@Ringo (14.12.2020 21:25): Na tohle jsem přišel. U těch víl snad náhodou a pak jsem si uvědomil že jsem o tom slyšel náznaky. Planety jsem vyřešil na sílu zkoušením, protože jsem si říkal, že nějaká určitě něco udělá. Ale efekt jsem teda neodhadl. Víc jsem se trápil v tom chrámu, kde jsem si nedokázal najít tlačítko a návod mi řekl akorát "je tam tlačítko". Zbylé dva záseky byly podobné. Fakt nejvíc času jsem strávil v hradu u dvojice goblinů, než jsem přišel na fígl s házením.
Diskuze
@hanak_v_exilu (14.12.2020 20:58): Na hře bylo zajímavé, že byla fakt jako živá. Zvuky, NPC i spolubojovníci. Prostě jsi neměl s sebou loutky, co dělaly, jak zatáhneš za provázek ,ale chovaly se podle sebe. To jsou velké plusy. Ale pár levelů hry bych si odmyslet uměl. Teď si uvědomuji, že do návodu jsem koukl 2x, ale hint jsem v podstatě hledal doopravdy 4x, jen jsem nepočítal to, co píšeš, že jsem v návodu našel to, co jsem už věděl, jen jsem se v podstatě ujistil, že to nebyla slepá myšlenka a slepá cesta. Některé věci ale byly totál mimo intuici. Vyhořel jsem na tom oběhnutí prostoru dokola u víl, nebo třeba orbu, který vynášel skrze díry nahoru.
@Ringo (13.12.2020 23:49): Přesně tak. Mě na Stonekeepu nadchla úvodní hrad a trošku zklamaly stoky. Země víl byl děs běs a pak šlo naštěstí prostředí trochu nahoru. Stejně mě to ale zamrzelo. Kdyby hra neměla tu silnou mystickou atmosféru a fantastické zvuky, byl bych asi ještě přísnější. S hádankama jsem se dost trápil, ale paradoxně mi návod vůbec nepomohl, protože ten mi vždycky prozradil co už jsem věděl, takže bylo jasné, že mi chybí jen správná cesta. A tu jsem musel najít sám.
Tak po snad 20 letech jsem si zopakoval další dungeon a to Stonekeep, který jsem právě teď znovu dohrál a musím říci, že je to stále epické, nicméně pár věci mě na hře otravovalo a některé věci mi neseděly, což jsem si více než kdysi uvědomil hektickým opáčkem a znovu hraním několika her v posledních třech letech. Ať už je to Might and Magic 3, 4, Crystal Dragon, EoB 1, 2, 3, Lands of Lore, Dungeon Master 2, Ultima Underworld nebo Black Crypt, tak Stonekeep mám kapánek prostě za nimi a musel jsem mu z původních 90% z hodnocení 5% ubrat.
Hodnocení ubrala sporná grafika některých lokací. Zatímco hrad, doly a závěrečný palác s věží super, tak stoky a lesy naprosto příšerné. A to ne kvalitou obrazu, ale tou scenérií vůbec.
K závěru byly některé puzzly snad i úmyslně nejasné. Když jsem se koukl po ztrátě trpělivosti cca 2x do návodu, tak jsem si říkal, bože, taková hovadina. Hlavně u lesních vil, sice fajn písničky tam byly, ale jinak neskutečně otravná lokace.
Když jsem měl pocit, že po parádním drakovi v dolech začíná mít hra některými úrovněmi sestupnou tendenci, zachránil to naštěstí hezky promyšlený závěrečný palác.
Hodnocení ubrala sporná grafika některých lokací. Zatímco hrad, doly a závěrečný palác s věží super, tak stoky a lesy naprosto příšerné. A to ne kvalitou obrazu, ale tou scenérií vůbec.
K závěru byly některé puzzly snad i úmyslně nejasné. Když jsem se koukl po ztrátě trpělivosti cca 2x do návodu, tak jsem si říkal, bože, taková hovadina. Hlavně u lesních vil, sice fajn písničky tam byly, ale jinak neskutečně otravná lokace.
Když jsem měl pocit, že po parádním drakovi v dolech začíná mít hra některými úrovněmi sestupnou tendenci, zachránil to naštěstí hezky promyšlený závěrečný palác.
