Hmm, mno, na definitivne hodnotenie je este cas. Vzhladom na to, ze mam odohranych nejakych 45 hodin a Morrigan som este ani raz nestretol :D. Takze zatial - az na to co som uz vytykal - som celkom spokojny. Oldschool hratelnosti mam teraz tolko, ze ju mozem prehadzovat vidlami a takyto moderny rpg blockbuster obcas nezaskodi (obzvlast ked je dobre urobeny).
Diskuze
@pajmič (06.12.2014 15:42): No tak teď nemůžu z toho, že máš evidentní problém vyrovnat se s tím, že má někdo jiný názor než ty. Přečti si můj komentář a uvidíš, že kvůli několika bugům to hodnocení nesnižuju.
Jako ... dvojku jsem hrála dvakrát, trojku hrát znovu nebudu. Takže tak. Ale mám v těch % bordel, to jo.
Jako ... dvojku jsem hrála dvakrát, trojku hrát znovu nebudu. Takže tak. Ale mám v těch % bordel, to jo.
@LuccinyHry (06.12.2014 15:34): Já nemůžu z tebe. Jé, je tam bug. Dáme tomu nižší hodnocení at je ze mě pořádná rebelka :D (vážně se ti DA2 líbí víc? To jsou mi teda věci)
Já měl problém akorát s Dagnou. Holka se nějak zapoměla zmínit, že Warden ji pomohl se studováním....očividně jim tam ve story kodu skáče nějakej šotek.
Já měl problém akorát s Dagnou. Holka se nějak zapoměla zmínit, že Warden ji pomohl se studováním....očividně jim tam ve story kodu skáče nějakej šotek.
Já z téhle hry fakt nemůžu, dodělala jsem hlavní misi a Morrigan (a matka Giselle) se mnou pořád mluví, jako kdybych Coryphea ještě neporazila. Proč musím mít zrovna jednu z nej postav totálně zabugovanou? To mi snad dělají schválně :D
:D
@Wolverine (02.12.2014 20:14): hra plná eye of Horus, homosexuality a umírající západní morálky, není divu, že tenhle výplod zakázali v Indii, čínani asi nemají žaludek na hry západního typu a raději si smaží ty svoje barevné epileptické hry, což v případě her jako je tahle ale není na škodu
Tak teď ještě aby někdo nějak ošulil ten Keep...
@Wolverine (02.12.2014 20:14): Panbuvi jak to je ve skutecnosti, jestli tohle je najaky oficialni pruzkum cinskyho trhu nebo to tvrdi ti pirati co prolomily ochranu.
Co jsem cetl tak DA:I se celosvetove první tyden prodalo přes milion kusu, a do toho se nepocita digital download, takze jen krabicovky PC + 4 druhy konzoli.
Co jsem cetl tak DA:I se celosvetove první tyden prodalo přes milion kusu, a do toho se nepocita digital download, takze jen krabicovky PC + 4 druhy konzoli.
Vraj vychádza demátko :D
http://www.eurogamer.cz/articles/2014-12 ... olomena-skupinou-3dm
http://www.eurogamer.cz/articles/2014-12 ... olomena-skupinou-3dm
K té zajímavosti - to jsou prodeje jen z PC verze ne? A navíc, se během roku v Číně může jěště něco prodat, takhle to vypadá, že těch 3000 je definitivních...
@Charllize (02.12.2014 16:52): ja nehraju ale testuju zitra to dojde kamosovi posta me origin
@IRONHIDE (02.12.2014 15:57): Super ze? Konecne si zahrajes:)
@IRONHIDE (02.12.2014 15:57): Gratz!
Neprolomitelná PC protipirátská ochrana Denuvo byla prolomena skupinou 3DM
Jo a este tavern songy su paradne! :)
@7c (01.12.2014 22:15): Gothic?
@kuler91 (02.12.2014 00:37): Hlavní questy jsou v Path of the Inquisitor, zbytek, ve všech těch různých lokacích, jsou vedlejší, které dělej podle toho, kolik potřebuješ power na hlavní quest. V Inner Circle jsou úkoly pro společníky.
Může mi někdo vysvětlit, jak je to vlastně s questama ? Hraju pár hodin a už mohu do 3x různejch lokací, což nějak nechápu, že to hra umožňuje .. a trochu jsem se v tom ztratil. Aktuálně mohu do 3 různých lokací .. a fakt netuším, co dělat dřív a do jaké míry jsou jaké questy důležité. Aktuálně totiž něchápu, jak pokračovat, protože dle ikonky nemám na mapce žádný "main quest".
Budu rád za nějakou jednoduší vysvětlivku .. díky :)
Budu rád za nějakou jednoduší vysvětlivku .. díky :)
@7c (01.12.2014 22:24): Hmm, na žádného enemáka jsem nikdy neklikal ani tam nebylo nějaké viditelné označení či statický lock-on (ale já takové věci ve hrách ani nepoužívám, pokud se tomu dá vyhnout a jak teď na to vzpomínám, funguje tam směrové určení útoků, kdy stiskem klávesy Geralt útočí na nepřítele plusminus v tom směru)
Nepočítám teda ten "diablovský" pohled kamery z jedničky, ale klasicky third person kameru
Nepočítám teda ten "diablovský" pohled kamery z jedničky, ale klasicky third person kameru
@Borghal (01.12.2014 22:19): TES, pravda. Witcher je o označování cíle, pokud vím (už je to nějaká doba).
