@pajmič (30.12.2014 23:14): DA2, TOR a ME3. 2011-2012. Od té doby až do Inquisition jen DLC.
Jestli na to má BioWare koule nebo ne, je mi úplně jedno, když to dopadne tragicky. Combat v Origins byl ve vanilla verzi možná nevybalancovaný, ale aspoň fungoval. Combat v DAI je špatný a ještě nefunkční.
Ono tu herní dobu dělá víc filler contentu než jen sbírání kytiček. Pobíhání po lokacích, sbírání shardů, landmarks, operace, codex, fetch questy, astraria, předpokládám, že nějakou tu zbytečnou hodinu jsem nabral i díky ovládání. Každopádně já nerad probíhám RPG jen kvůli příběhu, takže jsem s tím prozatím radši seknul, dokud nenajdu chuť se k tomu vrátit, na můj vkus je tam toho filleru prostě až příliš. Samozřejmě se můžeme rozcházet v tom, co vidíme jako filler, a předpokládám, že tomu tak i je.
Jestli na to má BioWare koule nebo ne, je mi úplně jedno, když to dopadne tragicky. Combat v Origins byl ve vanilla verzi možná nevybalancovaný, ale aspoň fungoval. Combat v DAI je špatný a ještě nefunkční.
Ono tu herní dobu dělá víc filler contentu než jen sbírání kytiček. Pobíhání po lokacích, sbírání shardů, landmarks, operace, codex, fetch questy, astraria, předpokládám, že nějakou tu zbytečnou hodinu jsem nabral i díky ovládání. Každopádně já nerad probíhám RPG jen kvůli příběhu, takže jsem s tím prozatím radši seknul, dokud nenajdu chuť se k tomu vrátit, na můj vkus je tam toho filleru prostě až příliš. Samozřejmě se můžeme rozcházet v tom, co vidíme jako filler, a předpokládám, že tomu tak i je.