Taky je tam dobre propracovanej system widgetu, kde se daj namapovat ruzny akce.
@hanak_v_exilu (12.12.2019 11:44): docela to šlo na 8" tabletu. V MagicBoxu pokus ne nepletu je emulace myši. Samozřejmě tak pohodlné jako na PC to není ale zas na druhou stranu to vypadá fajně na tak malé obrazovce. Na telefonu to už tak komfortní není.
@Rapier (11.12.2019 17:52): To se musí strašně špatně ovládat skrz ty miniaturní ikonky, ne?
@StriderCZ (11.12.2019 14:55): jj Magic DosBox mám na 5,2" telefonu a je moc fajn. Občas takto na mobilu hraji první Panzer General. Na takovém 8-10" tabletu to musí být na staré hry ideální.
@90210 (10.12.2019 13:03): K těmto klasikám jsem se vrátil s netbookem s desetipalcovým monitorem, dnes jsem ale přešel na herní NTB, 15,6 palců s kvalitním IPS displejem (nádherné barvy).
Magic dos box je skvělá aplikace, zejména na tablet je takřka bez chyby ( zkoušel jsem první díl Might and Magic) a hraní bylo jako ve sci-fi- prsty na klávesnici jen lítaly.
Magic dos box je skvělá aplikace, zejména na tablet je takřka bez chyby ( zkoušel jsem první díl Might and Magic) a hraní bylo jako ve sci-fi- prsty na klávesnici jen lítaly.
@Mendoza (10.12.2019 11:55): Ja hraju na notebooku a na tom vypada vsechno furt stejne dobre nebo spatne.:)
Vsiml jsem si, ze si vic lidi stezuje, ze to na modernich monitorech vypada hnusne. Ja to zacal hrat na telefonu pres Magic Dosbox a na ty maly obrazovce to vypada porad pekne.
@hanak_v_exilu (09.12.2019 21:13): Jj, mám tohle s Hearthstonem. Mám tam nahraných tisíce her, ale v poslední době než abych si to zahrál sám, tak koukám na YT... :-) A dřív jsem měl něco podobného s kámošem. On měl nabušené PC a já jen 486, tak jsem chodil pařit k němu. Jeho to moc nebavilo, ale celou dobu koukal, jak hraju já a bavilo ho to. Takhle jsme propařili třeba Gorky 17 nebo Fallout. Sám by si to nezahrál, ale tady do toho byl zažraný, občas jsme se domlouvali, co dál a tak. Právě tyhle domluvy na tom byly to nejlepší, to na Twitchi moc není.
@Charllize (09.12.2019 20:42): jj, to víš že jo. PC jsem měl až v roce 98. Do té doby jsem hrával u kamarádů na 386/486, a když tatínek jednoho z party koupil synovi od Autocontu drahý PC s Intel P133 tak jsme šli všeci do kolen. :) Ten zas hrával Albion jak o duši. :)
@hanak_v_exilu (09.12.2019 21:13): nejspíš to tak bude. WoT také raději sleduji než hraji. :)
@hanak_v_exilu (09.12.2019 21:13): nejspíš to tak bude. WoT také raději sleduji než hraji. :)
@Rapier (09.12.2019 20:32): Tak ony jsou hry, které je lepší sledovat než hrát. Pro mě typicky World of Tanks. Mám tam nahráno mraky bitev, ale občas bych se k hraní nepřinutil ani s pistolí u hlavy. Ale když se dívám jak někdo hraje, tak to vypadá strašně fajn.
@Rapier (09.12.2019 20:39): tak vychazim z toho ze hodne lidi v te dobe nemelo ani pocitac doma nebo na to nemel vykon, takze bys treba v tomhle smeru zafungoval pri sledovani nejake letecke simulace.
@Charllize (09.12.2019 20:36): no to je otázka. Já třeba ty dungeony raději sledoval, hrát mě je prostě nebavilo, na rozdíl od 3D akcí, závodních her a simulátorů.
Nemohu říct, že bych si je nechtěl zahrát ale tak nějak mě to stačilo k plnohodnotnému hernímu zážitku.
Nemohu říct, že bych si je nechtěl zahrát ale tak nějak mě to stačilo k plnohodnotnému hernímu zážitku.
