Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@mazar1234 (09.08.2014 18:15): Jojo, to je velká pravda. Tam to hlavně bylo jak pěst na oko díky nerozlišení zásahových zón a hlavně malým lokacím. Zrovna u Deus Ex to zamrzelo hodně, ale když to hraješ dneska, tak je to pořád jedna z těch lepších her.

Ale tam se mi hrozně líbil inventář, působilo to na mě futuristicky a divím se, že to nikdo neokopčil.
No, zrovna ovládání jedničky bylo dost šílený. Zejména ty hrozný kejkle s dual wieldingem:). Dvojka je přece jen o něco přímočařejší a praktičtější.
OMG! Nemohli zachovat ovládání z jedničky, které už jsem měl plynule nacvičené (po přenastavení na rozumné klávesy), ale moseli ho změnit na jiný konzolidní a nepraktičtější systém... Než sa to zase naučím. :(
@Drolin (08.04.2014 15:50): Hmm očividně v tomto máme různý pohled na věc, nicméně respektuji tvůj názor. Spíš se mi jen potvrzuje, že soundtracky by si zasloužily trochu propracovanější řešení ze strany DH, než to, jaké je tu teď.
Ta skladba, co Wolverine přidal, je hrozně zajímavá. Na jednu stranu je parádní, na druhou do Hitmana se absolutně nehodí, kor aby hrála v průběhu mise.
Hitman není Planescape, pokud umíš anglicky aspoň trochu, mělo by ti to vystačit v klidu.
Češtiny, které jsou na tuto verzi nejdou napasovat.
Ale neplatí to pro všechny hry ze Steamu, do prvního dílu šlo nahrát češtinu bez problémů.
@Chuck (30.05.2012 15:54): Záleží jak moc je Steam verze změněná oproti krabicovce. Třeba do Dead Space 1 a 2 mi čeština funguje (akorát jsem ji teda nezkoušel přímo ve hře ale jen projel menu).
Předpokládám, že čeština či slovenština na Steam verzi hry neexistuje a musím si vystačit s originálem...
Nebo nezná někdo nějaký způsob jak do jakékoliv hry ze Steamu dostat češtinu pro nesteamovanou hru? Přepsat něco v nějakém souboru apod.
jo, je to běžné. chvilku čumí, podrbou se na hlavě, vytáhnou kvér a naperou do tebe dávku
Bylo V SA běžné, že mě stráže i v převleku (na obtížnost Expert) rozeznají sakumprásk na jeden metr vzdálenosti, aniž bych běžel, a hned tasí? Docela mě to irituje.
Jasně, to byly jen příklady. Ale "feel" z tamní džungle nic moc.

A s MGS se nevytahuj :-p Ale podle traileru mi to taky tak přišlo. (Mimochodem ten deseti minutovej trailer jsem svého času viděl asi 100x)
Ale jen některý, všechny ne.

Funguje to dobře třeba ve Far Cry 2.

Ve Vc a ve Far Cry 2 jsou nejlíp zpracovaný džungle, jaký jsem kdy viděl.
tak to u mě zabodoval už první hitman... sice jsem ho nikdy nedohrál poctivě, ale tak... a mise v džungli byla THE BEST. A ten engine - poprvé a naposledy jsem tam viděl, že hrdina neprocházel kapradím, ale odstrkoval jej. Což už další díly nezopakovaly a i dneska je to ve hrách vzácný prvek.
Walome: je to tak no...ale ty vzpomínky většinou tvořili ty dobré hry, tak co :)
RNDr: no to jo co :D jsem na to úplně zapomněl, ale tak to se jim dá odpustit, vždyť už je to deset let od doby, co hra vyšla

