@adam.kulhanek (31.08.2021 09:21): Zvuk mi také v cutscénách občas vypadával nebo tam hrála ta metalová hudba dál a nešlo vůbec slyšet co si říkají, při loadu pozice to bylo ok. Jindy hudba hrála a najednou vypadla i během souboje. Občas se postava zaglitchovala při rewindu (třebas na laně zůstala levitovat ve vzduchu, to se mi stalo asi dvakrát, řešil to load). Jednou mi zmizela i Dahaka v tom závěrečném střetu v knihovně :), když tam stojí nad římsou (ale objevila se, jakmile se měla spustit ta pronásledovačka). Glitche v bojích byly spíše toho typu že jakoby selhával pathfinding asi (při šermování hodně zblízka se okolo sebe začínaly postavy motat, stejně jako občas při kotoulu-úhybu, při probodnutí assassinky na zemi pak assassinka vstane dříve, než tvoje postava dokončí animaci, ta bodne do prázdna a assassinku to stejně zraní... vypadá to dost blbě a stává se to skoro vždy), pak to propadnutí podlahou nepřátel při vržení při grabu apod. (to se stalo asi taky jen 2x-3x), mizení bosse bude asi hodně vzácný bug, protože pak jsem hru ještě xkrát naloadoval a už tam pokaždé byl. Nemyslím si, že tohle všechno může způsobovat nový HW (možná tak maximálně to vypadávání zvuku). Stejně tak řádně nefunguje lipsync, na všechno tohle si stěžují v recenzích skoro všichni... spíše to bude uspěchaným vývojem a nedostatkem testování a možná jen za zlomek chyb může moderní HW. Ono jsou to vesměs drobnosti (až na toho bosse :)), ale dojem to prostě taky pokazí, zvláště poté, co Sands of Time byl naprosto bez jediné chybičky a přitom je ještě o rok starší ;).
Diskuze
@Isair (31.08.2021 00:56): S tím neobjevujícím se bossem a možná další glitche možná budou také souviset s tím, že hra není optimalizovaná na dnešní HW. Co si tak pamatuju, tak mně třeba před dvěma lety hrozně haproval zvuk, kdy vůbec nebyly slyšet dialogy rozhovorů.
Nevzpomínám si, že bych měl problémy tohoto typu, když jsem hrál hru v době vydání. To mě tenkrát zase vysírala Starforce ochrana. :-D
Co se týče obtížnosti end bosse, tak je tam ještě jeden konec, kde místo Kaileeny bojuješ s Dahakem/Dahakou, který (osobně nechápu ten ženský rod v českém dabingu) se ti postaví jen když získáš všechny powerupy a před vstupem vezmeš velmi silný meč. No a toho porazit je už trošku tvrdší oříšek. Na hard jsem ho mydlil minimálně hodinu :) Trochu blbé je ale to, že příběh T2T pak navazuje právě na tento konec, takže ti možná doporučuju to shlédnout aspoň na youtube, ať jsi v obraze.
Nevzpomínám si, že bych měl problémy tohoto typu, když jsem hrál hru v době vydání. To mě tenkrát zase vysírala Starforce ochrana. :-D
Co se týče obtížnosti end bosse, tak je tam ještě jeden konec, kde místo Kaileeny bojuješ s Dahakem/Dahakou, který (osobně nechápu ten ženský rod v českém dabingu) se ti postaví jen když získáš všechny powerupy a před vstupem vezmeš velmi silný meč. No a toho porazit je už trošku tvrdší oříšek. Na hard jsem ho mydlil minimálně hodinu :) Trochu blbé je ale to, že příběh T2T pak navazuje právě na tento konec, takže ti možná doporučuju to shlédnout aspoň na youtube, ať jsi v obraze.
@Red (31.08.2021 03:27): Holt se mi to trochu rozleželo :), to se mi stává celkem běžně a oběma směry, pro ideální hodnocení to chce imo několika hodinový, možná klidně i denní odstup :).
U téhle hry to platí asi dvojnásob, dokázala mě v řádu několika hodin neuvěřitelně chytnout a vzápětí hned nasrat či nudit,,, holt to bylo jako na houpačce :),,, a asi nebýt tak špatného závěru (tím myslím ten finální backtracking po celém hradě s obrovským množstvím soubojů, ale vlastně i závěr příběhu), klidně bych šel s hodnocením ještě výše (vlastně jsem celou dobu uvažoval tak o šedesáti procentech, ale ten závěr to prostě zazdil).
U téhle hry to platí asi dvojnásob, dokázala mě v řádu několika hodin neuvěřitelně chytnout a vzápětí hned nasrat či nudit,,, holt to bylo jako na houpačce :),,, a asi nebýt tak špatného závěru (tím myslím ten finální backtracking po celém hradě s obrovským množstvím soubojů, ale vlastně i závěr příběhu), klidně bych šel s hodnocením ještě výše (vlastně jsem celou dobu uvažoval tak o šedesáti procentech, ale ten závěr to prostě zazdil).