@Rapier (09.12.2019 20:32): No, jen byl rozdil v tom ze jsi si to jako divak tenkrat chtel taky hrozne zahrat, kdezto dneska se na to lidi koukaji aniz by to hrat chteli.
@hanak_v_exilu (komentář): Z intra Stonekeepu jsme byli tenkrát všichni odvaření. Digitalizovaná grafika. Jó to byly časy, školou povinní, žádné povinnosti, jen zábava a staré PC. Žádných 60 fps a podobné nesmysly jako dnes.
Skoro všechny devadesátkové dungeony mám nasledovány jako divák. Mí kamarádi je hráli ostošest počínaje těmi historickými a konče tím co právě vyšlo. Bavilo mě dungeony více sledovat než je hrát. :)
Když nad tím tak přemýšlím tak vlastně chápu proč dnes máme streaming na Twitchi a řada lidí se raději jen dívá jak někdo jiný hraje a komentuje to. My vlastně tenkrát dělali totéž ale rozdíl byl v tom, že jsme byli doma u osoby co hru prezentovala na CRT monitoru. :) Ve výsledku to bylo prakticky totéž.
Skoro všechny devadesátkové dungeony mám nasledovány jako divák. Mí kamarádi je hráli ostošest počínaje těmi historickými a konče tím co právě vyšlo. Bavilo mě dungeony více sledovat než je hrát. :)
Když nad tím tak přemýšlím tak vlastně chápu proč dnes máme streaming na Twitchi a řada lidí se raději jen dívá jak někdo jiný hraje a komentuje to. My vlastně tenkrát dělali totéž ale rozdíl byl v tom, že jsme byli doma u osoby co hru prezentovala na CRT monitoru. :) Ve výsledku to bylo prakticky totéž.
a 3dfx nedává smysl už vůbec, protože to je voodoo accelerace.
ale proto tady nejsem. Taky jsem četl recenzi ve score a taky si to chci zahrát do konce a teď jsem vyklepal konečně ty dva gobliny na konci první etapy pomocí explozivních flašek.
máte nějaké odkazy non-spoiler, které byste chtěli sdílet?
btw jaktože je to abandonware když blizzard a inteplay?
ale proto tady nejsem. Taky jsem četl recenzi ve score a taky si to chci zahrát do konce a teď jsem vyklepal konečně ty dva gobliny na konci první etapy pomocí explozivních flašek.
máte nějaké odkazy non-spoiler, které byste chtěli sdílet?
btw jaktože je to abandonware když blizzard a inteplay?
@Karasman (08.04.2017 08:28): Prečítaj si tú vetu ešte raz - "...ale to je problém všech digi a 3Dfx her z půlky 90. let."
Teda predpokladám, že "Digi" má znamenať "digitalizovaná grafika" ináč by to zmysel nedávalo.
Teda predpokladám, že "Digi" má znamenať "digitalizovaná grafika" ináč by to zmysel nedávalo.
@Han22 (komentář): Stonekeep a 3Dfx? To snad ne... Jinak super koment.
@special_plan (25.07.2016 22:30): Yop, vidím to tak nějak podobně. První cca polovina super, posledních několik pater hrůza. Vyváženost na čtýru, později je hra vážně dětsky snadná (v podstatě stačí se jen trochu naboostovat- armor + strenght a projedete všemi souboji jako nůž máslem- zpravidla platí armor=nesmrtelnost).
Návykovost se tomu upřít nedá, ale už cca od poloviny hra trpí neskutečným stereotypem (opakující se prostředí, souboje, které nepředstavují žádnou výzvu, ale přitom jsou více a více zdlouhavé, až na pár výjimek v závěru hry primitivní hádanky). Posledních X pater jsem protrpěl.
@valcik (15.11.2015 13:03): Aha, já tam měl buglý ten rozhovor s tím "skřetem" a tu jednu truhlici (což mi vyřešil load na začátek patra), ale dveře mi šly naštěstí otevřít všechny.
