@Garret (07.06.2015 20:52): Dík.
Diskuze
@Tulareanus (07.06.2015 19:48): hra má dva hlavní příběhové pilíře. asi v půlce hry skončí jeden a začne druhý.
Akurát sa stal Phelps detektívom, rozvinie sa tam nejaký hlavný príbeh čoskoro či stále samé malé prípady?
@Red (28.02.2015 14:17): Pokud to u tebe vypadalo takto, tak se nedivím :). Já bych ale dle toho, co jsem měl na svém HW, označil LA Noire za jednu z nejlépe vypadajících her po technické stránce, zvláště v interiérech.
@Victor (28.02.2015 13:08): Já to dohrál i když mi kvalita grafiky chvílemi připomínala 3d hry okolo milénia. Ta náplň za to stála, tak bych to rád nějak spravil pro znovuzahrání.
@Red (28.02.2015 09:54): ne jen je to vošklivy atd :)
@Victor (28.02.2015 09:50): Taky ti hapruje grafika?
tahle hra se mi nezdá moc dobře technicky zvladnuta.
@Wolverine (06.01.2015 17:45): Ano! Na název jsem si nemohl vzpomenout, ale díky.
@Thundeus (06.01.2015 15:35): Nespletl sis to se hrou Whore of the Orient, na kterém dělal tvůrce L.A. Noire?
@Thundeus (06.01.2015 17:30): Kéž bys měl pravdu!
Vlk.
@Thundeus (06.01.2015 15:35): Kachna.
Loni v březnu jsem četl, že se pravděpodobně rýsuje druhý díl a do teď ani slechu. Neví někdo o tom něco víc?
@kaslikjochanan (29.12.2014 13:44): Velice děkuji.
@jjjaaarrraaa (komentář): Pěkný, stručný komentář.
Není to vůbec špatné. Neskutečná míra detailů po všech stránkách (kromě těch ksichtů, ale ta použitá technologie má potenciál). Trošku mě se*ou ta předsriptovaná auta u honiček, která najednou začnou jezdit na křižovatkách a vůbec regulace provozu je trošku WTF (ve 4 ráno je stejný provoz jako ve 3 odpoledne). Ale jinak tomu snad kromě ne úplně sympatického hlavního hrdiny nemám co vytknout. Baví, táhne to dál, má to atmosféru, filmový feeling nepřekáží, zkoumání detailů je variabilní, město hezky vybudované a živé (Mafia 2 má město sice ještě živější, ale už ne tak variabilní a snad ani ne tak velké)...
@Say (03.11.2014 00:46): Ale jo, vývoj tam má.
Je to docela sráč a ke všemu voják. Ale zas není žádný idiot nebo hajzl.
Furt je ale lepší než ten policejní náčelník, který je sráč a ještě ke všemu agresivní psychopat.
To ale neberu jako negativ, je to záměr a povedlo se. Jsou tu postavy vyloženě, které jsou vyloženě hajzlové a takoví šedí jako je Cole. Rytíři na bílém koni se nekonají.
Je to docela sráč a ke všemu voják. Ale zas není žádný idiot nebo hajzl.
Furt je ale lepší než ten policejní náčelník, který je sráč a ještě ke všemu agresivní psychopat.
To ale neberu jako negativ, je to záměr a povedlo se. Jsou tu postavy vyloženě, které jsou vyloženě hajzlové a takoví šedí jako je Cole. Rytíři na bílém koni se nekonají.
@Fatality (02.11.2014 23:05): Jasně, ale taky to nemusí být hned každý, kterého potkám. Phelps nemá nějaký charakterový vývoj?
@Say (02.11.2014 21:11): Tak přece vrah nebo násilník ti nepadne do náruče a neřekne "jasně, jsem to já" :) Obzvlášť ke konci je to především Doubt a Lie. A Phelps je pako, souhlasím.
Hm, mám pocit, že v možnostech pravda/pochybnosti/lež je v 90% správně volba lež. A Phelps má ty odpovědi na přesdržku. Jak si k němu mám najít cestu, když se snaží získat respekt vyhrůžkami? Nějak mi u něj chybí "Columbovský" šmrnc.
@Say (16.09.2014 00:23): JJ, Žid a vrah, také vôbec nebýva. :D
@Red (16.09.2014 00:28): To, že to nejdůležitější v kompozici/obrazu (a navíc je nedílnou součástí gameplaye) je nejrozmazanější a v celém záběru nejméně detailní.
Btw, to nejvyšší nastavení asi nebude=)
Btw, to nejvyšší nastavení asi nebude=)
@Say (16.09.2014 00:23): A co na tom vidíš špatnýho? Takhle vypadá moje hra na nejvyšší.
@Red (16.09.2014 00:06): Toho si fakt nejde nevšimnout...
Hm možná pomohlo že jsem měl celou tu grafiku rozbitou, takže jsem se s takovými detaily jako textury vůbec nezabýval.
@Drolin (15.09.2014 23:21): Právě že vůči té okolní grafice jsou fakt příšerné. Já chápu, že se snažili o novou technologii, ale nějak jim to nevyšlo.
JA2 nevím nevím, ale Arcanum bych mohl na nový noťas hodit=)
Btw, poslední Wolf má nechutné množství malých objektů a detailů, které dost vykreslují pozadí hry.
JA2 nevím nevím, ale Arcanum bych mohl na nový noťas hodit=)
Btw, poslední Wolf má nechutné množství malých objektů a detailů, které dost vykreslují pozadí hry.
