@
mazar1234 (16.10.2014 17:42): OIC. Jak jsem čekal, že zranění bude vyžadovat krom krystalu něco extra, ani mě nenapadlo do sebe jednoduše hodit jeden koktejl.
Mno nevím, já tu bouchačku mám seklou už dobrých 20 minut. Ale je mi to docela buřt, dal jsem jí jedný svý kouzelnici jenom z toho důvodu, že jsem ještě neuměl žádný ledový kouzlo. A munice, co zatím pozuruju, bude asi v docela honosném množství. Tipuju, že to bude srovnatelné s množstvím šípů v jedničce.
Tak nedá se říct, že by mi tam ten framerate vyloženě klesnul do nehratelných hájů, ale ten les je vskutku o notný kus náročnější, než ten zbytek zatím.
To je bezesporu fakt, nicméně v M&MX byla ta mapa přece jenom kapku větší. Né že by to něco omlouvalo, i tak to bylo z technického hlediska věru zprasený.
Jojo, nad automapou taky docela slintám. Asi mi bude při dalším, hardkórovějším playthrough chybět už jenom kvůli tomu vzhledu. :)
@
valcik (16.10.2014 17:50): Parta plná hlodavců? Tož to by mě ani nenapadlo. Je fakt, že já se při prvním hraní jedničky zachoval jako správnej speciest a měl jsem samý lidi, ale od druhého hraní jsem objevil kouzlo variace. :) Nejinak to mám tady - dva lidi, jeden minotaur a jeden hmyzouš.
JO a ještě jedna věc mě zajímala - při tvorbě party mi to nebylo moc jasné, ale...jakou teoretickou výhodu by měl čaroděj oproti bitevnímu mágovi? Co jsem to tam tak letmo pročítal, bitevní mág se mi jevil jako jasná volba. A jestli tam byla nějaká zmínka o něčem, co bitevní mág neumí a čaroděj ano, tak to už jsem asi zapomněl.