@Isair (11.11.2015 07:18): Zrovna na tom druhom podlaží to mám zabugované aj ja. Stojím pred dverami do pracovne mága Icaria, držím slonovinový kľúč, ale odomknúť sa nedajú. Sakra, konečne po sto rokoch dobrá hra a toto?! Hádam, že aj tie zamklé truhličky mám buglé. V zúfalstve som pozrel do návodu - jedna sa otvára zlatým a druhá medeným kľúčom, schválne som to skúsil ešte raz a nič. NÉÉÉÉ! :(
@valcik (10.11.2015 10:42): V GoG verzi jsem narazil snad jen na jeden bug tuším hned ve druhém podlaží, jinak je vesměs v pohodě (byť savování minimálně při každém vstupu do nové lokace rozhodně doporučuji, kdo ví, třebas jsem měl štěstí... problém můžou být převážně NPC postavy a rozhovory s nimi či neregistrování itemů, které jim dáš mno- což by měl případně ten save/load vyřešit).
Great Wahooka! :-D Připomíná mi jednoho známého, který je většinou zhulený, když ho vidím. :-D
Tie zamknuté bedničky boli nakoniec dve - jedna hneď v úvodnom podlaží, druhá v zbrojnici po podlažie nižšie. Rozmlátiť sa asi nedajú, skúšal som. Keď sa k ním hrdina priblíži, kurzor sa zmení na paprču-chňapačku a je dobojované, nedá sa mieriť. Skúsil som ich podpáliť olejom - nada. Ale už som stretol profesora magických umení a zháňam preňho úplatok, sľúbil že ma naučí čarodejné triky, tak snáď ovláda aj nejaký odomykací.. Je to sympaťák! http://i.imgur.com/H9ETvDk.png
@Walome (10.11.2015 14:20): To je možný. Nicméně podle návodu mi měl přinést zbraň zpátky.
@Chark (10.11.2015 14:15): Třeba to nebyl bug, ale byl to prostě sráč :)
@mazar1234 (10.11.2015 14:02): Nevím jaká to byla verze (tehdy na CD z Levelu), ale narazil jsem na bug, kdy mi měl nějaký goblin postavit vrhač kamenů, odběhl se součástkami a už se nikdy nevrátil. Ale dohrání hry to nebránilo.
@Chark (10.11.2015 13:59): V Lands of Lore sa rozbíjať dali, ale či aj v Stonekeepe si už nepamätám.
@valcik (10.11.2015 10:42): Ono bola bugovitá pôvodná 1.0 verzia a potom vyšli tuším patche do verzie 1.2, tú som aj prešiel celú a nikde som na žiadny fatálny bug nenarazil. Takže by si to mal mať OK, ale od savovania do viac slotov ťa v žiadnom prípade neodhováram.
@valcik (10.11.2015 10:42): Ono bola bugovitá pôvodná 1.0 verzia a potom vyšli tuším patche do verzie 1.2, tú som aj prešiel celú a nikde som na žiadny fatálny bug nenarazil. Takže by si to mal mať OK, ale od savovania do viac slotov ťa v žiadnom prípade neodhováram.
@valcik (10.11.2015 10:42): nevím jestli si to nepletu s Lands of Lore: The Throne of Chaos, ale nejde truhlice rozbít hrubou silou?
Okej chlopi, nevzdávam sa a napredujem! Kúzla ešte nemám, ale poctivo prelezám každú škulinku, tak snáď nejaké runy onedlho objavím. Akurát som nedokázal otvoriť jednu zamklú truhlicu, ktorú strážil goblin na najvyššom podlaží, možno som minul nejaký vypadlý kľúč.
@7c (09.11.2015 20:36): Hrám verziu z gogu, s poslednou oficiálnou záplatou, zatiaľ dobré. Ale vzal som si k srdcu rady z tvojho komentára a zodpovedne sejvujem do viacerých pozícií. ^^
@7c (09.11.2015 20:36): Hrám verziu z gogu, s poslednou oficiálnou záplatou, zatiaľ dobré. Ale vzal som si k srdcu rady z tvojho komentára a zodpovedne sejvujem do viacerých pozícií. ^^
Stonekeep je těžký jen na začátku, pár posilujících kouzel a hráč je rázem téměř neporazitelný...
@90210 (09.11.2015 18:05): Nejtěžší (pro mě) byla zcela určitě - v žádné jiné hře jsem nezažil tolik chyb, které by znemožnily pokračovat ve hře :( Vlastně znemožňovaly cokoliv bez restartu PC :)
@valcik (09.11.2015 17:47): Tak Grimroci se zásadně hrajou na hard, tam to jinak nemá smysl :)
Pokud jsou dungeon crawlery ze zacatku 90. let tezky, tak Stonekeep parti IMHO mezi ty vubec nejtezsi. Good luck!
