@Matthew.J (26.11.2014 21:50): tak SF pouzival kde kdo, byla to ruska ochrana, problém byl primarne v tom ze do verze 4 nechavala drivery v pocitaci, verze 4 je se odinstalovala spolecne s hrou. myslim ze jedna z prvních her co ji mela byla Toca 2 (tusim ze tu vydavalo Codemasters?) a UBI to prestal používat nekdy v roce 2006, a crackly to bylo dřív. ta ochrana se pouziva dodnes, ale uz ne moc u her, ta firma porad existuje, a když uz to v nejaky hre je tak je zarucene ruska nebo z ruska. Ale vazne staci si najit nejakej odbornejsi clanek, a tam se clovek jasne dozvi ze sance an poskozeni pocitace od SF byla nulova, problémy spsi byli s nekompaktibiltou Windows a dalsima vecma co nesli moc ovlivnit, pac kazdej clovek ma zabordelenej pocitac jina, obvzlast v dobach win 98 nebo XP.
Diskuze
@Charllize (26.11.2014 21:34): Tak Witcher II byl krásnej, že jo. Já mám ten setting takový pochybný mix ultra a medium, ze začátku jsem totiž byla zmatená a znechucená těmi lesklými vlasy. O vkusu to nepochybně je, ona ta hra je samý lesk a ostrá hrana, ale nemám z toho vůbec ten pocit, že se mi to strašně líbí, co mám u některých her.
@Charllize (26.11.2014 21:43): Já teda nevím kdy došlo k prolomení, ale nebylo to až potom co ho ubisoft přestal dávat do her?
@Matthew.J (26.11.2014 21:40): ja ho nehajim, jen pisu jak to bylo, po jeho prolomeni uz nikdo skodlivost SF vuci pocitaci neresil, ale hry na jeho bazi se vesele prodavali dal. Navíc her který SF měli jsme hral plno a nikdy sem s tim zadnej problém nemel, snad krome toho opruzu ze to po instalaci chtelo restart pocitace.
@Charllize (26.11.2014 18:20): Hájit Starforce chce dost odvahy.
@LuccinyHry (26.11.2014 21:01):
Tak ja si naopak myslim ze krasna je, ale kazdy to muze vnimat jinak. A taky zalezi na nastaveni grafiky na monitoru a tak, i když i na low ta hra vypada hodne dobře.
Pak samozrejme jde o věc vkusu ale s nim nemá kvalita grafiky moc co delat.
Nevim který rpg za poslední třeba dva roky bylo hezci, nic me nenapada..
jinak k tomu tvému druhemu spoileru, presne od tehle chvile mi prisla Cass daleko vic zajimavejsi, získala tim..hmm..takovy realnejsi a lidstejsi rozmer, i když je to trochu pitome, presto..docela dobre:)
Tak ja si naopak myslim ze krasna je, ale kazdy to muze vnimat jinak. A taky zalezi na nastaveni grafiky na monitoru a tak, i když i na low ta hra vypada hodne dobře.
Pak samozrejme jde o věc vkusu ale s nim nemá kvalita grafiky moc co delat.
Nevim který rpg za poslední třeba dva roky bylo hezci, nic me nenapada..
jinak k tomu tvému druhemu spoileru, presne od tehle chvile mi prisla Cass daleko vic zajimavejsi, získala tim..hmm..takovy realnejsi a lidstejsi rozmer, i když je to trochu pitome, presto..docela dobre:)
@FildasCZ (26.11.2014 20:18): Tak jasně, že rozdíl tam znát je, však Origins jsou 5 let staré. Ale pořád to není nijak moc krásná hra, zvlášť je to vidět na některých NPC.
Dneska jsem si ve Val Royeaux koupila mystery box a zjistila, že je Cassandra závislá na Varricových laciných románech. No a začínám mít pocit, že jsem na tenhle typ humoru asi moc stará. Už aby přišlo něco trochu dramatičtějšího.
Dneska jsem si ve Val Royeaux koupila mystery box a zjistila, že je Cassandra závislá na Varricových laciných románech. No a začínám mít pocit, že jsem na tenhle typ humoru asi moc stará. Už aby přišlo něco trochu dramatičtějšího.
