Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsme si půjčil kámoše účet a nainstaloval to a ejhle hra zčerná a hodí crash.. A pak koukám minimum hw gtx 460 :D... Sakra
Chi se zeptat na plystation storu je ke hre dlc ale po zaplaceni nic ke stazeni neni melo vyjit 17.10 v evrope nebo se pletu a bude to az treba za par mesicu jako to bylo u watch dogs
Mě se ta hra jako líbí- zvýším tu určitě průměrné hodnocení. Chvilkové frustrace mě neodradí. Napíšu i koment- jen u toho rubu i shadow of mordor a hrávám vždycky tak 2 hoďky odpoledne, pokud se má drahá polovička musí učit tak dýl, ale spíš než za týden to určitě nebude. Do noci se mi kvůli práci hrávat nechce.. no jo, ty časy kdy v 1 v noci "den" teprve začínal. :D i když on v 1 prakticky začíná, ale snad mě chápete.. :D myslím ten předešlý den ještě.

Komentář každopádné plánuji, bude ve výsledku pozitivní. Jen tu možná budu v průběhu hraní občas nervit a vylévat si srdéčko.. :D Ale rozhodně to neberte jako hate. Hru si užívám :) a kdyby šlo na konzoli fixnou ten obraz asi bych k tomu ve výsledku i 10% přičetl. Protože na jednu stranu mě sere že motorovka nejde vzít ze země dřív než se provede skript, ale v Residentu 4 si pamatuju že tam byl taky kdesi v podzemí miniboss a jaksik hibernoval když jste kolem něj procházeli.. a nešel zastřelit, nic. Až pak jak se probral. Tak pokud to budu brát v potaz výsledný dojem je zatím fakt kolem 80%, člověk jen čekal trochu víc.
@Marty34 (19.10.2014 22:43): Rozumiem :)

Čítal som, že obtiažnosť je náročná a že už casual rovná sa normal. Tiež sa mi párkrát stalo, že pre mňa bola obtiažnosť frustrujúca a to už mám čo to nahrané. Osobne neverím, že hra je až tak zlá, ako hovorí doterajšie hodnotenie. Aj napriek zjavne zmršteným prvkom je odozva všade slušná, hoci je pravda, že hráči sú kritickejší :)
@M.a.t.t. (19.10.2014 22:19): Ty okraje ano, uz jsem psal par postu dole ze pokud si je vypnes tak se ti hra priblizi, takze se ti oriznou boky, tzn pokud namiris pistoli, tak je obraz jeste vice priblizen, takze zombika je velice obtizne trefit (zda se ti o moc blize nez ve skutecnosti je). Kez by to bylo tak ze okraje zmizi a obraz se jen odkryje.

Asi jsem se spatne vyjadril, hra dohratelna je :), ale pro me je nehratelna, proste mi ty veci vadi tolik, ze se nedaji prekousnout a se hrou jsem seknul. Uvidime jake nazory se budou pozdeji zde objevovat.

Co se tyce obtiznosti, opravdu jsem se na hru po serii videi tesil a chtel jsem ji dohrat. Dokonce jsem zkusil cheaty na god a ammo, ale to mi dalo jen jeden chapter navic:)
@Marty34 (19.10.2014 22:14): Jasné, ale nízka dôležitosť by predsa mohla aspoň čiastočne pomôcť :D A Čierne okraje sa vraj dajú vypnúť cez konzolu, čo by mala byť výhoda PCčkárov oproti konzolistom. A hádam mi nechceš tvrdiť, že scenár a grafický filter priamo ovplyvňujú to, či je hra dohrateľná, alebo nie?
@M.a.t.t. (19.10.2014 21:56): Precti si muj prispevek poradne. Hodnoceni obtiznosti je druhorade. To ze hra je nehratelna pricitam jinym faktorum. Predevsim jsou to ty cerne okraje, kdy je opravdu hovno videt a chozeni v mistnostech se stava neprehledne. Druhak je to hloupy scenar, skakani v prostredich bez logicke navaznosti atd. Za treti hnusny filtr a graficky hrozne odpudive. No a ta obtiznost kdy se na tebe vali horda zombiku v cele s bosem s motorovkou (zminuje SilentWolf ) a ty mas par sirek a pak sipek do samostrilu tomu dodava korunu.
@Marty34 (19.10.2014 21:45): Mal si dať nízku. :)

Inak zaujímavé, že dnešným hrám sa vyčíta jednoduchosť, ale ak príde ťažšia, ktorá by pre hráčov mala byť konečne výzvou, tak je hneď nehrateľná :D
Otázka- zapalovat všechny mrtvoly které po cestě najdu? Nebo jen ty co se zmítají na zemi když je jednou ranou sestřelím?
Do prdele na to jak se kasali s tím že tam půjde taktizovat zatím teda velké hovno. Teď mám na mysli chainsaw guye ve 3 kapitole. Je tam možnost jak ho zabít bez střelby- ale nabízí se další tři, které nefungují.

-dokopat k němu balík sena a ten zapálit - pocuchá ho to ale čekal bych že umře
-nějak zezadu, když jde obejít celá ta farma, taky nic..
- a vůbec.. připlížit se až k němu a vzít mu pilu taky nejde! Proč? Je připoutaný, pila leží na zemi a já si můžu jen chodit kolem jak kokot.

Jsem nasraný... :D

@LIUWIL (17.10.2014 11:19): Jasně, to chápu. Můžeme samozřejmě vést akademickou debatu na téma, jestli je za bugy více zodpovědný samotný programátor (protože je lempl) nebo vydavatel (který se rozhodne hru vydat v nehotovém stavu).