@mazar1234 (06.11.2015 21:28): Asi som zdegeneroval pri Grimrocku, toto je iné kafe! Ale chytilo ma to a práve sa pokúšam preraziť cez dvojicu goblinov, ktorí strážia východ z prvého podlažia, dávajú mi na prdel..
@valcik (06.11.2015 21:25): Tak to si tazky frajer ked si sa v oldschoolovom dungeone na uplnom zaciatku hry citil ako drsny. :-D
To ja mám problémy hneď v úvode. Našiel som koženú vestičku, praktický mešec na kamene a do pravačky mečík od padlého goblina, ktorý strážil magický atlas. To už som sa cítil drsný, až kým spoza rohu vyskočili ďalší traja goblini a hromadne ma ubodali!
@mazar1234 (27.02.2015 23:31): přesně tak a než by člověk přišel na to jak sehnat zbraň, aby to začalo být trochu hratelne .. Docela opruz byl i faerie realm, ale tam se člověk alespoň zasmál..
@Wolf (27.02.2015 18:47): Palac Stinu bol jediny level hry ktory ma vyslovene nebavil a vobec som ho nemal ani najmensiu chut hrat, presiel som ho step-by-step podla navodu aby som ho mal za sebou v co najkratsom case. Brrr, strasny shit, nastastie bol taky iba jediny level hry.
@Wolf (27.02.2015 19:03): Nikdy neříkej nikdy :)
@MickTheMage (27.02.2015 18:51): ano,ano o tom vím,toho je vážně škoda. Zvláštní je, že si na tuhle značku nikdo nevzpomněl na kickstarteru... :-(
@Wolf (27.02.2015 18:47): Bohuzial dvojka nikdy nevysla. Iba jedna strasnost, ktora s povodnym Stonekeepom uz toho moc spolocne nema. Ugh, stale ma z toho otriasa :)
Tak jo no, konečně Stonekeep padnul!
No upřímně, nebylo také lahké jak jsem čekal a přiznám se, že palác stínů a khull khumovu věž jsem nakonec dal s návodem od Andrewa ze Score a i po těch letech musím před ním smeknout, že to dal, zmapoval a sepsal!
Každopádně hra to byla parádní, takový trochu jiný zástupce klasických dungeonů a tedy pěkně tuhej jako!
Nakonec snad jen, škoda že nevznikl druhý díl!
No upřímně, nebylo také lahké jak jsem čekal a přiznám se, že palác stínů a khull khumovu věž jsem nakonec dal s návodem od Andrewa ze Score a i po těch letech musím před ním smeknout, že to dal, zmapoval a sepsal!
Každopádně hra to byla parádní, takový trochu jiný zástupce klasických dungeonů a tedy pěkně tuhej jako!
Nakonec snad jen, škoda že nevznikl druhý díl!
@Isair (13.02.2015 14:51): Elfa v partě ještě nemám, nedonesl jsem jakýsik svitek tomu skřetovi, který by mi dal rozmrazovací kouzlo.. a s tím ládováním, možná na tom něco bude, zkusím, díky :)
Vždyť v téhle fázi hry bys měl mít v partě už toho elfa. Osobně jsem jen chodil okolo ní a elf ji ustřílel po chvíli sám (příliš hp nemá).
A s tím vrhačem vím, že byl nějaký problém, mám dojem, že se musejí kameny naládovat přímo do něj (tj. bez pytle), čili nejlepší způsob je všechny kameny vyházet na zem a pravým tlačítkem myší posbírat, čímž se automaticky přesunou do vrhače kamenů (možná je však třeba mít vrhač v ruce).
Na luk pak musíš mít toulec s šípy v druhé ruce.
A s tím vrhačem vím, že byl nějaký problém, mám dojem, že se musejí kameny naládovat přímo do něj (tj. bez pytle), čili nejlepší způsob je všechny kameny vyházet na zem a pravým tlačítkem myší posbírat, čímž se automaticky přesunou do vrhače kamenů (možná je však třeba mít vrhač v ruce).
Na luk pak musíš mít toulec s šípy v druhé ruce.