každopádně musím potvrdit, že u mě Hitman taky zabodoval až dvojkou, jednička mě nikdy tolik nebavila, ale pak už se to vezlo s každým dílem :)
taky z téhle hry rádi vzpomínáte na mise v Petrohradě? Já si pamatuju, jak jsem to hrál ve chvíli, kdy za oknem sněžilo a mělo to všechno takovou působivou atmosféru :) ty vzpomínky jsou stejně úžasná věc, co :)
Jaj, to jsou moje přidávací začátky, některý jsem upravil, ale na některý jsem očividně zapoměl :D
Ty nároky jsou s odstupem prostě vtipný... pamatuju, jak se mi demo sekalo :) Já vim, že to je normální, ale tak stejně.
Nejde udělat nákej tweak abych mohl mít jen jednu silverballer s tlumičem?
2 sou uplně na h.vno .
Nechápu proč člověk prostě musí mít v ruce 2 pistole a ne jednu.
V prvním díle sem mohl mít dokonce v každý ruce jinou pistoli.
Mám menší problém s používáním anestetik. Když je na někoho použiju, tak se za chvilku zase probudí. Mám ale dojem, že se nějak dala nasadit větší dávka a oběť zůstane dýl uspaná, je to pravda? Popřípadě, jak to udělat?
Bursoft: Samozřejmě, dokonce jsem i nahodil WinXP, abych to měl jisté. Zkrátka je to ta smůla :). Ale co, už jsem si zvykl (u Gothica 3) a třeba časem fakt koupím novou grafiku, hned po PS3 :)
Jasně že je to jedno a jasně že by to měla rozjet : ).Nate má holt nějakou podivnou smůlu.Já jen uváděl matters na pravou míru.Jinak takovej základ bezproblémovýho PC jsou, jak už jsi napsal, nejnovější drivery na grafiku, DX, visual C++ redistributable a openAL.
Paul: Nemáš to jedno? I tak je to karta, která BY TO MĚLA rozjet. Já mám v booku GF 8400m GS a H4 mi jede normálně na plno, K&L bylo horší.

Nate: Máš tam nejnovější ovladače a DirectX?
No byl to takovej lowendovej mainstream, před dvěma a půl lety, ano : ).Ale třeba i taková X1900Pro s ní docela vytřela podlahu.

..prostě si přestaň stěžovat, vysol nějaký dva litry na gts250 nebo r4770 a máš vystaráno:).

Jinak u nVidie je dneska lowendovej mainstream nějaká gtx260, se kterou se dá rozjet všechno na maximum, to co mám já už je takovej normál mainstream.
Když byla 8800 hi-end a 8400 lowend, tak co je teda 8600? :). Každopádně obě hry by na ní měly běžet bez problémů, výkon má dostatečný.