@Charllize (26.11.2014 19:47): Tvoje jsem četl :), ale myslel jsem i od ostatních :).. Taky bych rekl, ze je tam znat rozdíl :)
@FildasCZ (26.11.2014 19:27): tak asi prehlidnul, něco jsem o tom napsal,zejo:)
jen snad ještě jak tu někdo psal, ze hra nevypada nic moc..samozrejme se jedna o esteticke citeni, to ma každý jinde..ale za me osobne ta hra je moc pekna, a o tom ze to není moc pokrok oproti DA1.2 si dovoluji dost silne pochybovat..rozdil tam je primo kosmickej. :)
jen snad ještě jak tu někdo psal, ze hra nevypada nic moc..samozrejme se jedna o esteticke citeni, to ma každý jinde..ale za me osobne ta hra je moc pekna, a o tom ze to není moc pokrok oproti DA1.2 si dovoluji dost silne pochybovat..rozdil tam je primo kosmickej. :)
Say co z tebe udělalo takovýho skeptika? :D
@pajmič (26.11.2014 19:18): To víš, jak se do lesa volá... dál to znáš=)
Mě by třeba zajímalo, jak Vám to jede na PC :D pořád se řeší nesmysly, ale to důležité tu ještě nikdo neřekl :), a nebo, že bych to přehlednul ?
@Charllize (26.11.2014 18:20): Mě gothic 3 bavil :D, ale až s komunitou, která vydala patche :D
Na kolik hra je hratelná s fps ? Jako, že se neseká :) Dost her jsem dohral s 15-20 fps :), ale někdy nestačilo ani 25 :/.
@Charllize (26.11.2014 18:20): Mě gothic 3 bavil :D, ale až s komunitou, která vydala patche :D
Na kolik hra je hratelná s fps ? Jako, že se neseká :) Dost her jsem dohral s 15-20 fps :), ale někdy nestačilo ani 25 :/.
@Say (26.11.2014 18:28): butthurt alert!! Hater spotted :)
@Say (26.11.2014 18:28): omyl..serii DA a vůbec hry od Bioware nijak neobdivuju, spis mi prijde takova normalni..ale tohle je proste super hra...co nadelam:)
Fanboiii alert!
DA:I je skvela hra. Hodnoceni hracu na Metacritics je spis usmevne nez smerodatne, ono když někdo da nula kvůli tomu ze se mu hra cuka tak to opravdu vypovida o tom jaka hra je, opravdu hodne:)
Ochrana Denuvo je neskodna, důvod celého tohohle hate je jen ten ze neda prolomit. Svého casu byla podobna situace okolo ochrany Starforce, tam dokonce nekteri tvrdily ze jim pocitac vyhorel komplet. Prikladne pak bylo, jakmile se ochranu podarilo prolomit, ze se o to dal nikdo nezajimal, i když ochrana fungovala ještě několik let potom. za celou dobu co DA:I hraju ani jednou nespadla, a nevsiml jsme si ze by hardisk něco extremne nacital/zapisoval. Je to jen umele vyvolana fama, nic vic.
Další vytky padaji na hlavu ovladani PC verze. Me prijde ze se spis jedna o jiste lamerstvi a lenost určitých hracu. Něco ve stylu....Ty vole, lucistnik za stromem a strili po me, co ted, to jako k nemu mam jit a drzet W? tak to ne..0/10 :) Naopak prime ovladani postavy v zavislosti na tom kde stoji, nuti postavu skutecne ovládat a ne se stat jen pasivnim pozorovatelem, co jen pauzuje a macka ikony na liste.
Mimochodem tohle anpsal Andrej Anastasov o DA:I
Absolutní špička! Jak mohl takový klenot vypadnout z EA nechápu. Stokrát lepší než Mass Effect. Na obtížnost Hard fantastické RPG!!
Jo presne, jak tohle mohlo z EA vypadnout taky nechapu, navíc k tomu dodam, málokdo tohle resi ale ja to povazuju za pomerne dulezite, hlavne co se EA tyce. ke hre nejsou zadna DLC a jen tak nebudou, zadny season pass, nic takového. jasne jsou tam nejaky DLC koniny v předobjednávce a tak, ale v konecnem dusledku, ta hra proste nemá DLC. Tak casem asi nejaky bude ale u EA je tohle opravdu malej zazrak.
