Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem to vyzkoušel a ty auta jsou opravdu šílený, nejen že se to nedá ovládat, ale úplně to kazí ten vizuál ve hře. Nepsal tu někdo jak spravit tu akceleraci myši? To je taky dost nahovno. Nemám to ani na ultra a ty propady fps jsou nesnesitelné :x
@Garret (31.05.2014 02:16): jak WD tak i GTA4 jsou gangsta open world akce, co se technického rázu hry týče srovnání je na místě, nevím ale nevšiml sem si že by tu někdo srovnával gameplay (ani v těch videích nikdo gameplay nesrovnával, jen a pouze technickou stránku) :-)

BTW, našel sem způsob jak hrát WD tak aby mi nevadil jízdní model, prostřelím si pneumatiky a auto se zhruba chová tak jak by mělo, až na pseudofyziku alá WoT kdy se nějak nedokáže správně otočit, jo a proč mají všechny auta točivý moment 1200+ ? to je prostě děs :D

mě se ta hra zdá prostě uspěchaná a jako obvykle tlačená vydavatelem (akcionářema) a na půli cesty ve vývoji :/
nepřijde mi rozumné srovnávat GTA IV/V a cokoli jiného. Rockstar je úplně jiná liga. ale ten hydrant, ten mě pobavil. to je jak z nějaké budgetovky :-)

mám trochu strach, že do dopadne jako Sleeping Dogs...

btw, co furt mají s těmi psy?
Jako, tyhle věci samozřejmě zamrzí, ale třeba já bych si jich bez nějakejch videí ani nevšim. Nemám totiž ve zvyku střílet do vody nebo do země, popřípadě jezdit přes hydranty a pak na nich stát.
@Matthew.J (30.05.2014 22:32): madarsky prosim:-), ale ano to nemelo byt k tobe omlovam se. Ale mylne rozhodne ne, jak budu mit cas dam prispevky takto hodnotici, jako je recenze v RPS nebo jizdni model atd.

Ja to vazne rozhodne neberu a docela se pobavil, jen me pripada zatracovat hru, kvuli tomu, ze jina to ma, ale kazdy to ma jinac.
@ViRus (30.05.2014 21:35): Neumíš číst? Mám ti to napsat maďarsky nebo jak? Nikdo takový tady néni, takže nejsu první natož další. Nikde nesůdím zda je to kravina, nikde nepřejímám nečí psané názory. Shrnoval jsem ti diskuzi, kterů hodnotils naprosto mylně a dalo by sa říct, že tady diskutující osočuješ.

To, že voda a zem nijak nereaguje na střelbu u nextgen hry považuju za vyloženě epic fail a immersion breaker (pokud sa nepletu tak to mělo už CSko). Větší než chybějící stopy ve sněhu u primárně xbox360kového skyrimu. Jinak nesmíš to brat tak vážně. Chápu, že sa mohli rozhodnůt nezobrazovat zahozené zásobníky, střepy ze skel a nábojnice a neřešit jestli voda z uraženého hydrantu stříká skrz auto, protože ten výkon žerů jiné grafické serepetičky a proto v porovnání s M1 vypadá tak jak vypadá, ale to mně nezabrání sa tomu zasmát.
@Matthew.J (30.05.2014 19:54): dalsi taky, co prejima nazory, ktere nekde cetl, ze tam ti to napsali tak to bude asi pravda. Zacinam mit pocit, ze dnes staci o hre cist a vim jestli to bude kravina ci nikoliv, ze vypada hur nez jina, ze ma bugy, ale to prece mela kazda i ty z top her kazdeho hrace. A take ze vetsina z novych her je propirana prave kvuli tomu, ze je nova a jen kvuli tomu co vypusti z huby vyvojar, misto toho, ze si udelam vlastni nazor.

Dle ceho vseci soudi, ze vypada hur nez starsi kusy? To samo, ze fps tomu pomaha, ale z vlastni zkusenosti vim, ze zmena nastaveni zvysuje fps, ale na ultra jedu klidny 50 a jak to maji ostatni je mi sumak. Driv nebyl problem pro hry kupovat a vylepsovat hw bez mrknuti oka a dnes krici proc bych mel, kazdy je velky odbornik na to jak se veci maji..
@Paul (30.05.2014 20:09): To určitě, ale je nutný zmínit, že i zbytek hry je vychytanej, celý to prostě parádně funguje. A samozřejmě tyhle videa jsou fajn, ale nejlepší je, když si na to přijdeš sám :)
Ta hra funguje v naprosto všech směrech a poprvé mě bavilo jen tak se potulovat po ulici, i přesto, že v LS je zase trochu mrtvo. Ale jsou tam taky tyhle momenty, kdy každej dělá něco jinýho, s někym volá, s někym se baví atd. A můžeš na ně mluvit taky a třeba je vyhecovat v bitce nebo volat prasečinky na holku, dokud neuteče.

