Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ja som ich zabijal uplne bezne aby som si zo zaciatku rychlo vytrenoval Destruction na 100%.
Nastastie maju nulovu schopnost "Climbing" takze to islo lahucko aj s Giantami. A skill letel hore hned.
To já od tý doby, co má dcerka byla ochotna čumět několikrát denně na Dobu ledovou a furt s tím votravovala, si mamuta zabiju s radostí! :D
@LuccinyHry (18.06.2014 11:00): Že Ti není hanba! Vždyť choboty se válej všude možně! :´(

Jinak takovejhle mix subžánrů je běžná věc, jen člověk nesmí skončit u Pána prstenů... a ti autoři to umí ukončit a umí ten děj ukočírovat.
@Walome (18.06.2014 10:49): Já jsem mamuta zabila, protože jsem ještě v záchvatu plnění všech úkolů potřebovala jeho chobot. No byla to celkově smutná záležitost.

Hra o trůny/Píseň ledu a ohně je takový zvláštní mix všeho možného, na jednu stranu je tam to neustálé lidské hašteření o trůny, na druhou bílí chodci a nadpřirozené zlo ... se nedivím, že to ten Martin nedokáže dokončit ;)
@LuccinyHry (18.06.2014 10:39): Tak vona ta high fantasy je pořád vo tom samym :) ale mamuti a obči byli fajn, kostlivci už horší.
A ve hře jsem zabil asi dva obry, mamuta žádnýho. Se tam pasou, hleděj si svého... na to já nemám srdce :)
Viděli jste poslední dva díly Hry o trůny? Mně to úplně inspirovalo si znovu zahrát Skyrim, jak tam byli ti obři a mamuti u Zdi a ti kostlivci, co bojovali s Hodorem. Celkem přesný ;)
@PoetaBezRymu (14.05.2014 21:46): A prave na tohle nesmí človek ani pomyslet. Pak si řekne, jaká je to nuda, když medvěd je nekolikrat těžší než samotný drak. Či ledoví mág je dost silný.

Každopádně mám kolem 100 hodin hraní a nenudil jsem se :) je pravdou, že kdyby npc se chovali podle toho, jak vypadám, jak se chovám bylo by to fajn.

Otázna zní. Je tohle vůbec v nějaké hře v otevřeném světe rpg fantasy ?
@RXQ79rudax (15.05.2014 08:19): Nejdřív se přesvědč, že ho máš aktivovaný :), to, že Ti steam hlásí, že ho tam máš, je jedna věc, ale možná musíš jít do toho Skyrim menu, co se spustí ve Windows, nastavení a někde se tam aktivují DLC.

A ti trotlové mě napadlo hned po aktivování, byl jsem zrovna v tom městě s nízkýma domkama, všude zeleň... jsou tam takový asi tři. Spíš taková malá vesnice, je tam nějakej hřbitov apod. A vstoupíš tam bez loadingu.
Jak se aktivuje ten datadisk Dragonborn - myslím jak začíná nějaký ten úkol / co je třeba udělat ve hře - v popisu hry se píše že mě mají napadnout nějací vrazi - a pak mám odpolout nějakou lodí. - z kusil jsem den počkat a zatím nic.
tady obrázek mého barbara s upírkou a
video
mám u posledního sejvu 229 hodin.
Já jsem teda všechno důkladně prozkoumával - samozřejmě jak už jsem byl nalevelovanej a měl dost peněz tak už jsem se přestal obtěžovat prozkoumávání beden v dungeonech. Ze začátku mě ten obr sejmul klidně jednou silnou ranou - teď sejmu já zase jednou ranou jeho ( no vlastně i toho draka dám jen na pár ran ).
Se všema NPC jsem okovaně rozmlouval - většinou mají několik různých hlášek ( když s nima promluvíte, nebo jen kolem nich projdete ) - které se pak mění podle toho jak ve hře posoupíte - třeba rozmlouvání s mági - ve věži mágů, nebo jestli jste vlkodlak nebo upír. Nebo ty různé náhodné rozhovory mezi NPC.
A jako odpočinek od prolejzání dungeonů - tam je plno knih - desítky hodin čtení.

@Jack_Dark (komentář): Lépe bych to asi nepopsal. Jedna z věcí, proč jsem asi po 10 hodinách hraní, tuto hru přestal hrát a nevěřím, že se k ní ještě někdy vrátím.

Největší problémem Skyrimu je to, že hráč po čase pochopí, že jeho okolí naprosto nereaguje na 95% skutků, které při hraní vykoná a je tudiž v podstatě jedno, co udělá, ale hra na to nijak nereaguje.

Obleče si na sebe luxusní oblečení, ale stejně ho NPC oslovují "trhane". Zabije po cestě 50 Elfských vojáků, ukradne jim zbroj, obleče si ji, ale Elfský velitek v blízkém městě si toho ani nevšimne a klidně zadá důležitý quest. Od začátku hry všude slyší o krvelačných dracích a když jich sám zabije třeba 20, nikdo se o tom ani nezmíní.