@7c (01.12.2014 22:15): Skyrim, Zaklínač? :-)
@Matthew.J (01.12.2014 21:11): Například?
Co mě z hlavy napadá, jsou tyhle varianty bojů:
- nepřítel bez prostorového (nebo limitovaného prostorového) umístění - Wizardry, Dungeon Master - pouze "klikání"
- nepřítel s prostorovým umístěním a bez zaměřování nebo volitelně - Diablo
- nepřítel s prostorovým zaměřováním, kde existuje "hit collision" - zpravidla spíš akční hry s prvky RPG (DMoMM, Deus Ex) - zásah záleží i na hráči - z online her např. Darkfall nebo Mount and Blade
- nepřítel s prostorovým umístěním a zaměřováním cíle, a volitelně PBAOE, TAOE, prostě AoE bez nutného zaměření cíle - sem spadají některé online MMORPG - ale diskutabilně i třeba EVE .-)
Co mě z hlavy napadá, jsou tyhle varianty bojů:
- nepřítel bez prostorového (nebo limitovaného prostorového) umístění - Wizardry, Dungeon Master - pouze "klikání"
- nepřítel s prostorovým umístěním a bez zaměřování nebo volitelně - Diablo
- nepřítel s prostorovým zaměřováním, kde existuje "hit collision" - zpravidla spíš akční hry s prvky RPG (DMoMM, Deus Ex) - zásah záleží i na hráči - z online her např. Darkfall nebo Mount and Blade
- nepřítel s prostorovým umístěním a zaměřováním cíle, a volitelně PBAOE, TAOE, prostě AoE bez nutného zaměření cíle - sem spadají některé online MMORPG - ale diskutabilně i třeba EVE .-)
@Matthew.J (01.12.2014 21:11): pauzovatelne real time rpg to mají všechna..
@7c (01.12.2014 20:39): Já si pod tím představuju WoW-like vyber target a mačkaj čísla. A kolik realtime RPG to nemá? Řekl bych, že většina.
Hej, tak se mi konečně podařilo získat z jednoho společníka jinou reakci než "Jsi super, řeknu ti něco o své zemi a zvycích." Sice potom sice dělal jako by nic, ale ten scéna byla dobrá.
@Matthew.J (01.12.2014 18:50): Odbočka, ale kolik real-time "RPG" her nemá "retard MMO boj"? A co to vlastně je?
Může někdo říci, jaktože nemám v dialogu volbu For What's Right? Týká se to The Inquisitor's Lead.
@Charllize (01.12.2014 16:25): Od lidí s opačným názorem na sůboje v MMO než je ten tvůj.
@MickTheMage (01.12.2014 18:28): Dojmy přečtené, a vidím to dosti podobně.
Tak, spisane dojmy su online :)
@MickTheMage (01.12.2014 16:04): me by docela zajímalo kde se vzalo to ze když nejaka hra ma boje ve stylu MMO ze to je spatne a retardovane. Me naopak prijde ze spousta MMO ma vůbec ty nejkomplexnejsi souboje ze všech her, když si jen vezmu co všechno clovek musel vedet a znat aby třeba v takovem Age of Conan mohl vyrazit s partou na nejakeho bosse tak vazne nechapu ze tenhle styl někdo muze povazovat za retardovany.
mam pocit ze do te retardace se spis zahrnuje stereotypni grind vlastni ruznym korejskym MMO (který s vlastním soubojovym systémem nemá co delat) a odtud pochazi celkova globalizace vyroku, je to jak MMO a to je na hovno.
Prvky prejate z MMO nemusi byt vůbec spatne, at uz se to tyka fetch ukolu nebo soubojaku, když hra (coz je pripad DA:I) nabízí dostatek jinych cinnosti a stavi na uplne necem jinem.
mam pocit ze do te retardace se spis zahrnuje stereotypni grind vlastni ruznym korejskym MMO (který s vlastním soubojovym systémem nemá co delat) a odtud pochazi celkova globalizace vyroku, je to jak MMO a to je na hovno.
Prvky prejate z MMO nemusi byt vůbec spatne, at uz se to tyka fetch ukolu nebo soubojaku, když hra (coz je pripad DA:I) nabízí dostatek jinych cinnosti a stavi na uplne necem jinem.
@mazar1234 (01.12.2014 13:42): Jop, az pridem domov nahodim svoje dojmy na web, ale jedina vec, ktoru v podstate kritizujem (mimo generickych sidequestov v prvej casti hry) je prave ovladanie taktickej casti a retard MMO boj :)
@Matthew.J (01.12.2014 14:36): No když ctu na co si lidi stezuji ohledne ovladani tak zrejme sikula budu, protože krome toho ze by mi vic vyhovovalo abych nemusel drzet pravy mysitko pro rozhlizeni mi na tom jak to je nevadi vůbec nic.