PS: Chtěl jsem uvést mainstream současné generace NV karet, jenže v tom jejich novém značení aby se čert vyznal.
8600 nebyla mainstream ani před několika lety, natož dnes, ehm : ).
Na K&L jsem právě kvůli enginu zrovna před chvílí zlomil hůl. U tohohle enginu to chce holt štěstí a plnohodnotné karty (GF8800, 9800), ne žádný mainstream (8600) nebo raději ATI (ty se staršími hrami tolik problémů nikdy neměly). Mě osobně se tedy H4 a K&L do sbírky dohraných her zařadit nemohou. Zlatý Silent Assassin, nepřetěžovaný engine s dobrou optimalizací.
S Post-process filtrama to nemůžu hrát ani teď na booku. Prostě nevím, ale glacier engine mi v dnešní době (tím myslím i ty dva tři roky zpátky) přijde už jako dávno překonaná a zároveň špatně optimalizovaná záležitost. Třeba na H4 stačil, to jo, ale Kane & Lynch bych si s radostí vychutnal na jiném a svižnějším enginu.
Já teda fakt nevím co máte za problémy, ale mě šlapaly všechny díly vždy v době vydání na max v pohodě, a na současném PC mi šlapou taky všechny 4 perfektně.Navíc jediné co bylo v BM náročné byly post-process efekty a ty se daly snížit popř. vypnout (ne že by to bylo potřeba).
Mně osobně teď na booku H4 šlape taky bez problému, ale na starším komplu to byl děs a to jsem to hrál na minimum. On celkově Glacier engine byl na vrcholu v době Hitmana 3, hry jak H4 nebo Kane a Lynch na něm běží tak nějak pofiderně (na to jak vypadají by se mohly hýbat rozhodně lépe).
Blood Money šlapalo v době vydání skvěle na průměrný mašině..
Bloodlines nejsou škaredší jen díky efektům (odlesky apod.), ale na Source hru jsou hrozně odfláklý po grafické stránce, stejně jako miliony bugů a optimalizace nic vývojářům neříkala...
Tak Bloodlines škaredší určitě nejsou :-) Ale je pravda, že je to o vkusu, takže ti to nevyvracím, že se ti líbí méně.
Vladan: Na dnesni hry to graficky nema to je pravda, ale ve sve dobe hodne kvalitni grafika. Sedm let stara hra a stele hodne slusne vypada. Na obhajobu mohu jeste rict, ze treba takovy Vampire: The Masquerade - Bloodlines z roku 2004, postavene na Source enginu mi prisli osklivejsi. Hral jsem SA tak mesic a pul zpet a musim rict, ze je to velice kvalitni dil, rozhodne nejde o tuctovou hru. Stale predci vetsinu dnesni produkce (nejenom stealth akci).
Vladan: Jak můžeš srovnávat grafiku 7 let staré hry s dnešníma hrama??
Chuck: Zájem nemám, ne snad kvůli ceně ale proto že už celou sérii Hitmana mám. Každý z dílů jsem sehnal po různu z časopisů u nichž byly jejich plné verze. Kdysi jsem hrál kousek prvního dílu a docela se mě Hitman líbil.
Neměl byste někdo zájem, event. někdo z vašich známých, o Kolekci klasiky "Hitman Antologie"? Obsahuje to díly "Codename 47", "Silent Assassin" a "Contract". Když jsem to nabízel za 70 Kč, neozval se mi na to nikdo, ale níž opravdu nepůjdu. Je jasný, že většina fandů Hitmana to už hrála, tak je to asi ten hlavní důvod nezájmu.
Už jsou editovaný, dal jsem tam stealth a third person, což snad odpovídá (snad tam nebude někdo chtít narvat ještě first person,přestože tam ta možnost je..).
Ja osobne bych to videl na jednoduchou skatulku "stealth akce". Vzdyt uz samotna tato skatulka to dostatecne vystihuje, u kazde stealth akce se musi premyslet, at uz je to Splinter Cell, Hitman nebo Thief. V Hitmanovi to akorat neni podminkou k uspesnemu cili (teda obvykle ne, vyjimecne si to "no-alarm" doslova vyzaduje). Me to tak prijde fajn, hrac ma moznost volby a navic kdyz se nastve (podesate na stejnym miste alarm) tak ty "panaky" muze do jednoho vystrilet :)) Tim ze se mise projdou jako klasicky FPS ale hra ztraci svy kouzlo a zazitek z ni je tak 20%......mno, proto stealth akce :-))
sak taky zapocitavaj :) nemas predstavu jak nasere kdyz cumis ctvrt hodiny na nepreskocitelny titulky as pak ti to na konci napise 5:02:16 :)
jako celou hru???:D trochu hardcore ne?:),ale blby bys mel kdyby se zapocitavali i videosekvence:P
BigBoss = 0 kills, 0 alerts, 0 continues, 0 heals, celkovy cas pod 5 hodin, extereme obtiznost.
Big Boss je a agresivni nebo ze nesmis nikoho zabit?nebo neco uplne jineho?:)
tam je 1st person? ja to dycky rubal z tretiho :) Jinak ja se taky snazil zabit toho co nejmin, bo mam stealth vazne rad, ale zas jsem se zbytecne nefrustroval nejakym loadovanim - kdyz vim ze jsem od zacatku mise za celou pulhodinu neulozil a nekdo po me najednou vystreli tak nejsem zas takovy masochysta abych to sel loadovat pro nejaky dobry pocit z toho za malo strilim :) (jinak i jako strilecka to bylo docela slusne a kdyz mi ta hra nedava najevo "vykaslal ses na stelath tak si to ted vyzer", tak snazit se zahrat komplet na silent asasina je ciste vase osobni rozhodnuti jako kdyz ja se rozhodnu projet MGS4 na Big Boss emblem - hra to po vas nijak nevyzaduje.)
pipboy: hrat todle jako reznik, tak to pak ztraci kouzlo a je to tuctova vec,navic ty zbrane z prvniho pohledu dycky vypadaly komicky...ja to teda osobne vzdy hral s rozvahou a kdyz se neco podelalo dal sem load, ale kdyz ti to opet nevyhovuje:D
simulator je myslono spise to co neni v tech specifickych simulatorech a tech je taky hodne(jina technika,strileni z dela,,zamerovani....zkratka casti hry) ono uz kazda hra neco simuluje takze by se to pak dalo tvrdit o vsem:D,tady si myslim ze to zkratka nepatri...
Pro me hra ktera hrace za akcni postup nijak nepostihuje (a titul butcher rozhodne neni postih :)) vylozene stealth fakt neni :)

No, hral jsem Thiefy 123 a Hitmany 23 a proste a jasne u Thiefa se premyslet musi, protoze tak kdyz te objevi, obvykle to znemana pruser a load, bo thief zaprve neni zadny sermir a zadruhe nepratel je temer vzdycky presila. Vyjma trojky. Hitman? Kdyz mas problem, prepni na zbran s vyssi kadenci.