@Isair (31.08.2021 00:56): S tím hodnocením docela máváš, měl jsem to podobně :) Ono hodně záleží na tom očekávání, na srovnání s ostatními díly a asi i herním umem. Já musím říct, že ačkoliv jsem se hodně rozčiloval, tak jsem tento díl vzal na milost a postupně jsem si k němu získal vztah.
Tak dohráno, když už jsem si myslel, že jsem konečně v cíli, hra vás pošle ještě přes jednu část hradu, takže si jej z větší části projdete vážně celý znovu... to už bylo vyloženě k smíchu.
Finální boss (bojoval jsem tedy s Kaileenou) byl vesměs skoro stejný, jako při prvním střetnutí, jen s pár schopnostmi navíc, pár pokusů si vyžádal, ale na "normal" se nejednalo o nic kdovíjak hardcore... vlastně vůbec ta obtížnost soubojů, jak se všude zmiňuje, mi přijde trochu vybájená, kvůli těm zvěstem jsem to rozehrál na normal, abych pak zjistil, že s běžnými souboji není problém prakticky žádný a některé boss fighty si sice pár pokusů vyžádají, ale zase to také není nic ultra těžkého, jakmile přijdete na správnou taktiku (pak se dá většina z nich porazit i téměř bez zranění).
Na druhou stranu hard obtížnost snad i zvyšuje počet HP nepřátelům, kteří jsou už na normal až příliš odolní, takže jsem rád, že jsem asi normal zvolil, protože ty souboje mě tu fakt neba.
Každopádně za mě celkem slabota, kdyby to nepůsobilo tak "datadiskovým" dojmem (nebo jsem předtím nehrál ostatní díly) a nemělo to takovou spoustu menších bugů/glitchů (jednou se mi tam dokonce neobjevil jeden boss, já tam asi 20 minut hledal cestu dál, abych pak zjistil, že musím tedy loadnout pozici a poté se už naštěstí objevil), asi bych hodnotil o něco lépe... ale takhle mě hra bavila možná tak do půlky a od půlky spíše vytáčela, do toho nenabízela příliš zapamatováníhodné části/zajímavější lokace, takže to asi bude jeden z kousků "dohrát a zapomenout"... naštěstí to bylo dost krátké na to, aby to začlo nějak výrazněji nudit (možná až na ten backtrackingový závěr), ale zábava to také nebyla valná... škoda (nejvíce jsem si užil asi Clock Tower a ty zahrady, také bylo fajn, že oproti Sands of Time byly Life upgrady konečně trochu lépe skryté a hůře dosažitelné).
Finální boss (bojoval jsem tedy s Kaileenou) byl vesměs skoro stejný, jako při prvním střetnutí, jen s pár schopnostmi navíc, pár pokusů si vyžádal, ale na "normal" se nejednalo o nic kdovíjak hardcore... vlastně vůbec ta obtížnost soubojů, jak se všude zmiňuje, mi přijde trochu vybájená, kvůli těm zvěstem jsem to rozehrál na normal, abych pak zjistil, že s běžnými souboji není problém prakticky žádný a některé boss fighty si sice pár pokusů vyžádají, ale zase to také není nic ultra těžkého, jakmile přijdete na správnou taktiku (pak se dá většina z nich porazit i téměř bez zranění).
Na druhou stranu hard obtížnost snad i zvyšuje počet HP nepřátelům, kteří jsou už na normal až příliš odolní, takže jsem rád, že jsem asi normal zvolil, protože ty souboje mě tu fakt neba.
Každopádně za mě celkem slabota, kdyby to nepůsobilo tak "datadiskovým" dojmem (nebo jsem předtím nehrál ostatní díly) a nemělo to takovou spoustu menších bugů/glitchů (jednou se mi tam dokonce neobjevil jeden boss, já tam asi 20 minut hledal cestu dál, abych pak zjistil, že musím tedy loadnout pozici a poté se už naštěstí objevil), asi bych hodnotil o něco lépe... ale takhle mě hra bavila možná tak do půlky a od půlky spíše vytáčela, do toho nenabízela příliš zapamatováníhodné části/zajímavější lokace, takže to asi bude jeden z kousků "dohrát a zapomenout"... naštěstí to bylo dost krátké na to, aby to začlo nějak výrazněji nudit (možná až na ten backtrackingový závěr), ale zábava to také nebyla valná... škoda (nejvíce jsem si užil asi Clock Tower a ty zahrady, také bylo fajn, že oproti Sands of Time byly Life upgrady konečně trochu lépe skryté a hůře dosažitelné).
@adam.kulhanek (30.08.2021 22:08): Doufám :), Warrior Within není úplně marný, ale za mě dost nadhodnocený... holt jsem čekal asi příliš, když se o něm mnohdy (a hlavně zde na DH) hovoří jako o nejlepším dílu trilogie... hmm.
Ale osobně jsem nebyl extra unešený ani ze Sands of Time, je to solidní a dostatečně zábavný kousek, ale nepřišel mi o tolik lepší, jak třebas Forgotten Sands, který je naopak více zatracován, mluví se u něj o zjednodušování a kdesi cosi. Což je asi sice pravda, na druhou stranu zastavování času a následné překonávání překážek díky němu (skákání po zastavené vodě:)) mi přišel natolik originální a z gameplayového hlediska zábavný prvek, že ve spojení s imo o něco větší variabilitou mě bavil možná i o něco málo více jak Sands of Time, ale je pravdou, že kdybych možná hrál první trilogii a až pak Forgotten Sands, asi bych mluvil jinak, protože zase tolik novinek nepřinesl (ale to asi žádný Ubisoft díl, možná jen ten Princ z roku 2008 se trochu výrazněji liší).