Witcher 3 ma sanci byt dobrou hrou, ale porad se nemuzu zbavit pocitu ze si CD Projekt vzal prilis velke sousto, cela situace kolem Witchera mi pripomina serii Gothic, a vime jak doapadla trojka. Samozrejme když se jim to povede, tim lip, dobrych rpg není nikdy dost.
K optimalizaci DA:I, doporučuju vypnout tesalaci uplne, co jsme testoval tak aby ji clovek hledal mikroskopem. Kuprikladu na jednom miste byla tesalace aplikovana celkem na dva kameny o rozmeru 1x1 metr a propad fps byl z 48 na 36. Obcas se teasaluje nejakej chodnik, jinak krajina, postavy, potvory domy, zdi vypadaj uplne totozne i když je vypnuta.
Hra je hodne nachylna na to když nekde v pozadi bezi nejaky program, jako třeba fraps, torrent a tak podobne, pak ma tendence cukat a skubat.
Osobne ma 6GB ram, a 2GB grafiku a krome tessalace mam skoro vse na ultra a hra bezi krasne plynule při nejakych 40-50 fps. Problém s fps muze nastat ve emstech nebo na mistech kde je vic NPC, protože to ma na starost procesor, ja mam starsi 3 GHz ctyrjadro které bezi prakticky celou dobu na nejakych 80-100% a v huste obydlenych oblastech mi fps pada na 25.
Ochrana Denuvo je neskodna, důvod celého tohohle hate je jen ten ze neda prolomit. Svého casu byla podobna situace okolo ochrany Starforce, tam dokonce nekteri tvrdily ze jim pocitac vyhorel komplet. Prikladne pak bylo, jakmile se ochranu podarilo prolomit, ze se o to dal nikdo nezajimal, i když ochrana fungovala ještě několik let potom. za celou dobu co DA:I hraju ani jednou nespadla, a nevsiml jsme si ze by hardisk něco extremne nacital/zapisoval. Je to jen umele vyvolana fama, nic vic.
Další vytky padaji na hlavu ovladani PC verze. Me prijde ze se spis jedna o jiste lamerstvi a lenost určitých hracu. Něco ve stylu....Ty vole, lucistnik za stromem a strili po me, co ted, to jako k nemu mam jit a drzet W? tak to ne..0/10 :) Naopak prime ovladani postavy v zavislosti na tom kde stoji, nuti postavu skutecne ovládat a ne se stat jen pasivnim pozorovatelem, co jen pauzuje a macka ikony na liste.
Mimochodem tohle anpsal Andrej Anastasov o DA:I
Absolutní špička! Jak mohl takový klenot vypadnout z EA nechápu. Stokrát lepší než Mass Effect. Na obtížnost Hard fantastické RPG!!
Jo presne, jak tohle mohlo z EA vypadnout taky nechapu, navíc k tomu dodam, málokdo tohle resi ale ja to povazuju za pomerne dulezite, hlavne co se EA tyce. ke hre nejsou zadna DLC a jen tak nebudou, zadny season pass, nic takového. jasne jsou tam nejaky DLC koniny v předobjednávce a tak, ale v konecnem dusledku, ta hra proste nemá DLC. Tak casem asi nejaky bude ale u EA je tohle opravdu malej zazrak.
Witcher 3 ma sanci byt dobrou hrou, ale porad se nemuzu zbavit pocitu ze si CD Projekt vzal prilis velke sousto, cela situace kolem Witchera mi pripomina serii Gothic, a vime jak doapadla trojka. Samozrejme když se jim to povede, tim lip, dobrych rpg není nikdy dost.
K optimalizaci DA:I, doporučuju vypnout tesalaci uplne, co jsme testoval tak aby ji clovek hledal mikroskopem. Kuprikladu na jednom miste byla tesalace aplikovana celkem na dva kameny o rozmeru 1x1 metr a propad fps byl z 48 na 36. Obcas se teasaluje nejakej chodnik, jinak krajina, postavy, potvory domy, zdi vypadaj uplne totozne i když je vypnuta.
Hra je hodne nachylna na to když nekde v pozadi bezi nejaky program, jako třeba fraps, torrent a tak podobne, pak ma tendence cukat a skubat.