Podle mého soudu je to u každé větší kauzy od každého trochu (např. posloupnost programátoři si ukousnou příliš velké sousto -> technologicky jim ujede vlak -> vývoj se prodražuje -> vydavatel se rozhodne vydat hru v nehotovém stavu, aby vydělal alespoň něco). A jinak se samozřejmě testuje tunelová akce proti RPG se spoustou herních možností a obřím světem, totéž PC s kupou rozdílného HW proti konzolovkám, které běží na dost unifikované architektuře.

Nicméně už jsme asi celkem dost OT.
Pánové, zapomínáte ale tak trochu na to, že Bethesda tady dělá pouze publishera, vývojářem je Tango Gameworks. Máte to dokonce v profilu hry :P
Bethesda jako studio je zodpovědná čistě za nové Fallouty a TES.
@FildasCZ (17.10.2014 10:56): To je trochu zavádějící. Ano, The Elder Scrolls II: Daggerfall byl po svém vydání velmi zabugovaný a ani nešel dohrát, nicméně A) jedná se o jedno z nějvětších (ne-li úplně největší) RPG všech dob co do možností a rozsahu B) bylo to před 18ti lety, předpokládat, že u Bethesdy funguje 18 let pořád stejná politika by bylo dost naivní. Navíc ve srovnatelné době vydala Bethesda The Elder Scrolls: Arena (kde bugy sice byly, ale nic vyloženě fatálního a opět, obří rozsah, byť menší než u Daggerfallu) nebo The Terminator: Future Shock, u kterého si na žádné velké bugy nepamatuju (nějaké patche pravda vyšly, ale podle mého neřešily nic závažného a už vlbec ne fatálního). Bethesda rozhodně nedělá všechno dobře, ale omlacovat jim neustále o hlavu 18 let starý Daggerfall ... :-)

Morrowind podle mého také žádnými extra závažnými bugy netrpěl, stejně jako Skyrim. U Oblivionu vyšel olbřímý mod OOO, který ale primárně neřeší bugy, nýbrž balancing (a ten je IMHO ve Skyrimu 100x lepší než u Oblivionu).

Vím, že se Bethesdě říká Bugthesda, ale pokud bych jim něco vytýkal, tak primárně ne stav her co do zabugovanosti, ale co do designu a herních mechanizmů (to je primární důvod, proč na jejich hry vychází tolik modů). Rozhodně existují jiné vydavatelské domy, jejichž politika mě štve výrazně více než politika Bethesdy (ano, EA počínaje, ale nebyli by rozhodně jediní).

@Marty34 (16.10.2014 22:11): Boha ono to je od bethesdy :D to to se pak není čemu divit.. Vydaj hru a fanoušci starejte se... Sráči by měli poslat těm lidem, co to opravují ; peníze, hru zdarma ,cokoliv.. Nebýt lidí tak ty hru jsou stova průměrné. Nikdy se nepoučí nikdy.. Což bude mít vliv na mé hodnocení.
Ja se na to taky strasne tesil, nechapu to. Ta hra me vubec nedokaze vtahnout do deje. Vse se to tam na zacatku zesere, ale vubec nikdo nad tim nehne brvou. Ten scenar je mindfuck.
Takže další herní průser ? Hrajou ty hry vůbec než je vydaj ? Já čekal nářez z videi jsem se kochal, že konečně další Hororová pařbička a ono zas spousta věci jinak.
Snad vydaj nějaké patche...

Ještě si počkáme na průser Dragon age. ( čekám, že to průser bude :D a jediná hra, co nebude)
Je to tak, okraje si sice muzete vypnout, ale zase si oriznete boky, takze hra bude vice priblizena a to uz neuvidite vubec nic. Naboju a sirek je pomalu, filtr je hruza a celkove se to blbe hraje.
Je to hrůza... je tam hromada takový.. rozhodnutí.. které bych zrovna nepovažoval za výplod zdravého mozku.

Pravý survival? Nechme postavu unést jen pět sirek!.. WTF? Ten FOV je příšerný, není divu že tak často končím v pastech. Já doufám v nějaký patch ale nevím jak to na konzolích funguje- PC si to namódují.

Ta hra překvapuje, a ne zrovna pozitivně..
Ten kdo rozhodl o tomhle poměru stran a 30fps locku už by raději neměl nikdy o ničem rozhodovat. Ať už to byl Mikami nebo ne. Fakt ubohý.
To je naprosto zprasené i na konzolích - doskakující textury? Hmm... jízda autem mi technickým zpracováním připomněla alone in the dark. Ještě že se tu nemuselo řídit. Ale jako velký fanoušek resident evil 4 jsem nadšen ze hry jako takové.
Brutalne naroky a kedze mam amd kartu a uz Wolfenstein isiel totalne zle (od 45 do 25 fps a to som mal vela veci vypnutych) tak toto pojde uplne priserne. Obe hry maju id tech engine a uz ma to tymto padom prestalo zaujimat.
Tak jelikož někdy příští rok plánuju 21:9 monitor, tak mě tohleto asi počká do té doby :)
vite ze

Evil Within je vytvořen pro širokoúhlé nastavení, při poměru stran 16:9 budou na obrazovce černé pruhy.
Hra bola odložená a výjde až na jeseň. Pokiaľ to nie je posledný odklad...
Tahle hra se nesmí posrat. Musí to být dobrý horor a musí to být úspěšné, jinak celý žánr hororu půjde ještě do větších sraček.
Ach, proč je to tu tak brzo... člověka to jen dráždí a provokuje. :D Páč je Resident 4 moje srdcovka a tohle ho dost připomíná, tak je mi jedno jestli to bude dostávat známky kolem 5/10, u mě je to už záruka že se mi to bude líbit. Zaslepeně bych to hrál ať by to byl jakýkoliv maglajz- což snad nebude.