Ale osobně jsem nebyl extra unešený ani ze Sands of Time, je to solidní a dostatečně zábavný kousek, ale nepřišel mi o tolik lepší, jak třebas Forgotten Sands, který je naopak více zatracován, mluví se u něj o zjednodušování a kdesi cosi. Což je asi sice pravda, na druhou stranu zastavování času a následné překonávání překážek díky němu (skákání po zastavené vodě:)) mi přišel natolik originální a z gameplayového hlediska zábavný prvek, že ve spojení s imo o něco větší variabilitou mě bavil možná i o něco málo více jak Sands of Time, ale je pravdou, že kdybych možná hrál první trilogii a až pak Forgotten Sands, asi bych mluvil jinak, protože zase tolik novinek nepřinesl (ale to asi žádný Ubisoft díl, možná jen ten Princ z roku 2008 se trochu výrazněji liší).
@Isair (30.08.2021 21:56): Hmmm, tak to už si SoT už tolik nepamatuji. Musím si to zase zahrát. :)
Ta neúcta k původní sérii je dobrý argument. Holt chtěli zkusit něco nového, třeba i kvůli tomu, aby jim zase neříkali, že je to pořád na stejné brdo a vzhledem k tomu, že se u T2T vrátili zase "zpět", tak to asi řadě lidí nesedlo podobně jako tobě. Každopádně si myslím, že s T2T budeš spokojenější.
Ten level design je takový -co si vzpomínám- pořád (snad to není pro tebe spoiler).
Ta neúcta k původní sérii je dobrý argument. Holt chtěli zkusit něco nového, třeba i kvůli tomu, aby jim zase neříkali, že je to pořád na stejné brdo a vzhledem k tomu, že se u T2T vrátili zase "zpět", tak to asi řadě lidí nesedlo podobně jako tobě. Každopádně si myslím, že s T2T budeš spokojenější.
Ten level design je takový -co si vzpomínám- pořád (snad to není pro tebe spoiler).
@adam.kulhanek (30.08.2021 21:41): Na "bojovnice" (assassinky) platí právě jednoduchý grab (což je vesměs skoro to stejné jako přeskok, implicitně nabindované na tuším klávese "Q", pokud nedržíte druhou zbraň). Problém se souboji mám v tom, že jsou snad ještě četnější jak v Sands of Time (a už tam jsem z nich nebyl nadšený) a za druhé se nepřátelé dokolečka respawnují jen co kousek opustíte lokaci, tj. mnohdy bojujete opakovaně s těmi samými.
V Sands of Time právě nejdou zdaleka všichni uskákat (viz. nepřátelé s halapartnou/kopím/whatever a modrými kalhotami :)), nadto v Sands of Time bylo několik instant kill komb, které souboje dost urychlí, ve Warrior Within na všechny platí grab či přeskok, zajímavější jsou pouze souboje s velkými nepřáteli, ty jsou celkem povedené, souhlasím.
Ono snad ani nejde o změnu jako takovou, spíše mi asi vadí ta neúcta k sérii, kde Sands of Time si alespoň držel původní kouzlo a nebyl to "pouze název" (také na něm spolupracoval tvůrce původních dosových princů)...
Osobně jsem to ještě překousl, jakkoliv mi stylizace Sands of Time sedla více a nepůsobila tak tuctovým dojmem, nadto jsem rád, že se v dalších dílech opět posunula jiným směrem.
Boss fighty také nejsou úplně marné, uznávám.
Já nemluvím jen o pastech, ale o celkovém level designu, kdy zpravidla v Princích se jedná o plošinky vysoko nad propastmi nebo ty chodby naplněné pastmi, v TR spousta lokací působila alespoň lehce uvěřitelnějším dojmem (různé skalní útesy, Benátky ve dvojce, různé vojenské základny etc.) v Princích (a mluvím o celé sérii) působí jak z nějaké arkádové plošinovky... asi to nemusí být pro každého úplně špatně, záleží na vkusu, ale osobně mi tenhle styl už trochu (kór už potřetí) vadí a snesl bych trochu změnu, ale asi je to holt rukopis studia...
V Sands of Time právě nejdou zdaleka všichni uskákat (viz. nepřátelé s halapartnou/kopím/whatever a modrými kalhotami :)), nadto v Sands of Time bylo několik instant kill komb, které souboje dost urychlí, ve Warrior Within na všechny platí grab či přeskok, zajímavější jsou pouze souboje s velkými nepřáteli, ty jsou celkem povedené, souhlasím.
Ono snad ani nejde o změnu jako takovou, spíše mi asi vadí ta neúcta k sérii, kde Sands of Time si alespoň držel původní kouzlo a nebyl to "pouze název" (také na něm spolupracoval tvůrce původních dosových princů)...