Osobne ma 6GB ram, a 2GB grafiku a krome tessalace mam skoro vse na ultra a hra bezi krasne plynule při nejakych 40-50 fps. Problém s fps muze nastat ve emstech nebo na mistech kde je vic NPC, protože to ma na starost procesor, ja mam starsi 3 GHz ctyrjadro které bezi prakticky celou dobu na nejakych 80-100% a v huste obydlenych oblastech mi fps pada na 25.
A napr v Dark Souls tiež nie, pretože to logicky vyplýva z lore hry. Takže tak.
:D
:D
@sxg (25.11.2014 22:41): lol X3...
witcher III bude dobrý i pro to, že mi universum sapkowzskeho je mnohem bližší
witcher III bude dobrý i pro to, že mi universum sapkowzskeho je mnohem bližší
@rypaczek (25.11.2014 22:35): "Myslím že Witcher III bude fenomenální." JJ šak tam bude deň a noc ciklus! :D
Inak dobrá hra, deň a noc nemusí obsahovať, napríklad v takej X3: Reunion som si nikdy nevšimol žeby mi to chýbalo ...
Inak dobrá hra, deň a noc nemusí obsahovať, napríklad v takej X3: Reunion som si nikdy nevšimol žeby mi to chýbalo ...
Posuzovat celkovou kvalitu hry ve vztahu střídání se dne a noci je podle mne hloupost. Na druhou stranu každého hráče zajímá něco jiného a něco jiného od kvalitního titulu očekává.
Na Vávru si počkám až vyjde KC viděl jsem ukázku z alfy a je to zajímavé, nicméně by se Vávra možná měl zaměřit na vývoj a ne na twittrolling.
Myslím že Witcher III bude fenomenální, už jen proto, že mě poláci zatím nikdy nezklamali
Na Vávru si počkám až vyjde KC viděl jsem ukázku z alfy a je to zajímavé, nicméně by se Vávra možná měl zaměřit na vývoj a ne na twittrolling.
Myslím že Witcher III bude fenomenální, už jen proto, že mě poláci zatím nikdy nezklamali
@Paul (25.11.2014 20:57): Přesně. Fallout, BG, Icewind Date či jiný Black Isledovky. Nevím jestli to považvat za open world, ale stavba je dost podobná.
DAI má noční a denní dobu postavenou na příběhu, což mi ve výsledku nevadí, jelikož každá ta lokace má svoji specifickou atmosféru.
@sxg (25.11.2014 22:18): Protože to je hra s open world konceptem a přispůsobivym chováním NPC? Každá hra je jinak koncipovaná. Někdo dává přžednost příběhu a mechanismům a někdo se zase soustředí na technickou stránku to máš různý.
DAI má noční a denní dobu postavenou na příběhu, což mi ve výsledku nevadí, jelikož každá ta lokace má svoji specifickou atmosféru.
@sxg (25.11.2014 22:18): Protože to je hra s open world konceptem a přispůsobivym chováním NPC? Každá hra je jinak koncipovaná. Někdo dává přžednost příběhu a mechanismům a někdo se zase soustředí na technickou stránku to máš různý.
@M.a.t.t. (25.11.2014 21:02): Skutočne záleží na tom, či sa v hre plynulo strieda deň a noc, pretože od toho sa odvíjajú jej kvality! Ak to nechápeš, tak neviem, Vávra urobil iba technické demo a noc tam má, hádaj prečo.
Skutočne záleží na tom, či sa v hre plynulo strieda deň a noc a od toho sa odvíjajú kvality?
@pajmič (25.11.2014 20:03): Já měl za to že třeba Fallout se za open world hru považuje...a Dragon Age 3 má strukturu podobnou, ne? (world map na níž se cestuje mezi jednotlivými rozsáhlými lokacemi)
@MiDlo (25.11.2014 20:08): no tak jasne ale ja s tim uctem nemozu nic udelat kdyz neznam prihlasovaci udaje na email na kterem je ten origin
a nikdy bych sa k tomu nesnizil
a nikdy bych sa k tomu nesnizil
@pajmič (25.11.2014 20:03): Ahá! "DAI není open world v žádném slova smyslu." ďakujem as som mal v mozgu nejaké zbytky ich PR kampane
@IRONHIDE (25.11.2014 19:13): lol, a to já zas všude četl, že nikdy nesdělujte nikomu přihlašovací údaje ke steamu, originu apod.