Zkusím to, ale mam pocit ze jsem kombinaci v ruce pytel (na kameny!!!) mel a v druhe ten samostril ... dyt ja do ted ani luk neumim pouzit, mam jej v ruce, ale nestrili a to mam sipu plno..
@Wolf (13.02.2015 11:47): Teď si z hlavy přesně nepamatuji, co je potřeba udělat (volná druhá ruka, pytel s kamením ve druhé ruce, ...). Tušíte někdo?
@mazar1234 (13.02.2015 10:42): No ja mam sebou vilu, ktera po ni hazi elektrobolty, ale jestli ji to trefi ci ne, ten chlad mi ani nevadi, nejak moc to na tu moji partu nefunguje, takze to problem neni. Zkusim pouzit slabsi firebally, to by mohlo zabrat, diky.
@Phoenix (13.02.2015 11:32): oo to je napad, ja jej vlastne mam sestaveny, jen jsem neprisel jak jej pouzit, kdyz jej mam v ruce, tak s nim normalne mirim, ale nejsem schopny vystrelit. Do nej mam nejak nacpat kameny v inventari?
@Wolf (13.02.2015 10:17): Další možnost je vrhač kamenů, s tím to není problém.
@Wolf (13.02.2015 10:17): Asi najlepsie fireballovat ked sa objavi a sekat ked sa podari..... je to shit, stale sa bude teleportovat ale po chvili ju das.
Inac da sa namixovat kombinacia run, ktora ta urobi na 15 minut uplne imunnym voci chladnemu DMG takze ta nedokaze zranit.
Inac da sa namixovat kombinacia run, ktora ta urobi na 15 minut uplne imunnym voci chladnemu DMG takze ta nedokaze zranit.
Jsem teď v ledových jeskyních, našel jsem ledový oheň a ledovou královnu, na kterou jsem jej prsknul, jenže ta pizda teď běhá všudemožně a kromě házení věcí na ní, ji nemám jak zasáhnout. Nějaký tip, jak ji zabít? Nebo to fakt jak vocas musím běhat za ní a házet na ní věci? Semotamo když já stojím na místě, tak okolo proběhne, tak se mi ji povede trefit, ale že by to byla nějaký výhra ...
Jelikož už mne srali ti hadi, co si vesele ve stoce plavali, tak jsem jim ten jejich "rybníček" vypustil, che, jenže pak se v další části na mne přihnala jakásik chapadlovitá vobludnost, no než jsem jí ty chapadýlka osekal a pak meč do chřátnu narval, tak to byl docela záhul, brekekeke...
Ale dílo se povedlo , z chobotnice cosik vypadlo a tak jdu hledat, kam že to vlastně patří.
Ale dílo se povedlo , z chobotnice cosik vypadlo a tak jdu hledat, kam že to vlastně patří.
Tak jsem chvíli bloudil v těch stokách a koho jsem zase nepotkal, zjevil se ten vobluďák Waahooka a že prej chce tři lebky a že jako nebudu litovat.
Tak jsem vylezl zpátky do hradu a při tom jak jsem je hledal tak kde se vzal tu se vzal zámek jeden poťouchlý se ukázal, vyzkoušel jsem pár klíčů a jeden pasoval a tajnou chodbu mi ukázal!
Samozřejmě jsem tam vlezl, nechal se několikrát propíchnout šípy jenž ze stěn lítaly ale odměna, ta byla! Kouzelná hůl se mi zjevila, haleluja!
K tomu i dvě ruňičky ať můžu smažit zlobivé malé lidičky! Cha!
Tak jsem vylezl zpátky do hradu a při tom jak jsem je hledal tak kde se vzal tu se vzal zámek jeden poťouchlý se ukázal, vyzkoušel jsem pár klíčů a jeden pasoval a tajnou chodbu mi ukázal!
Samozřejmě jsem tam vlezl, nechal se několikrát propíchnout šípy jenž ze stěn lítaly ale odměna, ta byla! Kouzelná hůl se mi zjevila, haleluja!
K tomu i dvě ruňičky ať můžu smažit zlobivé malé lidičky! Cha!
@DJ (27.01.2015 17:46): Tak urcite :-) RPG, kde nejsou stoky nebo sklep, neni zadne pravoverne cRPG :-)
@DJ (27.01.2015 17:46): Tak, tak. Stoky ve Stonekeepu byla jedna z mých nejoblíbenějších lokací. A zabrat ani moc nedají (tedy až na jednu část- zasvěcení vědí:)).
