Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tulareanus: Včera jsem hrál proti paladinovi, co jel Murlocky. Na dvou manách si hodil coin na Sword of Justice (na boardu neměl zatím nic), takže jsem okamžitě věděl, že je to aggro, protože proč by si coinoval meč, co zvyšuje staty minionů. Takže jako odpověď jsem nahodil na třech manách shadowform a úplně parádně jsem ho zabil díky tomu. Už to docela začíná jít, už jsem skoro rank 11 :)
@Tulareanus (30.09.2014 15:03): Aggro zabiješ při dobrém kombu. Třeba Holy Smite nebo klasika Auchenai + Circle of Healing na čtyřech manách). Ale je pravda, že na to potřebuješ dvě karty a to přijde málokdy. Jak říkám, pořád to zkouším nějak zkombinovat.

Anebo prostě hrát jakoby standard (ono stejně nemůžeš hodit hned na třech manách první Shadowform, protože okamžitě pochopí, že budeš útočit a jdou přímo do face), a třeba až na sedmi, osmi manách hodit první Shadowform. Zkouším oboje kombinace a zatím častěji prohrávám, ale věřím, že něco dobrého najdu. Nemusím to dotáhnout na Legendary, ten rank kolem 7 mi stačí :)
@Tulareanus (29.09.2014 19:25): Právě, snažím se na něco přijít, s čím by to mohlo fungovat :) Hraje to hrozně málo lidí a přijde mi to hrozně zajímavé. Za dvě many dát libovolně 3 damage (i když k tomu vede pětimanová cesta).
@Fatality (29.09.2014 17:12): Viem, že sa Leeroy používal inde, ale myslím si, že iné balíky to tak neovplyvnilo, v Naxx Zoo ho stále hrám a aj za 5 je v pohode. Takisto v hunterovi som ho hral.

Shadowform je dosť problematická karta, pretože strašne veľa dobrých kariet u priesta si tým pádom deaktivuješ. Ja som teraz rank 9 s priestom, ale to je dané tým, že som ďalej nehral, myslím, že aspoň 7 by som s tým dal.
@Tulareanus (29.09.2014 16:44): No Leeroy se používal i v jiných balíčkách než Miracle, třeba Zoolock. Ten Buzzard si myslím, že je dobrá volba, přece jen na pěti manách sis mohl nalízat třeba čtyři pět karet, to je hrozně moc.

Já teď zkouším nějak sestavit dobrého Shadowform Priesta, ale se motám kolem ranku 11, je to dost specifické a na rychlé rushe to hodně chcípá, na mid range je to super, ale nezabije to třeba handlocka a podobně.
@Fatality (29.09.2014 16:40): Mňa na magicu hlavne bavia tie možnosti a variácie ako to hrať, najmä EDH multiplayer zbožňujem.

Ten Leeroy mi ani tak nevadí, jediné čo to "vypína" je miracle rogue, čo bol balík, ktorý som mal okrem iných tiež postavený, ale nejak ma nebavil.

S tým buzzardom to dosť posrali, mali dať manacost 3, s manacostom 5 je tá karta už absolútne nehrateľná. Napriek tomu sa mi ale podarilo s hunterom dať rank 10, pretože ako keby s ním už nik nepočítal. Od ranku 10 vyššie som už vymenil balík na striedačku medzi naxx zoo lockom a priest controlom, mám ešte backspace rogue, ale ten neviem, či by to zvládol (chvíľu som ho nehral) a mám rozostavaný shaman midrange a druid control, kde mi chýba pár kariet (hlavne ragnaros), ale neviem, kedy sa k HS dostanem znova. Nejak sa ho cítim prehraný od posledného víkendu.

V aréne sa mi zvyčajne darí dať aspoň 6-3, menej dám výnimočne, reálne priemerné výsledky medzi 7-9 výhier, ale už som arénu aj prešiel a aj mal párkrát 10-11.
No, ten "nový" patch, jak zvyšuje cenu Leeroye ze 4 na 5 manu a zvýšení ceny Buzzarda z 2 na 5 many (a ze statů 2/1 na 3/2).