@sxg (25.11.2014 19:43): Problém je v tom, že tebou jmenované hry jsou regulérní open world. DAI není open world v žádném slova smyslu. Tedy, nedává smysl proč by každá rozdílná lokace měla mít dynamycký přechody dne a noci. Proto to přirovnávám k BG. Velký prostředí, velké možnosti prozkoumávání rozdílných prostředí...atd.
@pajmič (25.11.2014 17:59): Do doby BG? Poznáš Drakensang? Má všetky fičúry DO:I - statické počasie, statickú dennú dobu, statický denný režim, má iba jednu chybu vyšiel v 2008. Najsmiešnejšie je, že aj blbé FPS /FC4/ či akčné adventúry /AC:U/ majú ten deň a noc poriešenú, a áno od doby Gothic I a BG to v hrách vyžadujem.
Zdravim mam dotaz je tu nekdo kdo by me pucil origin chtel bych vyzkusat tuto hru
klidne poslu nejake penize na BU
klidne poslu nejake penize na BU
@rypaczek (25.11.2014 17:34): Mně se ta hra taky celkem líbí, po 40h si říkám jo, tohle je celkem OK :)
@orromis (24.11.2014 18:43): Druhá kapitola byla nejlepší. :P
@FildasCZ (25.11.2014 15:56): Já o tom nepochybuji, protože všichni víme, že W3 je uplně nejvíc super, božíčková hra...na těch videích :D Samozřejmě, že W3 má obrovskou šanci DAI, a kterékoliv RPG porazit/nastavit latku. Ale jsou tu věci, u kterých pochybuji. Jako rozvoj charakteru, rozhovory, vývoj postavy. V tom má podle DAI navrch nad všemi RPG za několik posledních let. Vlastně me to vrátilo do doby BG :) Ta hra není v žádném případě dokonalá. Chyb tam je jako pracujících/"čestných" politiků v naší vládě. Už jsem za 50h a mám v úmyslu rozvést každý aspekt DAI :) To poslednní co chci je psát jako by komentář o hře, kterou jsem nedokončil :)
Asi patřím do té divné části hráčského spektra, které se hra líbí
Ne, myslím tím to jaký dá kdo hodnocení hře na metacritics a jinde. A opět opakuju, myslím to OBECNĚ, nejde jen o tuto hru omg, ale i o jiný, vůbec do toho nepleť Dragon Age. I když teda přiznávám že to tak asi trochu vyznělo že myslím tuto hru tak ne, nebylo to tak myšleno.
@Arcee (25.11.2014 15:44): :D ty meleš napsal si "sám si zjistím jestli ta hra za to stojí" přičemž si reagoval na [i]"Líbí se mi jak tu řešíte to hodnocení ostatnich lidí ... jak děti. Se na něco takovýho můžu vysrat"[/i] z čehož se dá usoudit, že si čekal, že ti to někdo naservíruje, proč to máš hrát, nebo proč bys to měl hrát, ale z toho hejtování a hypování jseš v nesnázích.
Nejde o hru, ale napsal si to :D.. Píčoviny ? Tak záleží, co tím myslíš, jesli tu ochranu, nebo hnusnej bar, nebo lesklé vlasy, nebo ne tak dokonalou optimalizaci či uměle natahovanou dobu.. To si myslím píčoviny nejsou.. Prej ten lesk jde vypnout tak to pak píčovina může být, ale zbytek ? ...
Ale asi myslíš spíš ty vztahy, pocity, teplení apd srajdy? Jestli jo tak ok.
@LuccinyHry (25.11.2014 09:05): To jsou věci , jako že hra se vrací graficky k 1 dílu -_- . https://www.youtube.com/watch?v=R58l7trgMbE mluví samo za sebe
@pajmič (25.11.2014 15:53): Proč myslíš, že 3 neroznese tenhle vejtvor ? :D Už jen hudbou ho roznesla, i když pravda je, že jsem nečekal tak dobrou hudbu u tohodle dílu :)
Nejde o hru, ale napsal si to :D.. Píčoviny ? Tak záleží, co tím myslíš, jesli tu ochranu, nebo hnusnej bar, nebo lesklé vlasy, nebo ne tak dokonalou optimalizaci či uměle natahovanou dobu.. To si myslím píčoviny nejsou.. Prej ten lesk jde vypnout tak to pak píčovina může být, ale zbytek ? ...