A ovladaci prvek pro PC predelany je, ovlada se to uplne jinak nez joypadem, clovek to pochopi hned, když vidi uplne jiny interface nez pro joypad.
A ovladaci prvek pro PC predelany je, ovlada se to uplne jinak nez joypadem, clovek to pochopi hned, když vidi uplne jiny interface nez pro joypad.
@mazar1234 (01.12.2014 13:42): O tom mluvím... Když už to vydávajů na PC mohli ten ovládací prvek dělaný přímo pro konzole předělat.
@Charllize (01.12.2014 14:33): Jasně ty šikulo :D
@Charllize (01.12.2014 14:33): Jasně ty šikulo :D
Souboje v DA:I jsou v poradku, ono to remcani dost často pochazi od lidi co jsou nesikovny a liny, mají problém rucne ovládat postavu, a cejti se dotcene když je potřeba popojit pet metru k nepriteli. Proste jakmile hra zacne požadovat po nekterych hracich vic iniciativy je najednou všechno spatne.
Na soubojak z Dragons Dogma to nemá, ale je to mnohem lepsi nez ta pomala nuda v DA:O, kterou pekne shrnul SilentWolf pode mnou.
Na soubojak z Dragons Dogma to nemá, ale je to mnohem lepsi nez ta pomala nuda v DA:O, kterou pekne shrnul SilentWolf pode mnou.
Souboje v DA:O - klik, postavy zaujmou bojový postoj- podivně se nakorbí, pomalu dojdou k nepříteli, po cestě se zasekávají o překážky víc než mimo combat, jakmile dojdou k nepříteli dávají si vzájemně přednost ale nikdo nechce seknout jako první, podivně se začnou rozestupovat kolem nepřítele, kterého nakonec zabije lučištník na dálku.
Souboje ve dvojce - klik, postavy bojují.
Je mi jedno jak to bylo provedené, ale bylo to funkčnější a celý DA:II rychleji utíkal a hrál se příjemněji.
Na DA: Inquisition nemám žádnou výtku ohledně soubojů.
Souboje ve dvojce - klik, postavy bojují.
Je mi jedno jak to bylo provedené, ale bylo to funkčnější a celý DA:II rychleji utíkal a hrál se příjemněji.
Na DA: Inquisition nemám žádnou výtku ohledně soubojů.
Ked uz Dark Souls 1 aj 2 boli na M+K pre mna v pohode hratelne tak toto nemoze byt problem ziadny.
@mazar1234 (01.12.2014 13:42): I na klávesnici se to dá, je to trochu neohrabané ale jde to.
@Matthew.J (01.12.2014 13:38): Co som videl lets play hrej.cz tak tam vyslovene hovoril ze na M+K je takticky mod absolutne nehratelny, ale na gamepade je to v pohode ovladatelne.
@eremita (01.12.2014 11:54): Jo taktický mód je konzolový (= tragédie)
@eremita (01.12.2014 11:54): Já jsem slyšel, že souboják pro dvojku je tragédie. Baví mě mnohem víc než ten pro jedničku...:) Jakože není to Dragons Dogma, ale to máloco. Doufám, že to pro trojku nezkazili.
@eremita (01.12.2014 11:54): Není.
Na hru se teprve chystám, ale slyšel jsem, že soubojový systém je tragédie (hlavně pak "taktický" mód) a hra trpí obrovským množstvím generických úkolů jak vypadlých z MMOčka. To bych od BioWare vážně nečekal. No nic BG2 se asi opravdu nekoná, kdo ví, jestli na to vůbec ještě mají...
Snad ten patch bude aspoň tento týden. Je nějaké až moc ticho..
ona ta nefunkcnost Keepu u hodne lidi byla zpusobena tim ze hru hrali uz od utery přes korejskou VPN, muj pripad :) Takze to mam defaultne a kolikrat se nestacim divit jak to neodpovida tomu co znam z předchozích dilu, holt si to nastavim az při druhem hrani.
@rypaczek (30.11.2014 21:55): Já si to schválně zkontrolovala a přepsané to nemám -- ale aspoň mi to nepadá, ani jednou ;)
@LuccinyHry (30.11.2014 21:20): Jo měl jsem podobnej problém, ale všiml jsem si ho nějak se mi to podivně na keepu přepsalo. Tak jsem to opravil a už to funguje normálka.
BTW: hra mi padá tak jednou za 4 hodiny při rozhovorech. odehráno 92,5h
Jo a hra se dala sehnat i za 900 :D
BTW: hra mi padá tak jednou za 4 hodiny při rozhovorech. odehráno 92,5h
Jo a hra se dala sehnat i za 900 :D
:D Tak dvě hodiny pižlání s historií v Keepu a právě mi Morrigan řekla, že můj Strážce z jedničky je otcem jejího dítěte - přitom jsem tam nastavila ženu, která jí donutila spát s Alistairem a pak jí ještě bodla v zrcadle. Nj, tak každý si tu minulost pamatuje jinak.