Arena je u mě někdy dobrá, třeba 9-3, ale jindy 2-3 a to se neoplatí, když šetřím no. :(

A s Magicem to srovnávat vůbec nelze, Hearthstone vyvíjeli Blizzard jako nenáročnou oddechovou karetní hru. Principy instantů, zemí a podobně jsou dost náročné :)
@Fatality (29.09.2014 15:14): Počkaj, aký nový patch myslíš? Naxx alebo niečo iné? Naxx som prešiel pred necelým mesiacom celý na normal a asi polovicu bossov som dal na heroic, dosť sa mi osvedčil na heroicu priest midrange build. Cítil soom sa sklamaný z Naxxu, nejak som čakal niečo viac a pestrejšie, najviac ma asi bavili challenges, viac než normálni bossovia, aj keď niektorí boli celkom zábavní, len som mal viackrát pocit, že majú nacheatovanú úvodnú ruku, lebo vždy hrali tie isté silné karty.

Aréna je môj najobľúbenejší mód a zvyčajne je to spôsob ako zarábam goldy, v podstate aj na celý naxx som si zarobil cez arény + questy.

Ale stále ma viac baví Magic the Gathering, naň sa skrátka pravidlami a možnosťami HS nemôže chytať. Včera som bol na turnaji a skončil som druhý, aj to len na pomocné hodnotenia, lebo som mal rovnako bodov ako prvý, s ktorým sme v poslednom kole skončili remízou 1:1.
Tak co říkáte na nový patch? Já teď šetřím na Naxx druhé křídlo konečně, mám už 560 goldů, tak snad do zítra těch 700 dám. Za Arenu se mi vyhazovat nechce, protože to není v mém případě nějaká jistota výdělku :-D
@MikeKing (12.09.2014 18:53): Tak Hunter je docela sračka, to je pravda, ale já nejvíce prohrávám se Zoo a s control Warriorem, Hunter je hodně nepříjemný, ale já hraju proti hunterovi maximálně 3 minioni na boardu, aby se mu to zas tak nevyplatilo a většinou to funguje.
@Fatality (12.09.2014 18:32): Proto je to celý ještě divnější Leeroy není pro Huntera tak klíčová karta jako je pro Miracle, ale počítám že tyhle změny přišly kvůli Blizzconu. Blizzard zkrátka nechce aby všichni hráli jen Huntera a Rogua. :-)

A s tím Shamanem mě to docela překvapuje, já ho vždycky zkoušel hrát v nižších rancích a v 90% případů mě to spárovalo s Hunterem s jejich Unleash the skill což mě hodně rychle znechutilo.
@MikeKing (12.09.2014 18:27): Však nerf Leeroye nebyl namířen proti Rogue, ale proti Hunterovi, jen jsme k Miracle odbočili :)

A ano, asi to bude ten Beckspace, ale ten funguje docela dobře i proti ne-Miracle Rogue. Zoo je tu pořád a pořád tu i bude, to taky rád nemám a Shaman je i moje nejoblíbenější postava, i když si nemyslím, že není hratelný. Určitě by šel můj Shaman ještě vylepšit (nemám Naxx karty), ale i tak bývám kolem ranku 6 a to to hraju tak půl hodinky denně.
@Fatality (12.09.2014 18:06): To "měl" je vcelku důležité, pak se totiž přidaly karty jako Loatheb, Sludge Belcher a Spectral Knight a to už potom "neměl". :-)

Právě to načasování toho nerfu mi není jasné, teď už Miracle rozhodně není "top dog" ačkoliv silný deck je to stále. A pokud tím Rush Roguem myslíš Beckspace tak to je čistě counter deck na Miracle. Zmizí Miracle zmizí Beckspace.