Kua Montano, jdu si to pustit :D
Watch dogs podle steam recenzí. (článek na kotaku)

@ViRus (30.05.2014 18:03): "Ach vidim, ze tady je skoro kazdy pozer, co posuzuje bud hratelnost a zabavnost dle videi nebo dle hw naroku."

Tak to si asi vem brýle...

Pokud jsem neco nepřehlédl, tak všeci sa tu smějů tomu, že nexgen gra vypadá hůř než oldgen. Co jsem viděl kritiku zábavnosti a hratelnosti tak kdosi zmiňoval repetitivnost a padl jeden link na recenzi. A pochybuju, že to bylo na základě gameplay videí. :D

sgx citoval člověka co sa blíž podíval na ty HW nároky a zjistil, že možnosti nastavení v ingame menu sů špatný vtip. Kontaktoval kvůli tomu podporu a zjistil že podpora je taky špatný vtip. Je to kritika naprosto na místě a nikde nehodnotí ani zábavnost ani hratelnost, ale řemeslné provedení tejto nextgen hry. (i když by sa dalo říct, že zábavnost a hratelnost klesá přímo úměrně s FPS)
Ty srovnavaci videa s cimkoliv jsou fakt vtipny. Jasny, ze je to prvoplanovy. Jenze to kuci Ubisofti nemaj provokovat pred vydanim s tim, ze chteji byt srovnavani s GTA V.
Rockstar je fakt uplne nekde jinde. Misto abych mel chut na Watch Dogs, tak bych se radeji mrknul zpatky do Los Santos :)
Revoluce se už asi nebude konat u žádný hry. Spíš u zážitku co přinese třeba Rift, to pro spoustu lidí revoluční bude.

@Walome (30.05.2014 17:12): to město živěji rozhodně působí. Aut i lidí je docela dost, ale hlavně je tam spousta aktivit co ty lidi dělaj, třeba včera jsem v jedný zapadlý uličce koukal na týpka co si tam hrál proti zdi kopanou. Nebo to odposlouchávání často docela vtipných hovorů, čtení smsek, šmírování v domech..
Revoluční to není, ale ty herní mechaniky jsou evoluční poměrně dost. To že tu nejsou některý megadetaily co byly v jiných hrách je vcelku irelevantní, ty jiný hry zas nemaj to co tahle jo.

@W_Vlezlej (30.05.2014 18:36): jo, v originále tam je "I love blowjobs" a dost mě to rozesmálo. Takovej random prostě :D

@ViRus (30.05.2014 18:03): tak to už bývá, u každého velkého release je spousta takových odborníků.

@KRoman47 (30.05.2014 19:23): co máš za zvukovku? Já Xonar DG a přijde mi hlasitost ok..
Dá se už nějak vyřešit ta nízká hlasitost, zejména rozhovorů? Vidím po netu hlášení lidí, ale řešení žádné. Nebo si mám kvůli WD pořídit zesilovač? Všechny hlasitosti mám naplno, když pustím něco mimo WD, tak mi vyletí okna, ale prostě ve WD jdou rozhovory sotva slyšet ... to se fakt zase povedlo tohle.
@ViRus (30.05.2014 18:03): Tak tak, ale je to sranda.

@H34D (30.05.2014 18:05): Tak je, jízdní model hroznej, bugů taky dost (já se třeba často propadal silnicí, ale to jsou prostě mezi nebem a zemí) a i tak to bylo zábavný hrát, jak řiká Virus.

Tyhle srovnávací videa jsou zábavný, ale jak jsme řešili s Paulem níže - jsou pořízeny z čistě jasného důvodu, pohanit WD a vysmát se jim a dá se to udělat u všech her.

Vtip je jen v tom, že se slibovala revoluce a ta se nekoná, to se dá říct i z videí.