@Say (15.09.2014 23:09): Hlavně dokonči Jagged Alliance 2 a Arcanum :).
A na textury obličeje je třeba si zvyknout, zprvu mi přišli ale také nějak nepatřičné.
A na textury obličeje je třeba si zvyknout, zprvu mi přišli ale také nějak nepatřičné.
@Drolin (15.09.2014 23:01): Protože na to není nějak nálada. A nelíbí se mi textury ksichtů. To je až přemíra nedetailů=) Tak jako tak to ale co nejdřív dohrát budu muset.
@Say (15.09.2014 22:58): Aha, a proč poté končil; Noire nespouštěl?
Ačkoliv mě v prvních fázích až tolik hra také nechytla, takže první části jsem hrál asi týden, dva.
Ačkoliv mě v prvních fázích až tolik hra také nechytla, takže první části jsem hrál asi týden, dva.
@Drolin (15.09.2014 22:54): Co si pamatuju, tak dopadnutí nějakého chudáka v baru, na kterého si stěžovala žena, či co.
@Say (15.09.2014 22:38): Jen, v jaké části LA Noire si, respketive kde si skončil?
@Drolin (15.09.2014 22:28): Fakt nerozumím. Zrovna ten Witcher 2 i Remember Me na takových drobnostech téměř staví.
@Say (15.09.2014 22:22): Zde jde o ty tuny předmětů, poštovních schránek, dlažeb, modelů aut, paragrafů, dokumentů ... tedy nejen nutná evidence, ale i předměty jen dokreslující celkový vjem.
V takovéto míře to v jiné hře není (tedy, nepočítám GTAV).
V takovéto míře to v jiné hře není (tedy, nepočítám GTAV).
@Drolin (15.09.2014 21:49): Tak si uprav grafické nastavení=D
@Say (15.09.2014 21:37): Počkej, tento rok to vcelku doháním. A ne, druhý Witcher nebo Remember Me z mého pohledu tak detailní není, pokud myslíš tyto AAA hry :).
@Drolin (komentář): "Takovýto titul jsem ještě nehrál - interiéry i exteriéry jsou zpracovány v takové kvalitě, že nelze dohledat vhodné videoherní alternativy."
Bys taky musel občas zabrousit do AAA scény a ne se furt rochnit v těch malovaných adventurách=P
Bys taky musel občas zabrousit do AAA scény a ne se furt rochnit v těch malovaných adventurách=P
@Fatality (15.09.2014 14:59): Společně s "nicméně" to zcela jistě nadužívám :).
@Chuck (15.09.2014 15:06): Jak píše orromis, v některých momentech jsem byl rád, že je zde další rozvětvení případu, v jiných jsem pro změnu doufal v méně ježdění a výslechů.
@Chuck (15.09.2014 15:06): Jak píše orromis, v některých momentech jsem byl rád, že je zde další rozvětvení případu, v jiných jsem pro změnu doufal v méně ježdění a výslechů.
@Chuck (15.09.2014 15:06): Však je to pozitivně negativní věc...
@Drolin (komentář): Jak mám rozumět tomu, že délku hry máš uvedenou v pozitivech i negativech? :-)
@M.a.t.t. (15.09.2014 15:01): Však jo :)
@Fatality (15.09.2014 14:59): Však ho nech :))
@Drolin (15.09.2014 14:46): Pravda, já jsem se pak díval na tvé komentáře jen tak letmo a hledal "však" a je tam toho fakt požehnaně :-D
@Drolin (komentář): Dobrý komentář, i když na můj vkus je tam příliš (a)však na tak krátký text :-D
@M.a.t.t. (15.09.2014 14:26): K některým hrám je třeba se postupně dopracovat :).
A souhlas, vraždy mi také - asi jako většině - připadaly nejhorší, nejvíce stereotypní. Tam byl dobrý jen konec.
A souhlas, vraždy mi také - asi jako většině - připadaly nejhorší, nejvíce stereotypní. Tam byl dobrý jen konec.
Najmenej ma to paradoxne bavilo na tom papierovo najatraktívnejšom oddelení - oddelení vrážd. Aj preto, že od začiatku je viacmenej jasné, že žiaden z obvinených nie je skutočný vrah, ale niekoho proste usvedčiť treba. Inak Drolin, keď som ti písal, že ťa LA. Noire môže zaujať, tak si neveril ;)
@Garret (15.09.2014 13:47): Ano, a ano. Na hodnocení bych to nereflektoval (a nereflektuji), jen ten pocit - až příliš stejných případů - a určitého "natahování" jsem subjektivně cítil. Ono také jde o to, jak je hraní dávkováno.
@Garret (15.09.2014 13:47): Drolin má recht, tam jde hlavně o to, že ty případy jsou na jedno brdo a když jsem zjistil, že jsou to DLC, tak mi to náhle docvaklo - skutečně to tam moc nesedí.
Jinak na tuhle hru se mi úspěšně podařilo zapomenout a to jsem si slíbil, že to s ní někdy zkusím znovu. Když ono je to celé takové polovičaté :(
Jinak na tuhle hru se mi úspěšně podařilo zapomenout a to jsem si slíbil, že to s ní někdy zkusím znovu. Když ono je to celé takové polovičaté :(
@Drolin (komentář): se všema DLC je tam o pět případů navíc, proto se celá hra může zdát roztáhlá. ale vyčítat jí to mi nepřijde příliš rozumné