Ale asi myslíš spíš ty vztahy, pocity, teplení apd srajdy? Jestli jo tak ok.
@LuccinyHry (25.11.2014 09:05): To jsou věci , jako že hra se vrací graficky k 1 dílu -_- . https://www.youtube.com/watch?v=R58l7trgMbE mluví samo za sebe
@pajmič (25.11.2014 15:53): Proč myslíš, že 3 neroznese tenhle vejtvor ? :D Už jen hudbou ho roznesla, i když pravda je, že jsem nečekal tak dobrou hudbu u tohodle dílu :)
@LuccinyHry (komentář): Tedy slečno. Musím říct, že jste mě překvapila. Nečekal jsem takový suchý, nic neříkající komentář, obzvláště o hře, která zahrnuje tolik aspektů v jednom. A ta poznámka o Zaklínači na konci mě dorazila :)
@FildasCZ (25.11.2014 10:45): co to tady meleš? :D Já to myslím obecně, nejde jen o tuto hru ;-) Řešíte pičoviny, raději si to zahrajte sami a udělejte si vlastní názor a ne jen poslušně hlásat to, co hlásají ostatní.
Inak som si prečítal štvrtú knihu zo série : Masked Empire a potešilo ma nielen zasadenie do oblasti Orlais, ale aj to, že viaceré postavy hrajú menšie či o niečo väčšie roly priamo v Inquisition :)
@M.a.t.t. (25.11.2014 10:54): No je fakt, ze ty leské vlasy mi málem vypílily oči :). Jinak hru si pořídím jen kvůli tomu, že; pěkná hudba , a co jsem koukal dá se tam hrát ze 3 osoby ? Což mě zaujalo.. Pak mi vadí ten bar na hp to je hnus, ta ochrana na jednu stranu, je to chytré kvůli pirátům na druhou stranu ABC data to mohli vědět = mohlo se dělat na lokalizaci= lidi by to kupovali :) Nemaj zatím na výběr..
Takže dejme tomu, že kdyby to svěřili Markovi tak půlku už by měli v kapse ty ABC ignoranti. A do roka by z toho byl i zisk, jak je vidět zatím si s tou ochranou nevědí rady crackeři:)
Takže dejme tomu, že kdyby to svěřili Markovi tak půlku už by měli v kapse ty ABC ignoranti. A do roka by z toho byl i zisk, jak je vidět zatím si s tou ochranou nevědí rady crackeři:)
@FildasCZ (25.11.2014 10:45): Prečo z tvojho príspevku cítim istú zaujatosť? DAI ani nemusím hrať na to, aby som videl, že si vývojári kritiku zobrali k srdcu a snažili sa mnohé veci spraviť inak. Či im to z tvojho, alebo z iného pohľadu vyšlo, je úplne irevelantné. Aj ten Witcher 2 prišiel s radikálnymi zmenami oproti prvému dielu a tiež sa všetci ani zdaľeka nezhodujú, že všetky boli k lepšiemu.
@SilentWolf (25.11.2014 09:39): Hlavně, jak unese Witchera 3 novej pc :D.. To čekání je nekonečné, ale pamatuji na čekání na gw2 od roku 2008 a pak to nadšení po pár desítkách hodin vyprchalo. Úžasná hra, ale prostě :D mmorpg.
@Arcee (25.11.2014 05:13): Tak je to tvoje chyba, už dávno si to mohl pařit, a nebo si přečíst pro a proti a podívat se na videa a ne řešit hejtery a hype..
@M.a.t.t. (25.11.2014 09:01): Tak narozdíl od DAI z W3 vyzaruje fanoušek=náš pán :)..¨
Uznávám, že DA1 mě bavila :).
@pajmič (25.11.2014 00:21): Na Vávru se vyser aspon vidíš, jak to má na salámu :).. uvidíme ve výsledku, jak moc team na tom makal... Každopádně zatím je to takové halo, jaká úžásná hra to budu těch už tu bylo ;)..