Osobně jsem to ještě překousl, jakkoliv mi stylizace Sands of Time sedla více a nepůsobila tak tuctovým dojmem, nadto jsem rád, že se v dalších dílech opět posunula jiným směrem.
Boss fighty také nejsou úplně marné, uznávám.
Já nemluvím jen o pastech, ale o celkovém level designu, kdy zpravidla v Princích se jedná o plošinky vysoko nad propastmi nebo ty chodby naplněné pastmi, v TR spousta lokací působila alespoň lehce uvěřitelnějším dojmem (různé skalní útesy, Benátky ve dvojce, různé vojenské základny etc.) v Princích (a mluvím o celé sérii) působí jak z nějaké arkádové plošinovky... asi to nemusí být pro každého úplně špatně, záleží na vkusu, ale osobně mi tenhle styl už trochu (kór už potřetí) vadí a snesl bych trochu změnu, ale asi je to holt rukopis studia...
@Isair (30.08.2021 21:02): Hra má oproti pohádkovému SoT jinou -temnou- atmosféru a jak už to bývá, když uděláš velkou změnu, tak se najde skupina lidí, která ji miluje, ale i skupina lidí, která ji nesnese. Já WW považuji za top z celé série 5 novodobých her, plus ta kytarová hudba je pro mě taky velké plus (mám rád metal a tohle byla jedna z mých prvních her, kde hudba tohoto typu byla, tak možná i proto).
Mimoto se mi hodně líbí příběh, mám rád i to utíkání před Dahakou a oproti SoT také více boss fightů. A kupodivu mám rád i ty souboje s plebsem. Ano, časem je to hodně ohrané, ale v SoT i T2T to bylo pokud si dobře vzpomínám stejné (i na vyšší obtížnost). Nepřátele jsem tam taky bez problému "uskákal". Tady jsou aspoň někteří, na které to neplatí (např. bojovnice). Plus možnost bojovat s druhou zbraní nebo ji po někom hodit. Ale beru, že když Princ nepříteli rozřízne břicho a on hned vstane a pokračuje, tak je to divné. Holt dokonalá hra to z daleka není.
Edit k pastím. No zrovna TR měl ty pasti taky divné a účelové. Samovolně jedoucí šutry sem a tam (např. v chrámu v TR2), šípy střílející ze zdí, apod.
Mimoto se mi hodně líbí příběh, mám rád i to utíkání před Dahakou a oproti SoT také více boss fightů. A kupodivu mám rád i ty souboje s plebsem. Ano, časem je to hodně ohrané, ale v SoT i T2T to bylo pokud si dobře vzpomínám stejné (i na vyšší obtížnost). Nepřátele jsem tam taky bez problému "uskákal". Tady jsou aspoň někteří, na které to neplatí (např. bojovnice). Plus možnost bojovat s druhou zbraní nebo ji po někom hodit. Ale beru, že když Princ nepříteli rozřízne břicho a on hned vstane a pokračuje, tak je to divné. Holt dokonalá hra to z daleka není.
Edit k pastím. No zrovna TR měl ty pasti taky divné a účelové. Samovolně jedoucí šutry sem a tam (např. v chrámu v TR2), šípy střílející ze zdí, apod.
@MarezCZE (30.08.2021 20:53): Ten soundtrack mi k té hře právě vůbec nesedí, samotný možná docela fajn, ale ještě bych ho jakž takž zkousl, kdyby hrál opravdu jen při soubojích, horší je, že kolikrát hraje i dlouho po nich a dost nahlas, což bortí veškerou atmosféru a je to i vesměs otravné.
Souboje mi přijdou vyloženě už ohrané, ze začátku docela zábavné, nyní ke konci, když každý nepřítel vydrží hafo zásahů a na každého platí jednoduchá taktika s přeskokem/grabem, či všechny naházet do propasti, působí dost lacině a nepřátelé nadto postupně útočí v mnoha vlnách. Nemluvě o zaglitchovanosti (několikrát nepřítel propadl zemí při odhození, běžné jsou také všemožné glitche při uskakování či šermování...). Baví mě jen souboje s velkými protivníky, které jsou o něco zajímavější.
Dahaku bych bral, kdyby byla ve hře jednou-dvakrát, jako takové zpestření, ale takhle každou chvíli, přičemž se ti celá obrazovka zabarví do "sépiova", na mě působí vyloženě trapným dojmem (nemluvě o vypatlané kameře a reakci postavy, která se při takhle rychlých scénách projeví a potrápí o to spíše).
A posun ve stylizaci je laciný, prostě to tehdy frčelo, tak zahodili cokoliv, co hru snad ještě spojovalo s původní sérií, tohle mi přijde vyloženě jako urážka. Má to takový feel Devil May Cry či novodobých Castlevanií, asi to samo o sobě není nic špatného (ani světoborného), ale s původním kouzlem už to nemá nic společného (tím myslím i původní dosové díly).
Asi kdyby to byl můj první díl novodobé série, byl bych o něco shovívavější, ale problém je, že je to navíc i dost recyklované a po Sands of Time a Forgotten Sands už to působí vyloženě okoukaně a lokace se vší tou šedí nepůsobí dostatečně pestrým a různorodým dojmem (byť mají také své světlé momenty, to nepopírám) a novinek je minimum.