@Wolf (27.01.2015 06:24): Tak to druhé patro ještě raději pořádně probádej, hůl se bude hodit:). A jeden menší hint nezapomeň na falešné stěny:).
@Wolf (27.01.2015 06:24): Tak to druhé patro ještě raději pořádně probádej, hůl se bude hodit:). A jeden menší hint nezapomeň na falešné stěny:).
@Walome (27.01.2015 10:11): Netusim co znamena "hegeš", nicmenej je jasne ze stoky patria k defaultnej vybave vsetkych dungeonov.
Ale v mnohych ide prave o zaciatocne lokality, na ktore ti potom ostanu tie najlepsie spomienky ;-) (Eye of the Beholder, Amberstar, Bard's Tale...)
Ale v mnohych ide prave o zaciatocne lokality, na ktore ti potom ostanu tie najlepsie spomienky ;-) (Eye of the Beholder, Amberstar, Bard's Tale...)
@Wolf (27.01.2015 09:50): V každý hře jsou stoky největší hegeš a tady to platí dvojnásob. A to jsem to nehrál, ale jen koukal strejdovi přes rameno :)
@Walome (27.01.2015 09:19): no děkuji pěkně, já už tuším, někde jsem něco četl o chobotničkách v místní kanalizaci přebývajících ....
@Wolf (27.01.2015 06:24): Haha, stoky, hodně štěstí :)
Tak se mi nakonec povedlo přes tohle zatracené patro dostat, většinu hadů jsem zabil házením dýk a šípů přes dveře - díky za tip :) a v případě bojů s přerostlými gobliny, dobrou taktikou je se točit na místě a udeřit ve správný okamžik.Inu a jak jsem osvobodil trpaslíčího soudruha se zamknuté místnosti, jenž mi podaroval meč a pomáhá mi při boji tak už bylo snadné najít vchod do stoky.
Brrr kdoví co mne tam čeká....
Jen jsem pořád nenašel magickou hůl, ba ani svitek s runou .....
Brrr kdoví co mne tam čeká....
Jen jsem pořád nenašel magickou hůl, ba ani svitek s runou .....
@Wolf (24.01.2015 07:27): Ze začátku jsem to řešil tak, že jsem se po každém druhém souboji s hadem (jednoho-dva po sobě jsem většinou zvládl udolat, byť jsem se jim nejdříve snažil vyhýbat a raději se zaměřil na slabší gobliny) vracel k té fontánce (až budeš mít kouzelné hole, které bys měl najít právě v tom druhém patře, tak se půjde léčit)... později postava trochu zesílí a je to hned snesitelnější. Byť tedy Throggové taky nejsou žádná procházka růžovým sadem.
Jakmile se však dostaneš ke kouzlu "armor" a "strength", stanou se souboje primitivně jednoduchými (tedy až na nepřátele s magickým i fyzickým útokem, páč armor se nedá kombinovat s odolností na magii, ta totiž vyruší všechny ostatní efekty na postavě, ať už pozitivní, tak i negativní, ale takových nepřátel je tu poměrně málo).
Jakmile se však dostaneš ke kouzlu "armor" a "strength", stanou se souboje primitivně jednoduchými (tedy až na nepřátele s magickým i fyzickým útokem, páč armor se nedá kombinovat s odolností na magii, ta totiž vyruší všechny ostatní efekty na postavě, ať už pozitivní, tak i negativní, ale takových nepřátel je tu poměrně málo).
@mazar1234 (24.01.2015 11:33): no zatim jsem magickou hul jeste nenasel. Jsem teprve v druhem (resp.tretim, kdyz pocitam pocatecni level, kde je start). Mit kouzla, tak je to hned snazssi. Jinak hraji verzi z GOGu ver. 1.2 . Jako si nevzpominam ze v davnoveku kdyz jsem to hral jako novinku jsem s tim mel nejaky problem, chjo ze uz bych byl tak stary? :-D
@Wolf (24.01.2015 11:31): Bohuzial tych si uz ani nepamatam ze tam vobec boli.