@Barbar Conan (24.11.2014 22:42): Tak tam se aspon člověk dozví spousta srackojdních nesmyslů.. Je prostě dobré narazit na recenzanta, kterej řekne upřímně, proč hra je shit , a proč shit není.. Pak řekne závěr, kterej ti jeste pomuzu k rozhodnutí...
Pokaždé, když vyhipovanej film či hra dostane moc vysoké známky je do důkaz podezření.. Pakliže předchozí hry a filmy byly na tom podobně..
Jedinej průser vidím v tom, že spousta lidí prostě to nemůže upirátit a pak vyzkoušet a koupit.. Ono, i když ta hra vypadá pěkně recenzant o tom pěje básně tak ve vysledku to muze byt pekne doslupené... A jeste je to na Originu tím to hasne.. Být to na steamu tak čekám na 75% , a nebo koupím ruskej key.. Každopádně hry kupuju převážně také kvuli achievementum. Takže treba hry od Ubisoftu jsou na steamu, ale bez achi..
A je to tolik her, že vyhazovat prachy za nové, když nemám dohrané ani ty poslední nemá smysl.. Pak to spadne na zlomek ceny a já budu akorát tak nasranej, jako vždy :D z čehož jsem se poučill.. Pokud se do hry vyloženě nezamiluju nemá šanci.
@Arcee (25.11.2014 05:13): Tak je to tvoje chyba, už dávno si to mohl pařit, a nebo si přečíst pro a proti a podívat se na videa a ne řešit hejtery a hype..
@M.a.t.t. (25.11.2014 09:01): Tak narozdíl od DAI z W3 vyzaruje fanoušek=náš pán :)..¨
Uznávám, že DA1 mě bavila :).
@pajmič (25.11.2014 00:21): Na Vávru se vyser aspon vidíš, jak to má na salámu :).. uvidíme ve výsledku, jak moc team na tom makal... Každopádně zatím je to takové halo, jaká úžásná hra to budu těch už tu bylo ;)..
@Barbar Conan (24.11.2014 22:42): Tak tam se aspon člověk dozví spousta srackojdních nesmyslů.. Je prostě dobré narazit na recenzanta, kterej řekne upřímně, proč hra je shit , a proč shit není.. Pak řekne závěr, kterej ti jeste pomuzu k rozhodnutí...
Pokaždé, když vyhipovanej film či hra dostane moc vysoké známky je do důkaz podezření.. Pakliže předchozí hry a filmy byly na tom podobně..
Jedinej průser vidím v tom, že spousta lidí prostě to nemůže upirátit a pak vyzkoušet a koupit.. Ono, i když ta hra vypadá pěkně recenzant o tom pěje básně tak ve vysledku to muze byt pekne doslupené... A jeste je to na Originu tím to hasne.. Být to na steamu tak čekám na 75% , a nebo koupím ruskej key.. Každopádně hry kupuju převážně také kvuli achievementum. Takže treba hry od Ubisoftu jsou na steamu, ale bez achi..
A je to tolik her, že vyhazovat prachy za nové, když nemám dohrané ani ty poslední nemá smysl.. Pak to spadne na zlomek ceny a já budu akorát tak nasranej, jako vždy :D z čehož jsem se poučill.. Pokud se do hry vyloženě nezamiluju nemá šanci.
Zaklínač roznese na kopytech všechno, o tom nejde pochybovat. Snad se nic nepokazí.. :D Jsem rád že zvládám odolávat většině informacím a videím a jen prostě čekám až to bude. Proto DA:I vítám, nemusím teď řešit zaklínače a mohu se soustředit na to.. :D Jako když dítě doma pojídá kostkový cukr, protože se nemůže dočkat, až se rodiče vrátí z města a něco sladkého mu přinesou. :D Proto se moc nesoustředím na chyby hry (které jsem stejně neobjevil zatím asi žádné) ale prostě hraju.. Užívám si trochu hůř vymyšlený svět, s jakž takž zajímavými postavami a nemusím u toho myslet na zaklínače, bloodborne, MGS a jiné hry na které se těším.. Účel to plní :D
Jsem zvědavý na Angry Joa, co si o tom bude myslet on.. :D Je to sice úplný jud, ale ty jeho recenze mě baví.