Uvidíme jak bude vypadat nová meta, jen mám strach že se zase vrátíme k Zoo. Ale třeba můj oblíbenej Shaman konečně zas bude hratelnej.
@MikeKing (12.09.2014 18:01): Miracle Rogue měl celkem dlouhou dobu největší win ratio ve hře (před Naxxem), více jak 70 % legendary hráčů hrálo Miracle Rogue a také hráči v top3 všech turnajů měli balíček Miracle Rogue. Nerf mi tak přijde celkem oprávněný.

Poslední dobou se hraje i Rush Rogue, který také není špatný. Chce to více strategií, vždyť každý hrál Miracle jak oslíček, co jen zkopíroval na netu od Kolenta decklist a myslel si, že je king. Opravdu jsem rád, že Miracle Rogue nebude jako dřív. Určitě nezmizí úplně, obmění se, ale už to začínalo být repetetivní.
@Fatality (12.09.2014 17:25): Pro hraní to byl rozhodně jeden z nejzábavnějších, pro soupeře už pravda tolik ne. :-)

Ale tohle už v podstatě pořešili přidáním karet jako Loatheb a Sludge Belcher, nerfnutí Leeroye znamená definitivní konec Miracle a v podstatě i Rogua, protože jinej kompetitivní deck tahle classa nemá.
@MikeKing (12.09.2014 16:59): Miracle byl nejzábavnější deck ve hře? Tak to myslíš doufám ze srandy, viď? :)

@Zx Atari 500 (12.09.2014 17:00): Snížit hře hodnocení na 0 % (kolik jsi měl předtím, 80 %?) na základě toho, že nerfli NEJSILNĚJŠÍ a NEJPOUŽÍVANĚJŠÍ postavu ve hře po vypuštění Naxxramasu, tak to je co říci. V zájmu balance jsou to pro mě vítané změny. Leeroy je i za pět many pořád dobrá karta.
@Matthew.J (12.09.2014 16:44): Je to definitivní.

Ten nerf Buzzarda je naprosto stupidní, v podstatě tu kartou rovnou mohli odstranit ze hry, ale konec Huntera to rozhodně není. Už teď existuji Hunter decky bez komba Buzzard+Unleash s kterými není problém dostat se do legend.

A proč se teď rozhodli nerfnou Leeroye mi taky není jasný. Na Miracle už odpověděli kartami z Naxxe. Ten deck teď imho úplně zmizí což je velká škoda, protože to byl jeden z nejzábavnějších decků ve hře.

Je to tak, docela zklamání, ale zase je to zdarma, takže alespoň nějaké karty, další budou následovat s těma křídlama, takže musím šetřit 700 goldů. No a co se týká odměn za arenu, tak tady je systém odměn.
Ja som z toho trošku sklamaný, prešiel som normal, challenges a heroic za nejaké 2-3 hodky hrania a potom si vravel: "hmm a to je (zatiaľ) celé?"

Za ten heroic som čakal nejakú špeciálnu odmenu, ale nič. Pokiaľ viem, tak jedine keď to človek prejde celé aj s ostatnými krídlami, tak dostane vraj nový cardback...

Hlavne som ale dúfal v to, že tam budú platiť súčasné questy alebo tam budú nejaké nové questy na goldy. Inak si neviem predstaviť, čo by ma malo lákať k tomu, aby som to prechádzal znova.

Na normale je to imho len o taktike, ability bossov nie sú také hrozné, navyše vďaka tomu, že sú známe vopred, človek vie, či ísť proti tomu bossovi s aggrom, midrangeom alebo controlom. AI tam robí celkom veľké chyby, ale ani na heroic nie je AI až také vychcané.

Na heroic je to už viac o balíkoch, balík musí mať určitý power level a aj rýchlosť. Ale inak prvý boss na H padol na prvý pokus, posledný na druhý, akurát Faerlina robila problémy tým, aké jej došli skvelé ruky (Deathcharger je fakt mega peklo a aj worshipper je veľmi silná karta) a zabila ma v štvrtom kole, ale aj tú som nakoniec po pár pokusoch pokoril midrangom (určite proti nej nechcete ísť s controlom.).