Přitom by stačil pestřejší level design (a více nových neokoukaných překážek), vyladění hry (odstranění drobných bugů a glitchů, srážejících celkový dojem), odstranění backtrackingu (ten závěr je fakt ubohost) a zredukování soubojů... čert vem stylizaci, tu bych možná ještě překousl, jakkoliv mi je mnohem bližší ta ze Sands of Time a mohla by to být vlastně docela fajn hra. Ono se to jako pořád nehraje úplně špatně, má to onu chytlavou Princovskou/Tomb Raider hratelnost, ale.... za mě to není už úplně to pravé ořechové.
Ale s level designem v Princích mám obecně už trochu problém, možná až příliš surreální a vlastně působí více jak v nějaké arkádové plošinovce... mnohdy mi na mysl přijde Super Meat Boy, když procházím ty chodby plné pastí a cirkulárek... TR sérii (tím myslím ty starší díly až po Underworld, ne ten reboot) imo nesahají ani po kotníky, byť některé lokace také mají hodně fajn nápady a jsou zpracovány celkem obstojně, ale zpravidla se jedná o čistě účelové, strohé chodby plné pastí či plošinky vysoko nad propastmi, s alespoň minimální "realismem" či "přirozeností" mají prd co společného.
Souboje mi přijdou vyloženě už ohrané, ze začátku docela zábavné, nyní ke konci, když každý nepřítel vydrží hafo zásahů a na každého platí jednoduchá taktika s přeskokem/grabem, či všechny naházet do propasti, působí dost lacině a nepřátelé nadto postupně útočí v mnoha vlnách. Nemluvě o zaglitchovanosti (několikrát nepřítel propadl zemí při odhození, běžné jsou také všemožné glitche při uskakování či šermování...). Baví mě jen souboje s velkými protivníky, které jsou o něco zajímavější.
Dahaku bych bral, kdyby byla ve hře jednou-dvakrát, jako takové zpestření, ale takhle každou chvíli, přičemž se ti celá obrazovka zabarví do "sépiova", na mě působí vyloženě trapným dojmem (nemluvě o vypatlané kameře a reakci postavy, která se při takhle rychlých scénách projeví a potrápí o to spíše).
A posun ve stylizaci je laciný, prostě to tehdy frčelo, tak zahodili cokoliv, co hru snad ještě spojovalo s původní sérií, tohle mi přijde vyloženě jako urážka. Má to takový feel Devil May Cry či novodobých Castlevanií, asi to samo o sobě není nic špatného (ani světoborného), ale s původním kouzlem už to nemá nic společného (tím myslím i původní dosové díly).
Asi kdyby to byl můj první díl novodobé série, byl bych o něco shovívavější, ale problém je, že je to navíc i dost recyklované a po Sands of Time a Forgotten Sands už to působí vyloženě okoukaně a lokace se vší tou šedí nepůsobí dostatečně pestrým a různorodým dojmem (byť mají také své světlé momenty, to nepopírám) a novinek je minimum.
Přitom by stačil pestřejší level design (a více nových neokoukaných překážek), vyladění hry (odstranění drobných bugů a glitchů, srážejících celkový dojem), odstranění backtrackingu (ten závěr je fakt ubohost) a zredukování soubojů... čert vem stylizaci, tu bych možná ještě překousl, jakkoliv mi je mnohem bližší ta ze Sands of Time a mohla by to být vlastně docela fajn hra. Ono se to jako pořád nehraje úplně špatně, má to onu chytlavou Princovskou/Tomb Raider hratelnost, ale.... za mě to není už úplně to pravé ořechové.
Ale s level designem v Princích mám obecně už trochu problém, možná až příliš surreální a vlastně působí více jak v nějaké arkádové plošinovce... mnohdy mi na mysl přijde Super Meat Boy, když procházím ty chodby plné pastí a cirkulárek... TR sérii (tím myslím ty starší díly až po Underworld, ne ten reboot) imo nesahají ani po kotníky, byť některé lokace také mají hodně fajn nápady a jsou zpracovány celkem obstojně, ale zpravidla se jedná o čistě účelové, strohé chodby plné pastí či plošinky vysoko nad propastmi, s alespoň minimální "realismem" či "přirozeností" mají prd co společného.
@Isair (30.08.2021 20:46): Za mě tomto díl jednoznačně nejlepší, perfektní souboje, zdrhaní pred Dahakou mi nevadí, ale naopak baví, ale právě jen díky možnosti vrácení času, peckovní soundtrack, temná atmosféra.
Jediná věc je závěrečný souboj, jsem to za boha nemohl dát.
Jediná věc je závěrečný souboj, jsem to za boha nemohl dát.
@666joxer (30.08.2021 19:03): To rád slyším, za mě také nejhorší díl z celé "novodobé" série (včetně PoP 2008 a Forgotten Sands).
Pravdou je, že včera jsem byl kór naštvaný a rozčarovaný, ale to co jsem napsal níže vesměs platí.
No každopádně už mi chybí jen kousek a závěrečný boss, takže se na trůny vrhnu co nevidět.