Pozor fontana doplnuje zdravie, magicka energia v palickach sa doplnuje na tom policku kde je na zemi pentagram ci co to je. Ale fakt nemas kuzlo? Normalne by som dal ruku do ohna ze uz do nejakych goblinov som to pustal (ale to len lovim spomienky).
Pozor fontana doplnuje zdravie, magicka energia v palickach sa doplnuje na tom policku kde je na zemi pentagram ci co to je. Ale fakt nemas kuzlo? Normalne by som dal ruku do ohna ze uz do nejakych goblinov som to pustal (ale to len lovim spomienky).
@mazar1234 (24.01.2015 10:36): nó hej, ale kouzla ještě nemám a k té fontáňe chodím jak chuj :-) a ano, snažím se je mlátit po hlavě... Nó tak nějak půjde.. Co ti hadi, nějaký tip?
@Walome (24.01.2015 10:09): právě že oni nejsou v místnosti, ale v chodbě a ještě ty zrůdy házejí kameny. Mám 120 HP a stejné me tak udolá jeden přerostlý goblin.. Na to video se podívám, díky.
@Wolf (24.01.2015 07:27): Tazko povedat, prvorade je to, ze kazdy nepriatel ma na tele nejaky "critical spot" ktory pod zasahu dava slusne zranenia. Goblini myslim isli na headshoty (medzi oci nie do prilby) a snad este asi mali slabe miesto po pazou na boku tela. Pripadne ak mas kuzlo, tak najprv ich z dialky nahitovat co sa da tym fireballom a potom dorazit (a stale behat ako chuj k doplnovacke many a spat).
Skratka to skusaj a das to, uvidis.
Skratka to skusaj a das to, uvidis.
@Wolf (24.01.2015 07:27): Musíš vyjít z místnosti, nepřátelé nechodí skrz dveře. A házet po nich šípy, dýky atp. Viz retro lets play v zajímavostech.
Přátelé já vám nevím, jsem teprve ve druhém patře - tam kde se objeví Waahooka a mám problém se dostat dále, ti prerostli skřeti mi dávají zabrat a když jsou dva, nejsem schopen je zabít, o hadech nemluvě. Nějaký tip na boj? Mám na ně kladivo a šavli v druhé ruce. si ani nepamatuji, jak jsem to hrál jako vlče, že to bylo tak tuhé...
Dají se nějak otevřít ty magicky uzavřené dveře na druhém patře Khull-Khuum's tower? (Viz. 3:53 v tomto videu) K dohrání hry potřeba nejsou, avšak jsem za boha nemohl přijít na to, jak je otevřít (pokud to jde). Vyzkoušel jsem všechna možná kouzla, orby, také jsem měl v inventáři nějaký střep, který ani nevím, k čemu sloužil... ale nic z toho.
Tak na ten hrej lets play ze hry se určitě mrknu. Tyhle stoletý Lets playe maj něco do sebe.
@Walome (15.07.2013 09:02): No to bezpochyby, taková strašidelná hudba ze hry, to je důvod jako prase, to musí každej uznat... :DD
@Crash (15.07.2013 09:00): Víš jak jsem se bál?! Já myslim, že běhat s pláčem mámě pod sukni neni ostuda, když k tomu máš důvod.
@Walome (15.07.2013 08:57): Počkej, to chceš říct, že ve 23 běháš s pláčem za mamkou? A nebo sis do toho věku dvacet let přidal???
@Crash (15.07.2013 08:52): To bylo tak rok dva zpátky.
@Walome (15.07.2013 08:50): Kolik ti bylo? :D
Hm, tak koukám na tu první půl hodinku gameplaye, kterou si, samozřejmě, matně pamatuju - a taky si pamatuju, jak jsem se bál tý hudby a při pokusu o usnutí mi zněla v uších a běžel jsem s pláčem za mamkou... a přitom neni tak hrozná :)
@Phoenix (09.07.2013 00:17): Nu, nezmínit se o tom dneska Fargo, tak bych o tom ani nevěděl.
@Bodkin (08.07.2013 23:28), @MickTheMage (08.07.2013 23:26): Neříkejte, že jste existenci Bones of the Ancestors zaznamenali až teď :-)) S původním Stokeepem to samozřejmě krom názvu nemá společného zhola nic. Na PC hratelné přes emulátor Dolphin, ne že by to stálo za to (vydržel jsem asi deset minut a šlo to z disku).