Momentálne inak testujem nové karty v ranked a zatiaľ minimálne tri sú viac než playable: Haunted Creeper a Nerubian egg skúšam vo Warlock aggre (S defender of argus sa vajcia veľmi kamarátia a je to výborná "ochrana" proti board sweeperom) a ešte u rogue nerubian egg (Tam nie som až tak presvedčený, ale uvidíme.) a veľmi fajn je anub'ar ambusher. V ostatných deckoch som to zatiaľ netestoval, akurát v aréne mám teraz nerub'ar weblord v paladinovi, tak uvidíme, či tamto dačo v kontrolnom balíku robí.

@HELLER (25.07.2014 10:47): Aréna je hlavný dôvod, prečo som sa pustil do hrania HS. V Magic: the gathering ma vždy najviac bavilo draftovať (tiež skladáš balík z náhodných kariet, ale skladáš ho naraz s ďalšími 7 hráčmi a karty si posúvate atď..), čiže hranie s náhodnými kartami tak, aby mali synergiu je pre mňa najzábavnejšie. 7. úrovňou myslíš, že si mal 7 výhier alebo 4:3? Odmena za arénu vždy závisí od poštu víťazstiev po maximálnych 12. Vždy dostaneš booster s 5 kartami, nejaké goldy, prípadne dust na karty a ak máš tuším 9 a viac výhier, tak ešte náhodnú zlatú kartu.
Tak jsem rád, že s tím má problémy více lidí :D

Jinak jsem včera zkusil a navštívil po druhé Arénu .. a dostal jsem se do úrovně 7. Odměna nicmoc. Nějako goldy a divné karty z 1 balíčku :D
Já horko těžko porazil prvního bosse na normal a druhej už mě rozcupoval (ta její schopnost je trošku overkill). Ale aspoň mě to nutí vylevelovat všechny postavy a získat karty... :-)
Jsem na tom podobně .. jsem rád, že jsem bossáky dal na Normálu .. do heroicu se vůbec netrhnu ... s těma základníma kartama co mám a možná páru kartama z balíčků, co jsem utratil za goldy.
Výzva je to možná pro nekoho kdo to nejaký čas hraje. Pro mňa je to nejspíš nemožné. Já ještě nemám vylevelované ani všchny class karty. (rogua mám rozlevelovaného a s priestem jsem ještě ani nehrál).
Já jsem s Naxxem velice spokojený. Poslední dobou jsem hru spouštěl jednou za měsíc, nahrál 20. level pro získání obalů na karty, které stejně nepoužívám a vypnul to. Teď začnu zase aktivně plnit q, ať jsou gčka na další křídla... spustil jsem to jen tak na zkoušku a vytvrdl u toho na několik hodin, než jsem to celé dohrál na heroic.
Hmm, Naxx způsobil jednu věc. Teď už není 6 z 10 soupeřů na ladderu warlock, teď už je to nejmíň 8 z 10. Místo, aby přidali control karty, tak přidají další shity pro aggro styl, můžou se jít zahrabat.
Furt to blbne .. dokonce i v tuto hodinu. Sice hraju, ale delaye jsou tak 3-5 sekund .. jinak cajk no :D
@Fatality (18.07.2014 15:55): Ja hlavne dúfam v tie questy na goldy, lebo hoci mám našetrené nejaké goldy, tak vysoliť 700 za krídlo a mať z toho akurát tak pár kariet sa mi moc nechce. Síce zarobiť goldy pri mojom tempe nikdy nie je problém (vždy mám 3 questy, lebo fakt už hrávam pomenej, teraz som sa k tomu nedostal niekoľko týždňov), ale aj tak. Už to ale vidím, že budúcu sobotu si na to prvé krídlo naxxu asi rezervujem pár hodín. Som zvedavý na koľko to vlastne bude reálneho času.