Pravdou je, že včera jsem byl kór naštvaný a rozčarovaný, ale to co jsem napsal níže vesměs platí.
No každopádně už mi chybí jen kousek a závěrečný boss, takže se na trůny vrhnu co nevidět.
@Isair (30.08.2021 06:03): Spravne, je to presrano souboji, pro mne je to z teto trilogie nejhorsi dil, truny sou daleko lepsi...
Pane bože, s tím závěrem, kdy vás nechají projít velkou část hradu znovu (včetně vězení a knihovny, které jsem prošel tak před hodinou) si snad dělají srandu... to je tak neskutečně laciné...
Celý tenhle díl na mě působí lacinějším dojmem, je plný drobných glitchů a bugů, gameplay se od Sands of Time skoro nezměnil, posun ve stylizaci je opravdu hrozivý, naháněčky s Dahakou ve spojení s ovládáním otravné a trapné, soubojů je ještě více a v pozdější fázi jsou ještě otravnější jak v Sands of Time (nepřátelé jsou nadto zbytečně moc odolní a ještě se donekonečna respawnují, pokud lokaci opustíte a vrátíte se) a zbytek je vesměs recyklovaný z předchozího dílu... jako má to své světlé a zábavné momenty a změna času (minulost/přítomnost) je docela zajímavým prvkem, ale jako rozhodně za mě velké zklamání, snad The two thrones budou lepší.
Celý tenhle díl na mě působí lacinějším dojmem, je plný drobných glitchů a bugů, gameplay se od Sands of Time skoro nezměnil, posun ve stylizaci je opravdu hrozivý, naháněčky s Dahakou ve spojení s ovládáním otravné a trapné, soubojů je ještě více a v pozdější fázi jsou ještě otravnější jak v Sands of Time (nepřátelé jsou nadto zbytečně moc odolní a ještě se donekonečna respawnují, pokud lokaci opustíte a vrátíte se) a zbytek je vesměs recyklovaný z předchozího dílu... jako má to své světlé a zábavné momenty a změna času (minulost/přítomnost) je docela zajímavým prvkem, ale jako rozhodně za mě velké zklamání, snad The two thrones budou lepší.
@adam.kulhanek (01.11.2020 21:13): no hraje to macecha a pořád že ji to nejde a když sem to zkoušel já tak mi přijde že na ten PS ovladač to reaguje pomalu a dělá si co chce skáče si kam chce
@Bertík 81 (01.11.2020 19:43): Obecně tam jde o to správně načasovat okamžik stisknutí skoku. Teoreticky si to můžeš natrénovat na nějaké jiné zdi. Na ní můžeš přes tlačítko na běh po zdi vylézt a skokem se odrazit. Princ se ale musí na malou chvilku k té zdi "přilepit". Pokud to v tvém případě vůbec nedělá, tak to bude nějaká chyba. :(
@Bertík 81 (01.11.2020 19:40): je to cast v 2minuty 48 jak skace mezi tema zdma proste se nechytne
@adam.kulhanek (01.11.2020 11:07):https://www.youtube.com/watch?v=dGS0PkcLXhU
@Bertík 81 (01.11.2020 10:22): Zkus být trošku konkrétnější, nějak si to nedokážu představit. Nebo sem hoď screenshot, případně se podívej na nějaký let's play, jak danou oblast prochází někdo jiný.
Potřebuji radu jak se Přeskače to z té plošiny mezi zdi a dřevěnou stěnou nechce se nám princ chytnout a odrazit
Ono to půjde, já dávám vždy jednu dávku prince denně (k nejbližšímu savu). Takhle mě to pořád baví. Asi mi jsou bližší ty předchozí verze, kdy je v pyžamu. Ale tahle tvrdší rocková verze má taky něco do sebe.
@Steve (21.05.2019 17:14): Asi vím, takový Blade Dancer v červeném nebo Assassin v modrém? Ale spíše jsi chtěl říct, že jsi musel být v boji proti nim obezřetný, ne? Umlátit podle mě šlo úplně všechno a na nějaké max. použít nějaké určité kombo pro lepší efektivnost.
@CrocoRay (21.05.2019 17:00): takové ty akrobatické mrchy. Nedají se umlátit hrubou silou, jako všichni ostatní, tak na ně většina lidí nadává :)
@Kuba1911 (21.05.2019 13:01): Jo, ale vůbec si nevybavuji, že tam takové potvory byly. Hru jsem dohrál 2x, ale absolutně netuším, jaký úsek myslíš :-)
@CrocoRay (21.05.2019 12:38): No byl to jeden z největších záseků co jsem ve hrách zažil :D Nebyl to ani bossfight ale měl jsem v té chvíli hrozně málo životů a fakt jsem se vyvztekal než se mi to povedlo projít.
@Kuba1911 (21.05.2019 08:19): Sakra, už ani nevím, že tam něco takového bylo, co uvádíš ve spoileru :-D
Prince je opravdu těžší než Bloodrayne a taky jsem to už malém vzdal když jsem se zasekl se dvěma upírkami v knihovně ale doporučuju vydržet stojí to za to.