@Say (30.05.2014 18:24): Ty a ty Tvoje mody :D tak pak hlavně udělej zase screeny, ať se člověk aspoň trochu pokochá :)
@ViRus (30.05.2014 18:03): No tak já to hrát nemůžu třeba kvůli tomu, že SweetFX, DX11, 64bit a Win 8.1 spolu nefungují. A ten vyblitý obraz a divné vyhlazování nějak nemůžu překousnout. Ale nestěžuji si, počkám si. Jednak vyjde hromada patchů, které spraví to, co je teď vidět ve všech videích, vyleze pár módů, tipy na optimalizaci a pak to zkusím.
Ach vidim, ze tady je skoro kazdy pozer, co posuzuje bud hratelnost a zabavnost dle videi nebo dle hw naroku. Hra ma v prvni rade bavit a ne se u toho rozcilovat, ze tohle je lepsi nekde jinde, to je strasne klise a ubohe.
@Walome (30.05.2014 17:20): kdo tvrdí že je GTA simulátor ?:D tady nejde o arkádovost jako takovou, ale o to že je Watch_dogs totální zmetek a ještě navrch má tragický jízdní model (což GTA 4/5 prostě nemá)
@Redfield (30.05.2014 16:29): Chtěli na Hitmana mít dvě studia, IOI a Square Montreal, ale došlo jim že Hitman není mainstream Call of Duty franchise a že by to byl overkill, takže ten od Montrealu zařízli a teď dělají nějaké mobilní věci, zatímco IOI pracuje na pořádném PC a nextgen Hitmanovi. Dokonce před pár dny vydali koncept art odehrávající se ve střední evropě.
Lotr:
Chtěl jsem napsat Hate o tom jak je ta hra špatná. Protože ona je špatná. Má skvělé stránky ale není to hra o které jsme slyšeli měsíce. Ale nakonec jsem se rozhodl být v klidu.
A proto vám povím jen jeden vtipný fakt optimalizace Watch Dogs.
Víte jaký je rozdíl mezi nastavením low a ultra? Co se skutečně změní v config souboru?
Žádný.
Nezmění se EnvironmentQuality. Nezmění se PostFxQualityTextureQuality. Jediná věc která se v Nastavení změní je SuperSampling - AA a GeometryQuality. Tedy hra vypadá hůř ale dopad na HWnároky není žádný. Pokud se vám ta hra seká na ULTRA bude se vám sekat na LOW. Tečka.

A teď k vyjádření technické podpory. Protože v tom spočívá skutečný vtip. Zhruba přeloženo "dnešní generace moderních grafických enginů bohužel má jisté minimální HW nároky které nejdou změnit."
Vtipné.
A přitom mi v config stačilo například napsat TextureResolutionQuality="Low". A voala fungovalo to. Šlo to nastavit. A FPS šli nahoru.
Ptám se tedy. Nejsou tedy next-gen HW nároky tak trochu schválně? Faktem je že ta hra s tím jak vypadá by neměla být tak náročná.

@Walome (30.05.2014 15:24): No logicky, keby isla v Mafii voda skrz tak by to do toho videa nedaval :-) ale hladal by nieco ine.

Ja si napriklad strasne v strielackach vsimam ako funguje tzv. "naboj v komore". Cize ci pri prehodeni ne-prazdneho zasobniku aj zaroven obtiahne zbran (co je uplna blbost lebo 1 naboj je stale v komore) alebo ci obtiahne zbran iba ked vymeni uplne prazdny zasobnik. Taky blbostny detail ale strasne si ho vsimam :-) Iba minimum hier to ma spravne urobene.

Kazdopadne pod toto sa kludne podpisem krvou "Je to jen o přístupu vývojářů a jejich pečlivosti a touze po detailech" HOWGH!

Ked sa chce tak sa to da aj u 15 rokov starej hry, len to musel niekto v tej hre chciet.
@sxg (30.05.2014 14:47): Chňo chňo. Ale teda musím přiznat, že ačkoli jsem hrál Mafii stokrát, tipoval bych, že voda z hydrantu půjde taky skrz auto. Ale opět hádám, že jsou WD hodně stáhlý, nevěřím tomu, že kulka nerozprskne vodu/hlínu. A kulky a zásobníky nezůstávaj téměř nikde (ani v Mafii 2 ne).

Každopádně tohle video jen potvrzuje můj argument ze Všeobecně o hrách, že jsme se za deset let technicky nikam neposunuli. Je to jen o přístupu vývojářů a jejich pečlivosti a touze po detailech. Ale faktem je, že tyhle drobnosti cílovka nevnímá.
@Paul (30.05.2014 14:23): Neprohlásili náhodou SqEnix, že prodeje SD zdaleka nesplnily jejich očekávání (nebo něco v tom smyslu)? Já bych se za dvojku taky rozhodně nezlobil, ale nechci být v tomhle přehnaný optimista.
Ale jo, hra co mě u sebe dokáže udržet do tří do rána přestože jdu zítra do práce prostě nemůže být špatná :))
POZOR POZOR! po 5-6ti hodinách hraní si na jízdní model musí zvyknout každý blb. Teď už mi pripadá vcelku vpohodě. Hold, chce to trochu tréningu...