Bursoft> Taky nevznikla zadna hra jako Sacrifice a nikdo tomu nerika "simulator, jako simulator posluhovace silenemu bozstvu" (nebo co ten manik vlastne byl). Tyhle dve veci tam nemaji co delat, takove oznaceni jeste s tak pitomym oduvodnenim bych moh rozdat tuctum dalsich her tady.
Simulátor, jako simulátor vraha. Žádná hra, co by se podobala Hitmanovi neexistuje a dá se říct, že dobře simuluje postup při vraždění, ať to zní sebevíc zvrhle. No a logická, tím je myšleno, že každá mise se dá zahrát na několik způsobů (čistých), takže se u toho i hodně přemýšlí, mě na tom nepřijde nic divnýho.
Sorry, ale když se hra jmenuje "Silent Assassin", tak předpokládám, že se má hrát čistě a potichu, a asi to předpokládali i autoři.To, že tam je možnost dohrát to jako obyčejnou fps je super, ale není to náplň hry.Samozřejmě, když se něco zvrtne a holt to musíš vystřílet - co se dá dělat, tu možnost tam máš, a je to tvoje volba.

Ale když tuhle sérii miluješ jako já, a chceš mít všechny mise na nejtěžší obtížnost na hodnocení SA, tak je to skutečně hardcore a bez přemejšlení to nejde.
Z toho co jsem hrál z Thiefa, tak jsem žádnej velkej problém neměl, tam jseš prostě pořád skrčenej ve stínu a sestřeluješ louče, no : ).
Paul> to s tim thiefem to bylo osklive :)

Teda.. treba pro me to byla primarne akcni hra, nejake to nenapadne prochazeni jsem sice pravidlene provozoval a nejaky ten silent asssassin titul byl taky (ci jak se jim rikalo), ale ta hra se ani nesnazila tvarit ze by se v ni nemelo strilet po vsem co se hybe a urcite jsem neloadoval kdyz se veci trochu zvrtly :) cili premysleni.... bych re ze je tu otazkou volby, asi jako vsude jinde :)
simulator bych tam daval jen v pripade ze je tam nake auticko ci neco ale nevybavuji si...logicka bych taky nedaval...ikdyz se musi naplanovat postup a jak treba dostat zbran k budouci obeti je to jen mala podkategorie jako u jinych her....to by kazda hra mela 30 zanru:D
Napsal jsem jakž takž, osobně mi přijde, že je Hitman náročnější na mozek než Thief (hrál jsem jen trojku a prvních pár levelů jedničky).Ale taky bych to dal všechno pryč a nechal tam jen stealth, ať nejsou zbytečný dohady.
Paul: Takže Thief je taky logická? I ten Half: EP2 by mohl být, musím přemýšlet jak nejlépe udělat všechny achievementy...:) Podle mě je to přehnané - přemýšlet musíš skoro u všeho, já bych tam nechal asi jen stealth akci.
Mě tam teda víc zaráží ten simulátor než logická.Simulátor vraha neobstojí, to by se o HL mohlo říct že se jedná o simulátor vědce (ehm), o Tomb Raiderovi o simulátor vykradače hrobek, atd...

Logická by jakž takž šlo, přemejšlet se u tý hry musí, pokud to chce člověk udělat čistě na co nejlepší hodnocení (a vysokou obtížnost).
Fg: Možná tím byl myšlen simulátor vraha...:) To už bych se spíš podivoval nad tím "logická".
Mam takovy pocit, ze jsi preskakoval veskere videosekvence, ktere v teto hre jsou :-) Jinak bys nemohl tvrdit, ze hra postrada "moralni pocity ci vnitrni rozervanost hrdiny" a pokud bys hral dalsi dily serie tak bys zjistil, jak skvele rozvedeny tyto faktory byly. 47cka totiz od dilu Silent Assassin neni ani zdaleka tak chladnokrevny vrah jako v dile prvnim ale kdyz uz "jde do prace" tak pro nej cil ani jeho ostraha nesmi byt nicim jinym nez jen "panakem na odstreleni"....i tak to tedy muzes brat, pokud ti diky tomuto hra pripada nejakym zpusobem sucha :-)