Šmarja dal jsem to jako 13 letej kid, to musí zvládnout dohrát každej :) Kdybych tehdy měl víc trpělivosti, naučil se víc jak jedno combo a používal parry, tak by to bylo ještě snažší.
Ale teda ty skrytý lokace jsou bullshit. Některý jsou myslím celkem bez šance na najití, pokud vyloženě nešmejdíš kolem každé římsy.
Ale teda ty skrytý lokace jsou bullshit. Některý jsou myslím celkem bez šance na najití, pokud vyloženě nešmejdíš kolem každé římsy.
@Vurhor (20.05.2019 22:27): Řekl bych, že tohle nebo něco podobného bylo ve více hrách. Ale nevybavuji si tak nějak konkrétně. Já to dohrál 2x a vždy za správný konec, ale já používal net a hledal. Tehdy jsem nějak na dohrání nespěchal.
@Red (20.05.2019 23:01): Nebude. Pokud jsi na začátku, tak máš moc lehké nepřátele a s více životy budeš mít proti sobě i silnější nepřátele, protože se k těm životům dostaneš až později ve hře, kde na tebe bude nabíhat více mrch.
Ale já to hrál na easy a nemůžu ti takhle na normal říct objektivně a navíc jsem to hrál kdysi. Jo, to jsem měl ještě geforce 2 a měl jsem místy tak 15 fps :-D Ale bavilo mě to hodně.
A Prince bych řekl, že je těžší než BloodRayne a tu jsem hrál asi na normal. Vím, že jsem se tam taky hodně navztekal, ale dal jsem toho hlavního bosse. Teď si vybavuji, co jsem už zapomněl - roztřískal jsem půl pokoje, domlátil pařát, když jsem kopl do postele a spocený a s vyřvanými hlasivkami jsem ho dal :-D Byl jsem na sebe hrdý a ta úleva a pocit zadostiučinění byl k nezaplacení. Nebýt tebe, tak už si na to nevzpomenu.
Ale Bloodrayne 2 měla vyšší obtížnost až ke konci.
A není to žánrem. Zahrej nového Spider-mana, který je nejlepší. Sice jen na PS4, ale je fakt luxusní a není těžký, jak se to naučíš. Jen ze startu, ale ke konci to dáváš levou zadní. Nebo Batmani jsou lehcí. Žánrově je to podle mě to obdobné.
@Red (20.05.2019 23:01): Nebude. Pokud jsi na začátku, tak máš moc lehké nepřátele a s více životy budeš mít proti sobě i silnější nepřátele, protože se k těm životům dostaneš až později ve hře, kde na tebe bude nabíhat více mrch.
Ale já to hrál na easy a nemůžu ti takhle na normal říct objektivně a navíc jsem to hrál kdysi. Jo, to jsem měl ještě geforce 2 a měl jsem místy tak 15 fps :-D Ale bavilo mě to hodně.
A Prince bych řekl, že je těžší než BloodRayne a tu jsem hrál asi na normal. Vím, že jsem se tam taky hodně navztekal, ale dal jsem toho hlavního bosse. Teď si vybavuji, co jsem už zapomněl - roztřískal jsem půl pokoje, domlátil pařát, když jsem kopl do postele a spocený a s vyřvanými hlasivkami jsem ho dal :-D Byl jsem na sebe hrdý a ta úleva a pocit zadostiučinění byl k nezaplacení. Nebýt tebe, tak už si na to nevzpomenu.
Ale Bloodrayne 2 měla vyšší obtížnost až ke konci.
A není to žánrem. Zahrej nového Spider-mana, který je nejlepší. Sice jen na PS4, ale je fakt luxusní a není těžký, jak se to naučíš. Jen ze startu, ale ke konci to dáváš levou zadní. Nebo Batmani jsou lehcí. Žánrově je to podle mě to obdobné.
No já kvůli obtížnost nedohrál hodně málo her, ale všechno to byly podobný typ jako PoP. Třeba Ultimate Spider-Man nebo BloodRayne 2. Asi už jsem na tenhle žánr starej a levej. A jestli jsou tam nějaký bonusový místnosti tak se asi podívám na nějaký video abych je neprošvihl. Doufám, že to potom bude s dalšími životy lehčí. Dokud se mi ta obrazovka game over nepřejedla:)
@CrocoRay (20.05.2019 22:17): Což je jedna z největších nefér věcí, co jsem kdy ve hrách viděl. Dostat pravý konec pouze pokud si člověk v průběhu celého hraní všimne několika skrytých oblastí... obzvlášť s ohledem na to, že onen "falešný" konec se tváří jako konec správný. Tu hru žeru, ale přesně kvůli téhle hovadině se mi to nechce rozehrávat znovu.
Ta hra je těžká a já to hrál na easy obtížnost. Netřeba se přemáhat a pokud je to tak náročné, tak bych začal od začátku na lehkou.
Jinak to nepovažuji za spoiler, ale na Dahaku je potřeba všechny vylepšení zdraví sehnat. Vyhýbáním se nepřátelům se ti to asi nepovede a budeš mít nepravý konec s císařovnou.
Jinak to nepovažuji za spoiler, ale na Dahaku je potřeba všechny vylepšení zdraví sehnat. Vyhýbáním se nepřátelům se ti to asi nepovede a budeš mít nepravý konec s císařovnou.