Prostě nuda.
@Walome (14.05.2014 14:06): JJ, nejspíše sis jen vsugeroval, že to nemá ani nejmenší cenu (ani prťavou) a pak jsi to projel naprázdno, nic nevnímal a jen to potvrdilo tvou prvnotní sugeraci (heh). Něco jako lidi omldévající a zvracející z ovládání prvního Gothicu & spol.
@Bodkin (14.05.2014 13:57): tak jako ostatní hry si myslim docela vnímám :)

@Jack_Dark (14.05.2014 14:00): A tak třeba v Zaklínači je taky 5 druhů NPC a nevadilo to. Von ten Skyrim chce udolat hráče rozlohou, místo toho, aby se soustředil na komornější principy, a to je samozřejmě chyba, protože pak je všechno stejný. Hlavně jsou vtipný ty stovky lidí, co dobrovolně bydlí v jeskyni, než aby si postavili nějakou osadu.
@Walome (14.05.2014 13:42): Průser toho je že to vše působí genericky, a NPC jsou jak panáci kterým nevěříš emoce nebo vlastně nic :D Nejhorší je ale že ta šablona pro questy a světy. Už od dob Morrowindu jedou stejně, jediný co se mění je grafika a technologie.
Čím dál více mám pocit, že to snad ani není chyba skyrimu, že je tak generický, ale že tu někdo trpí těžkou poruchou soustředění :P
@Jack_Dark (14.05.2014 13:40): A dyť tam jsou všichni stejní, vypadají stejně, mají stejný hlas, stejný rakouský přízvuk atd atd. A já to ke konci už proklikával, vždyť se ten balast nedal vydržet. Největším utrpení byly neodkliknutelný dialogy a scénky, u kterých jsi musel vydržet. A takovou prohlídku Ledohradu jsem rovnou vzdal po prvním zastavení :D
@Jack_Dark (14.05.2014 13:26): "Před tím prosazuješ jak ti sedí názorama a teď bys je kopal." Jojo, jsem si toho vědom. Já myslel, že to jsou nějací hipsteři, co si chtějí vzít zpět své území + to dělaj pro lidi, jakože pro lůzu. I was wrong.
A myslíš, že když nevnímám hlavní linku, budu vnímat nějaké random NPC co něco brblaj? :)

Mimochodem po dohrání mi došlo, že jsem nepronikl ani do tajů vlkodlactví, ani do svateb.
@Walome (14.05.2014 11:33): Ty vole ty jsi hráč jak poleno :D Před tím prosazuješ jak ti sedí názorama a teď bys je kopal. Navíc i spousta hlavních questů je prošpikovaná odkazama na válku, každej druhej mrmlá jak je to blbé buď pod hávy nebo imperiály.
Když čas od času narazím na partu 40 týpků v pseudo-uniformách, jak do sebe rubou, nějakou tu lehkou válku to i připomene :-) Ale na něco většího je ten svět stejně pořád moc malý... a ve hrách asi i vždycky bude.
@Jack_Dark (13.05.2014 23:25): To přiznávám zcela otevřeně. Ale každý, kdo věnuje pár hodin hledáním toho, co odpovídá jeho představám si v konečné fázi užije hru o dost víc. Kdybych měl Skyrim hodnotit s módy, tak mu dám o 15% víc. U takového Morrowindu by to byla moje druhá hra na 100%.
@Say (13.05.2014 22:55): Tak ty k tomu přece jen přistupuješ jinak k těm modifikacím ne? Přeci jen si víc vyhraješ s tím aby to graficky vypadalo a odpovídalo tvým představám a nacpeš tam přes 30 modů, aby to pak výsledný efekt obrazově vypadal. Přiznej se že víc si vyhraješ s tímto než se samotnou hrou :D
@Say (13.05.2014 22:30): Spíš bych řekl, že nejsem modifikace-negativní. Ale většinou si je dávám jen tam, kde dopředu vím, že je to vhodné.Rozhodně nejsem ten typ, co automaticky u každé hry hledá mody. Nicméně mám ještě před sebou Oblivion a ten už pravděpodobně budu hrát s modama a asi i Skyrim.
Deset nafouklých řádků textu sdělující informaci, kterou lze sdělit dvěma řádky bez omáčky okolo. Slohové předěly kapitol BG1 jsou typické bezpředmětné texty o ničem. Něco jako Vítězný oblouk od Remarqua, kde jsem přeskakoval celé odstavce, občas i stránky.
Dlouhé dialogy o ničem? Možná v Morrowindu. Důvod, proč jsem u hry vydržel 140 hodin byl ten, že se rozhovory ve Skyrimu drží praktického světského tónu, nejsou zdlouhavé a hlavně nezabředávají do klišoidního fantasy hnoje jak to bývalo třeba u D&D her. Konkrétně třeba u rozhovorů v BG1 jsem už po pár hodinách hraní sténal. Skyrim není určený úchylům na teploušské a rádoby-intelektuální žvatlání, ale hráče, které baví prozkoumávat svět. Jediné nudné dialogy co jsem zažil byly s těmi rasputiny na hoře vedle Riverwoodu a taky jsem se tam po prvním questu už nevrátil a ani dál nehrál hl. dějovou linii, protože mi byla spolu s nějakými draky u prdele. Škoda jen toho rychlého zvedání dovedností - už při polovině prošlého světa jsem měl Conjuration na 100 a neměl se moc na co těšit.