaci, kde je server, coz te znevyhodnuje atd (delo/deje se to u Secret World, treba). A navic, kdyz ti hardwarove selze, tak jsou v pytli vsichni a nemuzou jit na jiny server hrat jinou postavu.

Jsou plusy a minusy obou technologii. Plus je moznost migrovat z technologie na technologii.

Navic SWTOR ma docela i "levny" (v porovnani s jinymi MMO) system transferu, kdyz uz je tedy nejhure. Hrat na serveru s frantikama bych teda vazne nechtel :)