Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nevím jestli někdo zaznamenal, ale Original War dostal dneska podporu Steam Workshopu
Oznámení - chystám pro vás rozhovor s jedním z tvůrců a zakladatelů Altaru. Součástí toho je i odhalení jednoho cool projektu, který nikdy nevyšel. To vše již brzy na místním blogísku :) Těšte se!
Dohráno, včetně misí za Alianci, má cenu zkoušet tu arabskou kampaň, která je v odkazech? Stojí za to? Zkoušel jsem stáhnout ten .zip ale nějak mi to nejde rozbalit, tak jestli má vůbec cenu to zkoumat...
Já to nějak nechápu. Kdykoliv postavim důl na siberit, tak okamžitě vybouchne. Ropa na mapě asi nikde není. Jak mám sakra zajistit přísun energie, abych mohl v laborce dělat upgrady?

/edit tak nic, první dva hned vybouchli a pak už se to děje v delších intervalech.
Ok, jsem v poslední misi za pure rusy. Ale nechám si jí na příští rok, dneska už se s tím nervovat nebudu :D
Nezobrazují se mi mrtvoly, nevíte někdo co s tím? Hned v druhé misi, ihned po tom co potkáte arabského doktora a pak dole u brodu, ani jedna mrtvola.
Celá hra je děsně easy :) Jinak Rusacká je každopádně o dost lepší...
Málem jsem se z toho posral, ale konečně jsem dal poslední americkou misi. Dělal jsem ji celej den. Mě strategie holt moc nejdou :) Doufám, že ta ruská kampaň není o moc těžší :(
A další bug - když na hipíky hodim siberitovou bombu, tak jim sice zničim většinu základny, ale když tam jdu s vojákama, tak mě i tak teleportujou, odehraje se taková poloviční cutscéna (jen za mojí stranu, protože hipíci jsou mrtví) a voják zmizí. Prostě mě vývojáři mermomocí nutí dobýt to tankama. To je teda dobrej fail. Ty poslední mise mi komplet zkazily dojmy ze hry...

/edit Aha! Zjistil jsem, že když tu siberitovou raketu namířim přesně na velkosklad, tak ten je jednou ranou zničen a hra to započítá jako že jsem hipíky porazil. Takže problem solved, akorát ted přemejšlim, jestli rusáci nějakou nemůžou zjistit, že už raketu nemám. Aby mi taky neposlali překvapení... :D
Dobrej bug - v tý poslední misi za amíky, když se objeví ti hipíci co mají neviditelnost, tak v jednu chvíli začnou otravovat a teleportujou vojáky do své základny, kde proběhne cut-scéna - "Přidej se k nám, nebo tě budeme muset uspat!" a voják na to odpoví "Nikdy se k vám nepřidám, to radši zemřu!". Vtipné je, když tam pošlete svého opičáka, který do té doby říkal jen "Eeee?" a najednou začne plynule mluvit ;o)
@Walome (20.12.2014 12:52): jo, po dvou hodinách jsem to dal. Klíčový bylo poslat tanky s raketometem přes ten vodopád v rohu mapy, přes kterej jsem myslel že neprojedou. Projedou. Potom, co jsem jim zničil obě továrny, tak už zbývalo zničit asi 15 tanků, který si tam nastřádali. Fakt pakárna. Začínám 15. misi, která je poslední za američany a tušim, že u ní něco rozmlátim :D
@ugraugra (20.12.2014 11:57): Trpělivost, vždycky to jde obejít nebo obstřelovat odněkud, kde na tebe blbě můžou. Jako opravdu tuhá je až poslední mise, ale ta je spíš prostě na dlouho.

Teda pokud nehraješ na hard, já to hrál určitě na střední.
13. mise za američany mi pěkně pocuchala nervy a 14. už mě vyloženě sere. Změnilo se to v typickou RTS "postav co nejvíc hustotanků a pošli je do nepřátelské základny, kde neustále čeká 10 těžkejch tanků a milion věží". Tohle mi nikdy nešlo a proto mě to nebaví, nebaví mě to ani ted. Vždycky tam najedu a rozstřílí mě na sračky. Můžu tam poslat 10 tanků, ale vždycky střílí do jedný blbý věže půl hodiny, zatímco můj tank vydrží asi 5 sekund. Aaarrghh..

Poslal jsem tam ssvého elitního snipera, kterej z dálky vystřílel všechny dělníky, zatímco kličkoval mezi sto-padesáti raketami z nepřátelských tanků. Ted už ti parchatni aspon nemůžou opravovat věže, ale stále mi přijde, že vyrábějí nové a nové tanky. Grrr, musim to dát !!!
Tak první věc co mě sere - časovej limit v misích. Si tam piplám svojí základnu a z vysílačky se ozve "trvá ti to moc dlouho, předávám velení" a všichni se seberou a jdou se nechat zastřelit. Pakárna -_-
Jenom k tomu příběhu, je to prakticky kopie scifi románu Poslední den stvořitele od Wolfganga Jeschkeho. Vtipné je že jsem tuto knihu četl až po hře ale bez znalosti této souvislosti, takže jsem si odzačátku říkal sakra to je jako v OW :D Řekl bych že knížka a hra nemají pouze stejný obsah, ale také velmi podobný styl vyprávění.
@Richmond (12.12.2014 19:28): Já od něj mám právě jen Mage Knight, ale zajímal jsem se i o další hry, které udělal. Teď čekám na doručení Earth Reborn (měli to cucáci doručit dneska a nic, balík do ruky ve středu podáte, týden čekáte, klasika).
@Fatality (12.12.2014 19:15): VLAADA už je dneska světová deskovková celebrita, jeho Civka dokonce jednu dobu byla na 2.místě žebříčku BGG a v první stovce má deskovke nepočítaně, což mi přide jako fenomenální úspěch. Ačkoliv mám ale doma přes 70 deskovek, tak od něj mám jen tu karetní Civilizaci (zatím) :)
lol ten začátek mě dostal - první mise a hra se vás zeptá, jestli chcete skočit do minulosti nebo ne. Řekl jsem že ne, odehrálo se alternativní outro a konec hry. Tak to teda palec nahoru, vždycky když na mě nějaká hra vychrlí první quest - jseš jedinej, kdo může zachránit svět - tak mi v hlavě naskočí myšlenka "a co kdybych se na to vysral a prostě odešel, co byste dělali?". A tady to jde :)