Jsem zvědavý na Angry Joa, co si o tom bude myslet on.. :D Je to sice úplný jud, ale ty jeho recenze mě baví.
@M.a.t.t. (25.11.2014 09:01): Uvidíme :)
@LuccinyHry (komentář): "Už teď se děsím toho, jak moc třetí Zaklínač roznese Inkvizici na kopytech svého snad trochu méně neohrabaného koně." - Vzhľadom na to, že má mať ešte väčší otvorený svet a že ti tento koncept zjavne nesedí, tak neviem neviem :)
Líbí se mi jak tu řešíte to hodnocení ostatnich lidí ... jak děti. Se na něco takovýho můžu vysrat, sám si zjistím jestli ta hra za to stojí nebo ne.
@orromis (24.11.2014 18:43): Já klukům věřím a přeju úspěch. Jen mě v pozitivitě demotivuje ten Vávrův přístup. Místo toho aby seděl celej den na prdeli a makal na svý hře, tak se hádá s různejma skupinkama a vynáší svý názory a moudra na twitteru. Obzvlášt když si vezmeš, že díky lidem, který ho podpořili (mě nevyjmaje) ta hra vzniká.
Jinak pochopitelně těch pár prvních hodin v DAI může někdo (jako Vávra) považovat za nudný, což je zcela subjektivní názor. Já si myslím (a nejsem v tom sám) že ta hra není nudná jen má pomalej rozjezd. Ted jsem v nějakejch 30h a můžu za sebe říct, že story a vše kolem toho má vzestupnou tendenci.
Jinak dobře, že jsi zmínil Dark Souls, jelikož hra za Warriora classu souboje DS dost připomíná :D Kotouly, blok/krytí a výpad, spotřeba stanimy, pití lektvarů.
Jinak pochopitelně těch pár prvních hodin v DAI může někdo (jako Vávra) považovat za nudný, což je zcela subjektivní názor. Já si myslím (a nejsem v tom sám) že ta hra není nudná jen má pomalej rozjezd. Ted jsem v nějakejch 30h a můžu za sebe říct, že story a vše kolem toho má vzestupnou tendenci.
Jinak dobře, že jsi zmínil Dark Souls, jelikož hra za Warriora classu souboje DS dost připomíná :D Kotouly, blok/krytí a výpad, spotřeba stanimy, pití lektvarů.
Ty Bioware hry mi zrovna moc radost poslední dobou nedělají. K Mass Effectu nemám vůbec chuť se vracet. Dragon Age je lepší, ale od úvodních příběhů (origins) to vlastně šlo dost z kopce. Stále si to plánuji zahrát nějaký víkend a vrátit se konečně zpět do hlavního města (vypadlo mi, jak se jmenuje). Nakonec jsem místo toho zase rozehrál Might and Magic VII. Novější Bioware hry mi čím dál více připadají takové... plytké. I samotný gameplay, jakožto základ hry, je vlastně dost nudný. Ale... Těším se na Oghrena. Jednou minimálně ten Dragon Age dohraji. Btw na Mass Effect 3 se krásně kouká na youtube. Zejména na onu párty s Citadel DLC (velmi solidně působící na city) a i konec (všechny aj prodloužený) se mi líbil. Obě ty série by spíš mohly být lepší jako adventury s minimem soubojů. Zrovna Mass Effect je dost možná lepší na Xboxu a televizi.
@valcik (24.11.2014 23:03): Tak jasně, musí se to brát s rezervou, odpovídá to pohledu jakéhosi "průměrného hráče", tedy hráče, co o Falloutu před vydaním F3 ani neslyšel. Kdyby se to nejmenovalo Fallout, tak bychom to i my, hráči zatížení minulostí, asi hodnotily trochu jinak.
Kiež by to tak bolo. Ten fenomén, kde si uživatelia často ventilujú nejaký dlhodobý hate pôsobí na Metacritic už dlhodobo a ktokoľvek sa tam orientuje, tomu dá za pravdu. Tu si najskôr niektorí stále vybíjajú zlosť na DA2, konci ME3, Keepe, Denuovu atď ;)