@BINGMAN (20.05.2019 08:21): Využívám, ale jsem lama :(
A víte, že se v této hře dá vracet čas? :)
Kromě finálního střetnutí s Dahakou mi to teda nikdy zvlášť těžké nepřišlo. A využíváte spešl schopnosti? Zpomalení času, takové to zrychlení útoku atd.?
Kromě finálního střetnutí s Dahakou mi to teda nikdy zvlášť těžké nepřišlo. A využíváte spešl schopnosti? Zpomalení času, takové to zrychlení útoku atd.?
Jsem četl, že druhá polovina hry má přestřelenou obtížnost, tak mě trochu znervózňuje, že po pěti hodinách hraní jsem zřejmě pořád v tutoriálu :O
Aspoň že mám po tom souboji a po setkání s Dahakou (zřejmě ne posledním:()
Naučil jsem se univerzální taktiku na nepřátele, rychle kolem nich proběhnout a ignorovat je :)
Aspoň že mám po tom souboji a po setkání s Dahakou (zřejmě ne posledním:()
Naučil jsem se univerzální taktiku na nepřátele, rychle kolem nich proběhnout a ignorovat je :)
@MarezCZE (19.05.2019 17:44): Two Thrones má bose horšího. :-D
@Red (19.05.2019 13:57): Jedna z mala her, kde jsem nedal finalniho bosse. Dark souls hadr:D
Teda tohle je opravdu hra pro tvrdý borce. Teď jsem se zasekl v souboji, když už se mi povedlo potupně zdlouhavou bránící taktikou hrát vyrovnanou partii k jsem po jednom z odkopů dopadl takhle
@Red (18.05.2019 01:44): O tom ta hra je! :D
Tak tohle bude největší výzva. Pořád skáču do propasti:)
Pěkný video s těma combama. Tak půlku z nich jsem asi ani nepoužil :)
tohle mě nikdy nijak nebavilo, koukal jsem na to u kámoše přes rameno a byl jsem rád, že mi to nechce pujčit ... ale dobrej komentář tam máš - s těma fousama
@bartas (29.07.2014 15:08): mam to stejne, nic co je zminovano jsem nepotkal.
@JohnCZ (komentář): nevzpomínám si na nic z toho na co si stěžuješ...ale už jsem to hrál dýl...
@CJ (27.07.2014 14:21): Byl jsem v jakési knihovně, ale nakonec se na ty rychlé akrobatky ukázalo jako velice účinné zpomalení času. S tím už to bylo v pohodě, takže chyba byla z části v tom, že jsem lama :D Každopádně ale ty bugy v ovládání zasekávání při pohybu postavy mě serou. Tohle u jedničky vůbec nebylo. Teď se morduju u bossfightu s mantichorou, to její obnovování života je dost hardcore. :))
@JohnCZ (26.07.2014 20:38): Akých nepriateľov konkrétne myslíš? Neviem, či to bolo celkovo nejaké ťažké, ale problém bol občas som mal na PC problém s ovládaním. A viem, že som občas chytal nervy pri bossfightoch.
@JohnCZ (26.07.2014 20:38): To bude těma konzolama ne? :D Těžké to bylo, ale toto co píšeš ty si teda nevybavuju.
Kurňa, to je ta hra fakticky tak těžká? Hraju HD verzi na PS3, jsem někde za půlkou a do té doby relativně v pohodě, ale teď se na mě valí hordy dost silných nepřátel, kteří mají neskutečnou výdrž (klasické útoky na ně nemají skoro žádný damage a vykryjí většinu mých útoků s výjimkou nějakých speciálních). Nehledě na to, že komba jsou dost zabugovaná - např. při dorážení většinou skočí princ nějak úplně jinam. Při rozeběhnutí proti zdi a snaze dostat protivníky z výšky to samé. Princ si často dělá co chce, lehko se dostane do smyčky útoku, čímž se boje stávají dost nefér. Hraju na easy a přesto je to hodně frustrující. Přitom s jedničkou jsem problém neměl.
Všetky diely majú niečo nad 80% a pri relatívnej vyrovnanosti je nezmysel porovnávať hodnotenia...
@Coldplaz (09.02.2014 00:56): A já měl zase vždycky za to, že nejhorší je Two Thrones. Holt sto lidí...
@Coldplaz (09.02.2014 00:56): Podle mě tady lidi obecně oceňujou "drsnost" nad pohádkovostí.
Zvláštne ako tento diel je na tejto databáze najvyššie hodnotený aj keď je inde považovaný všeobecne za najhorší a najnižšie hodnotený je SoT, ktorý je považovaný za najlepší.
@ViRus (25.05.2013 17:22): No, jezdit autem tam nemůžeš, to je fakt...
@JohnCZ (25.05.2013 17:17): ani jsem si nevsim...
@Shutdown (komentář): Pokud chceš prince "s volností jako v GTA", tak bys mohl zkusit ten díl z roku 2008, kde je otevřený svět.
Lidi potřebuju poradit jsem v zahrádě kde mám skočit na betonový kvádr ale žádnej tam nemám.pomoc díky